JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/90679-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Wyposażenie pracowni Młodzieżowego Domu Kultury w Elblągu w ramach projektu 
Budowa siedziby Młodzieżowego Domu Kultury w celu wsparcia wzbogacenia oferty turystycznej poprzez działania związane z propagowaniem wydarzeń historycznych w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90679 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie pracowni Młodzieżowego Domu Kultury w Elblągu w ramach projektu 
Budowa siedziby Młodzieżowego Domu Kultury w celu wsparcia wzbogacenia oferty turystycznej poprzez działania związane z propagowaniem wydarzeń historycznych w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Wyposażenie pracowni Młodzieżowego Domu Kultury w Elblągu w ramach projektu Budowa siedziby Młodzieżowego Domu Kultury w celu wsparcia wzbogacenia oferty turystycznej poprzez działania związane z propagowaniem wydarzeń historycznych w Elblągu

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i sprzętu stanowiące wyposażenie pracowni Młodzieżowego Domu Kultury w Elblągu zlokalizowanego na Wyspie Spichrzów w Elblągu.

Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Miejsce dostawy: Młodzieżowy Dom Kultury, Wyspa Spichrzów, Elbląg, ul. Warszawska 51.
  
2.	Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
a)	dostawę:
-	mebli,
-	kserokopiarki,
-	sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
-	drukarki,
-	telefonu i faksu,
-	rzutnika multimedialnego wraz z ekranem,
-	sprzętu oświetleniowego,
-	rolet okiennych,
-	instrumentów muzycznych wrz z akcesoriami i częściami do instrumentów,
-	urządzeń do obróbki drewna, tj. wiertarka, frezarka, strugarka, szlifierka,
-	innych urządzeń warsztatowych, tj. imadło, opalarka, wypalarka,
b)	montaż,
c)	uruchomienie,
d)	dla wyposażenia, które wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji.

Zakres dostawy obejmuje niżej wymienione komputery i oprogramowanie, sprzęt studyjny oraz pozostałe wyposażenie:

A.	KOMPUTERY I OPROGRAMOWANIE
CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU STUDYJNEGO

1)	Komputer (z oprogramowaniem+Monitor) - szt. 1
Płyta główna 
- 	Kompatybilność z systemem Windows 7
- 	Obsługa procesorów do co najmniej 6 rdzeni
- 	Hyper Transport Bus minimum 5200 MT/s
- 	Dual Channel DDR3 do 1866 Mhz, z możliwością rozbudowy do 16 GB
-	2 złącza PCI-E 2.0 x 16 
złącza USB wewnętrzne min 4  USB 2.0/1.1
złącza USB na tylnym panelu minimum 4 x USB 2.0/1.1 i 2 x USB 3.0/2.0
-	6 x SATAIII 6Gb/s z obsługą macierzy RAID 0,1,5,10
-	wbudowana karta dźwiękowa z wysokiej jakości układem HD Audio, obsługująca Ilość kanałów audio 2/4/5.1/7.1
-	zintegrowany interfejs HDMI/DVI-D wspierający Full HD 1080 (DirectX10)
-	system oszczędzania energii Easy Energy Saper
-	Technologia Ultra Durable 3 Classic 
-	złącza i obsługa FIRE WIRE
-	Funkcja Auto Unlock pozwala na odblokowanie dodatkowych rdzeni niektórych procesorów
Procesor: który w teście CPU Mark na stronie internetowej http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html#
ma wartość wskaźnika powyżej 3,605, a w teście cena-wydajność wskaźnik o wartości powyżej 26,7, z odpowiednio dobranym coolerem.
Pamięć: w dualu 4GB DDR3 1333 MHz
Zasilacz: minimum 500W 
Dysk twardy: SataII dwie sztuki ze zmienna prędkość obrotowa 5400-7200 obr/min, bufor 64MB, średni czas dostępu minimum 8,9 ms, i maksymalny transfer wewnętrzny minimum 748 Mbps, o pojemność minimum 1000 GB każdy
Karta graficzna odpowiednia do obsługi wymagającego oprogramowania standardu 3D, z możliwością obsługi dwóch monitorów 
Nagrywarka Blu Ray, DVD, DVD Audio, CD Super Audio CD
Klawiatura, mysz optyczna
Obudowa zapewniająca optymalne chłodzenie układu przy niskim poziomie hałasu nie przekraczającym 30dB w odległości 1m
Oprogramowanie: System Operacyjny obsługujący powyższy sprzęt komputerowy, pracujący w 64 bitach obsługujący profesjonalne aplikacje audio 
Monitor z matrycą LED 19 cali 16:9 1080p 
Zestaw komputerowy oraz oprogramowanie systemowe powinno być w pełni kompatybilne z realizowanym w ramach zakupów sprzętem audio tj: interfejsem audio oraz oprogramowaniem do realizacji nagrań

2)	Oprogramowanie studyjne - szt. 1
Profesjonalne oprogramowanie do wielośladowej realizacji nagrań minimum 64 kanały audio + minimum 64 kanały midi z pełną implementacją, możliwość zapięcia wtyczek plugin VST, DX, RTAS na każdy kanał, Busy i kanały Master, możliwość obsługi szyn audio (BUSY), współpraca z profesjonalnymi interfejsami zewnętrznymi, oraz interfejsem audio, zestawem komputerowym jak i oprogramowaniem systemowym realizowanym w ramach zakupu.

3)	Mikrofony:
Zestaw mikrofonów perkusyjnych - kpl. 1
W zestawie powinny znajdować się następujące mikrofony:
a) mikrofon bębna centralnego - 1 szt.
Typ: Dynamiczny
Charakterystyka: Kardioidalna
Pasmo przenoszenia: 30 - 13,000 Hz
Impedancja: 300 ohm
Czułość: -55 dBV/Pa, (1.8 mV), (1 Pa=94 dB SPL)
Wtyk: XLR
b) mikrofony tomów - 3 szt.
Typ: Dynamiczny
Charakterystyka: Kardioidalna
Pasmo przenoszenia: 50 - 15,000 Hz
Impedancja: 200 ohm
Czułość: -56 dBV/Pa, (1.6 mV), 1 (Pascal=94 dB SPL)
c) Mikrofony pojemnościowe typu overhead - 2 szt.
Typ:	Pojemnościowy
Charakterystyka:	Kardioidalna
Pasmo przenoszenia:	40 to 18,000 Hz 
Impedancja:	600 ohm
Czułość:	-48 dBV/Pa, (4.0 mV), 1 Pascal = 94 dB SPL 
Maksymalny SPL:	131 dB (phantom), 127 dB (bateria)
Stosunek sygnału do szumów: 94 dB SPL
Włącznik:	Wbudowany

4) 	Mikrofony Instrumentalne, Dynamiczne - szt. 2
Mikrofony dynamiczne kardioidalne, do instrumentów perkusyjnych i wzmacniaczy instrumentalnych, studyjnej jakości o niskim poziomie szumów i zniekształceń toru akustycznego.
Pasmo przenoszenia: 40Hz-15000Hz
Oporność: 150 om-310 om
Złącze: XLR męskie
Czułość: -56.0 dBV/Pa (1.6 mV) (1 Pa = 94 dB SPL)

5) 	Mikrofon instrumentalny, pojemnościowy - szt. 1
-	Charakterystyka kierunkowa Kardioidalna 
-	Pasmo przenoszenia 20 - 20,000 Hz 
-	Impedancja 100 ohms 
-	Maksymalne ciśnienie dźwięku 144 dB SPL, 1 kHz przy 1 procent T.H.D. 
-	Stosunek sygnał / szum 74 dB, 1 kHz at 1 Pa 
-	Zakres dynamiki 124 dB, 1 kHz at Max. SPL 
-	Zasilanie 48V DC, 2 mA typical 
-	Szumy 20 dB SPL

6) 	Mikrofon wokalny pojemnościowy - szt. 1
-	Kapsuła 1 cal dwumembranowa
-	Charakterystyka kierunkowa kardioidalna, hyperkardioidalna, dookólna
-	Pasmo przenoszenia 20 Hz - 20 kHz (+/-3 dB)
-	Czułość 25 mV/Pa (-32 dBV)
-	Max. SPL 145/155 dB (0.5 procent THD)
-	Szumy własne 8 dB-A
-	Odstęp sygnału od szumu 86 dB
-	Impedancja 200 Ohm
-	Zasilanie Phantom 9 V - 52 V
-	Złącze XLR

7)	Stół Mikserski - szt. 1
-	Kanały mikrofonowo-liniowe 22
-	Kanały stereo 2
-	Wyjścia direct out przełączalne /pre/post Na każdym kanale mikrofonowo-liniowym 
-	Gniazda insertowe Na każdym kanale + inserty LR na sumie wyjść+ inserty grup 
-	Wysyłka 6 AUX pracujące w przełączanych trybach przed tłumikiem lub po tłumiku 
-	Grupy 4 z wyjściami XLR 
-	Filtr dolnozaporowy 100Hz, nachylenie: 12dB/oktawę Korekcja barwy 4-stopniowa korekcja barwy z 2 korektorami parametrycznymi na częstotliwościach: 60Hz, 12kHz, a także 2 przestrajane środkowe częstotliwość w zakresie od 35Hz do 1 kH i od 500Hz do 15kHz. Podbicie lub obcięcie wybranej częstotliwości w zakresie +/-15dB. Włącznik korekcji barwy w każdym kanale. 
-	Zasilanie Phantom +48V, indywidualnie załączane dla każdego kanału
-	Wyjścia 2 x out (XLR), mono out (XLR), 6 wyjść AUX, 4 wyjścia grup (XLR), para wyjść monitor, wyjścia 2TRK OUT, wyjście słuchawkowe 
-	Wskaźniki 4-ledowe wskaźniki każdego kanału, grup oraz sumy wyjść. 2 x 12- poziomowe wskaźniki główne 
-	Pasmo przenoszenia 20Hz-50kHz (+/- 0.5dB) 
-	Zniekształcenia THD przy =14dBU 1kHz mniejsze niż 0,003 procent 
-	Gniazdo na lampkę 2 gniazda 4pin XLR

8)	Monitory studyjne aktywne - szt. 4	
-	Zakres częstotliwości: 45 Hz - 20 kHz +/- 1,5 dB
-	Tweeter: 1 cal neodymowa, lekka kopułka
-	Woofer: 8 cali kevlar
-	Moc: 140 W
-	Skuteczność: 24 dB
-	Ekran magnetyczny
-	Zlacza: XLR, 1/4 cala  TRS + wyjscie RCA

9)	Kolumny odsłuchowe - szt. 4
-	Moc 120 W 
-	Oporność 4 Ohm 
-	1 głośnik 12 cali + przetwornik wysokotonowy 
-	3 punktowa korekcja barwy tonu 
-	Wejścia mikrofonowe i liniowe 
-	Wyjście na dodatkowy głośnik 
-	Pasmo 70Hz - 8000hz
-	Dynamika 98 dB/W 1m
-	Możliwość montażu na statywie

10)	Okablowanie - 100 m
Kabel mikrofonowych XLR z wtyczkami lutowanymi (nie zgrzewanymi na stałe) co najmniej 10m każdy kabel.

11)	Wygłuszenie studia - szt. 1
Akustyczna adaptacja pomieszczenia 1.12 poprzez przystosowanie na potrzeby studia nagraniowego i sali prób. Dostosowanie wygłuszenia do warunków akustycznych pomieszczenia na podstawie przeprowadzonych pomiarów. 
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów bez montażu.
Materiał powinien spełniać poniższe wymogi:
-	pianka wygłuszająca barwy czarnej lub grafitowej, z ostrosłupami grubości  6cm, do samodzielnego mocowania
-	czarne lub czerwone kotary wygłuszające pluszowe lub aksamitne o grubości do 5 mm na drzwi wejściowe do pomieszczenia (szerokość 2,60m, wysokość 2,60m) oraz na 2 okna znajdujące się w pomieszczeniu (szer.3,00 m i wys. 2,60 m każda).
-	wykładzina dywanowa zakrywająca całe pomieszczenie 1.12. - 1 szt.
-	2 szt. karniszy nad oknami o dł. min. 1,50 m każdy, do kotar j.w.
-           1 szt. karnisz nad drzwiami o dł. min. 1,30 m, do kotary j.w.
-	klej do mocowania pianki

Pomieszczenie przewidziane do wytłumienia, o którym mowa powyżej w Sekcji II.pkt II.1.3) ppkt 2. lit. A. poz. 11) ogłoszenia opisują rysunki zawarte w ZALĄCZNIKU NR 7 do SIWZ.

B.	WYPOSAŻENIE

MEBLE I INNE WYPOSAŻENIE

Meble mają być wykonane z płyty paździerzowej laminowanej, kolor buk. 
Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarową dla mebli w granicach +/- 5 cm.

1)	Biurko nauczycielskie - szt. 2
Wymiary: Wysokość (mm) -755 Głębokość(mm) -1400 Szerokość (mm)- 670
2)	Szafka pod kserokopiarkę - szt. 1 
Wysokość (mm) - 855 Głębokość (mm) - 400 Szerokość (mm) - 800
3)	Regał uniwersalny - szt. 1
Wymiary: Wysokość (mm) - 2000 Szerokość (mm) - 1880 Głębokość (mm) - 395
4)	Krzesła -  szt. 20
Fotele do biurka - 2 szt.
Siedzisko i oparcie pokryte pianka tapicerską, oparcie profilowane, regulacja głębokości siedziska i wysokości oparcia, podnośnik pneumatyczny umożliwiający płynna regulację wysokości krzesła w zakresie ok.130mm, podstawa jezdna wyposażona w pięć kółek do wykładzin dywanowych
Krzesła - 18 szt.
Rama wykonana z profilów stalowych, chromowana, siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej, tapicerowane gąbką i tkaniną, układane w stos do 10 szt.,  ma posiadać nie brudzące stopki chroniące przed zarysowaniem, plastikowa osłona siedziska zapobiegająca przecieraniu tkaniny podczas użytkowania; profilowane siedzisko
5)	szafa ubraniowa - szt. 1
Wymiary: Wysokość (mm) - 1900 Szerokość (mm) - 680 Głębokość(mm) - 550
6)	Regały na zaplecze - szt. 6
Wysokość 190cm Szerokość 100 cm Głębokość 40 cm
7)	Kserokopiarka - szt. 1 
Podstawowe funkcje urządzenia: - Drukarka, - Faks, - Kopiarka, - Skaner  
Technologia druku: laserowa   
Minimalny rozmiar nośnika: A4   
Druk w kolorze: nie  jest wymagany
Maksymalna szybkość druku (mono): 26 str./min. 
Minimalna zainstalowana pamięć: 64 MB 
Minimalna rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 
Minimalna rozdzielczość w pionie (mono):  1200 
Minimalna pojemność podajnika papieru:  550 szt. 
Minimalna pojemność tacy odbiorczej: 125 szt.  
Obsługiwanie co najmniej nośników:   - papier A4,A5,A6,B5       - Papier      C5  
Obsługiwane systemy operacyjne:   - MAC OS Xv10.3 lub nowsza     - Microsoft Windows Server 2003     - Microsoft Windows Vista    - Microsoft Windows XP Home     - Microsoft Windows XP Professional    - Microsoft Windows XP Professional x64   
Typ skanera - kolorowy  
Minimalna optyczna rozdzielczość skanowania: 1200 dpi 
Minimalny poziomy wymiar obszaru skanowania:   216 mm  
Minimalny pionowy wymiar obszaru skanowania:   297 mm  
Minimalna głębia koloru: 24 bit 
Złącze zewnętrzne    
- 1x USB 2.0    
- Ethernet   
Szybkość wysyłania danych (Upstream):   33,6 kB/s 
Pojemność pamięci faksu   co najmniej: 600 stron  
Maksymalna szerokość   500 mm 
Maksymalna głębokość   406 mm 
Maksymalna wysokość   546 mm   

8)	Komputer z drukarką - szt. 2
Komputer do aplikacji biurowych z procesorem, który w teście CPU Mark na stronie internetowej http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html#
ma wartość wskaxnika powyżej 2,1 a w teście cena-wydajność wskaźnik o wartości powyżej 15
pamięć : dual 2048DDR2
obudowa : ATX 
nagrywarka : DVD -RW
dysk twardy : HDD320 GB/7200/8MB SATA
klawiatura , myszka optyczna
monitor : LCD 19 
głośniki
urządzenie wielofunkcyjne z funkcją drukowania laserowego, kopiowania i faxu.
oprogramowanie: Windows 7
9)	Telefon i fax - szt. 1
1.	Telefon wyposażony w cyfrową automatyczna sekretarkę i  ekran LCD o przekątnej co najmniej 1,8 cala
2.	 Fax:                                                                                 
-	Prędkość transmisji: minimum 12 sekund/stronę
-	Tryby odbioru: TEL, TEL/FAKS, FAKS, AUT/FAKS 
-	Pamięć na minimum 28 stron tekstu 
-	Funkcja kopiowania 
-	Sekwencyjne rozsyłanie 
-	Książka telefoniczna na minimum 100 wpisów 
-	Transmisja opóźniona 
-	Szybkie wybieranie: co najmniej do 10 numerów 
-	System głośnomówiący 
-	Identyfikacji numeru przychodzącego CLIP
-	Automatyczna obcinarka papieru 
-	Automatyczna sekretarka na minimum 18 minut nagrań 
-	Opisy, komunikaty i wydruki w języku polskim 
-	Maksymalne wymiary: 121 x 353 x 224 mm 
10) 	Oświetlenie - szt. 6
a) 	lampy sufitowe z żarówkami, plafon  5-płomienny, - szt. 3
kolor srebrny 
Wymiary: śr. minimum 64cm, 
źródło światła: 5 x E14 max 60W 230V, żarówki energooszczędne o żółtej barwie światła 
b)	Żyrandole 8 ramienne - szt. 2
materiał - metal
wysokość max. do 130 cm
ilość źródeł światła - 8 szt., żarówki energooszczędne 
(40 W) o żółtej barwie światła, w kształcie świec
c)	Żyrandol 5 ramienny - szt. 1
 materiał - metal
wysokość max. do 130cm
 ilość źródeł światła - 5 szt., żarówki energooszczędne (40 W) o żółtej barwie światła, w kształcie świec
11) 	Rolety okienne - szt. 7
Tkanina koloru beżowego, impregnowana substancją zapobiegającą wchłanianie kurzu, podwójnie tkana, nie przepuszczająca światła.
Wysokość 270 cm
Szerokość 180 cm 
12) 	Zabudowa w pracowni muzycznej - szt. 1
Wysokość 220 cm 
Szerokość 300 cm 
Głębokość 60cm
Zabudowa wykonana wg podziału zgodnie z Rys. 1. Zabudowa
W części środkowej musi być lustro.

Zabudowa w pracowni muzycznej, o której mowa powyżej w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. lit. B. poz. 12) ogłoszenia przedstawiona jest na Rys. 1. Zabudowa, zawartym w ZALĄCZNIKU NR 7 do SIWZ.

PRACOWNIA MUZYCZNA

13) 	Perkusja - szt. 1
W skład shell setu wchodzi:
BD: 22x18
TT: 10x8
TT: 12x9
TT: 14x11
SD: 14x5,5
Osprzęt:
- podwójny tom holder do BD
- tom holder z clampem
Specyfikacja:
Korpus: brzoza/lipa - 6 mm/6 w. TT, 7 mm/7 w. BD SD
Obręcze: die cast
Zawieszenie: niezależne Star-Cast
Lugi: Sound Bridge High-Tension
Naciągi: Power Craft
hardware 
- HS70WN statyw werblowy
- HC72WN statyw prosty
- HC73BWN statyw łamany
- HH75W hi-hat stand
- HP200 stopa
Talerze perkusyjne: hi hat, 14 cali, 16 cali, 20 cali
14)	Gitara elektryczna - szt. 1
-	Korpus laminat olcha/mahoń 
-	Gryf mahoń 
-	Podstrunnica palisander 
-	Inkrustacje kropki 
-	Menzura 24 3/4 
-	Ilość progów 22 
-	Mostek Tune-o-matic 
-	Mostek Stopbar 
-           Osprzęt chromowany 
-	Klucze układ 3:3 
-	Dwa przetworniki typu humbucker 
-	Dwa potencjometry głośności i dwa tonu 
-	Trójpozycyjny przełącznik 
-	Kolor czarny
15)   Gitara basowa - szt. 1
-	Korpus: Aghatis 
-	Gryf: Klon 
-	Podstrunnica: Palisander 
-	Progi: 24 
-	Menzura: 34 cale  (864mm) 
-	Klucze: Odlew (chrom) 
-	Mostek: EB7 (4) Chrom 
-	Przystawki: Power Sound P&J 
-	Regulacja: 2 Volume, Tone 
-	Dodatki: Znaczniki podstrunnicy 
-	Kolor Amber Satin
16)	Keyboard - szt.1
-	Klawiatura 61 klawiszy z dynamiką 
-	Maksymalna polifonia 128 
-	Ilość partii 16 + część dla klawiatury 
-	Pamięć próbek 256MB (ekwiwalent 16-bit lineał) 
-	Pamięć presetów 
-	Performance:128, Tones: 896+256(GM2) + Word, Rythm Sets: 32+9(GM2) + World 
-	User Memory 
-	Performances: 128, Favorite Performances: 100, Favorite Tones: 100 
-	Efekty MFX: Upper I Lower /78 typów, Chorus: 3 typy, Reverb: 5 typów 
-	Ścieżki podkładowe: Style, Utwory, USB Memory Player 
-	Tempo (MIDI): 20 - 250 
-	Wariacje styli: 4 Intro, 4 Main, 4 Ending, 4 Fill In, Sync Start, Stop, One Otuch Setting 
-	 Song (16-ścieżkowy rejestrator): 
-	16-ścieżek, Rec mode (Mix, Replace), Count In, Punch In-Out, Input Quantize 
-	USB Memory Player: 999 utworów, SMF 0/1, WAV/AIFF/MP3 
-	Pamięć presetów: 130 stylów + world 
-	User Memory: 100 stylów + Word 
-	Kontrolery: D BEAM, Pitch Bend/Modulation Lever, 2 gałki 
-	Wyświetlacz graficzny: 240 x 64 punkty LCD   
-	Złącza: Output Jacks (L/MONO, R), Ext Input Jack, Headphones Jack, MIDI IN, MIDI OUT, Hold Pedal Jack, Control Pedal Jack, USB COMPUTER (USB MIDI), USB MEMORY (USB 2.0 Hi-Speed Flash Memory) 
-	Zasilanie: DC 9V (Zasilacz AC) 
-	Pobór prądu: 1000 mA 
-	Akcesoria: Instrukcja obsługi, CD-ROM, Zasilacz AC (PSB-1U), Music Player Pad, USB Memory Protektor   
-	Wymagania systemowe (USB MIDI): 
-	Windows XP Home SP2 lub późniejszy/ Windows XP Professional SP2 lub późniejszy/ Windows Vista (nie działa z Windows Vista 64-bit)
17)	Pianino elektryczne - szt. 1
-	Klawiatura PHA II o szerszym zakresie reakcji na dynamikę gry 
-	88 klawiszy 
-	oddzielna próbka fortepianu dla każdego klawisza 
-	nowa konstrukcja obudowy z przednimi nogami 
-	pedał pracy ciągłej dla bogatszej ekspresji 
-	polifonia 128 głosów 
-	transpozycja od -6 do +5 półtonów 
-	wbudowane efekty cyfrowe 
-	1-ścieżkowy rejestrator 
-	dostępne wykończenia: palisander, klon 
18)	Wzmacniacz gitary basowej - szt. 1
-	Moc: 115 W przy 8 Ohm 
-	Głośnik: 1x 12 cali
-	Wbudowana pętla efektów 
-	Funkcje przedwzmacniacza: 
-	2 kanały: High Gain, Low Gain 
-	tłumik -10 dB 
-	korekcja 4-zakresowa, aktywna 
-	contour switch  
-	wyjście słuchawkowe 
-	line out
19)	Wzmacniacz gitary elektrycznej - szt. 1
-	Moc: 50-100 Watt 
-	Głośnik: 2x12 cali 
-	Kanały: 2-4 
-	Cyfrowe efekty 
-	Cyfrowy Pogłos 
-	Power Amp Damping 
-	Zewnętrzna pętla efektów (FX Loop) 
-	Wejście liniowe
-	Wyjście słuchawkowe 
-	Footswitch w komplecie
20)	Mikrofony - szt. 3
Mikrofon dynamiczny
Pokrowiec
Przewód mikrofonowy XLR 
21)	Odsłuchy (Kolumny aktywne) - szt. 2
-	Głośnik HF: 1x1 cal 
-	Głośnik LF: 1x10 cali 
-	Moc RMS [W]/4Ohm: 230 
-	Wejście MIC./Line (balanced): 1 COMBO 
-	Wyjście LINK: 1 (XLR) 
-	Wyjście na dodatkową kolumnę: SPEAKON / 8 Ohm min. 
-	Korekcja barwy: High, Mid, Low 
-	Układ wzmocnienia basów 
-	Filtr subsoniczny: Tak 
-	Przełącznik PHASE 0-180 stopni 
-	Zabezpieczenie DC, zabezpieczenie przeciwzwarciowe oraz zabezpieczenie termiczne 
-	Pasmo przenoszenia [Hz]: 65-20000 
22)	Mikser - szt. 1
-	Wysokiej klasy, nisko szumowy mikser audio 
-	Studyjnej jakości przedwzmacniacz mikrofonowy Xenyx 
-	Klasyczny korektor 2-zakresowy 
-	Wyjścia Main, CD/Tape oraz słuchawkowe 
-	Wejście CD/Tape przypisywane do wyjścia głównego lub słuchawkowego 
-	Wysokiej jakości komponenty 
23)	Statywy - szt. 3
-	Profesjonalny statyw mikrofonowy 
-	Regulowana wysokość - 940/1570mm 
-	Wzmocnienia z tworzywa 
-	Kolor czarny
24)	Panel tłumiący (126 m2) - szt. 1
-	pianka wygłuszająca barwy czarnej lub grafitowej, 
z ostrosłupami grubości  6cm, do samodzielnego mocowania

WYPOSAŻENIE MODELARNI

25)	Szlifierka stołowa - szt. 1
-	Model: stołowa 
-	Dostarcz. ze ściernicą: 125 x 16 x 12,7 mm 
-	Prędkość obr. wrzeciona: minimu 2800 obr/min 
-	Prędkość skrawania: minimum 18 m/s 
-	Napięcie zasil.: 230 1-faz.50 Hz V 
-	Moc silnika: minimum 0,15 kW 
26)	Wiertarko frezarka stołowa - szt. 1
-	Napięcie: 230 V 
-	Moc przyłączeniowa: 350 W 
-	Ilość prędkości: 2 st. Płynna regulacja. 
-	Zakres obrotów: 0-2500 / min. 
-	Kąt nastawienia głowicy: +/- 45 stopni 
-	Wymiar stołu: minimum 400x90 mm Wymiar podstawowy: minimum 210x315 mm 
-	Całkowita wysokość: minimum 880 mm
27)	Pilarko-strugarko-frezarka - szt. 1
-	Zasilanie: 220-240V.
-	140W.50/60Hz. 
-	Zróżnicowany zakres obrotów trzpienia od 280 - 550 - 870 - 1200 - 1500 i 2200/min. 
-	Słupek minimum 35 x 400mm. 
-	Stół minimum 270 x 80mm, z możliwością przestawiania w poprzek i wzdłuż.
-	Powierzchnia minimum 180 x 130mm. 
-	Wysokość ok. 500mm. 
-	Głowica obracana o 360 stopni ( ze stopniową podziałką). 
-	Wrzeciono ze wskazówką głębokości wiercenia przez skalę na dźwigni. ( 1 Podziałka = 1mm). 
-	Uchwyt narzędzi poprzez zaciski narzędziowe
-	stół krzyżowy z 3 T-wpustami
28)	Elektryczna szlifierka oscylacyjna - szt. 1
-	Silnik o mocy minimum 200W 
-	Niski poziom wibracji 
-	Niski poziom hałasu 
-	Łatwa instalacja papieru szlifierskiego 
-	Ergonomicznie ukształtowana rękojeść pokryta materiałem antypoślizgowym 
-	Trwała, aluminiowa stopa z zabezpieczeniem przeciwpyłowym 
-	Liczba drgań max. 14.000/min 
-	Wymiary stopy minimum 112x102mm 
-	Wymiary papieru szlif. Minimum 114x140mm
-	Wymiary (DxSxW) 131x112x141mm 
-	Wyposażenie standardowe: Walizka Stelaż na worki papierowe, worek papierowy (5szt.), płyta dziurkująca, kpl. papieru ściernego w 2 różnych rodzajach uziarnienia.
29)	Elektryczny strug - szt. 1
Strug do pracy w dowolnym rodzaju drewna, zapewniający gładkość powierzchni strugania nawet przy maksymalnej głębokości skrawania. Hamulec elektroniczny zatrzymujący noże w czasie krótszym niż 2 sekundy. Gumowany uchwyt przedni. Precyzyjne ustawianie głębokości strugania w rękojeści przedniej, co 0,1 mm. Prędkość strugania bez obciążenia minimum 11.500 obr/min.3 rowki do fazowania o różnej głębokości w stopie przedniej ułatwiające precyzyjne fazowanie krawędzi. 
Waga urządzenia max. do 4 kg.
30)	Szlifierka taśmowa - szt. 1
-	Prędkość przesuwu taśmy: w zakresie od 200 - 330 m/min 
-	Powierzchnia szlifowania, szerokość: minimum 75 mm 
-	Długość taśmy: minimum 533 mm 
-	Szerokość taśmy: minimum 75 mm 
-	Wydajność nominalna: minimum 750 W
-	 Moc wyjściowa: minimum 410 W 
31)	Szlifierka wibracyjna - szt. 1
-	Moc przyłączeniowa 180 W/ 230 V 
-	Ilość obrotów minimum 10 000/min. 
-	Płaszczyzna robocza minimum 92 x 187mm 
-	odsysanie pyłu 
-	papier ścierny 
-	rzepy 
-	plastikowa płyta szlifierska
32)	Elektryczne imadło maszynowe - szt. 1
-	Szerokość szczęki: minimum 125mm
-	Rozstaw szczęki: minimum 110mm
-	Długość otworu: minimum 155mm
33)	Wypalarka elektryczna - szt. 1
Musi posiadać:
-	bazę 230 V AC / 30 W,
-	regulacja temperatury 450-750 stopni C. 
-	kolba 1,6 V 
-	podstawka 
-	3 różne końcówki do wypalania 
-	szczotka do czyszczenia 
34)	Opalarka elektryczna - szt. 1
-	Moc:1000 - 1500 W
-	Napięcie zasilajace:230 V
-	Zakres temperatury:375 stopni - 495 stopni C
-	Liczba ustawień:2
35)	Wypalarka do styropianu - szt. 1
-	Napięcie znamionowe około 220÷230 50 Hz 
-	Moc 400÷500 W (możliwość zmniejszenia mocy o połowę) 
-	wycinarka z jedną elektrodą bez podstawki  
-	komplet wraz z opakowaniem (elektrody, skrzynka metalowa, boniarka wyposażona w cztery elektrody pozwalające na wykonywanie rowków o 4 różnych szerokościach od 20 do 50 mm i głębokości od 10 do 35 mm
36)	Szafka narzędziowo-wyposażeniowo-ślusarska - szt. 1
Wymiary minimalne:
-	Wysokość 199cm
-	Szerokość 100cm
-	Głębokość 43,5cm 
37)	Szafka narzędziowo-wyposażeniowo-stolarska - szt. 1
Wymiary minimalne:
-	Wysokość 109cm
-	Szerokość 100cm
-	Głębokość 43,5cm
38)	Stół stolarski - szt. 2
-	Stół stolarski wykonany z drewna bukowego
-	Wymiary minimalne:
-	Długość : 1310 mm
-	Szerokość : 900 mm
-	Wysokość : 1250 mm
-	Grubość blatu: 25 mm 
39)	Stół metalowy - szt. 2
Wymiary minimalne:
-	Długość : 1500 mm
-	Szerokość : 1000 mm
-	Wysokość : 1250 mm
-	Grubość blatu: 25 mm
40)	Rzutnik multimedialny - szt. 1
-	Projektor multimedialny
-	Technologia DLP,
-	Rozdzielczość 1024x768
-	Jasność minimum 3500 ANSI Lum
-	Kontrast minimum 2100:1
-	Odległość od ekranu zawierająca zakres 1,2-10 m
-	Złącza zewnętrzne: 
-	Wejścia/Wyjścia: 2xD-sub HD 15,5, 
-	S-Video,
-	Composite Video,
-	USB, 
-	2xAudio-in,
-	RS-232, 
-	2xjack 3,5 mm,
-	Czas pracy lampy 3000/4000 godz. w trybach normal i eco,
-	Poziom szumu maksymalnie 35dB,
-	Proporcje ekranu 4:3, 16:9, 5:4, 16:10
-	Technologia BriliantColor, 
Przykładowy projektor spełniający powyższe wymagania: in focus in3114
41)	 Ekran - szt. 1
-	Ekrany z systemem pneumatycznego podnoszenia 
-	Powierzchnia projekcyjna: Matt Grey (powierzchnia niepalna, odporna na działanie grzybów, pleśni i wilgoci), z czarną ramką ułatwiającą kalibrację obrazu.

Charakterystyka wyżej wymienionych komputerów i oprogramowania, sprzętu studyjnego i pozostałego wyposażenia, o których mowa w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. lit. A. i B. ogłoszenia, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

3.	Zamawiający informuje, że zgodnie z § 8 ust. 6 wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty - certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.

4.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku i uruchomienia urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu w budynku MDK.

5.	Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach zamówienia był sprzętem nowym, nieużywanym wcześniej.

6.	Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego dostawy.

7.	Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach zamówienia był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z pkt 5. i pkt 6.  oznacza, że będzie posiadał stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego sprzętu i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów/dystrybutorów).

8.	Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub na piśmie, do ich bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonych w § 9 pkt 1 ppkt c) wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

9.	Zamawiający wymaga, aby do usunięcia wady serwis przystąpił nie później niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia.

10.	Zamawiający informuje, iż w przypadku wady, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, na czas naprawy zastępczego sprzętu równoważnego.

11.	Zamawiający informuje, że w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem.

12.	Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia dostaw na okres od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia.

13.	Zamawiający informuje, że w przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

14.	W przypadku wygrania przetargu Zamawiający wymagać będzie, aby Wykonawca sporządził harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania dostaw i montażu objętych zamówieniem i przedłożył do zatwierdzenia w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

15.	Zamawiający informuje, iż dostawy są dofinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

16.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na montażu paneli wygłuszających.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 44.17.00.00-2, 39.51.50.00-5, 30.12.00.00-6, 30.21.00.00-4, 32.55.00.00-3, 31.52.00.00-7, 37.31.00.00-4, 37.32.00.00-7, 42.62.00.00-8, 43.81.00.00-4, 32.32.20.00-6, 32.35.12.00-0, 43.80.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy mebli lub sprzętu komputerowego lub muzycznego lub audio-wizualnego o wartości minimum 100 000,00 zł bez VAT każda dostawa.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast nie podlega sumowaniu wartość dostaw.
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) osiągnięcie średniego przychodu netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat poz. przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów, materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody), w kwocie minimum 500 000,00 zł bez VAT

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ.

b) posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
2)	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a)	konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
-	z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
-	z powodu pisemnego potwierdzenia producenta sprzętu o braku możliwości realizacji dostawy w terminie określonym w umowie,
-	z powodu przedłużającej się procedury przetargowej,
b)	ograniczenie zakresu dostaw, wynikające z braku środków finansowych lub zmiany wysokości dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
c)	brak możliwości dostarczenia sprzętu wskazanego w ofercie, w następujących przypadkach:
-	sprzęt nie będzie dostępny na rynku,
-	sprzęt będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta,
-	producent wprowadzi nowszy model zamawianego sprzętu,
d)	ustawowa zmiana stawki VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek:
-	gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego,
-	zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
3)	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy projektu Budowa siedziby Młodzieżowego Domu Kultury w celu wsparcia wzbogacenia oferty turystycznej poprzez działania związane z propagowaniem wydarzeń historycznych w Elblągu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
    1 miesiąc od daty udzielenia zamówienia
2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)	Przedmiot wykazanej dostawy należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III. pkt III.3.2) ogłoszenia, tj. należy podać, że dostawa dotyczyła mebli lub sprzętu komputerowego lub muzycznego lub audio-wizualnego.
b)	Podana w wykazie wartość dostawy musi być wartością bez VAT.
c)	Dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
d)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.
e)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III. pkt III.3.2) ogłoszenia.
f)	Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ:
a)	Wykonawcy niezobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego składają inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich trzech lat obrotowych.
b)	Wykonawcy zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego składają część sprawozdania finansowego, tj. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego.
c)	Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za okres ostatnich 3 lat obrotowych, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać.
d)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla średniego przychodu netto należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs.
e)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III. pkt III.3.5) ppkt a) ogłoszenia.
f)	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V.4. ppkt b) SIWZ.
b)	Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.
c)	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
d)	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w Sekcji III. pkt III.3.5) ppkt b) ogłoszenia, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ppkt 1.4. SIWZ, dotyczącej tych podmiotów.
e)	Wykonawca, który polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
a)	Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
a)  Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

8. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty zawierajace oświadczenia, że:
-	nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokument zawierający oświadczenie, że:
-    Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

9.  Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com